Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea eliza! Ja onnea oviksista! Itsellä KP 7/30 et missä kohtaa on hyvä hetki alkaa ovista tikuttaa? Ja onko ne raskauskeijun testit ihan OK? Ikinä en ole tikuttanu joten ajattelin että ei siitä haittaakaan voi olla?
Minkä merkkisiä ovistikkuja te ootte tykännyt käyttää?
Mä itse liputan pc'n puolesta. Sopineet mulle hyvin :)
Minkä merkkisiä ovistikkuja te ootte tykännyt käyttää?
Mä itse liputan pc'n puolesta. Sopineet mulle hyvin :)
Vähän vaihtelevsti olen tehnyt joskus kaks joskus yhdesti.Heitsu Kiva kuulla, että niilläkin voi plussan saada. :) Ootko testannu kerran vai kaksi päivässä?
Poikienäiti kuulostaa aika isoille lukemille vielä, tiedätkö paljonko siulla oli korkeimmillaan? Se varmasti vaikuttaa kuinka nopeasti putoaa.
Onnea eliza! Ja onnea oviksista! Itsellä KP 7/30 et missä kohtaa on hyvä hetki alkaa ovista tikuttaa? Ja onko ne raskauskeijun testit ihan OK? Ikinä en ole tikuttanu joten ajattelin että ei siitä haittaakaan voi olla?
Kävin eilen verikokeissa ja oma kannassa näkyy että raskaushormoni on 240,3. Odottelen vielä lääkärin soittoa että kertoo tarkemmin, mutta haluaisin vähän kysellä jos jollakin on tietoa että onko tollasella määrällä mahdollista että kohtuun on jääny paljonkin jotain materiaalia vai vaikuttaako siltä että ois lasku suunnassa mutta laskee vaan hitaasti.??? Ärsyttää tämä odottelu. :D