♡Unicorn♡
Asioista perillä oleva
Ei kun aikataulusta jäljessä.
Aivan. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei kun aikataulusta jäljessä.
Tänään kai dpo8 ja kaikki "oireet" viittaavat tietysti raskauteen! :angelic: Viimeiset neljä viikkoa on aamuisin väsyttänyt ihan hirveästi, kun lapsi heräilee ja alkaa herätellä meitäkin. Nyt yhtäkkiä eilen ja tänään heräsin ennen seitsemää ihan virkeänä, vaikka nukkumaanmeno venyi taas reilusti yli puolenyön.
Mä lupasin itselleni, että otan tämän pikkukakkosen yrityksen ihan rennosti, en stressaa enkä googlaa enkä seuraa kiertopäiviä - HAH!
Ei oo yhtään tietoa kierron pituudesta, mulla kun ei oo minkäännäköstä kiertoa ollut cb ovistestiin tuli hymy 20.6, eli nyt on vissiin dpo15? Jos hymy on dpo-1. Oon ihan urpona näissä :D .
Oon ymmärtänyt, että usein vasta about 7 viikon jälkeen alkais vatsakivut kohdun ulkoisessa?
Ollaan naistenpolin asiakkaita, joten saadaan onneks varhaisultra sitä kautta, jos sinne asti päästään
Kiitos kaikille kun vastasitte helpotti oloa kyllä :) .
Ja ihana unicorn kun laitoit ton sun rivistön :D lähti kuitenkin hienosti tummenemaan
Siis onko sulla ollut joku ehkäisy käytössä että ”ei oo ollut kiertoa ollenkaan” eli ei tuu sen aikana kuukautisia? Vai vasta synnyttänyt ettei oo ehtinyt kierto käynnistyä? Vai siis tosi epäsäännöllinen? Vai mitä tarkoitit :)
Joo hymynaama on dpo-1 koska ovis tapahtuu vuorokauden päästä noin ovisplussasta. Ovispäivä on 0 ja seuraava dpo1..
Eli siis ekan hailuran sait dpo11 ? :)
Mun mielestä se on ihan hyvin ! En olisi vielä huolissaan, jos se kuitenkin alkaa tuosta vielä tummua :)
Viime yönä heräsin siihen kun kissa naukui ja puski mua ja huomasin että lakanat oli veressä ja kun nousin ylös niin se valui suoraa valkoiselle matolle.. mies tottakai säikähti ja kun en ollu kertonut vielä sille edes.. Ollut kyllä todella paha mieli eikä itkusta oo meinannut tulla loppua.. Kipua on paljon.. Mulla on normaalisti runsaat menkat mut ei koskaan ala näin.. Yleensä eka päivä vaan tuhruttaa.. Tsemppiä muille ja toivottavasti teillä on vauva liimaa enemmän! [emoji173]
En ole testaillut ja usko luomu plussaan nollassa vaikkakin oishan se kiva luomu ylläri :)Onnes Hidkau!
Pahoittelut negoista!
Mikäs Suvan tilanne?
RouvaKettusella olin jotain näkevinäni, mikäs tilanne nyt? :)
heitsu, ainakin kuulostaa lupaavalta. Oletko testannut? :)
On: rusehtavaa valkovuotoa tuli dpo21 ihan pikkuisen yhden vessakerran. Muita vuotoja ei onneksi vielä ainakaan oo näkynyt, eikä toivottavasti näy. Fiilis on aika epäuskoinen vieläkin.. keskiviikkona olis varhaisultra, josko se sen jälkeen konkretisoituisi itsellekin, jos ja kun näkee että siellä oikeasti joku on, jos on :)
Väsymys on jotain ihan sanoinkuvaamatonta. Voisin nukkua kellon ympäri. Rinnat ja nännit on niin kipeet, että tuntuu kun ne olis vereslihalla. Pientä etovaa oloa joskus sillointällöin. Otsaa kuumottaa saunassa ihan kauheasti. Muita oireita ei juurikaan ole.
Pelottaa kauheesti kohdunulkoinen ja keskenmeno ja kaikki mahdollinen. :/ Digitestiin ei vieläkään oo tullut raskaana 3+ .. vähän jännittää että onko hormonit laskusuunnassa sitten kuitenkin, niinkun viimeks :| ei auta kun ootella.
Polttarit oli viikko sitten, aivan ihana päivä! Lääkekuuri taisi mennä suurimmalle osalle läpi :D parille tyypille oli pakko kertoa , jotta ei tule ongelmia :D nyt pitäisi järjestellä sitten vaan häitä :P toivottavasti ei mikään megalomaaninen pahoinvointi ala just pahimmoilleen x) tosin sekin olis ihan mun tuuria :D
Mulla on pco, jonka takia ei tuu menkkoja kun ehkä 2 kertaa vuodessa(tämä tilanne ennen edellistä raskautta). Nyt ei oo imetyksen jälkeen tullut kun kerran ja se yksikin on varmaan metformiinin ja painon pudotuksen ansiota(Nyt on kyllä taas lähteny syömiset käsistä, pitää alkaa skarppaamaan taas!). Meillä siis tyttö 2v .
Juu dpo11 sain ekan hailun :) . On tää jännittävää. Ja kuinka kauan joutuu oottaa ekaa ultraa jos sinne asti päästään! Sulla on ihan kohta jo! Niiiin paljon tsemppiä sinne mitkä viikot sulla on kun meet ultraan?
Viime yönä heräsin siihen kun kissa naukui ja puski mua ja huomasin että lakanat oli veressä ja kun nousin ylös niin se valui suoraa valkoiselle matolle.. mies tottakai säikähti ja kun en ollu kertonut vielä sille edes.. Ollut kyllä todella paha mieli eikä itkusta oo meinannut tulla loppua.. Kipua on paljon.. Mulla on normaalisti runsaat menkat mut ei koskaan ala näin.. Yleensä eka päivä vaan tuhruttaa.. Tsemppiä muille ja toivottavasti teillä on vauva liimaa enemmän! [emoji173]