Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut kaikille kuukautisista ja tuhruista keillä on!

Täällä eilen oli lupaavasti rinnat kipeät, yön aikana katosi kipu. Kohdunnapukka alhaalla ja auki. Uskon, että ne kuukautiset ensiviikolla tulevat, sitten pitää alkaa tutkia kohdunnapukkaa päivittäin :) ja voisi limoja yrittää seurata kanssa. Foolihapon voisi hakea Multitabs raskauden lisäksi, ja omegat. Ja ottaa punaviinikikka käyttöön ;)

Mä en ymmärrä nyt omaa kiertoa ollenkaan. Olin kp10 aivan varma ovulaatiosta. Limaa hulahteli ihan tosissaan ja lämmöt meni ensin alas ja sit limojen jälkeen nousi reippaasti. Mut mitä ihmettä nyt tapahtuu. Kp14 menossa nyt. Eilen lämmöt laskivat ja tänään alkoi ihan yhtä runsas lima ja krampit kun kp10. Jännä nähdä onko huomenna taas nousseet. Kai se on kiltisti lisättävä päiviä testikampaan. Koska jos se edellinen olikin joku valeovis. :D

KP1. :sad001 Kierto jäi tosiaan 26 päivän pituiseksi, nyt leuka rintaan ja eteenpäin.

:grumpy: Hieman kummaa täälläkin, kun yöllä heräsin menkkakiputunteeseen, ja vieläkin jomottaa. Vasta kp20.

Mehiläisessä käyty. Oli tosi mukava käynti ja saatiin samantien aika siemennesteanalyysiin, siitä tarkat tulokset 3 viikon kuluessa.
Ensi viikolla yhteiskäynti + mun gynekologi jossa tutkitaan tosi paljon kaikkea (nimenomaan lisääntymiseen liittyviä juttuja :joyful:) ja saadaa perustulokset spermasta. Vähän eteenpäin tässäkin :)

Täällä yksi vauvahaaveilija ilmoittautuu mukaan. :) En tiedä onko teillä tapana esittäytyä tms. Mutta jospa sen verran kerron itsestäni, että toinen lapsi on haaveissa (miehelle esikoinen). Oma esikoinen on 6-vuotias ja syli tuntuu jo kovin tyhjältä.
Mieheni kanssa on alusta lähtien haaveiltu yhteisistä lapsista ja nyt kun asia on ajankohtainen, tuntuu ettei mitään muuta enää mielessä pyöri. Kalenterin tuijotusta ja kierron laskemista Kierukan poisto oli muutama viikko takaperin ja ehti sopivasti ennen ovista. Vaikka järki sanoo, ettei se plussa sieltä varmasti näin nopeasti tule, niin sitä kuitenkin odottaa aivan kuumeisesti.

Anteeksi jos teksti oli sekava, mutta kuvastanee sitä, kuinka solmussa ajatuksetkin ovat [emoji18]

Mehiläisessä käyty. Oli tosi mukava käynti ja saatiin samantien aika siemennesteanalyysiin, siitä tarkat tulokset 3 viikon kuluessa.
Ensi viikolla yhteiskäynti + mun gynekologi jossa tutkitaan tosi paljon kaikkea (nimenomaan lisääntymiseen liittyviä juttuja :joyful:) ja saadaa perustulokset spermasta. Vähän eteenpäin tässäkin :)

Noniin, hienoa! Siitä se lähtee!

Terkku2 pahoittelut!

Panda_ lupaavaa, toivottavasti olisi kiinnittymistä!

Uutukainen tsemppiä!

JJuliaA hyvä juttu, toivottavasti pääsette ny eteenpäin asiois ja pian plussaisit !

Tervetuloa Noppa88! Toivotaan pikaista plussaa!

Täälä dpo8/10 ja oireita piisaa, illalla varmaan testaan ensimmäisen kerran, epäilen silti että plussa tulisi. Tiistaita odotellessa, flon mukaan silloin alkaisi kuukautiset.

Vähän ehkä hölmö kysymys, mutta näihin täällä oleviin lyhenteisiin jos sais suomennosta. Yk, dpo..? :)

Mites tuota, kun ens viikolla se gyne aika ja sillon kp 10. Ovis yleensä ollu nyt kp 13-14 tienoilla ja tarkoitus ois vissiinki katsoa follikkeli homma :hilarious: tietämätön:wtf:
Niin mietin vain että näkyykö siinä vaiheessa jos on kasvanut/kasvamassa tmv?
Voisko joku valaista mua tässä asiassa et miten tää menee:arghh:

Tein tänä iltana plussatestin.:woot::Heartpink Kp30/28 ja dpo17. On jotenkin ihan epäuskoinen olo tähän asiaan, mutta kai se totta silti on.
Olisin varmasti testannut jo aikaisemminkin, mutta kun ei ollut testejä. Nyt tuli ebaysta tilatut one stepit 25kpl tänään ja kauppaankin pääsin aikaisemmin ilman lapsia ostamaan pregcheckin.:hilarious:

Mua houkuttas jo huomena testata :grin viikon varmaan jo turvottanu ja jomotellu.. ja tänään olin olevinani hajuherkkä :rolleyes: ja tajusin että mun kierto onkin nykyään vaan 25 päivää aiemma 26 sijaan..

Takaisin