Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Terkku2, mun miehellä oli samanlaiset ajatukset meidän yrityksen alussa että hänen tuurillaan ekasta tärppää ja kaksoset tulee :grin No, sai tosiaan todeta kantapään kautta ettei se niin helppoo olekaan. Tätä ekaa plussaa siis odetettiin se 1,5 vuotta. Uutisen kerrottuani kun puhuttiin sitten myös tästä meidän pitkästä yrityksestä niin mies sanoi jo luuleensa ettei lasta tule ollenkaan. No, niin kyllä minäkin. Vaikkei me koskaan sitä silloin toisillemme ääneen sanottu :oops:

Kyllä mä luulen että menkat tässä on tuloillaan. Katsoin että viime kierrossa tuli myös tippa kp 22 ja parin päivän päästä alkoi tuhruttelu, kierron pituus oli sitten 26 päivää. Miehen kanssa juteltiin tästä ja hänkin oli aika harmissaan siitä että jos tärppiä ei vielä(kään) tullut. Yleensä tuo mies on tosi rento ja sellainen katsellaan-tyyppi, mutta kai hän oli ajatellut, että raskaus alkaa saman tien (esikoinen tarttui mukaan yk2). Ja nyt sitten huomaa, että ei se niin helppoa olekaan. Mun mies siis hyvin harvoin avautuu ajatuksistaan, mutta nyt totesi menkkojen alkamisen olevan "huono uutinen" ja sanoi toivovansa, että ei enää kovin pitkään menisi. Ja se on jo paljon tuolta mun jäyhältä mieheltä!
Sitten kun mun mies alkaa harmittelee ja ehdottamaan kaikenlaisia kikkoja niin minäkin huolestun, hän on niin positiivinen ja kannustava! Vaikka vitsailin että tässä voi juoda viiniä ja syödä sushia niin ei sitä oikein kiinnosta oikeasti! Mieluummin olisin istunut kotona halimassa masua plussan kanssa :) kai sitä tässä on aikuistunut! :yuck: yk 3 on alkanut ja tämän jälkeen mahdollisuudet ovat korkeammat jos ei tärppää, mutta en aio mitään uusia kikkoja kokeilla. Vuoden jälkeen sitten jos on vielä yritys päällä. Sitten välillä mietityttää että onkohan mun endometrioosi pahentunut, tai kystat tullu takas ja nää vaikuttavat hedelmöitymiseen? Gyne sanoi, että ei tarvitse huolehtia. Ei nähnyt mitään syitä huolestua, mutta ei se nyt tutkinut mitään erikoisempaa.:bored: Olen mä tässä vielä optimistinen mutta pelkään että pessimistisyys tulee jossain vaiheessa sit. :grumpy: Ja sit ole yhtäkkiä Grumpy Cat! :smug:

Mä ihmettelen itsekin miten paskana oon nyt tästä todennäköisesti epäonnistuneesta kierrosta. Vaikka yritys alkoi vasta toukokuussa, takaraivossa hakkaa että oon vanha ja hedelmällisyys on kohta pohjalukemissa... :arghh: Oon siis 33v, esikoisen sain juuri ennen kuin täytin 31.

Oviskipuja, kiinnittymisvuotoja, piinapäiviä, monella on jännät ajat!

Pahoitteluni tädeistä, katala ämmä!

Kp 28/25-28, olen ymmälläni, voisko tuo olla haamu. Pc:n testi ja tulis testaajalla. Tein rfsu:n päivällä ja siihenkin piirtyi toinen viiva, mut en osannu sanoo oliko siinä väriä. Kameraan sitä ei saa vangittua. Joskus aiemmin kesällä jotain hailuroita tuli myös pc-testiin, ja menkat alkoi sit seuraavana päivänä.
DSC_0218.JPG

Oviskipuja, kiinnittymisvuotoja, piinapäiviä, monella on jännät ajat!

Pahoitteluni tädeistä, katala ämmä!

Kp 28/25-28, olen ymmälläni, voisko tuo olla haamu. Pc:n testi ja tulis testaajalla. Tein rfsu:n päivällä ja siihenkin piirtyi toinen viiva, mut en osannu sanoo oliko siinä väriä. Kameraan sitä ei saa vangittua. Joskus aiemmin kesällä jotain hailuroita tuli myös pc-testiin, ja menkat alkoi sit seuraavana päivänä. View attachment 72115

On ihan selvä viiva :D

RouvaKettunen viivalta näyttää! Toivottavasti vahvistuisi.

Tsemppiä muillekin kiertoihin!

Olen lukenut kaikki mutta vähän mennyt ohi, ollaan lasten kanssa reissussa ja koitan unohtaa omat piinapäivät.. Nyt dpo3.

Voi jännittävää, Rouva Kettunen :)
Toivottavasti lähtee vahvistumaan, sillä selvästihän siinä jotain näkyy!
Täällä ei kummempaa... flunssa iski mietona tähän kiertoon, joten en tiedä, missä kohti ovuloin vai kuvittelinko vain. Tallettelut kp 12 ja 17, kun ei paljon oltu kimpassa reissujen takia. Mutta joo, ihmettä odotellen :)
Katjusha kp 21 / 27?

RouvaKettunen, selkee viiva siellä on! Sille vahvistumisia:shy:

Ei se nega vaan miksikään muutu. Kp 1 odotellessa, yk 11 täältä tullaan:stop:
Kun vain saisi kaikki ajatukset ees pariksi viikoksi pois mielestä :bored:

Terkku2: Mä oon saman ikäinen ja samat pohdinnat. Mut toisaalta, ei 33 vielä kovin paljon oo :D

Joko RouvaKettunen testasit uudelleen?

Katjusha: eikö pienen flunssan sanota olevan hyvä oire? :)

JjuliaA: siis oletko testannut jo negan?

ON: kp 13 ja yleensä ovis plussa tullut kp 12 tai 13 ja nyt ei vielä mitään. Aamulla oli kyllä maha kipeä ja limat lisääntyneet, joten tarvitsee varmaan testailla uudelleen töiden jälkeen.

Täällä kans yksi 33v terve! : D

Viivan tummumista RouvaKettuselle!!

Jotenkin outo vaihe/kierto nyt, kun en huomaa oikein oviksen lähenemisen merkkejä. Mut onneksi sentään parit tallettelut tehty. Nyt siis kp13.

Täällä ihmeellinen ja miettilään oloinen kierto.Nyt 13kp ja eilen oli todella sairaan oloinen olo nimittäinen etova olo, rinnat aivan kosketus arat, turvotusta ja kauhea väsymys.Kävi kyllä mielessä että oisko edelliset primolut kuukautiset olleet turhat koska vuoto oli tosi niukkaa kaikista niukempaa mitä on ollut primolutin kanssa.Syömisen jälkee olo parani eikä tullut takaisin ehkä olo oli vain syömisen takia.Maanantaina alkaa primolutit ja niiden ihanan hirveät päänsäryt plus mielialavaihtelut.

Voi harmi Rouvakettunen! :sorry:

Mä taistelen itseni kanssa, käynkö ostamassa raskaustestin tänään. Kp 49 eikä menkkoja, haluaisin vain testata sen negan ja päätyä siihen että ovulaatiota ei varmaan ole tapahtunut vielä.

Voi harmi Rouvakettunen! :sorry:

Mä taistelen itseni kanssa, käynkö ostamassa raskaustestin tänään. Kp 49 eikä menkkoja, haluaisin vain testata sen negan ja päätyä siihen että ovulaatiota ei varmaan ole tapahtunut vielä.
Oot kyllä aikamoinen sissi noiden pitkien kiertojesi kanssa! Täydet sympatiat täältä, toivotaan että saisit sen plussan!

Takaisin