Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla Sofin testejä ollut käytössä pitkään. Kannattaa jatkaa tikuttelua, mulla niihin tulee ihan kunnon vahva viiva sit kun on oikeesti ovisplussa :)
Testasin nyt kuitenki ovista vaikka piti olla testaamattapitää varmaan tänään taas harrastaa miehenkaatohommia
![]()
Hyvältä näyttää Unicorn17!

Mä oon niin väsynyt tähän lapsettomuuteen... Muutamat illat tässä itkenyt asiaa, jäädään varmaan kolmihenkiseksi perheeksi..
Pystyn samaistumaan tuskaan, täälläkin kohta 2v. ollaan toista yritetty. Toki raskauduin viime vuoden puolelta, mutta tuloksena kkm. Muistan kun soitin hyvälle ystävälleni asiasta itkien ja hän ilmoitti minulle samalla, että hän on raskaana. En kauheasti kyennyt iloitsemaan asiasta tuona hetkenä, mutta se tuntui niin pahalta. Hänelläkin sitten loppupelissä päättyi raskaus keskenmenoon ja keskenmenosta heti raskautui uudestaan. Nyt olen jo onnellinen hänen puolestaan (surin hänen keskenmenoaan, se on aina rankka kokemus), mutta jotenkin itkettää välillä, että jotkut tuntuvat raskautuvan jo käyttämällä samaa vessan pyttyä ja joillakin se tuntuu ottavan aikaa.
Monella saattaa tilanne olla huonommin.. 
Mul vähän samat fiilikset!Mä oon niin väsynyt tähän lapsettomuuteen... Muutamat illat tässä itkenyt asiaa, jäädään varmaan kolmihenkiseksi perheeksi..