Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällähän tulee koko ajan hyviä uutisia, onnea kaikille plussanneille!:happy: Ja tervetuloa uusille!:)

Itsellä kp15 ja alavatsaa kipuilee. Nuorempana/lapsettomana en muista mitään ovulaatiokipuja, mutta ne ovat selvästi lisääntyneet. Vähemmän menkoista paikat on kipeänä. Aloin nyt miettiä myös, että voisiko alaselkäkipukin johtua siitä? Koska niin samaan aikaan alkoi sekin. Juuri sieltä SI-nivelten kohdilta, johon mulla synnytyksissäkin sattuu. Kysyn sillä, että olisi helpottavaa, ettei tuo selkä ehkä olisikaan niin romu, kuin olen luullut, vaan osa edes selittyisi kuukautiskierrolla. Selkäkipu on myös tullut raskauksien myötä elämääni.

Ovistestistä tuli eilen haaleampi viiva kuin toissapäivänä:bored: Ota näistäkin nyt taas sitten selvää. Yleensä ovis on mulla ollut vähän ns. normaalia myöhemmin. Luin myös netistä (aika ällöt) ohjeet limojen tarkkailuun ja eilen yritinkin tutkia.:hilarious: Siinä sitten taas tuli muistutus tuosta patista joka mulla on kohdunnapukassa. Onko muilla sellaisia? Kävin sitä kerran neuvolassa näyttämässäkin, mutta kätilö ei oikein sanonut juuta eikä jaata siitä. Itse olen sitten netistä diagnosoinut sen rauhasen tukkeutumaksi, nabothin kystaksi. Mutta silti mietityttää. Tosin ehkä se pahalaatuisena olisi jo johonkin suuntaan muuttunut. Papa on ollut ok.

Googlailin sitten tuota nabothin kystaa ja eksyin tuollaiselle sivulle: http://www.uskallaollanainen.fi/IntiimiAkatemia/Anatomia/
Melkoisesti tietoa. Veikkaisin, että melkein kaikki tuolta löytävät jotain uutta tietoa, mikäli on näistä jutuista kiinnostunut.

Mulla kans viime papassa th sanoi, että on tuollainen kysta. Kiitos lisätiedoista!

Hei! Mä oon seuraillut taustalla silloin tällöin jo tovin. Kirjoittelin esikoisen odotuksen aikaan tänne ja kuopusta yrittäessä. Ja nyt on mietinnässä, että miten ois vielä kolmas? Tai oon minä jo kauan miettinyt, että juupas vai eipäs, mut mitään tekoja ei olla tehty puoleen tai toiseen :p:joyful: Kai se vauvakuume sielä taustalla on vielä, koska eksyn aina tänne foorumille :grin Sen verta oon miettinyt, et jos yritetään, niin syksyllä tai loppuvuodesta sitten. Ihania plussia täällä! :gen014

Testasin nyt kuitenki ovista vaikka piti olla testaamatta :rolleyes: pitää varmaan tänään taas harrastaa miehenkaatohommia :grin

Liitteet

• E933F4D6-D5D9-4F42-BE39-ECFA114DBC28.jpeg
    E933F4D6-D5D9-4F42-BE39-ECFA114DBC28.jpeg
    535.8 KB · Katsottu: 249
Hyvät plussat Luruh,ei muutaku peittoja heilutteleen :wink oispa kiva nähä tollasseet viovat raskaustestisdä mutta ei... tein sen toisen markettitestin ja ihan valkonen se oli. :shy: vissiin ens vkom tiistai tai keskiviikko pitäs menkkojen alkaa, että saas ny nähä sit.
Meilläki on eka lapsi hoidoilla tehty mutta ny on turha haaveilla niistä ku oon tällänen läski. Kai nää läskit vaikuttaa sit ettem raskaaks tuu. Ja sori nääkirjotusvihreet, mulla on nii paksut sotmet että vaikee osuu kännysssä oikeisiin kirjaimiin :laughing002 mut kertokaas ny mikä ois paras testi jossa ei turhia viivoja tulis ja näyttäs aikaseen?? Kivaa helletorstaita kaikille!! Mitäs meinasitte tehä? Mä aattelin mennä mansikkaan

Heippa,

Oon taustalla seurannut jutustelua. Kirjoittelin jo tuonne toiseenkin ketjuun mutta kirjoittelen nyt tänne myös..
Meillä tyttö 10/16 joka syntyi sektiolla keskosena vaikean raskausmyrkytyksen, istukan vajaatoiminnan ja vuodelevon jälkeen.

Nyt mietinnässä toinen, minulle viimeinen koska en halua riskeerata mitään..

Kauan muilla mennyt kierron tasaantumiseen ja tärppiin kun kierukka poistettu? Mietityttää et jos vie kovinkin aikaa.. On tietysti yksilöllistä mut tää kaikki mulle uutta kun esikoinen sai alkunsa ilman suunnittelua..
Mulla nyt suunnitteluaika ja poisto varattuna heinäkuulle..

Itsellä kierukka poistettu maaliskuun alussa. Vuoto alkoi 24 päivää kierukan poistosta. Seuraava kierto oli 36pv. Tällä hetkellä menossa kp56 eikä menkkoja kuulu. Viime viikolla oli monta päivää tiputtelua, mitta pikkuhousunsuojalla pärjäs koko päivän. Ensviikolla oon menossa lääkäriin jos sais kierron tasotettua. Kierukan poiston yhteydessä huomattiin pco tyyppiset munasarjat, mutta mitään diagnoosia ei ole... toivottavasti siulla tasoittuu paremmin kierto. :)

Olin yöllä hyvinkin raskaana, unissaan. Vauva vaihtoi asentoa ja tunsin+näin liikkeet. Tällä kertaa ei tullut edes sitä kauhunsekaista heräämistä mitä mulla on ollut, oli sellainen mukava uni. Heräsin ja melkein heti mies tulikin töistä kotiin. Talleteltiin vielä pikaisesti, kun olin kertonut oviksesta illalla ja harmitti kun jäi käyttämättä töiden vuoksi.
Aamulla sitten makoilin sängyssä rauhassa ja muistelin ihanaa unta, kuuntelin kun lapset olkkarissa lukivat omia vauvakirjojaan. Sitten paniikki.:nailbiting::woot: Vartti aikaa lähteä hammaslääkäriin. Autossa alkoi sattua/polttaa ihan kauheasti alavatsaa. Voisin kuvitella, että se nyt olisi sitten ollut itse the ovulaatio. Testasin kyllä kotiin tultua, mutta ei taaskaan yhtä vahva viiva. Tosin ei tullut mitään 4h pidätystäkään. Eilen päivällä tuli vahva viiva, ehkä aavistuksen silti vielä kontrolliviivaa himmeämpi.

Muokattu viimeksi:
Ei menkkoja. Pari tippaa verta aamulla. Pahoinvointi jatkuu. Testit oli loppu kaupasta. Ärsyttävää.

Hei! Taidanpa mäkin tulla tänne Olen yhden 3/16 tyttölapsen äiti ja salaa haaveilen toisesta. Vielä en ole isää saanut suostuteltua, mutta sitä odotellessa tässä yritän saada omasta kk-kierrosta selkoa ja tehnyt ovistestejä, josko vielä yrittämään päästäs...

Kosmoskukka, ihana uni <3

Amalfi, jospa sielä olisi pieni kyydissä! Testejä nyt teidän kauppaan heti !! :D

XxMarizexX , tervetuloa <3 ovistestailukin on tosi jännää kun saa tietoa omasta kk-kierrosta! Ja pikkuisen voi jopa kuvitella miltä ne kaksi viivaa näyttäis raskaustestissä <3 Onnea suostutteluun, toivottavasti pääsette pian hommiin ;)

Mukavaa torstaita vaan, täällä pohjoisempana sataa oikeen kivasti vettä. :sad001
Tervetuloa uusille :smiley-bounce012

Tänään tuli korkeakouluhaun tulokset ja ylläripylläri molempiin kohteisiin 20+ varasijalla, toisaalta oon vaan tyytyväinen jos tässä sattuu tälle vuodelle plussaamaan ettei tarvi heti lähtä kouluun ja jäähä sit tauolle :smiley-angelic006

Kp22 joten nyt vaan sit piinaillaan, saatoin tilata raskaustestejä jemmaan että voin viikon päästä alkaa testaileen ihan varmuuden vuoksi :grin

Täällä nyt 6dpo ja kuplintaa hieman vatsassa.Onko teillä kellään kokemuksia inofolic tuotteesta? Ajattelin sen ottaa käyttöön kun on IVF:än aika kun tulee.Jos on kokemusta niin kannattaisiko se jo edellisessä kierrossa alkaa käyttämään vai onko liian myöhäistä tai haittaako jos aloittaa samassa kierrossa kuin IVF ois?

Täällä nyt 6dpo ja kuplintaa hieman vatsassa.Onko teillä kellään kokemuksia inofolic tuotteesta? Ajattelin sen ottaa käyttöön kun on IVF:än aika kun tulee.Jos on kokemusta niin kannattaisiko se jo edellisessä kierrossa alkaa käyttämään vai onko liian myöhäistä tai haittaako jos aloittaa samassa kierrossa kuin IVF ois?

Mä käytin ennen viimeisintä ivf-hoitoo Inogolicia ja sit Donafertyä joka hiukan halvempi, kerkesin käyttään n. 3-4 kk mikä taitaa olla minimiaika jolloin vaikutuksen voi todeta. Taikaa tai ei mutta tuossa hoidossa me saatiin ekaa kertaa blastoksi asti alkio. :)

Mä käytin ennen viimeisintä ivf-hoitoo Inogolicia ja sit Donafertyä joka hiukan halvempi, kerkesin käyttään n. 3-4 kk mikä taitaa olla minimiaika jolloin vaikutuksen voi todeta. Taikaa tai ei mutta tuossa hoidossa me saatiin ekaa kertaa blastoksi asti alkio. :)
Siis toisin sanoen tuo 2kk oisi liian vähän aikaa vaikka jos aloittaisin sen hetimiten?

Niiiin ja tuo kuplinta kuulostaa lupaavalta! Mulla on joka kerta kun plussa on tullut testiin, kuplinut hedelmöityshetkellä. :)

Takaisin