Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Laura: macan aloitin eilen, mut unohdin heti tänään aamulla ottaa . Ja tosiaan se greippi mehu :D

Mä avauduin täällä jokin aika sitten juurikin noista ihmisten kommenteista. Mulla kun on jo 3 lasta ja ovat jo koululaisia niin monen ihmisten on ollut vaikea ymmärtää, miksi haluan aloittaa kaiken alusta. Varovaisesti oon maininnut ettei meillä ole ehkäisyä, mutta en sen enempää ole asiasta sitten puhunut. Yhtä ihanaa työkaveria lukuunottamatta jolla on myös yritys käynnissä :D

Kiitos osanotoista [emoji173]️ ei kivut nyt edelleenkään oo yhtään niin kovat kuin normaalisti mut ehkä tää nyt vaan oli joku omituinen kierto. Huoh.

Ja sama kuin aiemmin kommentoitu mulla myös, luen kyllä kaikki viestit mut loppuun päästessäni en enää muista mihin piti kommentoida. Tai sitten muut on jo kommentoineet sen mitä itse olisin sanonut.

Pahoittelut turkoosi!

StellaMom meillä on melkeimpä päivittäin seksiä, ei sopimuksesta vaan haluista johtuen. Jos ei ole haluja, ei ole seksiäkään, ei tehdä seksistä pakkoa. Joten katsotaan, odottelen ensiviikolle kunnon haluja.

Laura666 ootko testaillut? Tai siis saanut lisää testejä?

Kyfi nuo kommentit on inhottavia. Meillä kun esikoista yrittäessä meni sen 1.5v, niin sattui kaikki nämä kerrasta raskautuvat ja siitä hehkuttavat uutiset, toinen tuli helpommin, mutta ei ollut hormoneja sekoittamassa elimistöä. Nyt uskon taas kestävän kauan, kun oli kierukka sekoittamassa hormoneja, mutta aika näyttää. Elän normaalia elämää kunnes saan plussan testiin, en välttele mitään (alkoholia harvoin edes nautin enkä polta) tai muuta käytöstäni. Ainut muutos on vitamiinit mitä syön aamuisin. Koska jos menee taas pitkälle toista vuotta, en aio elää koko sitä aikaa ajatellen että en voi mitään syödä/tehdä koska saatan olla raskaana, murehdin vasta sitten kun olen raskaana.

Tsemppiä kaikille kiertoihin!

Moikkamoi!

Ihan älyttömän mielenkiintosta lukea tätä ketjua! Muutaman viikon oon seuraillut mitä täällä kirjoitellaan ja elänyt vahvasti mukana teidän tilanteissa. Tsemppiä kaikille teille, jotka ootte joutuneet pettymään ja onnea plussaneille!

Uskaltaudun itekin tähän väliin kirjoittelemaan tänne, kun meilläkin on alkanut raskautumisen yritys. Ensimmäisestä lapsesta siis kyse, ite oon 26 v ja mies 31.

Nyt on yk 1 tai 2, riippuen siitä, että onko nyt kp 30/28-30 vai kp 1 ja siihen mun pohdintakin liittyy. Eilen siis luulin, että menkat alkaa, koska paperiin jäi pyyhkiessä ihan pienen pienesti rusehtavaa tuhrua. Laitoin tamponin, jossa oli illasta myös ihan pienesti tuhrua. Yöllä samoin. Yleensä mun menkat on alussa runsaat ja kipuja on, nyt ei mitään. Kovasti toivon, että heti olisi tärpännyt ja saisi kokea raskauden, mutta jännittää ihan superisti että nytkö nytkö nytkö ne menkat alkaa. Raskaustestillähän tähän saisi varmaan selvyyden, mutta me ollaan nyt Kreikassa reissussa ja kotiudutaan vasta la aamulla, joten se menee su aamuun. :D en kestä tätä epätietoisuutta! Onks kellään ollut samantyyppistä ja miten lopulta kävi? Vertaisjännittäjiä? :)

Täälläkin olen hiljaa sivusta seuraillut muutaman päivän. Millään ei kaikkeen ehdi/muista vaan vastata.

Mitä tulee tähän lähipiirille kertomiseen tai muuten elintapojen muuttamiseen, niin ihan kaikessa hiljaisuudessa mekin yritetään. Toinen yk alkaa, kunhan menkoista selviää. Niin ja tosiaan kierto oli jo 32 pvä. :oops: Saa nähdä mihin se nyt asettuu kun (kupari) kierukka on poistettu.

Jos ja kun sitä raskautuu, on aika ajatella sitä mikä on "kielletty". Vähemmän kuitenkaan alkoholia tulee käytettyä, eikä tupakkaa tule poltettua, niin muuten en ala asioista stressata.

Omaa napaa vielä sen verran, että ekat "luomumenkat" vuosiin ja menkkakivut on ollu aivan infernaaliset :mad: Kuhan nyt loppuisivat pian, että pääsee pupuileen urakalla :D

Pahoitteluni tädin kohdaneille :Heartred
ON: 3kp ja kuukautiset loppuivat tänään ja edelleen odotan Naikkarilta jatko suunnitelujen liittyen soittoa lupasivat soittaa ennen perjantaita.

Mä liityn Turkoosin kanssa kp1:seen. Täti tuli rytinällä puskista kylään kp28. Ennustin jo vähän 2h sit alkaneista kivuista. Mutta pääsin kotiin ja sain pissittyä pc liuskaan niin alkoi. Ironista. Luen kohta vähän muiden juttuja kun saan kotihommat alta pois.

Heispa- sulla onkin jännät paikat siellä kans. Ite pääsin tuosta epätietoisuudesta ja uuteen kiertoon. Sit jos sulla (mitä en tietenkään toivo!) Kp1 niin meitä onkin 3 samassa aikataulussa eli ainakin vertais jännitystä ei puutu! Toivon plussaa sulle!

Mimosa- mä haen ja uudet greippimehut. En luovuta se suhteen. Edellisiäkin vielä kaapissa onneksi! Mä sit ajoin 40km päähän niitä testejä hakemaan ja mun hyvä ystävä oli sit töissä kys kaupassa. Hän jo salaisesti onnitteli siinä ja toivoi parasta. Mutta onneks oli just kyseinen ihana henkilö! Ketään muuta en ois toivonut kyseiselle kauppareissulle vastaan. :oops::D

Heispa- sulla onkin jännät paikat siellä kans. Ite pääsin tuosta epätietoisuudesta ja uuteen kiertoon. Sit jos sulla (mitä en tietenkään toivo!) Kp1 niin meitä onkin 3 samassa aikataulussa eli ainakin vertais jännitystä ei puutu! Toivon plussaa sulle!

Mimosa- mä haen ja uudet greippimehut. En luovuta se suhteen. Edellisiäkin vielä kaapissa onneksi! Mä sit ajoin 40km päähän niitä testejä hakemaan ja mun hyvä ystävä oli sit töissä kys kaupassa. Hän jo salaisesti onnitteli siinä ja toivoi parasta. Mutta onneks oli just kyseinen ihana henkilö! Ketään muuta en ois toivonut kyseiselle kauppareissulle vastaan. :oops::D

Kiitos, toivotaan! Jep kattelin kanssa, että yhessä saadaan jännitellä jos kierto tästä alkaa mullaki (niinku nyt ehkä vähän tuntuis alkavan nappailusta päätellen). No sitten ryhmäboostilla plussia uuteen kiertoon meille! :)

Heispa, tervetuloa! Mulla kävi esikoisen raskauden alussa niin, että sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa, tuli ruskeaa ja ihan veristäkin tuhrua jonkin verran, ihan niin paljon siis että ajattelin että nyt menkat alkoi. Se sitten yllättäen loppuikin vielä samana päivänä, ja siitä seuraavana päivänä tein plussatestin. Toivotaan että sulla olis samanlainen tilanne!

Täällä kp 14, ja ovistesti hiukan yllättäen ihan nega. Eilen oli tummempi viiva, mutta ei ihan tasavahva, joten oletan että ovis oli eilen tai jo maanantaina. En tosin ole päässyt testaamaan ihan samoihin aikoihin tai yhtä pitkällä pidätyksellä, mutta niin valkoisia oli nuo tämän päivän testit (piti tehdä varmuuden vuoksi kaksi, hah) että näin taisi käydä. Ihan hirveästi ei olla petipuuhiin ehditty; vain eilen ja viime perjantaina, mutta jos osuu niin osuu. Esikoinenkin tarttui mukaan joko dpo-3 tai dpo0.

Voi ei, kylläpä näitä negoja taas satelee. Täällä tosiaan jo uudessa nousussa kp 11, kp 14 on mahdollisesti ovis. Tänään tietty jo etukäteen pupuilua. Viikonloppuna onkin si yhteiset vapaat. ;)

Voi ei, kylläpä näitä negoja taas satelee. Täällä tosiaan jo uudessa nousussa kp 11, kp 14 on mahdollisesti ovis. Tänään tietty jo etukäteen pupuilua. Viikonloppuna onkin si yhteiset vapaat. ;)

Vauvatehtailut pystyyn vaan! Toivottavasti tärppää. Mä en ees muistanut miten kakkaa nää menkat on. Tehopäiviä odotellessa!

Heispa tervetuloa! Mitä jos käyt hakemassa sieltä testin ja testaat? Ei kai sitä tarvitse Suomessa vasta testata :) tsemppiä!

Laura666 pahoittelut! Varmaan oli joku kiinnittymisyritys, sen verran selviä viivoja sait.

Terkku toivotaan parasta! Meillä kanssa on molemmat lapset tärpänneet joko dpo-4 aiemmin tai dpo0/1.

Mindie^^ kuulostaa oikein hyvältä! ;)

Juu, kova on yritys ja mä jo 2kk juonu joka päivä greippimehua. Se onkin jo ihan hyvää. Aluks oli aika kauheen makusta. :p

No johan on ollut pulinaa sitten viime käynnin! :eek: Millään en nyt muista kaikkea mitä olette keskustelleet... :rolleyes:

Mutta ainakin alinahin plussa jäi mieleen, onnea ja vahvistumista!! Samoin tsemppiä sun miehelle! :( <3

Muillekin plussanneille onnea ja halit negailijoille! Noi väärät haamut on kyllä ihan perseestä... :mad:

Mulla on ollu ihan hulluna töitä, että en vaan ole ehtinyt enkä jaksanut raahautua edes tälle palstalle... :confused:

Kaksoishormonitestiin napsahti sit kuitenkin hymynaama sunnuntaina kp12! :) Vilkkuvan sain pe kp10 ja la kp11. Peuhattiin sen viime torstaisen lisäksi su ja ma. Oisko tänään siis dpo2-3? Ja joku on taas pysäyttänyt ajan... :rolleyes: Noh, onneks on noita töitä ja viikonlopuksi ohjelmaa, niin jospa se aika kuluis! ;)

Puhalluksia!! :*

Heispa tervetuloa! Mitä jos käyt hakemassa sieltä testin ja testaat? Ei kai sitä tarvitse Suomessa vasta testata :) tsemppiä!

Laura666 pahoittelut! Varmaan oli joku kiinnittymisyritys, sen verran selviä viivoja sait.

Terkku toivotaan parasta! Meillä kanssa on molemmat lapset tärpänneet joko dpo-4 aiemmin tai dpo0/1.

Mindie^^ kuulostaa oikein hyvältä! :wink

Muuten olisinkin käyny saman tein jo viime viikolla kun oli muuten oiretta, rintojen arkuutta jne., mut tää on niin pieni paikka ettei noissa pikkukaupoissa myydä testejä :D joutus meneen viereiselle saarelle hakeen niin ajattelin malttaa mieluummin :P Kasvattaa hyvin kärsivällisyyttä tämä!

Muuten olisinkin käyny saman tein jo viime viikolla kun oli muuten oiretta, rintojen arkuutta jne., mut tää on niin pieni paikka ettei noissa pikkukaupoissa myydä testejä :D joutus meneen viereiselle saarelle hakeen niin ajattelin malttaa mieluummin :P Kasvattaa hyvin kärsivällisyyttä tämä!

No sitten, toivotaan että tilanne selkeää pian! :)

Mä liityn Turkoosin kanssa kp1:seen. Täti tuli rytinällä puskista kylään kp28. Ennustin jo vähän 2h sit alkaneista kivuista. Mutta pääsin kotiin ja sain pissittyä pc liuskaan niin alkoi. Ironista. Luen kohta vähän muiden juttuja kun saan kotihommat alta pois.

Höh voi ei, sielläkin :( pahoittelut! Jospa tää tuleva kierto ois kunnon plussa-aaltokierto. On kyllä ihan hyvä että ne tutkimukset alkaa, selviää sitten toivottavasti että onko jotain vikaa mille voidaan jotain tehdä.

Pahoittelut turkoosi!

StellaMom meillä on melkeimpä päivittäin seksiä, ei sopimuksesta vaan haluista johtuen. Jos ei ole haluja, ei ole seksiäkään, ei tehdä seksistä pakkoa. Joten katsotaan, odottelen ensiviikolle kunnon haluja.

Laura666 ootko testaillut? Tai siis saanut lisää testejä?

Kyfi nuo kommentit on inhottavia. Meillä kun esikoista yrittäessä meni sen 1.5v, niin sattui kaikki nämä kerrasta raskautuvat ja siitä hehkuttavat uutiset, toinen tuli helpommin, mutta ei ollut hormoneja sekoittamassa elimistöä. Nyt uskon taas kestävän kauan, kun oli kierukka sekoittamassa hormoneja, mutta aika näyttää. Elän normaalia elämää kunnes saan plussan testiin, en välttele mitään (alkoholia harvoin edes nautin enkä polta) tai muuta käytöstäni. Ainut muutos on vitamiinit mitä syön aamuisin. Koska jos menee taas pitkälle toista vuotta, en aio elää koko sitä aikaa ajatellen että en voi mitään syödä/tehdä koska saatan olla raskaana, murehdin vasta sitten kun olen raskaana.

Tsemppiä kaikille kiertoihin!

Ei se pakollista ole harrastaa seksiä joka päivä, ja molemmat tykätään! Helpompaa vain hoitaa sellaiset "pikasessiot" iltaisin ennen nukkumaanmenoa, ja mahdollisuudet raskauteen kasvaa. Viime kierrolla juuri harmittaa etten tiennyt että ovulaatio oli myöhässä, joten jos väsytti paljon niin ei ehkä miettinyt seksiä silloin :) Eilen olin niin väsynyt että meillä meni putki rikki :D

Takaisin