Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa

Tervetuloa kaikki uudet!

Onnea Martsa plussasta, se ekasta yrityskierrosta onnistuminen on ihana tunne, paljon tarrasukkia.

BellaMama: lupaavia oireita:love017

Mymmeli-87: näin häivähdyksen toisesta viivasta, toivotaan että lähtee siitä vahvistumaan.

Täällä viikonlopusta selvitty.
Enää 8 pilleriä niin alkaa varsinainen yritys, tietenkin ensin odotan ne menkat.
Onko muuten totta että minipillerit voi jättää vuodon tulematta kokonaan?
Mulla ei ole 4kk tullut verta tippaakaan.
Kertokaahan joku joka tietää, kiitos

Iloista viikkoa kaikille ja paljon plussatuulia

Mä en oo ikinä saanu mihinkään testiin aikaseks viivanpaikkoja ja niitä testejähän on muuten tullu tehtyä! :cool: One step, Sofi, Pc, clearblue, apteekin oma, first response... Jos jotain on vähänkään näkynyt, on tiennyt plussaa. :) Sitä siis toivon nytkin... ;) :p

Mikä dpo sulla on? Vai joko mä oon kysyny... :rolleyes:

Kalenterin mukaan dpo 15 en oo tikuttanu! En mäkään oo aikasemmin saanu mut nyt tuntuu et niitä näkyy...

Mä oon saanut viivanpaikkoja pc, rfsu, clearbluen ne siniviivaiset testit (johon tulee +) ja apteekin ultra. Joku varmaa unohtu mut tulee mieleen sitte joskus.

Heippa

Tervetuloa kaikki uudet!

Onnea Martsa plussasta, se ekasta yrityskierrosta onnistuminen on ihana tunne, paljon tarrasukkia.

BellaMama: lupaavia oireita:love017

Mymmeli-87: näin häivähdyksen toisesta viivasta, toivotaan että lähtee siitä vahvistumaan.

Täällä viikonlopusta selvitty.
Enää 8 pilleriä niin alkaa varsinainen yritys, tietenkin ensin odotan ne menkat.
Onko muuten totta että minipillerit voi jättää vuodon tulematta kokonaan?
Mulla ei ole 4kk tullut verta tippaakaan.
Kertokaahan joku joka tietää, kiitos

Iloista viikkoa kaikille ja paljon plussatuulia

On totta. Mulla ei tullu menkkoja koko sinä 7 vuotena kun söin minipillereitä, sama oli kierukan kanssa että jäi kokonaan pois :grin

ON: jännittää, tunnin päästä perhesuunnitteluneuvolaan :nailbiting:

Kalenterin mukaan dpo 15 en oo tikuttanu! En mäkään oo aikasemmin saanu mut nyt tuntuu et niitä näkyy...

Joko teit testin tälle aamulle??? :D Kiva kun on joku ihan samoissa menossa, niin voi jännäillä näin! :p

Aaaaaa, kp26/24-26 ja dpo13 (tai 12) eikä menkkoja vieläkään!! Normisti menkat alkaa dpo11-13,viime kierrossa dpo10.

Eilen illalla oli ihan varma että alkaa, kun viilteli ja tuikki mahaa/häpyluita ja ravasin vessassa koko ajan, mut ei! Ja kohdunnapukka on edelleen TOSI kova ja kiinni. Koska muilla se pehmenee ja aukee ennen menkkoja??

Voi helllvetti että mua ei oo tehty tämmöseen epätietoiseen odottamiseen!!! :D

On varmaan pakko käydä ostaa liuskatestejä vielä pari... 8)

Noni nyt on käyty neuvolassa.

Onneks oli aika yhdelle ihanalle kätilölle :Heartred Se ihmetteli että miks sillon viimeks kun kävin lääkärissä ei määrätty terolut kuuria näihin mun kuukautisongelmiin.. Laitto nyt lähetteen verikokeisiin (perusverenkuva, kilppariarvot + prolaktiini) ja 24.9 on sit aika gynekologille jonka kanssa ois tarkotus keskutella jatkosta.

Nyt on jotenki tosi helpottunu olo kun tietää et ainaki pääsee vähän eteenpäin tässä :shy:

Tsemppiä piinailuun Mymmeli! Toivotaan että menkat jää tulematta. Mä en valitettavasti nähnyt tuossa sun testissä mitään, mut mä oon muutenkin aika huono bongailemaan haamuja.

Sarianna81, mä söin minipillereitä reilut 2v eikä tullut menkkoja kertaakaan. Tuli sitten yhteensä kolmen vuoden tauko menkoista, kun eka olin raskaana ja aloitin nuo pillerit ennen kuin kierto käynnistyi synnytyksen jälkeen.

Täällä tänään kp 25 ja ehkä dpo 10? Viime kierron perusteella menkat alkaisivat ensi maanantaina, mutta aikaisemman elämän kierrot on olleet yleensä n. 28 päivää joten viikonloppuna voi jo odottaa menkkoja saapuviksi. Ajattelin kyllä lauantaina testata, jos ei siihen mennessä ole mitään tapahtunut. Oireista en oikein tiedä...akne on taas ihan kamala, kuten viime kierrossakin. Väsyttää, mutta se voi johtua ihan vaan lapsiperheen elämästäkin :grin Eilen tuntui alavatsalla sellainen painava tunne ja vähän tuntuu kuin nenä olisi hajuherkempi kuin normaalisti. Yritän kuitenkin olla ylianalysoimatta oireiluja, ettei tarvitse sitten pettyä niin kovasti jos menkat tulevatkin.

Kp 24. Vähän fiilis että tämäkin kierto venyy. Olen aika varma että ovulaatiota ei oo vielä ollut, viimekierrossa se oli kp 36...

No siis joo, luohan se uskoa, että edes ovuloi tuossa ensimmäisessä luomukierrossa 7 vuoteen. Mutta kyllähän tää kieltämättä on aika piinaavaa. No, saa nähdä.

Onnitteluja kaikille plussanneille, tsemppiä muille!

Huh hyvä että on muitakin, eli tämähän voi sitten olla normaalia. Voikohan olla niin että munasolu jää sitten kypsymättä, pitäisi hoksata gynellä tälläisiä kysellä.

Mymmeli87: tuosta kohdunnapukasta jotkut tietääkin että nyt on tärpännyt. Toivotaan plussaa sitten kun testailet.

Luruh: ihanaa että pääsette eteenpäin.

Nyt sitten ulkoilemaan lasten kanssa ja kohtahan ne koulutkin taas alkaa.. ja mulla on sitten tarhalainen, eskari ja kaksi koululaista. Pienin on vielä kotihoidossa. Niin se aika lentää.

Muokattu viimeksi:
Mikäs on Mymmelin ja Suvan testaus tilanne? :D

Mulla meni rfsu:n testeihin viime kuussa maku, kun antoi niin selvän viivanpaikan. 2 seuraavaa olikin sitten puhdas nega.

Luruh: hienoa että asiat etenee.

ON: onneksi täällä saa purkaa tuntemuksia. Tuntuu että kun lapsia on jo monta, niin ihmisiltä tulee vaan ihmetteleviä katseita ja kysymyksiä, jos oon maininnut meidän vauvahaaveista. Oon parhaalle ystävälle aina voinut puhua näistä asioista, mut sen jälkeen kun itse sai neljännen lapsen, suhtautuminen muuttui negatiiviseksi.
Joka tapuksessa täällä DPO 1 ja kaikki ovistuntemukset ohitse.
Kovin pitkältä tuntuu taas seuraavat 2 viikkoa :D

Mymmeli87 näin ymmärsin että raskautuessa kohdunnapukka on korkealla, kova ja kiinni. Artikkelin mukaan dpo12 se nousee aikaisintaan tai myöhemmin. Seurailen mielenkiinnolla ny omaani.
Voi kumpa sielä ennustaisi plussaa! Testikuvia sitten :)

Luruh hieno homma että asiat lähtee rullaamaan! Joskos nyt se plussakin tulisi nyt sitten :)

Terkku toivotaan että testissä olisi kaksi viivaa! Melkein samoilla kiertopäivillä mennään.

Mimosa-18 ompas kurja ettei muut iloitse, onneksi täälä tosiaan voi tunteitaan jakaa :)

Täällä kp21 ja dpo6/8, ajattelin torstaina illalla tai perjantaina päivällä testata ekan kerran, viikonloppuna tulee isä kylään niin ei onnistu testaus.
Oireita on mutta en tiedä mihin uskoa.

Voisin vähän tänne päivitellä. Tänään vaihtui yk 10, henkisesti tosi raskasta ja ajatukset mallia "miten meille vois muka koskaan siunaantua" :sorry:
Torstaiksi aika Mehiläisen ilmaiseen lapsettomuusaikaan, eli ihan perusasiat käydään läpi ja mietitään mitkä tekijät vaikuttaa yms yms.. Kaveri sielä oli käynyt ja sanoi että sai paljon apua ja tietoa.

Voisin vähän tänne päivitellä. Tänään vaihtui yk 10, henkisesti tosi raskasta ja ajatukset mallia "miten meille vois muka koskaan siunaantua" :sorry:
Torstaiksi aika Mehiläisen ilmaiseen lapsettomuusaikaan, eli ihan perusasiat käydään läpi ja mietitään mitkä tekijät vaikuttaa yms yms.. Kaveri sielä oli käynyt ja sanoi että sai paljon apua ja tietoa.

Onko se aika pelkkää keskustelua, vai voiko se hoitaja (?) lähettää jo myös joihinkin perusverikokeisiin? Itsekin olen miettinyt tuota.

Takaisin