Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kp 45, toka luomukierto pillereiden lopettamisen jälkeen. En kyllä ois uskonut että kierto olisi näin sekasin mennyt. Viikonlopuksi odotellaan niitä menkkoja :angry9

Stellamom, sinulla sentään menee päivät suht normaaleissa lukemissa vielä! :shy:

Iski sitten syysflunssa myös, sanottakoon että mies sairasti tämän jo viimeviikonloppuna. Ei edes sitä voi siis oireeksi laskea:hilarious:

Toisaalta tekis mieli hankkia testejä ja testata, mutta kun toisaalta ei ne kuitenkaan mitään näytä. Odotellaan..

StellaMom, toivotaan että pian palautuisi kierto!

Hipshopsilla kanssa. Inhottavaa, kun kierrot vielä venyvät nuon pitkiksi.

Bellamama aika hurjat oviskivut olleet sinulla :eek:

Hipshops kierrolla on kyllä jo pituutta. Mulle jo 33pv oli tarpeeksi piinallista. :rolleyes:

Mymmelille peukut pystyyn että testailut tuottaisi toivottuja tuloksia.

Itsellä kp 10 ja ovista odotellaan ja kuulostellaan. Varmuuden vuoksi pistetään peitto heilumaan jo hyvissä ajoin, vaikka Flow ennustaa oviksen vasta 6 pv:n päähän. :D Testejä tilasin raskauskeijusta piinapäiville valmiiksi.

Joo on tämä outoa, ei ole koskaan ollut näin epäsäännöllisiä kyllä. Silloin kun syöi pillereitä, tai oli nuvaring/laastari niin oli aina säännölliset toki, mutta myös kuparikierukan kanssa oli se keskimäärin 27 pvä. Siksi ärsyttää että nyt on ollut jopa 10 päivän ero kahdessa ensimmäisessä :D viikonloppuna juodaan siis viiniä ja nautitaan susheista!!laughing6:finger002

BellaMama, kierukka oli reilu 3 vuotta, kuparikierukka tosiaan eli jos lääkäriä uskoisi niin ei pitäisi vaikuttaa kiertoon hirveästi! Luin myös että muillakin oli ollut näitä ongelmia kuparikierukan poiston jälkeen, eli kesti muutama kierto ennen kuin se normalisoitui. Mut vaikuttaa kyllä siltä että lyhyt kierto oli ja nyt sitten alkaa kierto uudestaan. Olisi mukavaa jos tulisi ihan normaalikierto kohta niin pääsisi oikeasti kärryille! Harmittaa, mutta ei voi mitään. Nyt kauhistelen jo eteenpäin, että mitä jos tulenkin raskaaksi joulupyhien alla, silloin kun kaikki glögit ja viinit ovat tarjoilla :wacky: silloin kyllä ihmetellään jos minä, viinin ystävä, ei koske viinilaseihin yhtään!:pompus:

Mulla poistettiin kuparikierukka 5/17 ja kierukan kanssa kierrot oli 26-32 ja vuotopäiviä saattoi olla kymmenenkin kokonaisuudessaan. Heti kierukan poiston jälkeen kierrot tasaantu 27-29 ja vuotopäivät puolittui.
Oliko sulla runsaat vuodot ?

Maailman noloin juttu kävi mulle! aikaisemmin valittelin väsymystä, noh oltiin pomon kanssa tossa lounaalla ja koko lounassalaatti lensi ulos! onneks ehdin vessaan. Pomo huolestuneeni ihmetteli, mikä mulla on! Harmi, en itse myöskään tiedä. Lähden kotiin huilimaan loppupäiväksi. Olo on niin vetämätön.

Raskautta en usko, koska n. viikon päästä odotellaan menkkoja, eli silloin pääsen testailemaan. :(

Hipshops bongasitko ovista tässä kierrossa?

BellaMama Mä oon myös käynyt lääkärissä 2016 epämääräisten kipujen suhteen. Mun ovulaatio diagnosoitiin silloin pissatulehdukseksi :D myös 2015 kävin kierukan laiton jälkeen gynellä ultrassa epämääräisten kipujen vuoksi, mut myohemmin tajusin ne oviskivuiksi.

Mun tieteellisen tutkimuksen mukaan lapset, ikä ja kierukka lisäävät ovulaatio kipuja :D

Noppa88 on näköjään mun kierokaveri! Ja eikö ollut muitakin?

Kp 10 ja hiukan pientä jomottelua ollut. Ovulaatiota odotan sunnuntaille :D

Mulla poistettiin kuparikierukka 5/17 ja kierukan kanssa kierrot oli 26-32 ja vuotopäiviä saattoi olla kymmenenkin kokonaisuudessaan. Heti kierukan poiston jälkeen kierrot tasaantu 27-29 ja vuotopäivät puolittui.
Oliko sulla runsaat vuodot ?
Mulla kierukan kanssa oli tosiaan todella tasaiset, vuotopäiviä saattoi olla 7-9 mutta tasan 27 hyvin usein. Vuodot olivat runsaita aina alussa, ja lopussa tiputtelua tuli kauemmin kuin joskus aikoinaan pillereiden kanssa. Minä lopetin pillerit yms hormonaaliset ehkäisyt koska kaikki himot lähti niiden kanssa, ja mikä mies jaksaa naista joka sanoo ei seksille? Kierukan kanssa kaikki oli siis hyvin :) viime menkat olivat ekat ilman kierukkaa, kestivät 5 päivää about, eli jos pysyvät tuossa määrässä niin ovat niukemmat ilman. Kivut ainakin tuntuvat "siedettäviltä" kun kierukan kanssa otin burana 800 kuurin joka päivä melkein.

Maailman noloin juttu kävi mulle! aikaisemmin valittelin väsymystä, noh oltiin pomon kanssa tossa lounaalla ja koko lounassalaatti lensi ulos! onneks ehdin vessaan. Pomo huolestuneeni ihmetteli, mikä mulla on! Harmi, en itse myöskään tiedä. Lähden kotiin huilimaan loppupäiväksi. Olo on niin vetämätön.

Raskautta en usko, koska n. viikon päästä odotellaan menkkoja, eli silloin pääsen testailemaan. :sad001
Never say never! Voihan se olla että siellä hormoonitaso teki rajun nousun ja kroppasi vastasi siihen sanomalla ei salaatille :)?? Mutta joo varmasti noloa selittää pomolleen että eipä ruoka pysynyt sisällä :)

Never say never! Voihan se olla että siellä hormoonitaso teki rajun nousun ja kroppasi vastasi siihen sanomalla ei salaatille :)?? Mutta joo varmasti noloa selittää pomolleen että eipä ruoka pysynyt sisällä :)

toivotaan ja pidetään peukkuja! olisi hyvä, että täti tulisi ajoissa, jos on tullakseen, koska lähden kohta reissuun syyskuussa pariksi viikoksi miehen kanssa :) Reissussa ei olisi kiva jäädä pohtimaan oireita tai muita. Saisi hetken rauhoittua ja saada mieltä pois vauvahaaveista.

toivotaan ja pidetään peukkuja! olisi hyvä, että täti tulisi ajoissa, jos on tullakseen, koska lähden kohta reissuun syyskuussa pariksi viikoksi miehen kanssa :) Reissussa ei olisi kiva jäädä pohtimaan oireita tai muita. Saisi hetken rauhoittua ja saada mieltä pois vauvahaaveista.
Joo no reissussa ei olisi kivaa jos pahoinvointi alkaisi eikä nauti reissusta! Ja jos täti tulee käymään ennen reissua niin voitte reissussa sitten rauhassa hempeillä ja ehkä nimetä lasta sitten kaupungin mukaan :wink

BellaMama Mä oon myös käynyt lääkärissä 2016 epämääräisten kipujen suhteen. Mun ovulaatio diagnosoitiin silloin pissatulehdukseksi :D myös 2015 kävin kierukan laiton jälkeen gynellä ultrassa epämääräisten kipujen vuoksi, mut myohemmin tajusin ne oviskivuiksi.

Mun tieteellisen tutkimuksen mukaan lapset, ikä ja kierukka lisäävät ovulaatio kipuja :D

Noppa88 on näköjään mun kierokaveri! Ja eikö ollut muitakin?

Kp 10 ja hiukan pientä jomottelua ollut. Ovulaatiota odotan sunnuntaille :D

Täällä kp8 menossa! Ovista kovasti kyttäillään clue ennustaa sitä kp16.

En bongannut. Viimekierrossa/yk1 se oli todistettavasti testienkin mukaan kp 36 ja eli about dpo12/kp 48 alkoivat menkat.

Nyt ei siis mitään tietoa, jos ovulaatiota ei oo missään välissä tapahtunut niin tuleehan tämäkin kierto venymään entisestään. :meh:

Sähän sen sanoit! Koko palstalle sit tiedoksi, että Maui niminen lapsi tulee sitten minulle jos siellä tärppää :D
Voi vitsi, ihanaa reissua! Mun sisko oli muutama vuosi sitten Havaijilla opiskelemassa ja kerran pääsin siellä hänen luonaan käymään. Oltiin tosin vain Honolulussa ja lähialueilla, mutta kaikenlaista ihanaa oli jo siinäkin :love7

Täällä dpo 8-9 ja piinailijan pää alkaa taas kehitellä oireita, vaikka yritän ottaa coolisti. Pari päivää on väsyttänyt jo ihan älyttömästi, eilen meinasin nukahtaa sohvalle mitä en yleensä tee. Mutta voi myös olla, että väsymys johtuu ihan vaan tästä elämästä :rolleyes::grin

En itse asiassa edes tiedä, onko mulla testejä kotona. Hankin sitten viikonloppuna tai ensi viikon alussa, jos tulee tarve.

Raskautta en usko, koska n. viikon päästä odotellaan menkkoja, eli silloin pääsen testailemaan. :sad001

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että reilu kk sitten alkaneen raskauden (joka meni lauantaina kesken rv 7+1) ensimmäinen oire oli parin päivän huono olo. Se tuli viikko oviksen jälkeen ja ihan piti makuulle mennä ku tuntui, että oksennus tulee. Se paljasti sen, että nyt oli tärppi käynyt. Siitä 4 päivän päästä sain haamun testiin (oli tällöin vasta 3+3). Eli eipäs tiedä, jospa sullakin ois tämä ensimmäinen oire alkavasta raskaudesta.:happy7

Mulla dpo 2 menos ja mun vatsa vaan on jotenkin oudon arka. Repii niin pirusti välillä. Vähän huolestuttaa kun tää ovis kipukin on aika uus juttu. Mutta aamulämmöt on selkeästi koholla. 37,3. Yllättävän korkea mulle. :D

Jaahas, ällöä oloa ja matkapahoinvointia. Näinköhän ois oikeesti tärppi käynyt :woot: En kyllä uskalla vielä testailla, kun on dpo niin vähän. Esikoisestakin alkoi pahoinvointi vasta rv 6+jotain. :yuck:

Mulla esim. Viime kierrossa oviksen jälkeen oli pahoinvointia aamuisin ja olin ihan varma että no nyt on tärpännyt, ei si ollutkaan. :/ toivotaan nyt terkku että se tarkoittas sulla tärppiä. :)

Takaisin