Hilla2
Näppärä viestien naputtelija
Täällähän tulee koko ajan hyviä uutisia, onnea kaikille plussanneille!Ja tervetuloa uusille!:)
Itsellä kp15 ja alavatsaa kipuilee. Nuorempana/lapsettomana en muista mitään ovulaatiokipuja, mutta ne ovat selvästi lisääntyneet. Vähemmän menkoista paikat on kipeänä. Aloin nyt miettiä myös, että voisiko alaselkäkipukin johtua siitä? Koska niin samaan aikaan alkoi sekin. Juuri sieltä SI-nivelten kohdilta, johon mulla synnytyksissäkin sattuu. Kysyn sillä, että olisi helpottavaa, ettei tuo selkä ehkä olisikaan niin romu, kuin olen luullut, vaan osa edes selittyisi kuukautiskierrolla. Selkäkipu on myös tullut raskauksien myötä elämääni.
Ovistestistä tuli eilen haaleampi viiva kuin toissapäivänäOta näistäkin nyt taas sitten selvää. Yleensä ovis on mulla ollut vähän ns. normaalia myöhemmin. Luin myös netistä (aika ällöt) ohjeet limojen tarkkailuun ja eilen yritinkin tutkia.
Siinä sitten taas tuli muistutus tuosta patista joka mulla on kohdunnapukassa. Onko muilla sellaisia? Kävin sitä kerran neuvolassa näyttämässäkin, mutta kätilö ei oikein sanonut juuta eikä jaata siitä. Itse olen sitten netistä diagnosoinut sen rauhasen tukkeutumaksi, nabothin kystaksi. Mutta silti mietityttää. Tosin ehkä se pahalaatuisena olisi jo johonkin suuntaan muuttunut. Papa on ollut ok.
Googlailin sitten tuota nabothin kystaa ja eksyin tuollaiselle sivulle: http://www.uskallaollanainen.fi/IntiimiAkatemia/Anatomia/
Melkoisesti tietoa. Veikkaisin, että melkein kaikki tuolta löytävät jotain uutta tietoa, mikäli on näistä jutuista kiinnostunut.
Mulla kans viime papassa th sanoi, että on tuollainen kysta. Kiitos lisätiedoista!
Ja tervetuloa uusille!:)
Ota näistäkin nyt taas sitten selvää. Yleensä ovis on mulla ollut vähän ns. normaalia myöhemmin. Luin myös netistä (aika ällöt) ohjeet limojen tarkkailuun ja eilen yritinkin tutkia.
Siinä sitten taas tuli muistutus tuosta patista joka mulla on kohdunnapukassa. Onko muilla sellaisia? Kävin sitä kerran neuvolassa näyttämässäkin, mutta kätilö ei oikein sanonut juuta eikä jaata siitä. Itse olen sitten netistä diagnosoinut sen rauhasen tukkeutumaksi, nabothin kystaksi. Mutta silti mietityttää. Tosin ehkä se pahalaatuisena olisi jo johonkin suuntaan muuttunut. Papa on ollut ok.
Kai se vauvakuume sielä taustalla on vielä, koska eksyn aina tänne foorumille 
vissiin ens vkom tiistai tai keskiviikko pitäs menkkojen alkaa, että saas ny nähä sit.
mut kertokaas ny mikä ois paras testi jossa ei turhia viivoja tulis ja näyttäs aikaseen?? Kivaa helletorstaita kaikille!! Mitäs meinasitte tehä? Mä aattelin mennä mansikkaan
Vartti aikaa lähteä hammaslääkäriin. Autossa alkoi sattua/polttaa ihan kauheasti alavatsaa. Voisin kuvitella, että se nyt olisi sitten ollut itse the ovulaatio. Testasin kyllä kotiin tultua, mutta ei taaskaan yhtä vahva viiva. Tosin ei tullut mitään 4h pidätystäkään. Eilen päivällä tuli vahva viiva, ehkä aavistuksen silti vielä kontrolliviivaa himmeämpi.