Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ImageUploadedByVau Foorumi1535809312.590363.jpg

Joko tämä on teidän mielestä ovis +?
Alempi on raskaustesti, tein tieteen nimissä kun jollakin on oviksen aikana näyttänyt + myös raskaus testissä

Mä ite ajattelisin että olis ovisplussa. Onhan se lähes yhtä vahva, ellei yhtä vahva.

Mulla tänään joku dpo5 ja mulla on niiiiiin kipee rinnat ettei hetkeen ookkaan ollu. Ja ihme häpyluun alueen vihlaisuja. :o ja alavatsa on edelleen kipee ja aamulämpö edelleen koholla. Rauhas täs mennään mutta mihinkään en usko ennen ko viiva tulee testiin. :p

Täällä pikkutuhrua edelleen, mutta silti ostin testejä ja varmaan huomenna (dpo varmaan 12) kokeilen testata. Eiköhän sieltä nega tuu :meh:

Oot kyllä aikamoinen sissi noiden pitkien kiertojesi kanssa! Täydet sympatiat täältä, toivotaan että saisit sen plussan!
Kiitos symppauksista!
Nyt on alkanut alavatsaa juilimaan niin en käynyt testiä ostamassa. Katsotaan uusiksi jos tästä nyt ei menkkoja parin päivän sisään tule :rolleyes:

Pakko kyllä varmaan soitella jonnekkin että sais niitä teroluteja, tosin mikäli ongelma on siinä että ovulaatio myöhästyy, niin mahtaako ne siihen auttaa? Eikö niitä tavallisimmin syödä vasta oviksen jälkeen.

No niin, negahan se siellä. Kp1 odotellessa. (Oikeasti en edes ymmärrä, miksi ylipäätään testasin, mutta kai se joku toiveikkuus silti oli takaraivossa.)

Pahoittelut negatiivisista testeistä :(

Minä koitan olla ajattelematta päiviä, mutta vaikeaa se on.. Viikon päästä vasta jos testailisi olisi hyvä, mutta katsotaan miten käy, maltanko olla.

Pahoittelut negoista terkku2 ja JjuliaA :(

Mä testasin eilen vielä yhden kerran ja oli vielä tummempi ovistesti. Samalla tein vielä toisen raskaustestin ja mulla ei kyllä ainakaan näy ovis raskaustestissä :D oli pakko sekin sit kokeilla :D

Nyt alkaa taas piinailu, eli kp 14 DPO 0 tänään :)

Pakko kyllä varmaan soitella jonnekkin että sais niitä teroluteja, tosin mikäli ongelma on siinä että ovulaatio myöhästyy, niin mahtaako ne siihen auttaa? Eikö niitä tavallisimmin syödä vasta oviksen jälkeen.

En liene kauhean tieteellistä, mut maca käsittääkseni aikaistaa ovista...

Pahoittelut negoista kaikille. :(

Mulla ovistestit ollut lähes blancoja toistaiseksi... mut aamulämpö olikin tänään oviksen jälkeisellä tasolla. :o En ole kipeä tai mitään... saa nähdä jääkö ne sinne vai tuleeko alas huomenna.

En liene kauhean tieteellistä, mut maca käsittääkseni aikaistaa ovista...
Jospa se sitten seuraavaan kiertoon avuksi.

Kp 50 :dead: ja nega testattu, ylläri ylläri. Kävi kyllä mielessä, jospa nyt sitten vasta ovulaatio olisikin meneillään? Vasemmalta puolelta oon tuntenut pientä jomotusta.

Hemmetti kun käytin kaikki testitkin alkukierrosta, noin 40 päivää sitten. :hilarious:

Täällä sekavissa tunnelmissa: oon kotopuolessa käymässä ja nyt on kyllä niin omituista pahoinvointia ollu parina päivänä että. Oon uskaltanu erinäisten juhlien tiimoilta ottaa lasin viiniä, mutta nyt heräs joku alkukantanen vaisto et mitäs jos.
Testit taskussa ja vieraspaikassa eka testaus tänään ja huomenna aamuvirtsasta. Uskallan iltavirtsasta ottaa, koska pidätyskyky 5/5. Talletteluja on harrastettu laskennallisesti hedelmälliseen aikaan, joten may the odd be with me. Flo ennustai oviksen vasta menneelle maanantaille, mut limojen perusteella olis ollu jo 21-22. päivä... eli tänään olis dpo 10+

Jännän äärellä.
Tsemppiä negoja saaneille, jospa pian puhaltais taas semmonen kesävauvojen plussatuuli ❤️

Tuleva kysymys tulee olemaan aika henkilökohtainen mutta kuitenkin tärkeä.Onkohan vakavaa kun oon nyt parin kerran pupuilun aikaan orgun aikaan nähnyt tähtiä valopisteitä siis.

Takaisin