Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heispa- sulla onkin jännät paikat siellä kans. Ite pääsin tuosta epätietoisuudesta ja uuteen kiertoon. Sit jos sulla (mitä en tietenkään toivo!) Kp1 niin meitä onkin 3 samassa aikataulussa eli ainakin vertais jännitystä ei puutu! Toivon plussaa sulle!
Mimosa- mä haen ja uudet greippimehut. En luovuta se suhteen. Edellisiäkin vielä kaapissa onneksi! Mä sit ajoin 40km päähän niitä testejä hakemaan ja mun hyvä ystävä oli sit töissä kys kaupassa. Hän jo salaisesti onnitteli siinä ja toivoi parasta. Mutta onneks oli just kyseinen ihana henkilö! Ketään muuta en ois toivonut kyseiselle kauppareissulle vastaan. :D
Voi ei, kylläpä näitä negoja taas satelee. Täällä tosiaan jo uudessa nousussa kp 11, kp 14 on mahdollisesti ovis. Tänään tietty jo etukäteen pupuilua. Viikonloppuna onkin si yhteiset vapaat.
Heispa tervetuloa! Mitä jos käyt hakemassa sieltä testin ja testaat? Ei kai sitä tarvitse Suomessa vasta testata :) tsemppiä!
Laura666 pahoittelut! Varmaan oli joku kiinnittymisyritys, sen verran selviä viivoja sait.
Terkku toivotaan parasta! Meillä kanssa on molemmat lapset tärpänneet joko dpo-4 aiemmin tai dpo0/1.
Mindie^^ kuulostaa oikein hyvältä!
Muuten olisinkin käyny saman tein jo viime viikolla kun oli muuten oiretta, rintojen arkuutta jne., mut tää on niin pieni paikka ettei noissa pikkukaupoissa myydä testejä :D joutus meneen viereiselle saarelle hakeen niin ajattelin malttaa mieluummin :P Kasvattaa hyvin kärsivällisyyttä tämä!
Mä liityn Turkoosin kanssa kp1:seen. Täti tuli rytinällä puskista kylään kp28. Ennustin jo vähän 2h sit alkaneista kivuista. Mutta pääsin kotiin ja sain pissittyä pc liuskaan niin alkoi. Ironista. Luen kohta vähän muiden juttuja kun saan kotihommat alta pois.
Pahoittelut turkoosi!
StellaMom meillä on melkeimpä päivittäin seksiä, ei sopimuksesta vaan haluista johtuen. Jos ei ole haluja, ei ole seksiäkään, ei tehdä seksistä pakkoa. Joten katsotaan, odottelen ensiviikolle kunnon haluja.
Laura666 ootko testaillut? Tai siis saanut lisää testejä?
Kyfi nuo kommentit on inhottavia. Meillä kun esikoista yrittäessä meni sen 1.5v, niin sattui kaikki nämä kerrasta raskautuvat ja siitä hehkuttavat uutiset, toinen tuli helpommin, mutta ei ollut hormoneja sekoittamassa elimistöä. Nyt uskon taas kestävän kauan, kun oli kierukka sekoittamassa hormoneja, mutta aika näyttää. Elän normaalia elämää kunnes saan plussan testiin, en välttele mitään (alkoholia harvoin edes nautin enkä polta) tai muuta käytöstäni. Ainut muutos on vitamiinit mitä syön aamuisin. Koska jos menee taas pitkälle toista vuotta, en aio elää koko sitä aikaa ajatellen että en voi mitään syödä/tehdä koska saatan olla raskaana, murehdin vasta sitten kun olen raskaana.
Tsemppiä kaikille kiertoihin!