Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Turkoosi näimpä. Mut toivottavasti molemmat sais silti plussan pian :) meillä mies ei aikanaan suostunu mihinkää tutkimuksiin ku esikoises kesti se 1.5v, kuulemma vie miehisyyden. Piti sitäki asiasta miehen eilen urputtaa ja muistella.

Toivottavasti parempi onni kosmoskukalla ja luruhilla enskiertoon !

Haaveilija se on jännä miten se pyörii taustalla se vauvakuume silti vaikka kuinka irrottautuis ! Toivottavasti haamu vahvistuis ja tulis lomatuliainen ;)

Ittellä ei hajuakaa kierrosta, flo näyttää 8pv menkkoihin . Katotaan pitääkö paikkansa vai vaikuttaako se tyhjennysvuoto mikä tuli.

Mä oon saanut viikon olla vapailla ja laittaa uutta kotia. Kyllä itku silmässä mentävä tänään taas töihin. Haaveilen vaan kuinka saisin jo jäädä äitiyslomalle, olla kotona.. laittaa lapselle omaa huonetta, olla vauvan kanssa kotona :sorry:

Piinaavaa kun tämä ensimmäinen ”yrityskierto” joka jatkuu ja jatkuu vaan. Onneksi viikon päästä pitäisi alkaa menkat, mikäli sovelluksen ennustuksiin on luottaminen. Mutta eiköhän sekin veny tai menkat kestääkin kolme viikkoa putkeen tms.

Täällä kun on fiksuja jotka ymmärtää näistä hormoneista niin mitä tarkoittaa kun:
P-LH : 8,0
P-FSH : 2,3

ja siis kierron 68 päivä menossa. (Ja raskaana en ole Hcg alle 1)
Huslabin ohjekirjassa oli P-LH: oon viitearvot näin:
Naiset:
- Follikulaarivaihe 1,8 - 11,8 IU/l
- Ovulaatiohuippu 7,6 - 89,1 IU/l
- Luteaalivaihe 0,6 - 14,0 IU/l
- Menopaussi 5,2 - 62,0 IU/l
Ja P-FSH: oon kohdalla näin: Naiset

- Follikulaarivaihe 3,0 - 8,1 IU/l
- Ovulaatiohuippu 2,6 - 16,7 IU/l
- Luteaalivaihe 1,4 - 5,5 IU/l
- Menopaussi 26,7 - 133,4 IU/l

Onko teillä muilla lapset "tekemällä tehty" vai oletteko raskautuneet tulee jos on tullakseen-meiningillä?

Meillä on lapset nimenomaan tehty omaa kehoa kyttäämällä ja lisänä greippimehut ja muut niksit. :)

Onko teillä muilla lapset "tekemällä tehty" vai oletteko raskautuneet tulee jos on tullakseen-meiningillä?

Meillä on lapset nimenomaan tehty omaa kehoa kyttäämällä ja lisänä greippimehut ja muut niksit. :)

Ensimmäinen lapsi taisi tulla sillan puoli vahingossa, annettiin lupa tulla, jos on tullakseen, enkä sillain osannut odottaa, että niin tapahtuisi :grin Ihana onnen kantamoinen :Heartred

Nyt sitten toista ollaan tekemällä tehty kohta 2 vuotta.

Varmaan jos mieheltä kysyttäis, hän sanois että lapsi tuli tjottaillen, mutta mä oon pitänyt huolen siitä tekemisestä :D

Meillä esikoisen aikana koitin tikuttaa ovista ja totesin että ei tullu ovista, luovutin, ja sitte tulinki raskaaksi.
Toista tehdes tiesin koska oli ovulaatio, mutta seksiä oli väärään aikaan, joten luulin että menetetty peli mutta ei ollukkaa. :D

Onko muilla näkynyt pregcheckin(tai muidenkin merkkisten) testiliuskoissa valmiiksi punaista väriä, kun sen on ottanut paketista? Niinkun olis valmiiks vähän kastunu sivuilta. Tää oli jo toinen tämmönen. :confused:

Hankittu ja tekemällä tehty :D
Ekassa meni 4v ja vähän rahaa, toisessa 2v2kk ja hitosti rahaa :D

Kirjoittelenpa tänne nyt minäkin. Toivelistalla siis kesällä 2019 syntyvä vauva. Jos ei kesällä, niin myöhemmin. Tarkoitus olisi joka tapauksessa lopettaa ehkäisy elokuun lopulla/syyskuun alussa. Esikoinen täyttää elokuun alussa vuoden ja periaatteessa sitten olisi lupa toisenkin tulla, kun suositeltu palautumisaika sektiosta on kulunut. Meillä on kuitenkin perhematka syyskuun alussa, jossa haluan luvan kanssa ottaa illalla lasin viiniä hotellihuoneessa jumittaessamme, ja olla oksentamatta, joten aloitetaan varsinainen yritys vasta syyskuun kuukautisten jälkeen.

Vaikka tuohon tulolupaan onkin vielä pieni hetki, niin kyllä ajatukset on jo vahvasti siellä raskausajassa! Sitä miettii, että mitenköhän ensi vuonna tähän aikaan, ja jos joku puhuu jostain tietystä ajanhetkestä (esim.joulu/toukokuu) niin kyllä sitä vaan pohtii että mikä tilanne silloin on. :shy:

Viime kerralla tärppäsi kolmannesta kierrosta. Viimeisellä kierrolla yritin mieheltä salaa tikuttaa ovista (mies oli siis "tulee jos on tullakseen" -linjalla, johon minä en kykene. Kun jotain tehdään, niin tehdään se kunnolla :D), mutta ilmeisesti oli aikainen ovulaatio, koska minkäänlaisia viivoja en koskaan saanut vaikka siitä kierrosta tosiaan sitten nappasi. Nyt varmaan siis säästän nekin rahat (ainakin alkuun) ja yritän ihan perus vitamiinilinjalla mennä. Eli jatkan noita raskaus- ja imetysvitamiineja, joissa on ekstrafoolihapot jne.

Jännää! Tsemppiä kaikille yrittäville! Jospa tästä tulisi meidän tärppivuosi!

Ei alkanut vielä vuoto... Niin addikti tietysti testaa. :D:rolleyes:

Näkyykö muuta kun viivan paikka? Se nimittäin näkyy heti alkuunkin, eli väriä pitäis olla plussassa...

Tässä ilman muokkausta

17ce74740614136b41697185b3f15d87

Tässä kontrastia lisätty

2da77df723aef58a69fad35e2a9ec876

Tää jännäily on kivaa kunnes täti kurvaa paikalle... :rolleyes:

Kyllä tuo Haaveilija plussan alulta näyttää, toivottavasti vahvistuis! <3

Kyllä tuo Haaveilija plussan alulta näyttää, toivottavasti vahvistuis! <3

No tätä mä tietysti toivon <3 pelkään vaan tosi paljon, että on enintään kemiallinen... Koska en ottanut lugeja mukaan reissuun, en usko et pystyy kiinnittymään. Kun tulee välillä ruskeaa tuhruakin. :( Toki kemiallinen antaa toivoa siitä et voi tulla raskaaksi.

Ei auta kun odotella.

Ei alkanut vielä vuoto... Niin addikti tietysti testaa. ::arghh:rolleyes:

Näkyykö muuta kun viivan paikka? Se nimittäin näkyy heti alkuunkin, eli väriä pitäis olla plussassa...

Tässä ilman muokkausta

17ce74740614136b41697185b3f15d87

Tässä kontrastia lisätty

2da77df723aef58a69fad35e2a9ec876

Tää jännäily on kivaa kunnes täti kurvaa paikalle... :rolleyes:

Musta tää on plussa Tsemppiä!

Takaisin