Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No Mitenkäs se mun teksti tollee meni :DDD

Haha no löytyi se sieltä kuitenkin. Joo ei varmaan ookkaan tarkoitus ja tiedän kyl tunteen et haluaisit tietää heti kun vaan voi. Mut varalta vaan nykin kaadat ukon ni ei mene ohi jos onkin nyt :D

Mullakin on ollut parina päivänä välillä menkkakipuja ja lämmöt kans 36,8. Tänään tein sitten testin kun en vaan malttanut enää odottaa ja tällainen sieltä tuli :joyful:. Kp 27/26-28, dpo 13
XE18Qh_TFCV1hdZ-0L7fRK8V_jtaSkG6O7YZm-Lh0Kb5ppJ2i4R5EK_iyxKHVc8tJyiOxcSl2h6P1LdwY7Q1wW-2Ted2LpqEaCZUFZb1KPPx3kJYTasjmX2CzwrHF1FuemufvwiiwIu4g8nPDPa5A2NtuUXYIMJL5Ea_FdHE8fKhK9hBH76INeXCa0krRguqFNXhwWp-9y79xZF1FIiE-VVTUXu38fgYdPoNKB4KB3VGyhdD3mLQwEQSSQAYgVT4PVaPAySHD1hky9giO2XF8DZlq2biZ2ssPjhs_5fO0RQZpbPxPez0M0akKR-b6Qeh5ZANhED4_nTjzM_eLC8hqn44lehC3ylFmCwO3u_opeQ8DjTsYhI-3d8nfOs-ITOGUAAn9flxq1VfjZLovSkwzeuYF2XqArYnGTuCq7QOZ9UOl7scAn1ZeRsj2bQHQ7GPKqw-caJJcZj4x65NwONWafc9QNMhP29Cqi5C82Ah_EIaqwFod6uYlybn7tsfuWA_sSj50luiCN4u4d1m1QqhnF06Dhb1QXNlT2hwDFYx7URUmypebtqiFkTtOCsOdsuguCDJvuySLRIGE1IYlr0tC4hOHbnMXszGQrpq8-Kl=w722-h417-no

Ehkä sunkin kannattaa tehdä testi :wink

Onnea täälläkin vielä :D mä tein aamulla ja nega oli, mutta tätiä ei näy vielä niin toivo elää. Eiköhän pian ala tapahtua suuntaan tai toiseen kun 3pv kuukautisiin asti :)

Haha no löytyi se sieltä kuitenkin. Joo ei varmaan ookkaan tarkoitus ja tiedän kyl tunteen et haluaisit tietää heti kun vaan voi. Mut varalta vaan nykin kaadat ukon ni ei mene ohi jos onkin nyt :D
Joo on tässä onneks ollut tota lemmiskelyä joka toinen päivä niin ei pääse ohi menee kuitenkaan. Se vaan jänskättää et jos ei ookkaa nyt vaikka edeltäviä oireita on niin jos sit vahingossa meneekin ohi jos toi flo on oikeessa et tammikuun lopussa ovis

Dpo 8 ja aivan järkyttävä kipu oikeassa rinnassa :/
Voi myös kyllä tietää menkkojen alkua...

Siis mua niin ärsyttää toi flo sovellus! Mulla kierrot ollu niin sekasin ja nyt ollu lähestyvään ovulaatioon sopivia oireita mut flo näyttää silti et ois vasta 14pvä päästä. Valkovuotokin muuttumassa valkuaismaiseksi... Nyt sit tiedä mitä uskoa et voiko se ovis olla näin aikasin kun muissa kierrossa ollu vasta kp 26 about ja nyt menossa kp 12. Oisko niistä ovis testeistä enää hyötyä jos haen huomenna?

Hae vain niitä ovistestejä :) niillä kuiten paremmin saat selville kuin sovelluksella

Siis mua niin ärsyttää toi flo sovellus! Mulla kierrot ollu niin sekasin ja nyt ollu lähestyvään ovulaatioon sopivia oireita mut flo näyttää silti et ois vasta 14pvä päästä. Valkovuotokin muuttumassa valkuaismaiseksi... Nyt sit tiedä mitä uskoa et voiko se ovis olla näin aikasin kun muissa kierrossa ollu vasta kp 26 about ja nyt menossa kp 12. Oisko niistä ovis testeistä enää hyötyä jos haen huomenna?

Hae vaan. Ei se sovelluskaan kaikkea pysty tietämään. ;) mulla piti alkaa sovelluksen mukaan menkat kp33 niinkun aina ennenkin, mutta alkokin jo kp12 :D

Mä en tajua noista ovislimoista, musta tuntuu et mul tulee semmosta venyvää kirkasta useamman kerran kuussa:eek: pakko tikuttaa ihan piruuttaan koko ens koko kierto :D hahah

Tänään siis tänään kp39 ja alkaapi turhauttamaan. Tänään oli aamulla semmoinen alaselkä kipu että luulin et menkat alkais mut eipä näkyny tänään:meh: :smiley-angry019

Kaipa se täytyy hakea. Nyt töiden jälkeen en ehtinyt. :) toivottavasti vaan ei oo menny sit jo ohi. Ja täytyy ilmeisesti vino pino niitä ostaa kun tätä kiertoa saattaa olla vielä pitkään jäljellä jos on samanlainen kuin muutkin eli vielä ois n. 30pvä jäljellä ennen seuraavia menkkoja :D

Kaipa se täytyy hakea. Nyt töiden jälkeen en ehtinyt. :) toivottavasti vaan ei oo menny sit jo ohi. Ja täytyy ilmeisesti vino pino niitä ostaa kun tätä kiertoa saattaa olla vielä pitkään jäljellä jos on samanlainen kuin muutkin eli vielä ois n. 30pvä jäljellä ennen seuraavia menkkoja :D

Niitä saa kyl ebaystakin aika halvalla tilattuu. Uk:sta mäkin tilaan välillä ni ei haittaa tikuttaa aamuin illoin ;)

Täällä testattu ja ei vois selvempi nega olla :shifty: ja just tänää toi lady comp vahvisti että oisin muka raskaana!! Tekis mieli laittaa vähän palautetta :confused: menkoista ei tietoakaan..

Valma89 Onko Siulla ollut tuo tietokone käytössä kuinka kauan? Ja oothan nollannut entisen omistajan tiedot sieltä. :) Se ennustaa sitä raskautta lämpöihin perustuen, kun raskaus alkaa, lämmöt jää myös ylös. Minusta vaikuttaa, että sinulla on ollu ovis vasta nyt tammikuussa, kun nuo lämmöt on nousseet korkeimmilleen, olettaen tietenkin, että käytät luotettavaa mittaustapaa, aina aamulla samaan aikaan. :) Eli millä päivällä siun lämmöt nousi korkeimmilleen, laskisin siitä dpo:t, joten toivoa plussaan voisi vielä olla. :)

ON: Olen käynyt ysityisellä selvittelemässä syytä sille, että olen laihtunut synnytyksen (huhtikuun) jälkeen vajaa 10 kiloa. Kaikki autoimmuunisairaudet ja syövät yms. pitäisi olla pois suljettu, joten paino jäi vaan seurantaan, ja tässä on hyvä jatkaa yritystä uudesta raskaudesta. :) Tänään kp10 ja testailen seuraavasta pissistä saanko mitään viivaa vieläkään rfsu:n ovistestiin, eilen oli täysin valkea.

Valma89 Onko Siulla ollut tuo tietokone käytössä kuinka kauan? Ja oothan nollannut entisen omistajan tiedot sieltä. :) Se ennustaa sitä raskautta lämpöihin perustuen, kun raskaus alkaa, lämmöt jää myös ylös. Minusta vaikuttaa, että sinulla on ollu ovis vasta nyt tammikuussa, kun nuo lämmöt on nousseet korkeimmilleen, olettaen tietenkin, että käytät luotettavaa mittaustapaa, aina aamulla samaan aikaan. :) Eli millä päivällä siun lämmöt nousi korkeimmilleen, laskisin siitä dpo:t, joten toivoa plussaan voisi vielä olla. :)

ON: Olen käynyt ysityisellä selvittelemässä syytä sille, että olen laihtunut synnytyksen (huhtikuun) jälkeen vajaa 10 kiloa. Kaikki autoimmuunisairaudet ja syövät yms. pitäisi olla pois suljettu, joten paino jäi vaan seurantaan, ja tässä on hyvä jatkaa yritystä uudesta raskaudesta. :) Tänään kp10 ja testailen seuraavasta pissistä saanko mitään viivaa vieläkään rfsu:n ovistestiin, eilen oli täysin valkea.

Olen kesästä asti käyttänyt. Riippuen työvuoroista miten mittaan, ohjeissa oli että kolmen tunnin heitolla suuntaan tai toiseen ei oo väliä, tän viikon oon mitannut aina samaan aikaan :)

Onnea laihtumisesta jos taustalla ei ole mitään vakavaa Mutter ! Kelpais itsellekkin :hilarious:

ON: Tänään vihdoin ovisplussa kp19 (clarbluen hymynaama testillä), olin jo melkein varma, että tässä kierrossa en ovuloi ollenkaan.. Mulla kierrot olleet luojankiitos tasaisia 28-32pv. Näyttäis siltä, että tästä kierrosta tulossa nimenomaan tuo 32pv Nyt jomottelee vasemmalta puolelta niin, että tuntuu joten toivon mukaan siellä jotain tapahtuu. Limat olleet ihan maksimissa jo monta päivää :angelic::)

Vauvakuume Itsehän en siis ole tyytyväinen tähän painon tippumiseen, siksi hakeuduin tutkimuksiinkin. :-) Miulla siis paino palasi heti synnytyksen jälkeen siihen normiin ja silloin olin painoltani n. 59 eli olin siellä normaalipainon ylärajalla bmi:n mukaan ja nyt painoa on enää n. 51 ja alan olla pelkkää luuta ja nahkaa ja bmi alkaa olla siellä normin alarajoilla. Pituutta siis sen 155, eli piskuinen ihminen olen aina ollut. :-) Mutta positiivista tosiaan, että ei löytynyt mitään ja lääkäri epäili laihtumisen johtuvan synnytyksestä ja imetyksestä, nyt pitää vain toivoa, että paino ei enää tippuisi vaan tasoittuisi vaikka näille sijoilleen. :-) Onnea ovis plussasta. Jospa tää ovis tuottaisi tulosta! Ootko muuten kiinnittänyt huomiota, että kierronpituus riippuisi ovulaatio puolesta, ovis kipujen perusteella? Aika monella tuntuu olevan, että puoli vaikuttaa kierron pituuteen.

Takaisin