Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lapsettomuus on asia joka on niin herkkä aihe, ja siksi tuntuu niin voimattomalle kun yritän edes miettiä mitä siihen sanoisin. Kukaan tuskin osaa sanoa mitään, mikä mieltä tai tilannetta yhtään auttaisi. Omaa kokemusta ei ole, ja jollaintapaa poden jopa ajoittain huonoa omaatuntoa omien raskautumisten "nopeuden" vuoksi. Niin paljon sitä onnea toivoo jokaiselle, joka sitä toivoo.
Vähän ehkä ikävää samaan viestiin tässä omanapailla, mutta olen tänään ihmetellyt ja unelmoinut. Ovulaatio ilmeisesti oli kp10 ja tänään kp16 eli dpo6 (?), tuntui iltapäivällä selkeä kuplinta kohdussa puolen minuutin ajan. Äsken sit huomasin tulleen selkeää veristä vuotoa muutaman pisaran verran, ja paristi tuntunut sellainen tuikkaisu joka menee selkärankaa pitkin miltei hartioihin asti äh, pitäisi vaan malttaa mielensä.
Alkuraskauden vaaleanruskea valkovuoto? Kokemuksia? :/
Iltapissasta, jipii, mä taidan ovuloida!! :D
Mä olen oppinut, että vuoto tai vuodottomuus ei kerro yhtään mitään. Mulla ei keskeytyneessä keskenmenossa tullut yhtään veristä vuotoa, vaikka alkio oli kuollut jo reilu 2 vko ennen keskenmenon toteamistaAlkuraskauden vaaleanruskea valkovuoto? Kokemuksia? :/