Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noniin, oli se vuoto sit menkat. Kierrosta tuli sit 62 päivää. No, nyt uusi kierto käynnissä.

Mikäs apu greippimehusta on?

Mulla on aina sanottu että ei saa syödä heti pillerin jälkeen, ja näin olen toiminut. Lääke ei imeydy tapreeksi hyvin jos laittaa muuta siihen vatsaan mukaan tms. Ehkä pitää vähän muuttaa tätä sitten jos on paha aamupahoinvointi, mutta muuten meen ihan lääkärin ohjeiden mukaan. Pitäisi katsoa jos löytyy joku kirja jossa olisi lisätietoa raskaus+kilpparin vajaatoiminta :)
Kaikkea mitä tähän asti olen tutkinut on ollut erittäin auttavaa!

Joo mä siis käynyt terveystalolla ton kilpparijutun kanssa ja siellä ohjeistuksessakin taisi olla maininta vaan noista maitotuotteista. Kannattaa selvittää asiaa jos huono olo meinaa iskea. :)

Kp1 ja mua kyrpii niin koko touhu. Et tekis mieli lähtee tänään tuulettuu!

En usko, että tämä uusi kiertokaan tuo plussaa.

Mä kun join joskus greippimehua niin ei vaikuttanut kyllä mihinkään mitenkään, mulla ei näkynyt edes niitä kuuluisia ovislimoja.

En usko, että tämä uusi kiertokaan tuo plussaa.
Greippimehua en ole päättänyt kokeilla vielä, kuulostaahan se siltä että voisi tuoda jotain ihmeitä. Mutta ehkä se onkin placebo-effekti joillekin?

Toivottavasti teillä nyt kuitenkin tärppäisi :)

Muokattu viimeksi:
Sympatiaa alinahille, perseeestä!

Mullakin on sellainen haisu, et greippimehu tekee hyvää limakalvon paksuudelle!

Dpo9, tissikipu on mennyttä. Mitään oireita ei ole suuntaan tai toiseen . Testaan sunnuntaina enivei.

Mä olin ainakin tunnistavani ovulaation ja limat paljon paremmin greippimehukierrossa kun ekassa ei greippimehukierrossa. Kai se on jokaisesta eritavalla riippuvaa. Mitään tieteellisiä faktoja tähän tuskin on mutta käsittääkseni tämä on aika vanha uskomus. Liittyy greipin sisältämiin vitamiineihin ja hivenaineisiin. Eli kai saman vaikutuksen voi saada purkistakin ottamalla niitä vitamiineja. Mä taidan ja aloittaa r vitamiinit kun kerran moni muukin niitä syö.

Mun mielestä monessa ohjeessa lukee, että foliohapot auttavat myös mahdollisuutta tulla raskaaksi, ja kun yhdestä pilleristä saa montaa vitamiiniä samalla, niin se oli helpoin ratkaisu mulle. :)

Mun mielestä monessa ohjeessa lukee, että foliohapot auttavat myös mahdollisuutta tulla raskaaksi, ja kun yhdestä pilleristä saa montaa vitamiiniä samalla, niin se oli helpoin ratkaisu mulle. :)

Foolihappo ollutkin käytössä alusta asti. Muuta en ole purkista ottanut mutta täytyykin ostaa joku vielä!

Alinah voimia sinne! Tiedän tunteen! Käy ihmeessä tuulettumassa, joskus on vaan parasta saada ajatukset muualle (edes hetkeksi).

Minulle tuli tästä mieleen että foolihappohan ei ole ns."kikkakolmonen", kuten esimerkiksi tuo greippimehu, maca, gelee royale jne. Vaan tarvittava vitamiini syntymättömän sikiön hyväksi. Itselle ei ole sattunut silmään nuo raskautta parantavat mahdollisuudet (naisilla) foolihapon osalta, mutta olen kyllä lukenut juttuja ja tutkimuksen jotka ovat käsitelleet miehen siemennesteen parantamista foolihapon avulla :eek:

Mulla olisi muuten avaamaton paketti Inofolicia (lähes sama tuote kuin Donaferty) jos joku haluaa ostaa :)

Täällä 5kp ja Naikkari lupasi että viimeistään perjantaina soittavat jatkoista eipä soittoa näkynyt.Meinaankin nyt tehdä valituksen ja sitten kun soitetaan niin sanon että mitä ihmettä tämä touhu on.

Pahoittelut alinah! Tuuletus voisi tehdä hyvää.

Täällä kp8 ja kovat vatsakivut, kävin jo lääkärissä ja alkuviikosta katsotaan verikokeiden tuloksia. Joudun syömään särkyyn lääkkeitä joten en usko että tämä kierto hyvin menee :( no, selvitellään kipujen syy ja katsotaan asiaa sitten uudestaan.

Takaisin