Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut alinah! Tuuletus voisi tehdä hyvää.

Täällä kp8 ja kovat vatsakivut, kävin jo lääkärissä ja alkuviikosta katsotaan verikokeiden tuloksia. Joudun syömään särkyyn lääkkeitä joten en usko että tämä kierto hyvin menee :( no, selvitellään kipujen syy ja katsotaan asiaa sitten uudestaan.

Oivoi. Toivottavasti ei vakavaa! Vatsakivuissa ei kyllä oikein onnistu mikään tehotoimimtakaan.. paljon tsemppiä!

Voi ei, harmi alinah :/

Mulla Flon mukaan tänään ovis, mutta ei kyllä pienintäkään oiretta. Ei edes rinnat arat. Olin pari päivää kipeä tuossa aiemmin, olisikohan se nyt vaan tulossa joskus hamassa tulevaisuudessa tän ehkäisyn lopettamisen vuoksi.. No, ei auta kuin odotella....

Tänään oisi tuparit, enkä haluaisi mainostaa haaveitamme, mutta en juodakaan, niin aion salakavalasti ostaa alkoholittomia siidereitä ja jos joku kysyy niistä, sanoa että ne on mun raskaana olevan parhaan kaverin siidereitä..

Sympatiaa ja haleja alinah ja Heitsu! <3
Ja onnittelut plussanneille!

Täällä Flon mukaan eilen ovis, mutta pistokokeena tehdyt ovistestit eilen ja toissapäivänä todistais toisin. Itsellä semmonen tunne et ovis oli jo alkuviikosta, mikä on kyllä tallettelujen puolesta hyödynnetty! Yhtään en vaan tiedä, mikä dpo on, jos on. Että piinaviikot alkakoot.
Nyt ei ainakaan pitäisi olla helteet sekoittamassa kiertoa... lähipiiriin on syntynyt vauvoja tasaiseen tahtiin, niin tossa just todettiin et jos nyt tärppää niin on ainakin samanikäisiä kavereita sitten. :)

Uutukainen, mulla kävi samoin ton oviksen kanssa. Oon siis lähes varma että ovis oli ma/ti, mutta Flo väittää että se oli eilen, Womanlog että tänään. Nuo ei jotenkin osaa muuttaa ennusteita, kun viime kierto oli 26 päivää ja sitä edellinen 30 päivää. Väittävät vaan edelleen, että 30 päivän kierrolla mennään.

Nyt on tehty valitus mutta eihän se lähde mihinkään eteenpäin kun on viikonloppu.Käsittelyaaika 2vk toivotaan että tämän 2vk:n aikana nyt se Naikkarin soitto tulee.

Oli niin mieltä ilahduttavaa käydä tänään puntarilla.Puntari näytti sellaista lukemaa mitä koko elämän aikana ei ole näyttänyt ylimääräistä yli 20kg kaikista pienimmillään oon ollut synnytyksen jälkeiset pari kuukautta (kohtukuolema) Painoindeksi juuri 33 laskettuna ja keväällä IVF suunnittelussa kävin Naistenklinikkalla puntarilla ja siellä olin 3kg kevyempi ja sanoivat että painoa ei saa tulla yhtään lisää ja 33 painoindeksi on max niillä hoidoissa.Toivotaan nyt että tämä nousu ei ole liikaa jos he nyt lähiaikoina puntaarin laittavat minut.Laihdutuksen suhteen itsehillintä nollassa ruuan ja herkkujen suhteen.

Kp 43 :sour:

Flo ennustaa menkkoja viikon päähän. Eiköhän se aikalailla paikkaansa pidä. Olen huomannut että hermot on viimeaikoina olleet aika kireellä, näinköhän on sitäkin että ”oma” luonne palailee kun hormonitoiminta normalisoituu :shifty: pinna oli kyllä pidempi aiemmin.

Taemppiä Heitsu ja hyvä kun teit valituksen!

Oli niin mieltä ilahduttavaa käydä tänään puntarilla.Puntari näytti sellaista lukemaa mitä koko elämän aikana ei ole näyttänyt ylimääräistä yli 20kg kaikista pienimmillään oon ollut synnytyksen jälkeiset pari kuukautta (kohtukuolema) Painoindeksi juuri 33 laskettuna ja keväällä IVF suunnittelussa kävin Naistenklinikkalla puntarilla ja siellä olin 3kg kevyempi ja sanoivat että painoa ei saa tulla yhtään lisää ja 33 painoindeksi on max niillä hoidoissa.Toivotaan nyt että tämä nousu ei ole liikaa jos he nyt lähiaikoina puntaarin laittavat minut.Laihdutuksen suhteen itsehillintä nollassa ruuan ja herkkujen suhteen.

Täällä kans kamppaillaan painon kanssa :( Mulla jäi jokaisesta lapsesta +5kg eli yhteensä 15 kiloa ylimääräistä. 2013 laihdutin ne kerralla ja muutama ekstra kilo. No kun uus parisuhde alkoi 2014 syksylllä niin ne alkoi kertymään uudelleen ja siitä lähtien oon jojoillut painon kanssa. Tällä hetkellä on BMI 31 ja en saa millään itseä niskasta kiinni. Mut pieniä tavotteita :) mun eka tavoite on BMI alle 30. Mut se on vaikeaa, tiedän.

Mä kans painoa yrittäny tiputtaa, mut on se vaan ihan hemmetin vaikeaa.

Tänään ovisplussa, mä aluks ajattelin että se olis ollu jo eilen mutta varmaan se päivä minkä laskin kp1 ei ollu si oikeesti se eka päivä. Sillon oli vasta illalla pientä tiputtelua. Vai lasketteks te kp1 sillai että kun menkat kunnolla alkaa?

Tänään ovisplussa, mä aluks ajattelin että se olis ollu jo eilen mutta varmaan se päivä minkä laskin kp1 ei ollu si oikeesti se eka päivä. Sillon oli vasta illalla pientä tiputtelua. Vai lasketteks te kp1 sillai että kun menkat kunnolla alkaa?

Joo, lasken vasta siitä kun vuoto alkaa kunnolla.

Mä luin joskus jostain (joo, sairaan hyvä lähde ), et jos menkat alkaa klo.18 jälkeen, ni kp1 ois vasta seuraava päivä... Varmaan tällä haetaan myös sitä, et tiputtelua ei lasketa.

No joo, totta. Täytyy laskee jatkossa kunnon vuodosta. Mulla ei vaan aina vuotele mitenkään voimakkaasti niin hankala päätellä että koska menkat alkaa kunnolla. :o

Mä luin joskus jostain (joo, sairaan hyvä lähde ), et jos menkat alkaa klo.18 jälkeen, ni kp1 ois vasta seuraava päivä... Varmaan tällä haetaan myös sitä, et tiputtelua ei lasketa.

Mä oon lukenut saman ja noudattanut :D

Mulla saattaa tosiaan tiputella 1-4 päivää ennen ni lasken kp 1 kun vuoto muuttuu punaiseksi ja jos alkaa kovin myöhään niin seuraava päivä on vasta ensimmäinen päivä :)

Minäkin noudatan tuota kello 18 sääntöä.

Eilen tuli jo ovulaatiolimoja, yöllä ja tänään ollut vatsakipuja, flon mukaan ovulaatio olisi keskiviikkona. En tiedä nyt mitä tapahtuu, talletteluja vain ahkerasti niin ihan sama koska ovulaatio on :)

Vaukirja häröili jotain meidän disney-ja vaukirja jäsennumeroiden kanssa ja mulla ilmeisesti hävisi nyt se oikea foorumitilikin johonkin kun yhdistivät jäsennumerot yhdelle tilille.. :/

Unicorn17 täällä haahuilee :)

Minäkin noudatan tuota kello 18 sääntöä.

Eilen tuli jo ovulaatiolimoja, yöllä ja tänään ollut vatsakipuja, flon mukaan ovulaatio olisi keskiviikkona. En tiedä nyt mitä tapahtuu, talletteluja vain ahkerasti niin ihan sama koska ovulaatio on :)
Kannattaa joo kuunnella omaa kroppaansa, että milloin ovis on. Onhan tuo appi mitä mullakin on hyvä, se laskee jonkun keskimääräisen ovispäivän sun syöttämien tietojen ja appin tietojen perusteella. Itse olen limojen perusteella arvioinut ovisaikaani, ja aika hyvin on mennyt appin kanssa yhteen. Nyt vain mies kainaloon ja kuhertelemaan :)

Mä oon kirjoitellut appiin oireita ja muita muistiinpanoja, joita voi sitten tarkistaa että milloin mitäkin on ollut. Se mun vti ihmetyttää vieläkin, että oliko sekin oire (lukenut että joillakin iskee heti vti kun hedelmöitys on tapahtunut) vai ihan sattuma? Tässä syön karpalokapseleita päivittäin vielä, ja multivitamiinit jospa pikkuinen olisi tulossa!

Uusi viikko taas toiveita täynnä ;)

täällä dpo 6 menossa ja ei minkäänlaisia erikoisia oireita ole havaittavissa. Rintojen arkuus on kadonnut tosin nännipiha on tummunut ja laajentunut ? (tosi jännällä tavalla), ruokahalu on kasvanut (kokoajan nälkä), viikonloppuna la-su välisen yön näin ensimmäistä kertaa todella selkeän raskausunen, olin unessa raskaana kaunis maha pystyssä ystävien ja perheen ympäröimänä ja siinä siliteltiin masua :D voi kun kävisi toteen! Muuten olo on aika samanlainen kun mitä normaalistikin, ei ole ollut alavatsakipuja/nippailuja.

Uusi viikko taas toiveita täynnä :wink

täällä dpo 6 menossa ja ei minkäänlaisia erikoisia oireita ole havaittavissa. Rintojen arkuus on kadonnut tosin nännipiha on tummunut ja laajentunut ? (tosi jännällä tavalla), ruokahalu on kasvanut (kokoajan nälkä), viikonloppuna la-su välisen yön näin ensimmäistä kertaa todella selkeän raskausunen, olin unessa raskaana kaunis maha pystyssä ystävien ja perheen ympäröimänä ja siinä siliteltiin masua :D voi kun kävisi toteen! Muuten olo on aika samanlainen kun mitä normaalistikin, ei ole ollut alavatsakipuja/nippailuja.
Nuo unet ovat aika jänniä, mullakin oli edellisellä kierrolla niitä muutamia! Nyt ei ole ollut mitään. Tuo nännipihan tummuminen ja laajentuminen on toki oire, että seuraavaksi voi tulla taas arkuutta rintoihin! Mä kävin täällä vessassa, ja tuo rusehtava lima tulee sieltä kolmatta kertaa päivän sisällä. TOivon toki ettei ole mitään muuta, mutta ei normaalikierron aikana ole ainakaan ollut tiputtelua edes ennen kuin kuukautiset ovat alkaneet, että sillä tavalla erilainen oire. Pidetään peukkuja täällä! :happy4 Oletteko yrittäneet kauan?

Takaisin