Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ImageUploadedByVau Foorumi1530210561.006684.jpg

:)
Huomenna jos vielä sais digiin 3+ niin voin lopettaa tähän. :)

View attachment 70436
:)
Huomenna jos vielä sais digiin 3+ niin voin lopettaa tähän. :)

Unicorn17 näyttää todella hyvältä tuo sinun suora!! <3 onnea tuhannesti.

Joo, mäkin uskon et huomen aamulla on jo haaleempi toi mun ovistikku. Saas nähdä. Mut miehen kaatoon ehdottomasti ;) toissapäivänä jo talleteltiin, jos tänään ja huomenna ni sit on tehty ainekin kaikki tämän kierron eteen.

Katjusha ja MiuMau,Kiitos vastauksista.
Unicorn,Vielä kuplinta tunteen lisäksi on vatsa löysällä.Hienolta näyttää sinun testi rivistö :)

Mulla Sofin testejä ollut käytössä pitkään. Kannattaa jatkaa tikuttelua, mulla niihin tulee ihan kunnon vahva viiva sit kun on oikeesti ovisplussa :)

Okei, no hyvä tietää! Mulla vaan aina one stepin testeillä vahvistunut viiva aina päivä päivältä ja ovis+ jälkeen haalistunut heti tosi paljon tai hävinnyt kokonaan. Mutta jatkan tikuttelua! :) Tänään taas kaks testiä näytti vielä haaleampaa kun eilen... :confused:

Hei apua mullon kans kuplinu vattassa tännään! Tai siis jossain tuolla kohdun seuduilla hyvin alhaalla. Tosin mun tuurilla siellä on vaan joku ihan megalomaanisen massiivinen pieru joka ettii tietään ulos, mut saa kai sitä haaveilla.. :laughing002

Täällä mennään kp11/24-26 ja ovistestien viivat vaan tosiaan haalenee... :rolleyes: Limoja tullu sentään tänään vähän enemmän kun eilen. :) Ja vas. alamahaa poltellut, niin kun lievää menkkajomoa. Saas nähdä nyt vieläkö saan viivoja vahvistumaan vai menikö se jo tosiaan! Miehen kaatoa olis varmaan vielä tänään edessä, varmuuden vuoksi... ;)

Hidkau, se on jännä tunne!! Niinkun olis elohiiri.. kestää jokusen minuutin (?) toivotaan parasta!!

Mymmeli , toivotaan todella <3

Unicorn17, onpa tosiaan hienon näköinen suora!

Näin pillereiden lopettamisen jälkeen on kierto hiukan kysymysmerkki, mutta kovasti näyttäisi että tuttua 28 päivän kiertoa mennään. Womanlog ennusti ovista tälle päivälle, ja hiukan yllättäen myös ovistestiin tuli tänään plussa. Vielä eilen sain ihan haaleaa viivaa ja tänään sitten vähintään tasavahvat. Vähän väkisin sain hammassärkyisen miehen kellistää, saa nähdä oliko siitä mitään hyötyä. :D

Nyt pääsen mäki viimein mukaan, kierukka lähti veks!

Eli mulla pojat - 15 & - 17, nyt annettu kolmoselle lupa tulla. Esikoista tehdes meni kauan, yli 1.5v, mutta kuopus tuliki yk2. Katotaan miten nyt käy. Nyt kp8, miehestä riippuen alkaako yritys tästä kierrosta vai seuraavasta :D

Mä oon niin väsynyt tähän lapsettomuuteen... Muutamat illat tässä itkenyt asiaa, jäädään varmaan kolmihenkiseksi perheeksi..

Anteeks avautuminen mun mulla meni aamulla totaalisesti kuppi nurin!

Miehen sisko oli laittanu meille postissa kortin missä kerto että on raskaana. Rupes masentaa ihan vietävän paljon eikä huvittais tehdä yhtään mitään. Huomenna olis esikoisen 2v synttärit ja tekis mieli perua koko juhlat kun en halua nähdä ketään :shifty:

Eilen talleteltiin ja tänäänki varmaan pitäis mut ei huvita ku tuskin sieltä mitään mukaan tarttuu :sorry:

Mä oon niin väsynyt tähän lapsettomuuteen... Muutamat illat tässä itkenyt asiaa, jäädään varmaan kolmihenkiseksi perheeksi..

Ei se huono juttu ole se kolmihenkisyyskään :Heartred Pystyn samaistumaan tuskaan, täälläkin kohta 2v. ollaan toista yritetty. Toki raskauduin viime vuoden puolelta, mutta tuloksena kkm. Muistan kun soitin hyvälle ystävälleni asiasta itkien ja hän ilmoitti minulle samalla, että hän on raskaana. En kauheasti kyennyt iloitsemaan asiasta tuona hetkenä, mutta se tuntui niin pahalta. Hänelläkin sitten loppupelissä päättyi raskaus keskenmenoon ja keskenmenosta heti raskautui uudestaan. Nyt olen jo onnellinen hänen puolestaan (surin hänen keskenmenoaan, se on aina rankka kokemus), mutta jotenkin itkettää välillä, että jotkut tuntuvat raskautuvan jo käyttämällä samaa vessan pyttyä ja joillakin se tuntuu ottavan aikaa.

Tällä hetkellä olen vain onnellinen, että minulla sentään tuo yksi lapsi on :Heartred Monella saattaa tilanne olla huonommin..

Tsemppiä arvon naiset! Ja pikaista plussaa ja tarrasukkia kaikille! :smiley-bounce016

Minulla on tuota kuplintaa joka kierrossa ja se kestää viikon ja ehkä ylikin. Mutta pidetään peukkuja!

Joo, ei varmaankaan. Mutta kun on aina haaveillut siitä että saisi 2-3lasta niin meillä se ei näköjään niin helposti käy. Nää lapsettomuusasiat on arkoja asioita. Ja se kyllä satuttaa, itse olen hyvin katkera kun lähiympäristössä toiset paukkuu helposti raskaaksi. Jopa sellaiset, jotka harrastaa yhden illan juttuja yksin huoltajat... Yksikin mietti että pitääkö lapsen, vai tekisikö abortin.. Meillä kun esikoinenkin ilmoitti tulostaan vasta 2 vuoden jälkeen, ja silloin jo uskon että mulla ollut ongelmia ovulaation kanssa..

Muokattu viimeksi:
Tässä on hyvä kirjoitus.

Suosittelen tutustumaan, sivustoon nimeltä naistalo.fi sieltä löytyy kattavasti tietoa lapsettomuushoidoista ja muuta tärkeetä tietoa.

98cc57c843ddac7940b2efcd22057955

Takaisin