Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin odottelen uutukaisen testitulosta :D

Ja luulen, et heitsun tähdet liittyy nimenomaan verenpaineen heittelyyn :) Jos menee ohi, tuskin on vakavaa.

ON: Ovis + tuli lauantaina eli ajattelin eilen olevan ovispäivä, kuitenkin vasta eilen illalla tunsin tutun oviskipu kohtauksen ja sen perusteella vasta tänään olisi DPO 0.
Mut eipä se päivästä kiinni oo, lasken kuitenkin tänään jo DPO 1 kun nuo sovellukset on sitä mieltä :D

Voi voimia negatiiven testin saaneille! ja tsemppiä tuleviin kiertoihin, eiköhän meille kaikille kohta suoda plussia runsaan mitoin++++++< <3

Mulla DPO14, jos pysyn laskuissa. Ei mitään ihmeellistä kerrottavaa, edelleen rinnat tuntuu raskailta ja oikeanpuoleista munasarjaa nippailee oikein urakalla. Minun intuitio vaan sanoo, että raskaana en ole. Ei ole ollut tuhrua tai muuta vuotoa, luuletteko, että minun kannattaa nyt testailla vai jäädä odottelemaa? olen niin monta testiä testaillut yrityksemme aikana, että otan asian todella raskaasti. Terot odottaa taas kaapissa, jos ei vuoto ala :( viikonloppuna tunteet heitteli niin laidasta laitaan ja olin ihan murheen murtamana, tosin ei liity pelkästään vauvahaaveisiin vaan muutenkin kaikki elämänosa-alueet vaan tuntui raskaalta. Tänään aamulla on parempi olo ja hieman vähän sellainen tunne, että jopa ylireagoin tietynlailla.

Asiat jotka eivät ennen häirinneet minua tuntuivat todella raskaalta. Onkohan nämä ne kuuloisat PMS oireet? Tiedähäntä! Jospa täti tulisi kohta kylään pääsisin tästä piinasta pois ja saisin taas keskittyä uuteen kiertoon.:grumpy:

Täällä KP1. Tekis mieli jo ottaa jotain poppakonsteja käyttöön, mutta en tiiä sit kuitenkaan. Menkkojen alun epätoivo taas, toisaalta ihan jees kun kierto on lyhyt (mutta normaalin rajoissa, luteaalivaihe taisi olla nyt 12-13 päivää), niin ovis ja piinailut on edessä taas suht nopeasti.

Tyylipuhtaat negat täällä, tosin kuukautisetkaan ei ole vielä myöhässä. Joten superaikaista testata edes, mutta onpahan nyt testattu tässä vaiheessa, jos täytyy tarkistustestejä tehdä.

Tosin aamutestissä oli olevinaan jotain, mutta taisi olla pelkkä viivanpaikka kun ei selkeästi väriä ollut. Piinapäivät siis jatkuu ja katsellaan mihin tää etenee. Edelleen kummallista huonoa oloa. Ja aikaisemmissa kierroissa selkeästi ovulaation jälkeen ollu nännit kipeet, mutta nyt ei.

Tosiaan oviksen ennustan itse sinne reilun viikon päähän limojen, alavatsan erittäin lyhyen nippailun vuoksi ja vasemmalle nousi leukaan pari finniäkin silloin. Katotaan mitä tästä kehkeytyy. Tässä alkaa olla oman hedelmällisyyden suhteen suuria kysymysmerkkejä...

Heitsulle sen verran, että komppaan verenpaine-epäilyssä.

Pahoittelut negatiivista ja kuukautisista taas! Kyllä niitä nyt tuntuu tulevan.

Uutukaisella voi hyvin vielä testi plussaksi muuttua!

Itsellä dpo6, ei mitään oiretta.

Viikonloppuna negoja testanneille sympatiaa :Heartred:Heartred:Heartred I know the feeling!
Viime viikolla oli erittäin toiveikas alku, joka romahti keskiviikkona menkkoihin. SE mikä nyt ihmetyttää on menkkojen pituus, ennen (kuparikierukan kanssa) ne kestivät selkeästi yli 7 päivää ja kierto oli 27 päivää +/- 1 pvä (hyvin säännöllinen). Tänään on jo menkat loppu, la ja su hyvin vähäistä turhuttelua. Onko tämä mun oikea kierto? Laitoin puhelimen appiin 25 päivää kierron pituudeksi ihan vain kokeillakseen. Tänään on kp 6, ja ovis olisi tämän mukaan lauantaina jos kierto on 25 päivää.
Ostin viikonloppuna ovistikkuja, ja kokeilen niitä to-pe vimeistään. Aloin myös mittaa aamulämpöäni, koska se on hyvin usein erittäin alhainen (tänään 35,3) ja haluan katsoa muuttuuko se samalla. Täällä siit yk 3 alkanut :whacky011 katsotaan mitä tämä tuo tullessaan!

Mä vaihdoin puhelinta ja unohtui tunnukset tänne joten en oo päässy kirjoittelee hetkeen! Pahoittelut kaikille negoista ja tädeistä..
Rouvakettunen oli kyllä iha selkeä viiva joten outoa? Tee testi uudestaan parin päivän päästä.. Mulla on nyt kp29/30 ja en aio testata ennen kp 35! Tulee vaa paha mieli.. Väsyttää ja viluttaa ja itkettää on ainoot olot jotka käy todella hyvin myös menkka oireiksi..

StellaMom hyvähän se on jos kuukautiset lyhenevät! Toivottavasti saat selkoa kierrosta ja tästä raskautuisit :)

Suva toivotaan että oireet ennustaisivat muuta!

BellaMama, joo toivon että nyt olisi säännöllisemmät kuukautiset! Erittäin ärsyttävää jos ei vieläkään olisi:bored: eniten toki odottaisi ettei niitä tulisi olleenkaan :rolleyes::grin
Suva, mä en ole palellut koko kesänä! Sellaisia oireita odotellessa :) Tsemppiä odottamiseen!:happy:

Täällä ollut paljon asiaa. Mulla menee viikonloput remonttitohinassa ja sit maanantaina täällä on oikein urakalla luettavaa! Täällä kp13 ja clue ennustaa ovista kolmen päivän päähän. Oliko ketkä kaikki tässä samassa kierron ajankohdassa? Lisäsin vitamiineja tän kierron alkuun. Myös kilpparilääkitystä nostettiin koska kuulemma kannattaa yrittää saada arvot lähelle raskausviitearvoja jo ennen raskauttakin. Greippimehua edelleen päivittäin. Ja nyt oon varannut sitä punkkuakin oviksen tienoille. :p
Pahoittelut kaikille negatestin tehneille ja varovaisia plussa onnitteluja niille joilla oli haamuja. Vai menikö multa jo palstatkin sekaisin. :D

Laura täällä ollaan suunnilleen samoissa. Flo ennustaa ovista huomiselle ja womanlog vasta kolmen päivän päähän :confused:
Viikonloppuna muka kaikenlaisia jomotteluja ja nippailuja, mutta en enää luota omiin tuntemuksiin. :D

Pahoittelut kaikille, jotka negatiivisia tuloksia nyt saanut. Toivotaan oikeen kunnon plussatuulta näihin ihaniin syyapäiviin. ;)

Täällä kp11 ja pidetään taas välikierto hoidoista... Meidän pyynnöstä siis!
Tilaan sitä donafertyä vai mitä se nyt oli niin SEURAAVAN kiertoon. Taas tiedossa yks ovuloimaton kierto!

Muokattu viimeksi:
Laura täällä ollaan suunnilleen samoissa. Flo ennustaa ovista huomiselle ja womanlog vasta kolmen päivän päähän :confused:
Viikonloppuna muka kaikenlaisia jomotteluja ja nippailuja, mutta en enää luota omiin tuntemuksiin. :D

Pahoittelut kaikille, jotka negatiivisia tuloksia nyt saanut. Toivotaan oikeen kunnon plussatuulta näihin ihaniin syyapäiviin. ;)

Mulla alkoi vasta tänään pieni jomottelu. Päänsärkyä jatkunut pari päivää. Testejä en vieläkään käytä. Ehkä limat kertoo sitten riittävästi. Ahkeraa pupuilua vaan!

Täällä ollut paljon asiaa. Mulla menee viikonloput remonttitohinassa ja sit maanantaina täällä on oikein urakalla luettavaa! Täällä kp13 ja clue ennustaa ovista kolmen päivän päähän. Oliko ketkä kaikki tässä samassa kierron ajankohdassa? Lisäsin vitamiineja tän kierron alkuun. Myös kilpparilääkitystä nostettiin koska kuulemma kannattaa yrittää saada arvot lähelle raskausviitearvoja jo ennen raskauttakin. Greippimehua edelleen päivittäin. Ja nyt oon varannut sitä punkkuakin oviksen tienoille. :p
Pahoittelut kaikille negatestin tehneille ja varovaisia plussa onnitteluja niille joilla oli haamuja. Vai menikö multa jo palstatkin sekaisin. :D
Mulle lääkäri sanoi ettei lääkitystä kannata nostaa ennen kuin on testiin tullut plussa? Outoa että taas on eri ohjeet eri lääkäreiltä. Mulla toki arvauskeskusken gynekologilta...

Mulle lääkäri sanoi ettei lääkitystä kannata nostaa ennen kuin on testiin tullut plussa? Outoa että taas on eri ohjeet eri lääkäreiltä. Mulla toki arvauskeskusken gynekologilta...

Mä sain tän ohjeistuksen ensin suoraan ylilääkäriltä joka on arvauskeakuksen gyne. Ja sit vielä tosta terveyskeskuksen hoitajalta joka oli keskustellut lääkärin kanssa. Mut toisaalta mulla on oireeton kilppari vain silloin kun arvot on raskausajan viitteissä. Eli voi olla ihmiskohtasta. Mulla ne seilaa arvot tosi paljon vuodenajasta riippuen.

Mä sain tän ohjeistuksen ensin suoraan ylilääkäriltä joka on arvauskeakuksen gyne. Ja sit vielä tosta terveyskeskuksen hoitajalta joka oli keskustellut lääkärin kanssa. Mut toisaalta mulla on oireeton kilppari vain silloin kun arvot on raskausajan viitteissä. Eli voi olla ihmiskohtasta. Mulla ne seilaa arvot tosi paljon vuodenajasta riippuen.
:wideyed: mullakin seilailee olo ja arvot vuodenajan mukaan, ehkä kantsis hieman nostaa ja kokeilla oloa. Tunnistan kyllä heti mun liikatoiminnanoireet! Kilppari on erittäin ihmiskohtainen juttu, jotkut eivät tiedä ees että heillä on sitä ja tyytyväisinä ovat kotona sohvalla valittamassa etteivät jaksa lenkille!:dead:

:wideyed: mullakin seilailee olo ja arvot vuodenajan mukaan, ehkä kantsis hieman nostaa ja kokeilla oloa. Tunnistan kyllä heti mun liikatoiminnanoireet! Kilppari on erittäin ihmiskohtainen juttu, jotkut eivät tiedä ees että heillä on sitä ja tyytyväisinä ovat kotona sohvalla valittamassa etteivät jaksa lenkille!:dead:

Mulla ei meinaa liikatoiminnalle edes saada. Arvot ollu pahimmillaan yli 30 kun mun ihanne on 1. Mut osaan jo muutaman vuoden kokemuksella sanoa koska ne on noussu ja koska on aika hyvät. Siks mulla lukee annostuksessa että "annos vaihtelee potilaan oman olon mukaan". Eli itse olen säädellyt sitä kohta vuoden.

Mulla ei meinaa liikatoiminnalle edes saada. Arvot ollu pahimmillaan yli 30 kun mun ihanne on 1. Mut osaan jo muutaman vuoden kokemuksella sanoa koska ne on noussu ja koska on aika hyvät. Siks mulla lukee annostuksessa että "annos vaihtelee potilaan oman olon mukaan". Eli itse olen säädellyt sitä kohta vuoden.
Mulla taitaa lukea reseptissäni 1,5-2 tab per vuorokausi. Eli siinä välissä se annostus on pysynyt aika hyvin nyt! Mutta ymmärrän jos se nousee noin korkealle niin pitää tarkkailla omaa oloaan paremmin :)

Täällä kans kp13 ja kipeenä oltu pitkälti toista viikkoa. Siis sekä minä että mies, joten ei oo paljo talleteltu. Josko sitä insporoituis vähä tänään, ja jos flunssaki lähtis samalla :D oireista ei mitään hajua tosiaan, kun taudit on jyllänny. Mulla flo ennustaa ovista keskiviikoks, en oo testaillu sen kummemmin ja lämmöistäkä ei nyt tiedä mitään. Mutta positiivista, ei oo ainakaan stressiä tästä asiasta. :D

Tosiaan DPO15 ja uskaltauduin testaamaan aamulla ennen töihin tuloa, puhdas nega sieltä pärähti! Odottelen menkkoja ja sit vaan terot tulille. Olen niin puhki kaikesta tästä yrityksekstä ja olen myöskin kärsinyt tooooodella pahoista mielialavaihteluista. Viikonlopusta asti olen itkenyt ja itkenyt. En itsekkään tiedä miksi, kaikki ärsyttää, mies ärsyttää, kaverit ärsyttää. Peruin eilisen ja tämän päivän tapaamiset, en halua nähdä ketään ja olo on ihan järkyttävä, ei siis somaattisia oireita vaan enemmänkin henkisiä.

Tiedän että jos menkat alkaa olo helpottuu kertaheitolla. Onko muita jotka kokee mielialansa kanssa ongelmia ennen menkkoja? ei siis perus vaan aika rajuja. Ehkä tunnen tämän kaiken tällä kierrolla paljon voimakkaammin koska ovuloin?? ehkäpä! lääkärille on ens viikolla aika.

Takaisin