Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla vaan meinaa olla etten muista tehä noita ovistestejä kun pari per kierto. Töissä käynti sotkee kyllä pahasti.

Täällä testattu ovisplussa kp 13 :)

Mä niin tykkään Glow sovelluksesta, kun siihen voi ottaa kuvat testeistä ja ne jää sinne muistiin.

ImageUploadedByVau Foorumi1533455460.108558.jpg

Kuvassa mun tän ja edellisen kierron testipäivät kp 11, 12 ja 13

Ylimmässä tämän kierron PC:n liuskat jotka näyttää mulla tosi haaleeta, kunnes + päivänä tummat viivat.

Alimmat 3 testiä on RFSU:n ne taas näyttää tummaa viivaa jo monta päivää, mut + päivän tunnistaa kyllä niistäkin hyvin.

Piinapäivät siis alkakoon :D Tosin lomailun vuoksi ainoa tallettelu oli kp 10. Tänään nähdään viimein miehen kanssa :heart:

Laura666 voi tulla ovulaatio kp10, esikoinen sai alkunsa aikaisesta ovulaatiosta.

Mimosa-18 minä olen kanssa koittanut seurata kipuja ovulaation aikaan, testejä en ole tehnyt, ja huomannut jomottelua ensin muutaman päivän ja sitten aivan kamala kipukohtaus joka on kestänyt pari tuntia ja sitten helpottaa, uskon sen olleen munasolun irtoaminen.
Hyvin erottaa sinulla ovulaation! Toivotaan plussaa! :) ihanaa näkemistä miehen kanssa!

Täälä kp19, uskoisin että dpo4, flon mukaan olisi jo dpo6, aamulla oli paha olo ja väsymystä on ollut monta päivää. Raskausoireita ei voi vielä olla, mut katsotaan miten etenee. Toinen rinta on myös kutissut.

Laura666 voi tulla ovulaatio kp10, esikoinen sai alkunsa aikaisesta ovulaatiosta.

Mimosa-18 minä olen kanssa koittanut seurata kipuja ovulaation aikaan, testejä en ole tehnyt, ja huomannut jomottelua ensin muutaman päivän ja sitten aivan kamala kipukohtaus joka on kestänyt pari tuntia ja sitten helpottaa, uskon sen olleen munasolun irtoaminen.
Hyvin erottaa sinulla ovulaation! Toivotaan plussaa! :) ihanaa näkemistä miehen kanssa!

Täälä kp19, uskoisin että dpo4, flon mukaan olisi jo dpo6, aamulla oli paha olo ja väsymystä on ollut monta päivää. Raskausoireita ei voi vielä olla, mut katsotaan miten etenee. Toinen rinta on myös kutissut.

No kiva kuulla! En ole tikuttanut. Mutta oireet mulla aika selkeät. En näe tarvetta tikutukselle kun meillä poikkeuksetta pupuillaan muutenkin pari kertaa päivässä :D Helpottaisi kyllä testin teko intoa sitten myöhemmin jos olisi varma siitä. Mulla ei siis mitään hajua kierron pituudesta. Viimeksi vuoto alkoi Kp35. Edellisessä kierrossa lämmöt nousi tosi selkeesti. Nyt en oikein niitä osaa tulkita. Latasin clue sovelluksen kyllä jo. Kiva kun pääsee laittamaan kaiken oireista lähtien ylös. :p

BellaMama, meillä näköjään melkein sama kp menossa :) Mulla on tänään kp 20 ja dpo 6, ja samoja "oireita" ollut, väsymystä ja eilen hirveä yökötys-ja heikotuskohtaus pyöräillessä. Tiedä sitten johtuiko helteestä vai mistä.. :rolleyes: Väsymys tuntuu olevan mulla tosin kroonista joten siitä ei voi mitään päätellä :confused: "Löysin rantein" menty tämä kierto, tuskin plussaa tulee tästäkään (yk 15 siis menossa). :meh:

Oliko se niin että ovistesti ei enää ovispäivänä näytä yhtään mitään? Jaksoin vasta tänään kp 15 kastaa ensimmäisen ovistikun ja se on ihan blanko

Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!

Oltiin tuossa pari päivää reissussa ystäväperheen kanssa, teki ihan hyvää kun ei ehtinyt miettiä vauvaprojektia :D Eilen kuitenkin tuli seksin jälkeen tippa vaaleanpunaista vuotoa. Tänään on kp 23 ja dpo 5-8, voisko olla kiinnittyminen?! :nailbiting:

Laura666 meillä kans melkein joka päivä seksiä läpi kierron niin en ole ovulaatiota testaillut, seksin määrästä ei pitäisi johtua. :)

salainensydän mukava että on kiertokaveri, teillä vain on harmittavan pitkä yritys jo takana! Itsellä vasta ensimmäinen kierto menossa. Toivottavasti tämä on teidän (meidän) kierto! Itse voin kyllä vielä odottaa raskautumista, teille jo soisi plussan :)
Ja täälä kans tämä krooninen väsymys rautalisästä huolimatta, helteitä syytän ja tänään on ollut ihanaa kun on vain 25 lämmintä!

Oliko se niin että ovistesti ei enää ovispäivänä näytä yhtään mitään? Jaksoin vasta tänään kp 15 kastaa ensimmäisen ovistikun ja se on ihan blanko

Minulla haalenee 2 päivää ovis plussasta, ja 3.pv on blanco. On varmasti jokaisella omanlaisensa. Oon tikuttanut ovista viime helmi-maaliskuulta ja jatkanut tikuttamista ovis plussan jälkeen pari päivää, lähinnä uteliaisuudesta omaan kiertoon. Aloin seuraamaan lämpöjä kesäkuun kierrosta, jolloin kaaviosta (bbt) löytää oviksen varmemmin kuin tikuttamalla (ja on edullisempaa :grin).

Millainen kierto sinulla oli? Jos ovis olisikin vasta tulossa...? Minulla on saattanut tulla täyden blancon jälkeen seuraavana päivänä kirkuva plussa :)

Eipä munkasn periaatteessa tarvis ovista tikuttaa. Kierto on säännöllinen 27-29 ja tunnen ovulaation hyvin. Lisäksi seksiä on säännöllisesti läpi kierron välillä päivittäin, välillä 1-3 pv välein. Mies ois aina valmis, mut Mä oon jo siinäkin asiassa mukavuuden haluinen, et välillä uni voittaa :D

Mut toi testailu on vaan niin kivaa :D

Hirvi: Mulla on koko kierron jonkinmoinen viiva ovistikuissa, joten en osaa sanoa tyhjästä tikusta. Mut jos kp 16 on tyhjä ja lyhyt kierto, niin veikkaisin että mennyt, jos taas pitkä kierto niin voi olla vasta tulossa :)

Terkku2: pidetään peukkuja, et ois kiinnittymisvuotoa ollut :)

Minulla haalenee 2 päivää ovis plussasta, ja 3.pv on blanco. On varmasti jokaisella omanlaisensa. Oon tikuttanut ovista viime helmi-maaliskuulta ja jatkanut tikuttamista ovis plussan jälkeen pari päivää, lähinnä uteliaisuudesta omaan kiertoon. Aloin seuraamaan lämpöjä kesäkuun kierrosta, jolloin kaaviosta (bbt) löytää oviksen varmemmin kuin tikuttamalla (ja on edullisempaa :grin).

Millainen kierto sinulla oli? Jos ovis olisikin vasta tulossa...? Minulla on saattanut tulla täyden blancon jälkeen seuraavana päivänä kirkuva plussa :)

Halut oli kovimmillaan pari päivää sitten, siitä päätellen ovis saattoi mennäkin jo. Muuten en ole kauheasti jaksanut edes seurata.

29 päivää kestää kierto yleensä. Kalenterin mukaan tänään ovis.

:woot::woot::woot::woot:
Tänään piti alkaa ekat menkat kierukan poiston jälkeen eikä aamulla ollu alkanu, joten tein testin ihan oman pääni takia. TULI IHAN IHAN HAALEE POSTIVIINEN! Mies sano että ei siinä mitään toista viivaa ole. No sitte tein clearblue digitalin ja siihen tuli +!! Joten raskaana ollaan! En olis mitenkään uskonu että heti ekasta kierrosta onnistuu ja vielä luulin että ois kerkeis olla ennen kierukan poistoa, mutta eipä tainnutkaan olla. Huhhuh. Oon ihan pyörällä päästäni :rolleyes::happy093.:happy093

Seuraako joku kohdunnapukkaa kierron läpi? Miten sen kuuluisi mennä? Ja miten ne limat kuuluikaan mennä?

Oo paljon onnea plussanneille!! [emoji7] tänään pitäisi alkaa menkat enkä testannu kun tuli äkki lähtö mökille mutta huomenna tai tiistaina voisin testailla mikäli täti ei tuu! Tänään siis kp 30/30

Kp 9 ja pistospäivä nro 5 menossa, vähän luulen että keskiviikkona ultrassa määrätään vielä pari lisäpäivää pistelyä. Tänään testasin ovistestiä, joka ihan valkoinen vielä toistaiseksi. :rolleyes:

37a18e2cda31a9c2e2b998a8c4638b89

Onnea plussista!
:wav

Meillä on nyt petipuuhia ollut kp8 ja kp15, enkä yhtään osaa sanoa, et kuinka pitkä kierto kyseessä :confused004 kp16/25-35, tjt. Ovistestejä en oo nyt hankkinut, ja (vain) yks raskaustesti on jäänyt kaappiin. Entinen himotestaaja tässä terve! :greet025

Onnea plussasta martsa!

No joo, meilläkin kyllä sen verran säännöllisesti seksiä on, että en taida rahojani laittaa noihin ovistesteihin. Vielä. :D Olis toisaalta kiva tietää, mitä kropassa tapahtuu, kun kierukan kanssa kierto oli niin selkee, ei mitään ihme juilimista, vaan selkee oviskipu ja se oli siinä.

BellaMama: mun tulkinta limoista on, että heti menkkojen jälkeen on ns. kuiva kausi, jolloin vuotoa ei juuri tule, sitten se pikkuhiljaa alkaa runsastua, oviksen aikaan lima on kirkasta, sitkeetä, kananmunan valkuaisen tapasta. Oviksen jälkeen vuoto muuttuu semmoseks vähän voidemaiseks, kunnes sitten kierto alkaa alusta, tai raskaustesti näyttää plussaa. Muistelen, että joku alkuraskauden oire voi joskus olla runsas, vetinen valkovuoto, mutta en tiedä tuleeko kaikille tuota. Korjatkaa ja tarkennelkaa muut, en oo missään tapauksessa ekspertti näiden limojen kanssa, mutta tän mukaan mä oon menny :D En myöskään osaa tarkentaa tota ovislimaa, et miten pitkään sitä tulee, vai onko vaan just sen 12-24h ajan, kun se munasolu pystyy hedelmöittymään.

Kohdunnapukkaa en oo kokeillu muuta kun joskus kierukan naruja tarkastellessa. Mietin ensin, että liekö miten hygieenistä käydä sormineen siellä ronkkimassa, mutta tuota, eipä se seksikään ihan steriiliä touhua taida olla :D

Mulla ainakin kohdunnapukka on oviksen aikaan tosi kova, aukinainen ja alhaalla.. kun sit taas menkkojen alettua tosi ylhäällä, ei tunnu melkein koko napukkaa ja se on ihan löllöpehmee.

Raskaaksi tullessa sit taas tuplasti kovempi kun oviksessa, tuntui painetta, tosi alhaalle laskeutunut (siis tuntee melkein heti emättimen aukolla) ja kohdunsuu niin tiukasti kiinni kun olla ja voi.

Takaisin