Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea eliza! Ja onnea oviksista! Itsellä KP 7/30 et missä kohtaa on hyvä hetki alkaa ovista tikuttaa? Ja onko ne raskauskeijun testit ihan OK? Ikinä en ole tikuttanu joten ajattelin että ei siitä haittaakaan voi olla?

Onnea eliza! Ja onnea oviksista! Itsellä KP 7/30 et missä kohtaa on hyvä hetki alkaa ovista tikuttaa? Ja onko ne raskauskeijun testit ihan OK? Ikinä en ole tikuttanu joten ajattelin että ei siitä haittaakaan voi olla?

Paketin mukana tulee yleensä ohjeet , milloin kannattaa ovulaation testaus aloittaa milläkin ovistikuilla, jos on säännöllinen kierto. Jos on epäsäännöllinen, niin joskus kannattaa tikuttaa koko kierto , niin oppii tuntemaan oman kropan ja sen muutokset ja oireet joka kierron vaiheessa :)

Ja ovistikkuja on tosi monenlaisia ja merkkisiä, ja montaa herkkyyttä. Sen oikeestaan huomaa vaan kokeilemalla, mitkä sopii itselle. Mulla ei esim raskauskeijun ja rfsun ovistestit näytä koskaan plussaa, kun taas herkemmät näyttää. Ja nuita rfsun ovistestejä on moitittu vähän muuallakin.

Tsemppiä ja onnea oviksen metsästykseen :)

Minkä merkkisiä ovistikkuja te ootte tykännyt käyttää?

Mä itse liputan pc'n puolesta. Sopineet mulle hyvin :)

Pc, mammaksi.fi, mamintestien puikkotestit, apteekin ja ebaysta tilattuja :) rfsu ovistestiin enkä raskauskeijun vihreisiin saa tasavahvoja koskaan..

Minkä merkkisiä ovistikkuja te ootte tykännyt käyttää?

Mä itse liputan pc'n puolesta. Sopineet mulle hyvin :)

Mä oon käyttänyt vain raskauskeijun o-testejä ja ovat mulla toimineet tosi hyvin. Lisäksi kun maksavat niin vähän niin aina parempi. :D

Täällä apteq näytti taas vähän vahvempaa viivaa. Jospa nyt uskoisin jo asian. :) Mutta tiijättekö, että tuntuu hirveän haikealta ajatus lähteä näiltä kuumeilupalstoilta odottajiin. Tulkaa nyt hyvät ihmiset perässä, niin saa tuttujen kanssa jatkaa! <3

Kettutyttö, mikäs kp sulla olikaan nyt menossa? :) Onko ultra tämän viikon lopulla? Tsemppiä sinne, toivotaan että tulee mukavia uutisia sinullekin! :smug:
Hopeareunus, kiitti! :hello2 Mukavaa että on kiertokamu, jee :smiley-bounce012 Mulla ei tässä kierrossa ollut oviskipuja minkäänlaisia, edellinen kierto oli enimmäinen letrokierto ja alavatsaa jomotti ja turvoti MONTA päivää ihan tuskastumiseen asti. Ja nyt ei mitään:grin Mut sama se jos ovis on tapahtunut. Kirkkaat limat on olleet tässä kierrossa sitäkin runsaammat, vaikka en ole edes greippimehua tai mitään vastaavaa käyttänyt. Syönyt vain letroja :p Mikä kp sulla muuten nyt on? Piinailumme alkakoon :cool14

Kaitsu_, olen samaa mieltä kuin Emk. Jos haluaa reilummin testejä edullisesti niin ebayn kautta kantsii tilata. Itse olen tilannut sitä kautta juurikin tuolta homehealth-uk.com:ista. Ja samoja ovistestejä kuin mitä saa Raskauskeijustakin (niitä vihreitä liuskoja).

Eliza, onnea! Selkeä plussan alku siellä, vahvistumisia viivalle ja toivotaan että pieni pysyy mukana loppuun asti :) Jospa me muutkin täältä pikuhiljaa sua seurataan sinne odottajien puolelle :happy:

Mymlan, itse olen ostanut ebayn kautta samoja ovulaatiotestiliuskoja kuin mitä saa Raskauskeijusta. Saa sitä kautta edullisempaan hintaan enemmän :rolleyes: Mulla on toiminut hyvin ne vihreät liuskat joiden vahvuus on 20miu.RFSU:n testejä en suosittele, mulla ainakaan ei oo näyttäneet edes tasavahvoja viivoja missään vaiheessa.

Mamii89, mulle on parhaiten sopineet juuri ne Raskauskeijun ovisliuskatestit. Muutoin komppaan Unicornia :) Onnea oviksen tikutteluun, siihen jää helposti koukkuun! :laughing002

Muokattu viimeksi:
Tuli itsekkin ostettua tähän kiertoon ovistestejä, ihan huvin ja harrastuksen kannalta. :) En ole koskaan ennen ovista tikuttanut, koska tunnistan sen muutenkin, ja makkarissa ollaan aktiiviasia, joten ei pelkoa, että menisi ohi muutenkaan. Kiinnostaa vaan testata saanko minkäänlaisia viivoja ovistikkuun. RFSU-testejä hommasin, joten ei liene pelkoa, vaikka mitään ei niihin saisikaan. :D Sen verta haukuttuja tuntuvat olevan.

ON KP8/28, omakalenteri näyttää hedelmällisien päivien alkavan ylihuomenna. Tämä kierto on mennyt ihmeen nopeasti ainakin tähän asti. :)

Itse olen käyttänyt RFSU:uun testejä oon ihan plussan saanut vaikka monet haukkuu niitä.Raskauskeijun testeillä en saanut viime kierrosssa selkeää viivaa ja tässä kierrossa ajattelin melkein koko kierron tikuttaa nyt siis itellä menossa 5kp.

Kävin eilen verikokeissa ja oma kannassa näkyy että raskaushormoni on 240,3. Odottelen vielä lääkärin soittoa että kertoo tarkemmin, mutta haluaisin vähän kysellä jos jollakin on tietoa että onko tollasella määrällä mahdollista että kohtuun on jääny paljonkin jotain materiaalia vai vaikuttaako siltä että ois lasku suunnassa mutta laskee vaan hitaasti.??? Ärsyttää tämä odottelu. :D

Heitsu Kiva kuulla, että niilläkin voi plussan saada. :-) Ootko testannu kerran vai kaksi päivässä?

Poikienäiti kuulostaa aika isoille lukemille vielä, tiedätkö paljonko siulla oli korkeimmillaan? Se varmasti vaikuttaa kuinka nopeasti putoaa.

Ei oo mitään tietoa paljon oli korkeimmillaan kun nyt vasta kävin ekaa kertaa verikokeessa. Todennäköisesti paljon kun oli kaksoisraskaus, kun eikös se voi vaikuttaa? Ja testi oli silloin kun plussasin niin tooosi vahva.

Heitsu Kiva kuulla, että niilläkin voi plussan saada. :) Ootko testannu kerran vai kaksi päivässä?

Poikienäiti kuulostaa aika isoille lukemille vielä, tiedätkö paljonko siulla oli korkeimmillaan? Se varmasti vaikuttaa kuinka nopeasti putoaa.
Vähän vaihtelevsti olen tehnyt joskus kaks joskus yhdesti.

Poikienäiti,Tuo kyllä kuulostaa aika suurelta määrältä mutta voihan se olla että kaksois raskaus vaikuttaa hieman hormoonin pitoisuuksiin.

Poikienäiti Kyllä varmasti kaksosraskaus nostaa hormoonipitoisuutta. Luulen, että jäävät seuraamaan onko pitoisuus laskussa vai ei, kun sinulla ei ilmeisesti kipuja ole? Ompas jännää, kun ei ole otettu myös silloin tuota hcg määritystä kun keskenmeno todettiin, kun olisi ollut vertailukohtaa noille nykyisille pitoisuuksille.

Okei. Joo ei oo mitään kipuja. Eikä kuumetta oo ollut että tulehdusta vois olla. Noh eiköhän se lääkäri kerro että mitä tapahtuu

Jos ei tosiaan tunne kiertoaan hyvin, kannattaa tikuttelu alottaa ajoissa. Mulla noi Raskauskeijun one stepit toimii tosi hyvin! Saan aina erittäin selkeän plussan.

Aluks tein pari kiertoo clear bluen digiovistestillä (sillä tavalisella, en kaksoishormonitestillä), siinä ei tarvi ite osata tulkita tulosta. Sit yhdessä kierrossa tein molemmat testit samasta pissasta ja kun huomasin, että mulla tulee niin selkeäsi plussa niihin halpoihinki testeihin, siirryin käyttään pelkästään niitä.

Ja vielä sanoisin tosta testiajasta. Digi piti tehdä aamun ekasta pissasta, mutta nää liuskat pitäis tehdä tokasta tai myöhemmästä, klo 10 jälkeen. Mä yhdessä kierrossa kokeilin sitäkin, että miten se mulla vaikuttaa tulokseen, että missä vaiheessa pissaa. Ei mitenkään. Joten nykyään pissaan aamun ekan pissan, koska töissä ei vaan pysty testaan. Ja aina ei jaksa pidätellä neljää tuntia. Tai juot liikaa ja pissa onkin liian laimee!

Kannattaa rohkeesti vaan testailla eri aikoihin ja kattoo miten se reagoi mihinkin! :)

Heitsu1996, laita kuva rfsu:n ovisplussasta niin saadaan murrettua tää rfsu:n myytti. :)

Kävin eilen verikokeissa ja oma kannassa näkyy että raskaushormoni on 240,3. Odottelen vielä lääkärin soittoa että kertoo tarkemmin, mutta haluaisin vähän kysellä jos jollakin on tietoa että onko tollasella määrällä mahdollista että kohtuun on jääny paljonkin jotain materiaalia vai vaikuttaako siltä että ois lasku suunnassa mutta laskee vaan hitaasti.??? Ärsyttää tämä odottelu. :D

Höh, itse jouduin kaavintaan noin 100 lukemilla 3kk lääkkeellisestä tyhjennyksestä :( Nyt varmaan seuraavaksi sulla ultra jotta näkeevät minkä verran kohdussa on tavaraa ja sitten kuulemma joskus antavat ensin uudet lääkkeet jos aikasemmista lääkkeistä ei ole kauaa.

Tiedän, että on erittäin ärsyttävää, toivottavasti saat pikaisesti tietoa lääkäriltäsi :)

Takaisin