Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En oo siis yhtiäkään lääkkeitä ottanut kun lähti silloin itsestään tulemaan pois. Mutta katotaan nyt että saanko lääkkeet vai kaavinta vai vaan seurantaa.

Hei! Uutena tyyppinä täällä huhuilen. Menkat olis pitänyt alkaa lauantaina 13.12, ovat siis nyt muutaman päivän myöhässä. Kierto ollut 33pv yleensä. Testasin eilen aamulla rfsun rtestillä, mutta ei edes haamua tullut. Onko liian aikaista testata? tilasin raskauskeijusta liuskoja joilla testaan vielä loppuviikosta kunhan tulevat. Oireita on kyllä ollut, väsymystä, yököttää, viikko mahdollisesta hedelmöityksestä rinnat olivat sairaan kipeät yhden päivän, niitä poltti oudosti.. En tiedä ovatko sitten olleet toiveajattelulla aiheutettuja oireita, mutta silti en pysty muuta ajatella kuin tätä asiaa, menkat eivät yleensä ole myöhässä!!

Hei! Uutena tyyppinä täällä huhuilen. Menkat olis pitänyt alkaa lauantaina 13.12, ovat siis nyt muutaman päivän myöhässä. Kierto ollut 33pv yleensä. Testasin eilen aamulla rfsun rtestillä, mutta ei edes haamua tullut. Onko liian aikaista testata? tilasin raskauskeijusta liuskoja joilla testaan vielä loppuviikosta kunhan tulevat. Oireita on kyllä ollut, väsymystä, yököttää, viikko mahdollisesta hedelmöityksestä rinnat olivat sairaan kipeät yhden päivän, niitä poltti oudosti.. En tiedä ovatko sitten olleet toiveajattelulla aiheutettuja oireita, mutta silti en pysty muuta ajatella kuin tätä asiaa, menkat eivät yleensä ole myöhässä!!

Tarkoitat varmaan tammikuuta? :) Tiedätkö milloin ovis oli? Kierrot voi helposti vaihdella, kannattaa laskea oviksesta mikä vaihe on menossa!

Onko ovis voinut olla myöhemmin? Joskus heittää jostain syystä.. stressi, ruokavalio, jännitys, uudet kuviot.. matkustus.. kaikki voi vaikuttaa. Aina ei oo just sillon kierron keskivaiheilla. Mulla ovis vaihtelre kp13-23 välillä. :D

Toli voi myös olla, ett hormoonit nousee sulla hitaammin ja plussa tulee vasta myöhemmin :)

Tai sit sulla on voinut olla ovuloinaton kierto..? jos et oo siis + ovistestiin saanut.. sellasia kiertoja on suunnilleen jokaisella ainakin yksi vuodessa normaalisti. Joillain enemmän.

Niin tammikuuta joo :) ovis oli joskus 28.12..

No sit sanoisin, että se näkyis jo testissä. Mutta tosiaan jos ovis on voinut olla myöhemmin niin toivoo on! Toisinaan kierrot myös venähtää, kuten mulla menossa kans ekaa kertaa, kp 51 menossa.

Kettutyttö, mikäs kp sulla olikaan nyt menossa? :) Onko ultra tämän viikon lopulla? Tsemppiä sinne, toivotaan että tulee mukavia uutisia sinullekin! :smug:
Hopeareunus, kiitti! :hello2 Mukavaa että on kiertokamu, jee :smiley-bounce012 Mulla ei tässä kierrossa ollut oviskipuja minkäänlaisia, edellinen kierto oli enimmäinen letrokierto ja alavatsaa jomotti ja turvoti MONTA päivää ihan tuskastumiseen asti. Ja nyt ei mitään:grin Mut sama se jos ovis on tapahtunut. Kirkkaat limat on olleet tässä kierrossa sitäkin runsaammat, vaikka en ole edes greippimehua tai mitään vastaavaa käyttänyt. Syönyt vain letroja :p Mikä kp sulla muuten nyt on? Piinailumme alkakoon :cool14

Kaitsu_, olen samaa mieltä kuin Emk. Jos haluaa reilummin testejä edullisesti niin ebayn kautta kantsii tilata. Itse olen tilannut sitä kautta juurikin tuolta homehealth-uk.com:ista. Ja samoja ovistestejä kuin mitä saa Raskauskeijustakin (niitä vihreitä liuskoja).

Eliza, onnea! Selkeä plussan alku siellä, vahvistumisia viivalle ja toivotaan että pieni pysyy mukana loppuun asti :) Jospa me muutkin täältä pikuhiljaa sua seurataan sinne odottajien puolelle :happy:

Mymlan, itse olen ostanut ebayn kautta samoja ovulaatiotestiliuskoja kuin mitä saa Raskauskeijusta. Saa sitä kautta edullisempaan hintaan enemmän :rolleyes: Mulla on toiminut hyvin ne vihreät liuskat joiden vahvuus on 20miu.RFSU:n testejä en suosittele, mulla ainakaan ei oo näyttäneet edes tasavahvoja viivoja missään vaiheessa.

Mamii89, mulle on parhaiten sopineet juuri ne Raskauskeijun ovisliuskatestit. Muutoin komppaan Unicornia :) Onnea oviksen tikutteluun, siihen jää helposti koukkuun! :laughing002

Täällä nyt kp 16, eli kierto samanmoinen kuin yleensä. Mulla vaihtelee kivut ihan sen mukaan, että kummalta puolelta irtoaa.:) Oikeelta irronnut kivuista päätellen viimeksi lokakuussa!

Olen vakaasti päättänyt, etten tässä kuussa jaksa uhrata liiemmin ajatuksia oireille (hahaa, enpä varmaan joo :D). Yritän malttaa myös testaamisen kanssa.

Kiitoksia kaikille vastanneille! Tervetuloa mukaan kyfi toivottavasti jää lyhyeksi kirjoittelu tänne! Poikienäiti peukut pystyssä että laskee itsellään! Voinko tässä nyt vähän avautua kateudesta.. mun fb tulvii vasta syntyneitä ja raskaus ilmoituksia ja muutama niistä on saanut mut tuntemaan todella paljon kateutta huomaatkaa että vain osa.. kaks tuttua jotka kumpikin aikanaan sanoivat ei lapsia ikinä niin toinen synnyttää hetkenä minä hyvänsä ja toinen ilmoitti jo kolmannesta raskaudesta! Se harmituksen määrää kun itsellä ollut todella vaikeaa raskautua aina ja oma tytär on ihme... Tosiaan yks lapsi ja 1 km takana ja mä olen toivonut aina suurperhettä! Raskaaksi tulemisen vaikeus ja ikä alkaa tulee vastaan siinä unelmassa! :'( Vaikka nyt alettiin miehen kanssa uudestaan olemaan yhdessä mutta menneisyyden yrityskerrat 3-4v kummittelee taustalla...

Onko teillä kokemusta noista hedelmällisyystietokoneista? Meillä siis sellainen käytössä joka ilmoittaa ovulaation ja hedelmälliset päivät :D se kone näyttänyt sunnuntaista asti että todennäköinen raskaus ja sen mukaan ovis ollu 28.12.. Saatiin se siis tutulta joka ei enää sitä käytä, niin mietin että voiko tollaseen luottaa :D mutta uutena vuotena ollut myös raju lämmön lasku niin mietin josko ovis olis ollutkin sillon.. Menkat se on aina laskenut oikein ja päivälleen on aina alkanut, nyt eka kerta kun jää välistä niin heräs toivo :happy3 testeillähän tuo selviää päivien päästä mutta miten sitä ei jaksa oottaa vaan pitää aika käyttää spekuloimiseen :anyone :smiley-bounce022

Onko teillä kokemusta noista hedelmällisyystietokoneista? Meillä siis sellainen käytössä joka ilmoittaa ovulaation ja hedelmälliset päivät :D se kone näyttänyt sunnuntaista asti että todennäköinen raskaus ja sen mukaan ovis ollu 28.12.. Saatiin se siis tutulta joka ei enää sitä käytä, niin mietin että voiko tollaseen luottaa :D mutta uutena vuotena ollut myös raju lämmön lasku niin mietin josko ovis olis ollutkin sillon.. Menkat se on aina laskenut oikein ja päivälleen on aina alkanut, nyt eka kerta kun jää välistä niin heräs toivo :happy3 testeillähän tuo selviää päivien päästä mutta miten sitä ei jaksa oottaa vaan pitää aika käyttää spekuloimiseen :anyone :smiley-bounce022

Perustuu lämpötilan seurantaan siis? Mitä sulla lämmöt on olleet viime aikoina?

Kyfi tervetuloa! Ja mekin ollaan sellaista harkittu kun tuttavapariskunta onnistui toisenkin lapsen tekemään käyttämälla ladycompia.

Kettutyttö, mikäs kp sulla olikaan nyt menossa? :) Onko ultra tämän viikon lopulla? Tsemppiä sinne, toivotaan että tulee mukavia uutisia sinullekin! :smug:.

Mulla on nyt kp 7 eli perjantaina kun on kp10 on se follikkeliultra

Mulla iski flunssa. Iski myös pelko jos se jotenkin vaikuttaa negatiivisesti mahdollisuuksiin.

Minäkin liityn tänne.
Ikää itsellä 33v ja miehellä 35v. Edellisestä liitosta minulla kaksi lasta..
Nyt menossa yk12. Jospa tämä vuosi olisi siis hedelmällisempi [emoji106]
Kolme viime kiertoa ollu käytössä letrot.. ens kierron jälkeen lähdetään sitten jatkotutkimuksiin ja mietitään miten edetään jos vauvaa ei nyt näy.

Mulla on nyt kp 7 eli perjantaina kun on kp10 on se follikkeliultra

Mulla iski flunssa. Iski myös pelko jos se jotenkin vaikuttaa negatiivisesti mahdollisuuksiin.

Yleensä vaan positiivisesti, jos vaikuttaa ;) flunssa alentaa vastustuskykyä ja näinollen kehokaan ei ”hylji” mahdollista ”tunkeutujaa” eli kiinnittyvää munasolua niin helposti :)

Tsemppiä!

Viikonloppuna pitäisi menkat alkaa. Oireita ei ole satunnaista vihlontaa lukuun ottamatta. Kp 24 /31-42 dpo 10.

36,3 ollut, koneen ilmoittaman oviksen aikana 36,1.

1.1. Ollut kans 36,1 ja seuraavat päivät 35,7. sitten noussut 36,5 ja siellä on pysytty..

Perustuu siis joo lämpötilan mittaukseen ja opettelee tuntemaan sun kierron ajan kanssa.

Takaisin