Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut kyfi :( itselläni on kans vaihteluita mutta ei ehkä nuon rajuja. Iskee aina kunnon masennus juuri ennen kuukautisia ja ensimmäinen päivä kuukautisista, en halua nähdä/kuulla raskauksista tai mistään yms, olen silloin varma etten ikinä raskaudu. Sitten taas helpottaa ja alkaa odottaa ovulaatiota ja taas tippuu korkealta ja lujaa kun kuukautiset alkaa.

Tosiaan DPO15 ja uskaltauduin testaamaan aamulla ennen töihin tuloa, puhdas nega sieltä pärähti! Odottelen menkkoja ja sit vaan terot tulille. Olen niin puhki kaikesta tästä yrityksekstä ja olen myöskin kärsinyt tooooodella pahoista mielialavaihteluista. Viikonlopusta asti olen itkenyt ja itkenyt. En itsekkään tiedä miksi, kaikki ärsyttää, mies ärsyttää, kaverit ärsyttää. Peruin eilisen ja tämän päivän tapaamiset, en halua nähdä ketään ja olo on ihan järkyttävä, ei siis somaattisia oireita vaan enemmänkin henkisiä.

Tiedän että jos menkat alkaa olo helpottuu kertaheitolla. Onko muita jotka kokee mielialansa kanssa ongelmia ennen menkkoja? ei siis perus vaan aika rajuja. Ehkä tunnen tämän kaiken tällä kierrolla paljon voimakkaammin koska ovuloin?? ehkäpä! lääkärille on ens viikolla aika.

Tsemppiä! Mä olen huomannu vaan että noi pms oireet tulee paljon vahvemmin kun tavoitteena olisi ennemmin se plussa siihen testiin. Kaikki on tuplasti rankempaa ja toi ärsytys on niik paljon selkeämpi. Voihan se olla että pilleritkin on vienyt noita oireita pois paljonkin. En tiedä ehkä se liittyy just siihen ovulointiin.

Pahoittelut kaikille negatesteille ja kp1. Täällä kp 14, flon mukaan ovis torstaina. Sää nähdä. Ahkerasti ollaan aloitettu tallettelu joka toinen päivä. Aloitin eilen macan, haluaisiko joku kertoa siitä enemmän. Siis lähinnä, onko ok jatkaa myös raskauden aikana ja missä vaiheessa kiertoa ootte käyttäneet sitä ja kuinka kauan vai jatkuvasti?

Mä kyl oon aina ihmetellyt, kun mulla ei oo ikinä ollu mitään semmosia mielialan vaihteluita, jotka johtuisi kuukautiskierrosta. Kyllä mä nyt jostain suutun jos joku on väärin tai huonosti, mut suutun siitä samalla tavalla missä tahansa kierron vaihees. Ja kyllä nyt joskus joku itkettää, mut en oo kyl huomannu et olisin mitenkään itkuherkempi jossain kierron vaihees. Vaikee ees kuvitella millaista se olis, mutta voin uskoa että se on ihan hirveää kun masentaa ja itkettää ja siihen hormonit vaikuttaa. :(

Mulla täällä dpo 8, nyt en todellakaan testaa ku vasta lauantaina. Mä en haluis edes sillon viel testaavan, mut on mun veljen synttärit lauantaina niin sit sen takia testaan. :) aamulämpö oli tänään 37,1, hyvin siis vielä pysyny koholla. :)

Kuulostaa hyvältä Mindie^^, perässä tullaan! Täällä on dpo7 tänään. Lämpöjä en mittaile, mitään oireita ei ole, joten en usko mihinkään.

Ai onpa hauska että ollaan aika samoilla dpo:lla. :) Joo toi on kyl hyvä olla uskomatta mihinkään, kun kumminkin tulee nega ja taas saa pettyä. :/

Täälä kp32, mulla oo ikinä ollu näin pitkää kiertoo!! Viimmeks lauantaina testasin jollaki rfsu herkällä negan joka muuttuu testiajan jäkkeem haamuls mutta eipä tohon testiin voi muutenka luottaa. Ei vaan ollu mitään muut kyläkaupassa. En ny ktl yhtään tiiä mikä hiton juttu tääkin jotta mihkä mun menkat on jäänn?

Lämmöistä olitte puhumu, mulla ainaski ne laskee vasta ku menkat on alkanu eli kp2 yleensä. Nyt en oo mitannu ku koiraprkele söi mittarin kierron alussa.

Pahoottelut negoista, kyl se tympii ja ei muuta ku uuteen nousuun!!

On ny vähä kiirus ku tulee varsat kotio laitumilta ja pitää mennä ottaam nevastaan.

Palaam illalla jos ehdin ja jalsan!

Tsemppiä jokaikiselle oli vaihe mikä vaan ja kyl se tästä taas iloks muuttuu!

En voi kieltää, tietysti tässä haaveilee että joko nyt tulisi plussa kohdalle. Mutta melkein yhtä innoissani oisin niistä menkoista. Voin kuvitella miten kiva olis soittaa plussauksen jälkeen neuvolaan että viime menkat alkoi 15.7 ja laskennallisesti olis jo 7+2. Ja ne pistäis käymään siellä jo etuajassa turhaan :hungover:

Taidan tehdä ton toisen testin vielä tänään, ihan vaan koska se tuolla kylppärissä kuumottelee. Sit kun ei taas oo yhtäkään, ei tarvi piinailla :hilarious:

Täällä yks raivotar masistelija just ennen kun menkkojen pitäis alkaa... No kaiken kukkuraksi lopetin eile taas tupakoinnin (oon siis monta kertaa lopettanut mut yleensä aloittanut kun ollut vastoinkäymisiä) nyt aattelin et pidän pääni vaikka ne menkat alkaisi huomenna... Mut tosiaan tänään ollut itkupotku raivari päivä ja en todellakaan halua nähdä ketään.. Plussasta en jaksa edes tähän kiertoon unelmoida.. Ihan menkka olo mahassa..

Kiitos kaikille tsempeista! Alkaa olo helpottaa ja eikun kohti uutta kiertoa. Ajattelin tänään laittaa naamaan terot ja kp3-7 ottaa tueksi letrozolit. Onneks on taas kalenteri täynnä kaikkee kivaa, lomailua, yms! Saan ajatuksia muualle. <3

Voimia kaikille negan saaneille ja tsemppiä tuleviin kiertoihin! Onnittelut plussaneille en seurannut tarkkaan oliko siellä plussaneita mutta onnittelut kuitenkin <3

Täällä joku megaovis ilmeisesti! Kp15 ja eilinen ja tää päivä ollut kovia vatsapoltteita alavatsalla ja limat jatkuu toista päivää. Yleensä vaan päivän verran. Alavatsa on vaan niin kipeä että en pysty edes sienimetsään lähteä mitä olin suunnitellut. :D Mulla on jotenkin kamalan "varma" olo ollut kierron alusta asti. Johtuneen ehkä ekoista tosi normaalin runsaista kuukautisista jotka tuli. Tosin vähän ajoissa mutta silti..

En oo vieläkään hommannut niitä r-vitskuja. Ainoastaan monivitaporeet ja fooli käytössä. Mitä merkkejä te syötte? Mä haluaisin semmoiset mitkä ei maistuisi millekkään. Ekassa raskaudessa syödyt vitamiinit jätti traumoja kun useampana päivänä ne sai oksentaa pois.

Lupaavalta kuullostaa Laura666! Toivottavasti on hyvin hyödynnetty ;)

Minä syön Multitabsin raskausvitamiinia.

Dpo8 ja ei mitään oireita, alamahaa jomottelee hieman istuessa, joten kuukautisia odottelen tiistaille tai keskiviikolle.

Mä syön femibion- nimistä vitamiinia. :) oon tykänny, vaikka aika kallista on. Oon ajatellu että si kun tulee plussa niin vaihdan noihin multitabseihin. :)

Joo mä oon noiden makujen kanssa niin herkkä että luultavasti ihan ilman raskauttakin saan herkästi ne ylös.

Hyvin on hyödynnetty! Kivut vaan pahenee että mitähän että. Cluen mukaan ovis huomenna. Mut nyt kun toista päivää jo kramppaa niin kai se on oletettava jotain positiivista tapahtuu. Näin yöllä jo untakin että hulahti joku litra jotain eggwhiteä pöksyyn että ehkä en yritä tehdä enää mitään ylitulkintoja kun ne menee aika ihon alle näköjään. :D :D :D

Täällä alkoi viikonloppuna olla sellasia tuntemuksia että saattaisi lähestyä hedelmälliset päivät. Sitä ennen oli ihan kuin jokin kuiva aavikko olo :wacky: Nyt kp17 ja eilen oli aavikosta päinvastaiset tuntemukset :grin Talletuksia tehty noin joka toinen päivä. Saas nähdä tuleeko ehkä tänään tai huomenna mitään selkeää oviskipua. Joskus sen tuntee kyllä selvästi. Vaikeeta vaan kun kierto on heitellyt 25-35 päivää, et ei tiedä varmasti kuinka pitkä se on tällä kertaa.

Täällä on kaksi päivää pissattu ovistikulle. Ei ole vielä tullut viivaa, joku haamu tai viivanpaikka näkyi edellisessä mutta sekin erittäin läpinäkyvä.kp 8 täällä ja ovis laskettu lauantaille, juuri kun lähden yöksi muualle :D no pitää aamulla tikuttaa ja katsoa ettei se tule juuri silloin se pieni ikkuna. Kaikki toki laskettu lyhyemmällä kierrolla, eli 25pvä, jos on 27pvä vielä niin ovis ois maanantaina. Se siis nähdään nyt ovistikuilla että a) millainen kierto on tulossa ja b) ovuloinko olleenkaan.:chicken:

Takaisin