Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko se aika pelkkää keskustelua, vai voiko se hoitaja (?) lähettää jo myös joihinkin perusverikokeisiin? Itsekin olen miettinyt tuota.
Tietääkseni vain pelkkä keskusteluaika, mutta uskon että voi lähettää joihinkin tutkimuksiin jo siitä suoraan, taikka sitten varata aika uudestaan. Senhän tarkoitus on nimenomaan auttaa ja tuoda tietoa että mitä kannattaisi tehdä niin kaippa ne voi siitä suoraan jo hieman alkaa toimimaan :rolleyes:
Torstaina viisaampia!

Moikka, uskaltaisinkohan mäkin tänne liittyä kun jänskää nii paljon eikä kelleen voi puhua :D Meillä ennestään kaksospojat -15, jotka tärppäs kerrasta.. Oltiin puhuttu että vuoden päästä voitaisiin yrittää mutta mies yllättikin ja laitto menemään kun oviksesta mainitsin :D joten tässä nyt jännäilen koska uskaltaa testailla kun viikon päästä pitäisi alkaa menkat.. Edelliset plussasin vasta viikon kun oli myöhässä kun en todellakaan odottanut olevani raskaana.. mutta nyt on alavatsalla jomotellut pari päivää ja mietin onko sielä joku vai pelkästään pms :D

Onnittelut plussanneille ja tervetuloa uusille!

ON: kp 40 ja tänään tein ClearBluen digitaalisen (ei viikkonäyttö) ja miinusmerkkihän se sieltä ilmestyi...
Ovis on siis limojen perusteella reilu pari viikkoa sitten ja Flon mukaan menkat 8 päivää myöhässä. Pari päivää sitten oli jotain epämääräistä tiputtelua yhden kerran yhtenä päivänä. Eilen ja tänään menkkajomoja satunnaisesti. Nännit arat ja rinnatkin hiukan. Mieliala apea, eikä tuokaan nega mitenkään erityisesti ylevöittänyt mun mielialaani.

Mietinpä vaan, että mikäköhän nyt on saanut kierron pidentymään, kun niin nätisti oli säännöllistymään päin kolmessa viime kierrossa 32-30-29... sais nyt se täti kurvata paikalle et sais ruveta laskeen uutta ovista ja kokeilla vaikka jotain poppakonsteja..

Tervetuloa kyffe, toivottavasti kolmas (tai kolmas ja neljäs ;)) tulisi yhtä helposti!

Pahoittelut negatiivisesta testistä Uutukainen, inhottava tilanne! Kumpa pian tulisi selvyys.

Täälä dpo6/8, nyt tuli toinen rinta kipeäksi. On tämäkin kans yhdenlaista hulluutta kun kuuntelee kaikkia oireitaan koko ajan, miksi vain ei osaa olla ja odottaa tulosta rauhassa. Koska epäilen enemmän myöhempää ovulaatiota, ei pitäisi vielä edes raskausoireita olla. Hulluksihan tässä tulee. :D

Tällä kertaa toivoisin kuitenkin kokevani yksösraskauden.. :nailbiting::smiley-bounce013 joo kyllä tässä saa ihan keksimällä kehiteltyä itelle oireita jos ei muuten:binkybaby ja jos ei nyt napannu niin sit varmaan odotellaan ens vuoteen. . Ainakin näin mies totesi mutta mistäs siitä tietää..

Muokattu viimeksi:
Täällä alkoi menkat! :'( no mutta uutta yritystä putkeen..

Voi ei Suva!!! :'(

Mulla menee järki!!! Ei menkkoja, ei menkkaolojakaan, mutta ei plussaakaan!!! :mad: Tissit tuntuu raskaalta, varsinkin vasenta kolottaa ja aamulla oli nännit kipeet, kohdunsuu edelleen kova ja kiinni, nyt aika ylhäälläkin, mutta iltaa kohdenhan se yleensä vasta laskeekin. On ihan "olo" että olisin raskaana, mutta testit ei vaan näytä. :(

Myöhässä ollaan jo, kp27/24-26 ja dpo14 (13) ja menkat aiemmissa kierroissa alkaneet dpo10-11.

Todella turhauttavaa ja pelottavaakin, mistä tää mahtaa johtua... :(

Tein aamulla 4 (kyllä, NELJÄ) testiä. Kävin eilen apteekissa... :p Löysin nimittäin vielä kaapin perukoilta yhden ovistestin ja sofin r-testin. Predictor earlyyn ei piirtynyt mitään, ei sitten hyvällä mielikuvituksellakaan. :rolleyes: Laitan kuvan kolmesta muusta, one step, ovistesti ja pc. Jos oikein tihrustin, saatoin nähdä häivähdyksen pc:ssä ja one stepissä, mutta ehkä vaan taas kuvittelen... :rolleyes: Ovistestin viiva on luonnossa punaisempi ja tummempi, mutta merkkaako se mitään? Olen kuopuksen aikanaan o-testillä testannut ennen kuin näkyi r-testissä, mutta en tiedä pitääkö aina paikkaansa... :confused:

5a6e90b4b3b6f9e2e99936766791ddd7

Pahoittelut Suva :sad001

Mymmeli, onpa tosiaan piinallista! Mä testasin esikoisesta hyvin hailakan plussan vasta kp 29 tai 30/28, ja dpo taisi silloin olla 16. Pari päivää aiemmin oli vielä puhdas nega. Tän takia myös hakkaan päätäni seinään aina kun testaan ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa, koska ei siellä tietenkään näy mitään :yuck: Toivotaan että saat sen plussan vielä!

Mulla tänään folliultra 13.40 naistenklinikalla, jännittää. Edellisestä ultrasta onkin aikaa 2kk. Luulen että saa pari päivää jatkaa pistelyä vielä ja sitten tosiaan ehkä viikonloppuna irrotuspiikkiä kehiin. No sen tietää sitten ultran jälkeen, kn on pehmeä ja turpea. Himpun verran ehkä avonainen. Lisäys vielä, Kp 12 nyt menossa, unohdin kuvan lisätä tähän ovistestistä niin se tulee erikseen.

Voivoi ku nii monella ny murhetta, vois se himputin plussa-aalto rykästä tännekin jo pikkuhiljaa!! JJuliaAlle tsemppiä kovasti ja toivottaan että jotain apua keskustelun lisäks saisitte sieltä Mehiläisestä! Kyllä tää aina välillä syö nii pirusti ku kroppa ei vaa toimi ja kenkkuilee kellä milläkin tavalla. Mutta jostain sitä taas jaksaa kaivaa sen toivon esiin ja lähtee kerta kerran jälkeen uuteen kiertoon. Täälä siis uus kieto alko ihan nniiku ounastelin eli ovista ootellaan ylihuomiselle ja siittä taas tähdätään testauspäiviin.

Alinahille peukut pystyssä ultraan, varmasti mieltä helpottaa ku saa apua eikä tarvi omin voimin yrittää :thumleft

Suvalle pahoottelut menkoista!

Mymmelin testissä mä en kyl nää mitään :dontknow jos se viä plussaks muuttuis!

Uutukainen, täälä kierrot temppuaa toiseen suuntaan eli lyhenee vaik on lyhyet jo entuudestaan. Tiiä sit onko tää superhellekesä vaikuttanu hormonijuttuihin, kellä mitenki. Toivottaan et plussaks muuttuu!!

Toasta kohdunnapukasta, nii se kyl taitaa elää ihan omaa elämään ja varsinkin päivän aikana se muuttuu ääroipäästä toiseen. Lämmötki mulla laski vasta kp 2 mitä kyl ihmettelen.

No eipä tässä muuta ku tsemppiä ihan jokanaiselle, ja ny toiveissä on kesävauvat ku onhan toukokuuki jo kesää :blob6:blob3:blob7 jostain sitä iloo on revittävä vaikka vaikiaa välil onki :grumpy:

Tänään 15kp ja aloitettu primolutit 10pväksi jos vuoto yllättää ennen kun 10pvää täyttyy niin soitto Naikkarille ja alkaa IVF pistokset.Kuun vaihteessa pitäisi olla punktiot/siirrot voi mennä myös alku kuuhun kaikki riippuu miten kuukautiset alkaa ja miten lääke vaste on tässä yrityksessä.

Ultra ohi, täällä on tähän kiertoon nyt sitten kaksosriski. Oikealta löytyi kaksi isoa follia, 13 ja 11mm. Limakalvon paksuus 9.3mm. Lääkäri väläytteli että jos toi pienempikin jatkaa kasvua niin sieltä voi tulla kaksoset ja kyseli että eikai haittaa? :p ;)
Pistelen vielä 3 päivää Gonalia ja sitten lauantaina ovitrelle.

Muokattu viimeksi:
Tuun sivusta huutelemaan Mymmelille että ihan niinkö näkisin jotain noissa sinun raskaustesteissä, mutta voi olla myös hyvät viivalasit :hilarious:

Mitäs ihmettä, kp 26 ja tuhruttelee niinku menkat alkais ihan just! Hämmentävää, en muista onko ikinä ollut näin lyhyt kierto. Ja toki tää tarkoittanee myös sitä, että huhtivauvaa ei meille tule. Plääh.

Takaisin