Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea plussanneille! :)

ON: kp27/26, odottelen tätiä saapuvaksi tänään. Äsken pyyhkiessä vähän rusehtavaa joten eiköhän se sieltä kohta kurvaa kunnolla paikalle. Eilen testasin tyylipuhtaan negan. Huomenna onki sit aika perhesuunnitteluneuvolaan.

Edit. Kp27-> Kp1

Last edited by a moderator:
Näkeekö kukaan muu mitään? Mun mielestä välillä nään jonkun varjon ja välillä en mitään, aamulla tehty apteekin oma testi, digi en vielä viittis tuhlata... :confused:

Tänään kp25/24-26 ja dpo12 (tai 11).

a718ed8b8b45b2c4ea98be7a0f925cbd

Näkeekö kukaan muu mitään? Mun mielestä välillä nään jonkun varjon ja välillä en mitään, aamulla tehty apteekin oma testi, digi en vielä viittis tuhlata... :confused:

Ei näy mun silmään :(

Mun silmään kyllä näkyy, välillä ihan selvästi ja välillä katoaa. Ei tollasten kanssa auta muu kuin odottaa.

Mun silmään kyllä näkyy, välillä ihan selvästi ja välillä katoaa. Ei tollasten kanssa auta muu kuin odottaa.

Niimpä! :( Mä nään kun kallistan puhelinta vähän eteenpäin että tulee epäsuora valo, mutta en sit tiijä onko vaan joku viivanpaikka... :rolleyes: Nyt alkanu aamupäivällä kohdunseutua viiltelee ja polttelee, mutta niinhän se voi olla ennen menkkojakin... :oops: Voi pyhä pieru että tää odottaminen on ihan hanurista!!! :D

Minäkin näen hyvin hennon viivan, kun vähän kallistan tablettia käsissä. Mulla näytti samanlaista viime lauantaina puolen päivän aikaan ja illalla selvä haamu (pregcheck liuska).

Minäkään en Mymmeli87 valitettavasti näe mitään :(

Täällä dpo5/7, ja toista päivää aamusta huono olo. Ja väsymys painaa edelleen. Raskausoireita ei vielä voi olla, joten katsotaan tilannetta.. Jos perjantaina uskaltaisi testata :)

Lucinda kyllä mä nään haamun! Toivottavasti vahvistuu!
Nyt on kp 31/30 ja meinaan hätä housuna tehdä kohta testin! Ei jaksa aamuun odottaa!

Jännää siellä Suvalla ja Mymmelillä iiks!

BellaMama, mulla ei hajua onko ovis ollut ja milloin, vai vielä tulossa, ja piti ottaa chillisti "tulee jos tulee" mut aargh heti kyttään et ompa nyt jotain kummia tuntemuksia...varmaan nyt raskausoireita!

Esikoisen kanssa testasin vain muuten vaan "käytetäänpä tää testi nyt pois että on jotain tekemistä" , niin tulikin ihan kunnon viiva puskista, en mitään oireita edes kytännyt. Oli siinä vuosien ajan tehnyt jo tuhat testiä ja kaikki negoja. Kuopuksen kanssa oli noin viikko "liian aikaisin" menkkaoireita. Ja bongasin ihan pikkuruisen veriviirun, mikä ois voinut olla kiinnittymisen merkki(?) Tein ihan juuri ja juuri näkyvän haamun esiasteen, mikä vahvistui hiiitaaastiii. Näitten välillä oli ilmeisesti yks kemiallinen, eli tuli haamu, mikä pikkusen vahvistui, ja alkoi himmetä ja muuttui negaksi.

No nega vissiin! saatto vissiin joku viivan paikka näkyä kun tihrusti??? näkyykö kaikissa testeissä viivanpaikka vai onko eroja?

No nega vissiin! saatto vissiin joku viivan paikka näkyä kun tihrusti??? näkyykö kaikissa testeissä viivanpaikka vai onko eroja?

Rfsun testit näyttää ainakin viivan paikkaa, pregcheck ei ilmeisesti näytä viiva paikkoja.

Mulla pc testeihin kahteen tosi selvät viivanpaikat. Ja siis 100% varmuus ettei voi olla plussaa. Nykyään mihinkään ei voi luottaa. :D

Mä nään kyl mielestäni tihrustamatta sen viivan sun testissä. Toivottavasti vahvistuu! :)

Mä en oo ikinä saanu mihinkään testiin aikaseks viivanpaikkoja ja niitä testejähän on muuten tullu tehtyä! :cool: One step, Sofi, Pc, clearblue, apteekin oma, first response... Jos jotain on vähänkään näkynyt, on tiennyt plussaa. :) Sitä siis toivon nytkin... ;) :p

Mikä dpo sulla on? Vai joko mä oon kysyny... :rolleyes:

Takaisin