Tänään vihdoin ja viimein soitettiin Naikkarilta jätin uudestaan aamulla soittopyynnön.Viikolla 39 on varattu toimenpiteet alustava varaus ja 3.9 alkaa primolut kuuri siis 15kp nyt menossa 8kp siis tasan viikon päästä :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt näkyi tekstit 10,2mm limis ja johtofollikkeli 17X18mm, onkohan se hyvä? Ja tällä kertaa oikeella, yleensä ollu vasemmalla. Kiitos! Toivon niin että tää ois meidän kierto kakkosta yritetty nyt reilu 4 vuotta.
Ja kiitos kun oot jaksanut vastailla :)
Mulle kuulostaa kyllä hyvälle. Oonhan googlen avulla jo lähes valmis lääkäri. :D Omaa tän hetken tilannetta en tiedä, vielä ei ole tarvinnut tutkittavaksi lähteä. Teillä on kyllä valitettavan pitkä yritys takana! Toivottavasti toiveisiin vihdoin vastataan. Itsellä menossa nyt yk3. Eli ei sinänsä vielä mitään hätää.
Tänään kp22/26 ja vaikka kuinka piti olla stressaamatta tää kierto ni kummasti tilasin eilen taas testejä
Toisaalta oon ihan varma et ei oo tärpänny mut taas yli analysoin kaikkia pieninpiäkin mahavihlasuja ja tissien arkuutta ym... Mieski eilen totes ku valittelin mahakipuja et "samahan oli sillon viimeks alkuraskaudessa"
Toivottavasti plussasi kasvaa rauhassa siellä vatsassa :) Sitä plussaa odottelen vielä, ei ole ollut edes haamuviivoja tässä mun testailujen aikana niin en tiedä miltä se tuntuu että näkyy jotain ... Mä koitan ajatella näin: saan viikonloppuna syödä susheja ja juoda viiniä jos menkat alkaa. Jos ei, niin en tiedä mitä tehdä :D Perjantaina olisi työjuttu missä tarjoillaan varmasti skumppaa, ja miten siinä sitten kieltäytyy? Ehkä otan lasi käteen ja vähitellen kaadan sitä erilaisiin kukkaruukkuihin kuten elokuvissa :D tai no sitten vaan sanoo ei kiitos.Mullakin on vakiolauseena tuo "pessimisti ei pety" mutta kyllä sitä aina vaan pettyi, vaikka kuinka olisi siihen negaan ja menkkoihin itseään valmistanut! Nyt ei oikein samasta syystä uskalla vielä iloita raskaudesta kun pelottaa km ja tuulimuna ym.
Onko kokemuksia lentomatkoista alkuraskauden aikana esim? Jos nyt ei ole tärppännyt niin voi olla että olisin hääpäivänämme ensimmäisen kolmanneksella ja vähän mietityttää että pitääkö sitten pyytää muutama oksennuspussi enemmän lentokoneessa :D
Onko kokemuksia lentomatkoista alkuraskauden aikana esim? Jos nyt ei ole tärppännyt niin voi olla että olisin hääpäivänämme ensimmäisen kolmanneksella ja vähän mietityttää että pitääkö sitten pyytää muutama oksennuspussi enemmän lentokoneessa :D
Riippuu kai keneltä kysyt :D 4-8 pvä kestää että kiinnittyminen tapahtuu, näin muistaisin googlettamisesta. ja testailla kannattaa 14 pvä oviksesta aikaisintaan, mutta moni aloittaa dpo 8-10 jo mutta sitä ei kai suositella :) ! jos dpo 14 jälkeen on negaa vielä niin ei kannata lannistua, kyl se voi muuttua plussaksi. Kaikilla hormooneja erittyy eri määrissä :)Hei ja anteeksi että tulen tänne väliin huutelemaan.
Täällä varmaan tietoa tästä mun kysymyksestä löytyy, eli monentena päivänä yhdynnästä mahdollinen kiinnittyminen tapahtuu? Ja monentena päivänä yhdynnästä mahdollinen plussa näkyy testissä?
Kiitos ja anteeksi