Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaksoishormoniovistesti näytti tänään ekaa kertaa tässä kierrossa vilkkuvaa hymynaamaa! Tänään siis kp 12, vain syys-ja lokakuun kierrossa (joissa mulla oli terolutit käytössä) oon saanut vilkkuvan hymynaaman yhtä aikaisin. Muutoin eka vilkkuva ilmestynyt kp 14-16 paikkeilla. Ehkä nyt uskallan odottaa ovista tapahtuvaksi kp 16, kuten Fertility Friend ennustaa (mulla yleensä 3-4 vilkkuvaa ennen pysyvää hymynaamaa). FF ennusti myös hedelmällisten päivien alkavan tänään, joten ei ollenkaan turha sovellus! :joyful: Lisäksi bongasin eilen eggwhitet alkaneeksi. Vaikka tässä kierrossa en juonut greippimehua, niin todella hyvät limat siihen nähden! :grin Maanantaina kp 14 mulla ois folliultra letrojen tiimoilta, joten jospa ovis ois vasta sen jälkeen :p Jänskättää nähdä, miltä tilanne tässä kierrossa näyttää!

*Vauvahaaveissa2018 - 23v, esikoista yritetään, kp2 ja yk7
* Mutter, 25v, toista, kp1, yk3
* Nipsuliini, yritystä 1/17, ku 2/17, esikoinen toiveissa
* Hopeareunus, enkelipoika 6/17 rv 14, nyt kp 9 & yk 6
* Mymlan -18, toinen haaveissa, yritystä 11/17
* Alinah, yritystä 2/16, toinen haaveissa.
* Unicorn17, tjottailua 5/16, yritystä 1/17, km7/17, toinen haaveissa
* Vaiana, 28v, tjot 9/16, menkkojen alettua yritystä 8/17, toinen haaveissa, nyt kp45 ja yk4
* Turotus, 19v, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
* Imme, 28 v, yritystä 12/2017, toinen haaveissa
* Mirellan, 26 v 10/2016, ensimmäinen toiveissa
* Mrs R. 28 v, yritystä 7/2017, km 10/2017, esikoista toivotaan
* Kettutyttö, 41v yritystä 07/2017, km 12/2017, esikoista toivomme
* Eliza79, 39v, tjottailua/yritystä 7/2017, kolmas haaveissa
* Jemilia, 29v, kkm 9/17, esikoinen toiveissa.
* Mamii89 28v toista tulevaksi, km 10/13, yk 2 kp 1/28-30
* Mompsu, 25v, yritystä 11/2017, esikoinen toiveissa
* Nannarii, 29, yritystä 8/17, kkm 12/17, esikoinen toiveissa
* Annsku, 27, tjottailua 10/17, yritystä 12/17, kolmas toiveissa
* Heitsu1996,21v,Yritystä neljä vuotta,2017 kohtukuolema,toisen yritystä.
* Kirppu^ 27v,neljättä yritellään,yk4
* Marce86, 31v,yritystä 2/2016, kolmas haaveissa
* Poikienäiti, 23, yritystä 9/17, km 12/17. Kolmas toiveissa.
* Iduliini 32v, yk 3, toinen oma biologinen haaveissa (kolmas lapsi kotiin)
* Pene 27, yritystä 1/ 2017, esikoinen toiveissa
* Pepita_ , 37v. , Laiskanpuoleista tjottailua 01/17 , yritystä 12/17 , toinen toiveissa
* Salainensydän 27v, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
* Emk, viidettä yritetään 9/17 eli yk4. Kp27/33-35
* Babakoors, 23v, yritystä 6/17, esikoinen toiveissa, nyt yk7, kp1-28-37
* Naksutiili, yritystä 8/17, kkm 11/17, toinen haaveissa
* Kamomilla*, 34v, kkm 4/17, km 10/17, esikoinen toiveissa
*mangustimamma, 37v, yritystä 5/17, km 7/17, toinen haaveissa
* Muska77, viides toiveissa, aloitettu yritys 6/2017, kkm 10/2017
*Tsih, ensimmäisen yritystä 9/17 asti, kkm 12/17

Mulla oli kkm rv8+ jotain joka todettiin rv10+jotain. 2,5 viikon päästä kotitesti nega.

Tiedän yhden, jolla kesti 11viikoa että testi näytti negaa. Eikä koskaan kohdusta mitään raskausmateriaalia löydetty.

102e8a8f1ab2ec0b8a1dc28cc809170d

varmaan terolutit tekee tän että ovistesti näinkin tumma, vielä on 3 terolutia napsittavana. Raskaustesti tehty varuiksi ja nega on. ;)
Ei kyllä silti ikinä oo näin tumma ovistesti loppukierrosta, niin epäilen että terolut vaikuttaa tähän.

Raskaustesti tehty- negatiivinen. Ylläri...!!
Menkat vois jo alkaa.......huoh.

Onks sulla nyt joku kp 35? Kuinka pitkä kierto yleensä?

Itelläki tänää kp 32, ja koskaan ei oo näin "pitkäks" venyny kierto... Menkkoja ei näy ja testi negaa.

Onks sulla nyt joku kp 35? Kuinka pitkä kierto yleensä?

Itelläki tänää kp 32, ja koskaan ei oo näin "pitkäks" venyny kierto... Menkkoja ei näy ja testi negaa.

Kp 35 tänään joo ja yleensä 25.. menkkaoireita on ollut, eilen se migreeni sen lisäks.. valkovuotoo tulee ja alavatsaa nippailee välillä.. ihmettelen kans että miten nyt näin pitkäksi venyy kierto..

Mulla ei oo ikinä loppukierrosta ollu näin ellei oo kyse raskaudesta. Eikä ikinä kyllä menkkojen jälkeenkään oo, silloin on täysin puhdas nega. Ei näy testiviivaa silloin lähes ollenkaan, mutta mä pistän tämänkin terojen piikkiin kun lämmönkin ne nostanut ylös. :)

Saa nähdä alkaako tiputtelee samanlailla, kun viime kierrossa pari päivää ennen viimeistä terolutia..

Täällä kp 13 tai 14 laskutavasta riippuen, menkat alkoi illalla niin monitori laski vasta seuraavan päivän kp 1:ksi kun taas FF laski jo alkamispäivän. Monitori näytti aamulla matalaa hedelmällisyyttä ja limatkin kadoksissa. Huomenna gynelle keskustelemaan jatkosta, vasta yk 6 km jälkeen menossa mutta ei olla enää ihan nuoria.... Joidenkin ohjeiden mukaan yli 35-v pareilla riittäisi jo 6 kk yritys selvittelyihin, mutta en tiedä onko aikarajat samat primaarissa lapsettomuudessa ja kakkosta yrittäessä (?). Aika moni vika lienee kumminkin käytännössä poissuljettu, kun on vuosi sitten synnyttänyt ja vielä 6 kk sitten tullut raskaaksi. Tuskin on esim. munatorvet tässä ajassa tukkeutuneet tms.

Ajattelin kumminkin käydä kysymässä voiko noista hormonilääkkeistä olla apua, onko myooma kasvanut niin paljon että voi vaikuttaa hedelmällisyyteen ja kuinka pitkän yrityksen jälkeen pääsee/kannattaa mennä julkiselle selvityksiin. Ei tässä mikään paniikkikiire ole, mutta toisaalta tässä iässä ei liene viisasta vuosikausiakaan tuudittautua siihen että kyllä se kakkonen tulee kun tuli kerran ykkönenkin. Ei se kaikilla vaan tule.

Muokattu viimeksi:
Katsotaan, mä harvoin saan edes tällästä vahvaa viivaa näihin testeihin kun on ovis. (Digillä varmistettu ja verikokeilla)

Mutta siis mä en ovista oo nyt metsästämässä kun seuraan miten reagoi Terolutin kanssa ovistesti. Mulla pitäs alkaa tiistaina tai keskiviikkona uusi kierto jo kun syön tässä teroluteja tällä hetkellä. Tää on ihan tieteellistä koetta vaan mulla. :)

Niinku joku sano et terolutit nostaa lämpöäkin, kun sitä ihmettelin jossain ketjussa. Kun lämmöt pomppas tossa viikolla ja flo merkkas oviksen tämän viikon maanantaille.

Takaisin