Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla greippimehu vaikutti ainakin ovulaatiolimoihin, olivat runsaammat ja liukkaammat eli otollisemmat siittiöille :) Jostain olen lukenut että vaikuttaisi suotuisasti kohdun limakalvon paksuuteen mutta varmaksi en tätä väitettä osaa sanoa.Mikäs apu greippimehusta on?
Mulla on aina sanottu että ei saa syödä heti pillerin jälkeen, ja näin olen toiminut. Lääke ei imeydy tapreeksi hyvin jos laittaa muuta siihen vatsaan mukaan tms. Ehkä pitää vähän muuttaa tätä sitten jos on paha aamupahoinvointi, mutta muuten meen ihan lääkärin ohjeiden mukaan. Pitäisi katsoa jos löytyy joku kirja jossa olisi lisätietoa raskaus+kilpparin vajaatoiminta :)
Kaikkea mitä tähän asti olen tutkinut on ollut erittäin auttavaa!
Greippimehua en ole päättänyt kokeilla vielä, kuulostaahan se siltä että voisi tuoda jotain ihmeitä. Mutta ehkä se onkin placebo-effekti joillekin?En usko, että tämä uusi kiertokaan tuo plussaa.
Mun mielestä monessa ohjeessa lukee, että foliohapot auttavat myös mahdollisuutta tulla raskaaksi, ja kun yhdestä pilleristä saa montaa vitamiiniä samalla, niin se oli helpoin ratkaisu mulle. :)
Kp1 ja mua kyrpii niin koko touhu. Et tekis mieli lähtee tänään tuulettuu!
Minulle tuli tästä mieleen että foolihappohan ei ole ns."kikkakolmonen", kuten esimerkiksi tuo greippimehu, maca, gelee royale jne. Vaan tarvittava vitamiini syntymättömän sikiön hyväksi. Itselle ei ole sattunut silmään nuo raskautta parantavat mahdollisuudet (naisilla) foolihapon osalta, mutta olen kyllä lukenut juttuja ja tutkimuksen jotka ovat käsitelleet miehen siemennesteen parantamista foolihapon avullaMun mielestä monessa ohjeessa lukee, että foliohapot auttavat myös mahdollisuutta tulla raskaaksi, ja kun yhdestä pilleristä saa montaa vitamiiniä samalla, niin se oli helpoin ratkaisu mulle. :)
Mulla olisi muuten avaamaton paketti Inofolicia (lähes sama tuote kuin Donaferty) jos joku haluaa ostaa :)