Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moiii.
Uutena täällä kirjottelen. Pillerit jätin pois vasta viikkositten ja nyt miehen kanssa siis puhe, että vauva saa tulla kun tulee. Itsellä hillitön vauvakuume ollu jo aika kauan. Mies ei oo oikeen lämmenny vielä asialle sen suuremmin, mut kuitenkin sain luvan lopettaa pillerit :D Ikää mulla on 24v ja miehellä 22v. Menkat siis loppu vasta lauantaina, eli eka yrityskierto menossa ja yrittäänhän tässä ei oo viä päästy. Monet termit jne on viel outoja, mut eiköhän se tästä ajan kanssa :)

Siis mua niin ärsyttää toi flo sovellus! Mulla kierrot ollu niin sekasin ja nyt ollu lähestyvään ovulaatioon sopivia oireita mut flo näyttää silti et ois vasta 14pvä päästä. Valkovuotokin muuttumassa valkuaismaiseksi... Nyt sit tiedä mitä uskoa et voiko se ovis olla näin aikasin kun muissa kierrossa ollu vasta kp 26 about ja nyt menossa kp 12. Oisko niistä ovis testeistä enää hyötyä jos haen huomenna?

36,3 ollut, koneen ilmoittaman oviksen aikana 36,1.

1.1. Ollut kans 36,1 ja seuraavat päivät 35,7. sitten noussut 36,5 ja siellä on pysytty..

Perustuu siis joo lämpötilan mittaukseen ja opettelee tuntemaan sun kierron ajan kanssa.

Milloin nousi tuohon 36.5 ja kuinka pitkään ollut tuota lämpötilaa? :) Vaikuttaisi että ovis olisi ollut vasta kun noita korkeampia lämpötiloja tullut.

Uudet tervetuloa :)

Naksutiili mä käytän samaa sovellusta ja mulle se osaa ennustaa aika lähelle jos ei tarkkaan mut tietty jos on epäsäännöllinen niin ehkä kannattaa kuunnella omaa kroppaa ja sovellusta :D ei kai se haittaa yrittää 2 krt kuussa :) hae vaan testit asap, saattaa ehtiä vielä.

ON: tänään vp töistä ja heräsin menkka kipuihin. Nyt alkaa loppuu. Niitä tässä tullut muutama pv jo. Lämmöt sentään pysyy siellä 36,8 kieppeillä, tän aamun on 36,8. On vihlontaa ku nousen mm oireista mut mä luulen et ehkä keho valmistautuu kuukautisiin. 3pv vielä niihin et odotellaas miten käy.
Dpo 12
Kp 27

Hei ja mun on noista limoista pitäny kysyä. Kui paljon sitä oikein tulee että te huomaatte sen ja tunnistatte ovislimaksi? Kun itelläni tulee tosi niukasti yleensä mikä tahansa vv onkaan..ja sit on vaikee bongata ovislimoja.

Hei ja mun on noista limoista pitäny kysyä. Kui paljon sitä oikein tulee että te huomaatte sen ja tunnistatte ovislimaksi? Kun itelläni tulee tosi niukasti yleensä mikä tahansa vv onkaan..ja sit on vaikee bongata ovislimoja.

Mulla ainakin ovislima tuntuu ihan valuvan housuun, sitten kun sitä on. Minullakaan ei joka kierto tule paljon limaa. Ennen tuota egg-white -holahdusta saattaa tulla venyvää liimamaista tavaraa. Lienee kovin yksilöllistä.

Onko teillä kokemusta noista hedelmällisyystietokoneista? Meillä siis sellainen käytössä joka ilmoittaa ovulaation ja hedelmälliset päivät :D se kone näyttänyt sunnuntaista asti että todennäköinen raskaus ja sen mukaan ovis ollu 28.12.. Saatiin se siis tutulta joka ei enää sitä käytä, niin mietin että voiko tollaseen luottaa :D mutta uutena vuotena ollut myös raju lämmön lasku niin mietin josko ovis olis ollutkin sillon.. Menkat se on aina laskenut oikein ja päivälleen on aina alkanut, nyt eka kerta kun jää välistä niin heräs toivo :happy3 testeillähän tuo selviää päivien päästä mutta miten sitä ei jaksa oottaa vaan pitää aika käyttää spekuloimiseen :anyone :smiley-bounce022

Mulla on ladycompin babycomp ollut käytössä kun viime kerralla raskauduin. Mulla kävi niin että se ei tunnistanut raskautta kun aluksi, mutta sitten alkoi vaihtamaan ovulaation ajankohtaa enkä muka ollut raskaana. Mittasin varmaan viikolle 6 asti ja ei mitään. Lämmöt oli kuitenkin koholla normaaliin verrattuna ja lämpödippikin oli kiinnittymisen aikaan. Luotto meni täysin koneeseen!

Mulla on ladycompin babycomp ollut käytössä kun viime kerralla raskauduin. Mulla kävi niin että se ei tunnistanut raskautta kun aluksi, mutta sitten alkoi vaihtamaan ovulaation ajankohtaa enkä muka ollut raskaana. Mittasin varmaan viikolle 6 asti ja ei mitään. Lämmöt oli kuitenkin koholla normaaliin verrattuna ja lämpödippikin oli kiinnittymisen aikaan. Luotto meni täysin koneeseen!

Oho! No oon kans huomannu tuon että vaihtelee oviksen päivää yhtäkkiä. Sitä mietin että näyttääkö tuota mahdollista raskautta ihan vaan sen takia ku menkat myöhässä, vai onko joku muukin peruste. Olis aika tympeää jos antais toivoa tollee ihan turhaan vaikka menkat olis muuten vaan myöhässä..

Uudet tervetuloa :)

Naksutiili mä käytän samaa sovellusta ja mulle se osaa ennustaa aika lähelle jos ei tarkkaan mut tietty jos on epäsäännöllinen niin ehkä kannattaa kuunnella omaa kroppaa ja sovellusta :D ei kai se haittaa yrittää 2 krt kuussa :) hae vaan testit asap, saattaa ehtiä vielä.
/QUOTE]

Joo siis ei oo tarkoitus rakastella vain ovulaation aikaan mutta hätähousuna olisi kiva saada tietää raskaudesta mahdollisimman pian :D en vaan haluaisi tikuilla itelle tai miehelle ylimääräistä stressiä joka omalta osaltaan taas vaikeuttaa raskautumista tai että seksi menee nimenomaan siihen yrittämiseen eikä enää muuhun.

Mulla tulee ns normaalisti sellaista tahmeaa vuotoa, vetistä sitten kun ovulaatio lähenee (saattaa olla myös vetisen venyvää limaa) ja oviksen aikaan sellaista kunnon kananmunalimaa josta ei voi erehtyä, tosi paksua ja venyvää. Ei mullakaan tuu pikkareihin asti vaan ihan sormen dippaan pimpsaan ja pyöräytän kohdunsuun ympäri :D Ei joka kerta mitään tule mutta jollain kerralla joo enimmät ja sitä sitten arvioin. Koskaan ei oo ns kuivaa kautta mulla mutta kosteuden eroja kyllä. :) kun pitkin kiertoa tsekkaa niin oppii erottamaan.

Kn on pehmeä ja himpun verran auki, mutta ei oo yhtään turvotusta tai mitään oireita että tänäänkään vielä alkais vuoto. On nää terolutit kyllä kans yks arvoitus!

ON: tänään vp töistä ja heräsin menkka kipuihin. Nyt alkaa loppuu. Niitä tässä tullut muutama pv jo. Lämmöt sentään pysyy siellä 36,8 kieppeillä, tän aamun on 36,8. On vihlontaa ku nousen mm oireista mut mä luulen et ehkä keho valmistautuu kuukautisiin. 3pv vielä niihin et odotellaas miten käy.
Dpo 12
Kp 27

Mullakin on ollut parina päivänä välillä menkkakipuja ja lämmöt kans 36,8. Tänään tein sitten testin kun en vaan malttanut enää odottaa ja tällainen sieltä tuli :joyful:. Kp 27/26-28, dpo 13
XE18Qh_TFCV1hdZ-0L7fRK8V_jtaSkG6O7YZm-Lh0Kb5ppJ2i4R5EK_iyxKHVc8tJyiOxcSl2h6P1LdwY7Q1wW-2Ted2LpqEaCZUFZb1KPPx3kJYTasjmX2CzwrHF1FuemufvwiiwIu4g8nPDPa5A2NtuUXYIMJL5Ea_FdHE8fKhK9hBH76INeXCa0krRguqFNXhwWp-9y79xZF1FIiE-VVTUXu38fgYdPoNKB4KB3VGyhdD3mLQwEQSSQAYgVT4PVaPAySHD1hky9giO2XF8DZlq2biZ2ssPjhs_5fO0RQZpbPxPez0M0akKR-b6Qeh5ZANhED4_nTjzM_eLC8hqn44lehC3ylFmCwO3u_opeQ8DjTsYhI-3d8nfOs-ITOGUAAn9flxq1VfjZLovSkwzeuYF2XqArYnGTuCq7QOZ9UOl7scAn1ZeRsj2bQHQ7GPKqw-caJJcZj4x65NwONWafc9QNMhP29Cqi5C82Ah_EIaqwFod6uYlybn7tsfuWA_sSj50luiCN4u4d1m1QqhnF06Dhb1QXNlT2hwDFYx7URUmypebtqiFkTtOCsOdsuguCDJvuySLRIGE1IYlr0tC4hOHbnMXszGQrpq8-Kl=w722-h417-no

Ehkä sunkin kannattaa tehdä testi :wink

Takaisin