Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei miten ilkeitä täti vierailuja... :'( Isosti voimia!! :Heartred Ja onnea plussanneille, niin hienoa aina kuulla ja nostaa omaa mielialaa, että ehkä mekin vielä! :)

Mäpäs lataan tähän kuvan mun arsenaalista...ihan hävettää miten oon taas neuroottisesti hamstrannut ja aloitan testailut taaaaaas aivan liian aikaisin..eli maanantaina... :rolleyes::cool:

31857ac89eb14ede193481178628ba39
Siel ollaan hyvin varustauduttu! Itellä on vasta 3 erilaista testiä jemmassa, mutta mihinkää ne tuu riittää..:hilarious:

Mitäs raskaustestejä muuten suosittelette? Tai mistä on eniten huonoja kokemuksia? Esikoisesta mulla oli jotain netistä tilattuja tikkuja, joihin sain kiertopäiviin nähden yllättävän hailakoita viivoja.

Terkku Mä oon tykännyt Apteq ja YA-testeistä, mutta nyt viime aikoina alkanut luottaa marketin Pregcheckiin. Sitten kun on jo myöhässä, niin CB viikkonäytöllinen digi on kyllä hyvä!

Kamalasti tekis mieli testata jo huomenna :arghh:

Huomenna olis dpo 9 tai 10, pitäis vaan malttaa... Toisaalta oon ihan liian varma, että tietysti on tärpännyt, mutta toisaalta on vähän sellainen tunne, että seuraavaa yrityskiertoa kohti mennään. Esikoinen tärppäsi toisesta kierrosta joten mulla ei oo kokemusta pidemmästä yrityksestä, ja siksi tunnen itseni tosi tyhmäksi kun "oletan", että tämä käy yhtä helposti. Plääh.

Tänään yritin tunnustella kohdunnapukkaa, mutta enpä siitä paljon viisastunut kun en ole koskaan aiemmin sitä tarkkaillut.

Mitäs raskaustestejä muuten suosittelette? Tai mistä on eniten huonoja kokemuksia? Esikoisesta mulla oli jotain netistä tilattuja tikkuja, joihin sain kiertopäiviin nähden yllättävän hailakoita viivoja.

Suosittelen apteekin omaa tai clearbluen digitaalista , ne ei koskaan näytä mitään ylimääräistä.. jos kuitenkin on himotestaaja ja testejä kuluu, edullisempia hyviä on pc liuska ja rfsun puikko. Mutta molempia kannattaa kattoo sillä varauksella että joskus saattaa viivanpaikka loistaa tummana. Ja puikko reagoi myös ovikseen. Pc liuskassa näkyy joskus kaksi viivanpaikkaa jo ennen kastamista.

Miinuspisteet rfsun punaiselle liuskalle, siihen tulee lähes poikkeuksetta aina rajukin viivanpaikka jota moni luulee haamuksi. First responce näyttää myös varhaisimmat kiinnittymisyritykset, joten sitä en suosittele. Siniväriset testit antaa myöskin joskus väärää hälytystä, ei hyviä. :)

Ja kun muistaa olla muokkaamatta kuvia ja katsomatta liian tarkkaan, niin kaikki on aika luotettavia. Kyllä se värillinen viiva näkyy sitten kilometrin päähän jos ja kun hormoonia on tarpeeksi :)

Itsellä oli normaalisti kohdun napukka n sormelle auko, mutta kun tulin raskaaksi niin se meni heti ihan suppuun ja kiinni, koko aukkoa ei meinaa enää edes tuntea tunnustelemalla.

Pahoittelut rouvakettunen <3

Meillä mies muuttikin mielensä, joten ei yritystä toistaiseksi. Oon nii vihanen että en tiä miten olis.

Jaa a, haki säkillisen (kirjaimellisesti) kortsuja eikä kerro koska jättää ne pois. Säkki kestää puoli vuotta suunnilleen että siitä laskeskelin että turha toivoa hetkeen jäävän pois :( syytä en tiedä, ei olla nyt edes nähty ku se lähti reissuun.

Voi harmi Niemja! Ärsytys on varmasti valtava. Kuulostaa siltä, ettei mies myöskään mielellään aiheesta keskustele...?

Joo ei, koitin kertaalleen puhua nii vastaus oli että joko seksiä kortsulla tai ei ollenkaa. Ei antanu muita selityksiä. :( en vaan ymmärrä miks sitte anto ottaa kierukan pois ja viä varmisti koska se otetaan ennen poistoa.

Inhottava tilanne niemja. Toivottavasti nyt ees kertois mikä mättää.

Niemja siun nimimerkki on jäänyt vaivaa päätä et olitko siekin 2015 marraskuisissa? :)

Antzeliina olin kyllä! Jäi vain salaisessa ryhmässä keskustelu vauvan synnyttyä joten enää en siä oo, kuopuksen ryhmässä keskustelen edelleen :)

Takaisin