Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiva plussa Haaveilijalla!

Mulla dpo9 ja rusehtavaa vuotoa..? Näinköhän alkaa menkat. Pillereiden kanssa oli samaa tiputteluongelmaa aina kierron loppuvaiheessa ja luulin jo että siitä oltais päästy. :bored:

Kiitos! Ihan vielä en itse osaa iloita tai uskoa plussaan, on niin hailakka vielä ja edelleen välillä tulee pyyhkiessä vähän rusehtavaa vuotoa. Mutta ehdottomasti otan vastaan toiveet vahvistumisesta <3

Testaan huomenna taas jos ei vuoto ala, katsotaan onko yhtään vahvistunut. :)

Varovaiset onnittelut haaveilija83! Täälläkin eilen vuoto loppui mutta kipu jäi? Varsinkin eilisen pupuilun jälkeen sattui todella paljon joka ei ole normaalia.. Tänään päivällä vielä ollut vihlovia kipuja kohdun tietämillä.. Mistäköhän vois johtua? Ekaa lasta tehtii ja todennäköisesti tätä kakkostakin tehdään..

Tämän aamun muokkaamaton on:

d049d968df549f76456bf9b5787fc7f4

Ja muokatut

e396898a338eea46b648272d2b79fe8d

43cca03b9ec411c5039b4466f2a54189

On se vaan pakko uskoa et plussalta vaikuttaa. Et ainakin hedelmöitys on tapahtunut. :eek: Jäätävä paniikki kun ei ole niitä lugeja et nyt sen takia tää ei tuu ehkä kestämään. Ruskea tuhru jatkuu edelleen. :( Mut kaiken huolen ja paniikin keskelläkin aivan käsittämättömän fiilis ylipäätään noista kahdesta viivasta. <3

Mä taidan vaan jättäytyä taka-alalle. Hyvää kesän jatkoa teille!

Kp1... Mutta mä oon kyllä toisaalta huojentunut, koska mulla on ollu su asti kovia ylämahakipuja ja oon joutunut syömään litalginia, panacodia yms kovia lääkkeitä ja suorastaan jo pelotti, että mitäs jos plussaan... [emoji26] Vituttaa tietysti myös, mutta eipä noi tallettelutkaan osunut kohdilleen niin en ihmettele. [emoji57] Ens viikolla täytyy käydä lääkärissä selvittää mitä nää kivut on jos sais kuriin ennen seuraavaa ovista! [emoji34]

Täällä taas yhtä mysteeriä kierron suhteen.Raskauden ja synnytyksen jälkeen (kohtukuolema) ei mikään kierto ole ollut täydellinen joko on ollut hoito, venyvä kierto tai kuukautiset tullut primolutin käytön jälkeisen kierron jälkeen normaalin kp mukaan.Nyt menossa 33kp ja 12kp kohdalla oli ovis oireita ja jos 12kp kohdalla oisi ovis ollut niin dpot ois jo 21dpo.Raskausoireita ei ole.Tässä tällä viikolla oli tunne että ehkä alkaisi kuukautiset mutta ei sitten alkanutkaan.Flo on ennustanut koko viikon kuukautisia.Lupa Naikkarilta nyt kesällä on käyttää primoluteja jos alkaa näyttämään siltä että kierto tekee omia temppuja.IVF:n tavoite kiertoon oisi kuulema parempi saada ilman primoluteja kuukautiset yleensä käy niin että jos käytän primolutit niin seuraava kierto tulee itsekseen.Primolutit oon ottanut käyttöön yleensä 44kp kohdalla siis 44kp oisi vielä aikaa.Nyt mietin että odotanko 44kp ja vuoto alkaisi elokuun alussa ja EHKÄ IVF siirtyisi syyskuuhun vai aloitanko primolutit ennen tuota 44k ja ehkä IVF voitaisiin aloittaa elo-syyskuun vaihteessa.Minusta tuntuu että kaavinan aiheutta kohdunlimakalvon oheneminen oisi voinut olla jollain tapaa osallisena kenties tähän kuukautis ongelmaan.Tässä tämän vuoden kp mitä on ollut: 60kp, 38kp, 54kp, 31kp, 27kp ja 33kp.

Heitsu, onpa tosiaan kierto vähän levällään! Toivotaan että tasaantuisi pian, niin kaikki menisi syksyllä mahdollisimman nappiin :Heartred

Mymmeli87, kuulostaapa hurjilta sun vatsakivut! Eikä mitään hajua, mitä se vois olla? Voikohan esim paha närästys oireilla noin?

Ai niin, omat kuulumiset vielä. Menkkoja ei vieläkään näy, vaikka paperiin jää toisinaan ruskeaa tuhrua. Tänään kp 30/28 tai jotain, mutta näyttää siltä että kierto on vielä sekaisin. Edellisen pilleritauon aikana kierto pysyi ihanasti 28:ssa, mutta nyt näköjään venyy. Tein jo r-testinkin äsken mutta negaahan se näytti. Äh, alkais nyt vaan kunnolla jos on alkaakseen, ärsyttää tällainen jahkailu!

Toivotaan terkku että alkais pian!

Mulla jo kolmatta päivää aiva jäätävät alamahakivut mutta menkkoja ei kuulu. Sais alkaa jo.

No vau Hemppa! Oikeen leffaviivat! Onnea kovasti plussasta, pysyköön tämäkin kyydissä :)

Ihania uutisia täällä <3 onnea!
Ootko niemja aatellu testailla jos menkat ei ala? Vai oliko teillä nyt kierukan poiston jälkeen ehkäisynä toi kassi kortsuja jo?;)

Täällä oon koittanut prosessoida tätä omaa tilannetta, tunteet menee laidasta laitaan.
Tänään kaks viikkoa ovisplussasta, tuntuu et menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä :’( eli perseelleen menee tämäkin kierto....

Tää hätähousu käytti vikan raskaustestinsä dpo 10 negaan :meh:

No nyt sitten on maltettava odottaa niitä menkkoja. Tai sitten marssittava markettiin. Elättelen toiveita että eilisen kummallinen vuoto olisi ollut kiinnittymisvuotoa..?:angelic:

Taas olen kehittänyt itselleni ongelman, nimittäin liian helpot kuukautiset:hilarious:
Viittaakohan se liian ohueen limakalvoon johon kiinnittyminen ei onnistu? Sitä murehdin.
Nämä mitkä nyt olivat kestivät 2,5 päivää ja mikäli ei hygieniasyistä tarvitsisi vaihtaa tamponia tms niin ei niitä muutamaa enempää kuluisi koko menkkoihin.

Takaisin