Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Höh voi ei, sielläkin pahoittelut! Jospa tää tuleva kierto ois kunnon plussa-aaltokierto. On kyllä ihan hyvä että ne tutkimukset alkaa, selviää sitten toivottavasti että onko jotain vikaa mille voidaan jotain tehdä.
Itse olen vain 25mlU testejä ostanut, juuri siksi että niitä on suositeltu apteekissakin. Ja eiköhän viiva voimistu jos on oikeasti raskaana :) Ja hei onnea sun laparoskopiaan! Toivottavasti se nyt antaa tulosta :)On myös herkkiä 10mlu testejä, mutta mitä oon täältä kokemuksia lukenu ja kuvia nähny, niin monella on näkyny selkeempi viiva 25mlu testissä kuin 10mlu ja ihan siis samasta pissasta otettuna
Hei oliko täällä joku syöny sitä macaa? Ite oon napsinu sitä aamupuuron joukossa jauheena 1-2 tl jo kolmisen kuukautta ihan energian lisäämiseks, niin osaatteko sanoa miksi sen syöminen raskaaksituloyrityksen kohdalla neuvotaan lopettaan ovulaatioon? Ainakik mitä googlailin niin näin neuvotaan. Tavallisestihan sitä syödään kolme viikkoa ja pidetään viikon tauko
Näinpä, ovistestit eivät ole mitenkään pakollisia raskaaksitulon kannalta. Testin perusteella voi kuvitella ovuloivansa, ja sitä ei aina tapahdu. Voi hyvin myös ovuloida, vaikka ei testeihin saisi LH-plussaa. Että seksiä vaan :)Katjuska, niin se taisi olla joo! Itse olen yrittänyt kuunnella omaa kroppaa milloin ovis tulee, en vielä mitään testejä ole tehnyt. Kai sitä voisi ostaa ja kokeilla ensi kierrolla sitten jos tarvitsen niitä!
Itse olen vain 25mlU testejä ostanut, juuri siksi että niitä on suositeltu apteekissakin. Ja eiköhän viiva voimistu jos on oikeasti raskaana :) Ja hei onnea sun laparoskopiaan! Toivottavasti se nyt antaa tulosta :)