Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miten herkkiä testejä käytätte? Muistaakseni 25mlU on pienin mitä olen nähnyt. ja jotkut digitaaliset ovat yli 50mlU.
Mietin vaan että sen herkempiä ei kannata ottaa, vartalossa voi olla sellainen 5mlU perus arvo ja joillakin korkeampikin...

Mun vuoto loppui, kesti 1.5päivää, eli aika sama kuin BellaMamalla. Nyt jännitän ja odotan, että tapahtuisko tässä kropassa jotain viitteitä ovulaatiosta, jonka Flo ennustaisi olevan lauantaina.. Mies on tiukasti pitänyt kiinni joka toinen päivä -peitonheiluttelusta ja se on ollut oikein mukavaa :D Jännittää, onko kierto normaali vai joutuuko taistelemaan palautumisen kanssa.. No, kohtahan tuo selviää, kun odottelee vaan sitä huomista..

Höh voi ei, sielläkin :sad001 pahoittelut! Jospa tää tuleva kierto ois kunnon plussa-aaltokierto. On kyllä ihan hyvä että ne tutkimukset alkaa, selviää sitten toivottavasti että onko jotain vikaa mille voidaan jotain tehdä.

Voimia Turkooosi tutkimuksiin! Varmaan monenlaisia tunteita teillä ilmassa tohon liittyen. Mutta just niin, että sitten saa ainakin selville voiko tehdä jotain ja mitkä ne syyt on jne. Rankkaa teillä on varmasti ollut joka kuukausi odottaa ja toivoa ja taas pettyä, joten tsempit tutkimuksiin ja kaikkeen!

Täällä kp 3 eli samoilla mennään porukalla :)

On myös herkkiä 10mlu testejä, mutta mitä oon täältä kokemuksia lukenu ja kuvia nähny, niin monella on näkyny selkeempi viiva 25mlu testissä kuin 10mlu ja ihan siis samasta pissasta otettuna :wacky:

On myös herkkiä 10mlu testejä, mutta mitä oon täältä kokemuksia lukenu ja kuvia nähny, niin monella on näkyny selkeempi viiva 25mlu testissä kuin 10mlu ja ihan siis samasta pissasta otettuna :wacky:
Itse olen vain 25mlU testejä ostanut, juuri siksi että niitä on suositeltu apteekissakin. Ja eiköhän viiva voimistu jos on oikeasti raskaana :) Ja hei onnea sun laparoskopiaan! Toivottavasti se nyt antaa tulosta :)

Tämmöinen kuva mulla on näyttää dpo 14 tehdyistä testeistä. Kaikki Onestepin testejä, yllä 25 miu, keskellä 10miu ja alimpana ovistesti. Samasta pissasta tehtyjä. Eroa siis oli herkemmän ja 25miu vahvuisen testin välillä, ainakin omalla kohdallani.

IMG_20180813_194642-992x744.jpg

Onpa kyllä eroa noilla salainensydän! Mutta just hyvä, niin osaa ainakin arvioida riippuen miltä minkäkin vahvusella testillä näyttää.

Hei oliko täällä joku syöny sitä macaa? Ite oon napsinu sitä aamupuuron joukossa jauheena 1-2 tl jo kolmisen kuukautta ihan energian lisäämiseks, niin osaatteko sanoa miksi sen syöminen raskaaksituloyrityksen kohdalla neuvotaan lopettaan ovulaatioon? Ainakik mitä googlailin niin näin neuvotaan. Tavallisestihan sitä syödään kolme viikkoa ja pidetään viikon tauko :wideyed:

Mutta jokaisessa testissä näkyy selvästi haamuviiva/viiva. 25mlu olisi vahvempi muutaman päivän päästä sitten :) miksi muuten ovistestejä käytetään raskaustestin yhteydessä täällä? joku taisi sanoa että se reagoi herkemmin, mut mitä arvoja se ottaa?

StellaMom, ovistesti testaa eri hormonia (LH:ta), jonka kemiallinen koostumus on liki HCG:tä. Siksi ovistestiin nousee plussa raskaudestakin, mutta hailura testiviiva ei siinä testissä riitä "raskausplussaksi".

Katjuska, niin se taisi olla joo! Itse olen yrittänyt kuunnella omaa kroppaa milloin ovis tulee, en vielä mitään testejä ole tehnyt. Kai sitä voisi ostaa ja kokeilla ensi kierrolla sitten jos tarvitsen niitä!

Hei oliko täällä joku syöny sitä macaa? Ite oon napsinu sitä aamupuuron joukossa jauheena 1-2 tl jo kolmisen kuukautta ihan energian lisäämiseks, niin osaatteko sanoa miksi sen syöminen raskaaksituloyrityksen kohdalla neuvotaan lopettaan ovulaatioon? Ainakik mitä googlailin niin näin neuvotaan. Tavallisestihan sitä syödään kolme viikkoa ja pidetään viikon tauko :wideyed:

Mä aloitin nyt 3 päivää sitten, joten en osaa sanoa vaikutuksista. Oon lukenut siitä paljon hyvää, joten odotan innolla tuloksia. Energian lisääntyminen ja tressi väheneminen kuulostaa hyvälle. Oon kuullut että pitkäkiertoisilla lyhentää kiertoa.
Oon ottanut vasta n 1/2tl kun joka puolella on ollut että maistuu pahalle, mutta toi määrä ei ainakaan kahvissa vielä maistu :)

Katjuska, niin se taisi olla joo! Itse olen yrittänyt kuunnella omaa kroppaa milloin ovis tulee, en vielä mitään testejä ole tehnyt. Kai sitä voisi ostaa ja kokeilla ensi kierrolla sitten jos tarvitsen niitä!
Näinpä, ovistestit eivät ole mitenkään pakollisia raskaaksitulon kannalta. Testin perusteella voi kuvitella ovuloivansa, ja sitä ei aina tapahdu. Voi hyvin myös ovuloida, vaikka ei testeihin saisi LH-plussaa. Että seksiä vaan :)

Esim. mulla eilen dpo 23 oli ovistestissä tämmöinen testiviiva. Liekö voi tuon tummemmaksi enää mennä :laughing021 Mulla on vielä näitä testejä reilusti jäljellä niin oon sen takia testaillut, onhan se ekaa kertaa elämässään ihana nähdä kun viivat vahvistuu :shy:

IMG_20180822_104128-1587x1190.jpg

Mä niin odotan kans että saisin viimein sen plussan, joka si vahvistuis. Si vois aina välillä testailla, että varmasti se viiva siel pysyy. :p

salainensydän, olisi ihanaa nähdä tuollainen ihan raskaustestissä :) Laitoinkohan tähän ryhmään se hcg määrä per raskausviikko. Joilleki se plussa voi tulla vasta viikolla 5-6.
Onko ollut pahoja oireita jo? Mulla oli viime kierrossa satunnaisia äklötyshetkiä, väsymys alkoi olla aivan hirveä ja vatsa turposi ja tuntui kokoajan kipuja jne. Voi olla että kuvittelin näitä myös. Otoja uniakin näin, ja se kun unessa koskin vatsaani ku se oli aivan pinkeä oli aika ihana olo :D sitä odotellessa! #vauvakuume ilmeisesti

Itse olen vain 25mlU testejä ostanut, juuri siksi että niitä on suositeltu apteekissakin. Ja eiköhän viiva voimistu jos on oikeasti raskaana :) Ja hei onnea sun laparoskopiaan! Toivottavasti se nyt antaa tulosta :)

Minä kans 25mlu testejä ostanut ja sit on pari viikkonäytöllistä digiä jemmassa sitä varten, kun liuskaan joskus viivaa tulee niin heti digiä perään. Sitä päivää odotellessa, että niillekin tulee tarvetta :rolleyes: Kiitos! Toivotaan tosiaan, että kivut loppuis ja seuraava hedelmöityshoito saatais onnistumaan sisuskalujen siistimisen jälkeen :happy:

StellaMom, mä sain plussan tuohon 10miu testiin jo dpo 12, ja siitä lähtien on viivat hyvin vahvistuneet ja tänään sain digiin 3+, joten vaikuttaisi että ihan aikataulussa ollaan :Heartred

Toivon teille kaikille pikaista plussaa, me saatiin tätä odotella 1,5 vuotta ja tuntui ihan TODELLA pitkältä ajalta. Nyt ei meinaakaan todeksi uskoa :p

Mä uskon että mä vielä puolen vuoden kulutta istun ja analysoin mun oireita :) mutta katsotaan! Yksi päiv/viikko/kierto kerralla !

Voi taivas tätä aknea! Alkoi tiistaina, eli sinä päivänä kun oletan oviksen olleen. Ihan järkyttävää. Pelkästään leuassa on viisi hormonipattia, ja otsassa niitä on lisää. Iho ei ole ollut näin huonossa kunnossa sitten raskausajan. On mulla finnejä normaalistikin, mutta ei yleensä näin pahana. Liekö tosiaan joku megaovis sitten ollut. Sovellukset väittää, että ovis on vasta tuloillaan, mutta tuntemusten perusteella en usko niitä.

Mulla ei nykyisin oo oikeestaan enää finnejä. Yleensä 1 tulee ovulaation aikana/ennen menkkoja.

Vitsi nää kierron alkupäivät on tylsiä. Kp 4 ja vuoto alkaa olla loppumassa. Vielä viikko ovikseen :D

Takaisin