Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa a, haki säkillisen (kirjaimellisesti) kortsuja eikä kerro koska jättää ne pois. Säkki kestää puoli vuotta suunnilleen että siitä laskeskelin että turha toivoa hetkeen jäävän pois syytä en tiedä, ei olla nyt edes nähty ku se lähti reissuun.
Arggg, tosi inhottava tilanne!! Meillä oli vielä kuukausi sitten vähän samaa tai mies siis ei yhtäkkiä halunnutkaan enempää lapsia. Itsellä taas tuntuu, että sydän halkeaa, niin älytön vauvakuume Kyllä siinä käytiin tunteet laidasta laitaan. Yhtäkkiä en tiennyt yhtään miten jatkaisi, mut onneksi mulla on maailman paras mies, joka ymmärsi sitten loppusessaan ja taas yritetään kovasti Välillä vaan tuntuu niin skeptiseltä, että tuleekohan vauva nro 4 ikinä meille. Varsinkin, kun mies ei ollu ihan niin varma tästä ku minä niin jos karma on vaan nyt se bitch
Toivotaan että pian tärppäis teillä!
Me saatiin viimein eilen puhuttua, ja 2kk ilmesesti vaan mennään kortsuilla. Totesin kyllä että tulee kuivat 2kk :D mut mies ei halua pilata lomaansa sillä että yritetään vauvaa, eikä sille menny mitenkää jakeluun että mun mielestä vaan tjottailtais, että en laske kiertoa tai mitää, tulee kun tulee. Mä kuulemma vein kaikki halut edes tehdä lasta ku halusin heti alkaa yrityksen ja tuo 2kk on kompromissi lopulta. Loppuviimeen jäi paska maku keskustelusta mutta ompa sovittuna, jos se ei ny enää alkais perua ja mun pitää vaan jaksaa oottaa..