Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitä ihmettä tämä on?! Mulla alkoi siis keskenmeno vuoto 11.12(13.12,todettiin kaksois raskaus ja tuulimuna). Vuoto loppui kokonaan tiputtelut mukaan luettuna suunnilleen 26-27 päivä. Mutta nyt siis alkoi viime lauantaina uudestaan, tai vuoto on aiks vähäistä, pikkuhousunsuojills pärjää ja on vaaleanpunaista ei siis selkeän veristä. Testit näyttää vaan postiivista haaleampana kyllä mutta ei vielä ihan haamuksi voisi luokitella. :/ Odottelenko vaan tän ihme vuodon loppumista vai pitääkö varata ensi viikolla lääkäriä. Alkaa suoraan sanottuna vituttamaaan. Haluaisin päästä nopeasti yrittämään uutta raskautta mutta tuntuu että tässä menee ikuisuuuuuus.

Tänään kp34! Menkat viikon myöhässä flon mukaan.
Kuten tuolla toisessa ryhmässä kerkesin kirjoittaa, tänään iski migreeni illalla ja en ikinä saa päänsärkyä paitsi viime raskaudessa oli kauhee migreeni!!
Tuli nyt ihan huono oksettava olo ja etoi esim kala :O
Huomenna meen ostaa raskaustestin jos menkat ei kerkee alkaa..

f83ccf9f2d580be66eee6d435e7bf4c3

Voisko olla jo ensi viikon perjantai?! :D silloin viimeistään alkaa ensimmäinen letrozol kierto. Mä en jaksa odottaa! :D

Mä oon pysyny taka alalla. Ei ole mieltä ja aikaa ollu tänne tai oikeastaan mihinkään. 11kk vauvalla angiina ja on heikossa hapessa :/ palaan palstalle kun kaikki on hyvin.
Tsempit kaikille kiertoihin[emoji178]

Mymlan mikä tilanne? :) Alinah Ootko pitänyt tankkauspäiviä? Ne antaa hyvän sysäyksen aineenvaihdunnalle :) Mulla alkaa superdieetti maanantaina, Simplen vedin läpi ennen joulua ja pääsin treenaamisen makuun, nyt sitten 12 viikon kuntokuuri edessä :D Onneksi on ruokavalio ja reenit sopivia raskauden aikanakin, ei kauheasti eroa esim raskausdiabeteksen ruokavaliosta, voi jatkaa hyvillä mielin loppuun asti. Sitä vaan mietin mitenköhän palautusjuomien yms kanssa, täytyy niistä kysellä jos tulee ajankohtaiseksi :)
Tänään dpo 2 mahdollisesti ja mietin mistä johtuu kamala jano? Ajoittunut sopivasti mahdollisen oviksen aikoihin :o Koko ajan saisi olla juomassa ettei tuu huono olo, en kuitenkaan sen enempää vessassa ramppaa vaikka nesteitä menee.. :/

Poikienäiti Sinuna ottaisin yhteyttä keskenmenon todenneeseen paikkaan ja kysyisin olisiko syytä tutkia. Minulle annettiin keskenmenon jälkeen hoito ohjeeksi, että mikäli vuoto välillä lakkaa ja alkaa uudelleen se pitää tutkia, ja keskimääräiseksi kestoksi sanottiin kaksi viikkoa. Kävin myös reilu kolmen viikon kuluttua hcg-näytteessä ( ohjeessa on että testin tulisi olla nega 3-4 vko vuodon alkamisesta).

Kaitsu_ Mikä tilanne, pääsitkö testaamaan? J

Alinah Onnea letro kiertoon, toivottavasti tuottaa toivotun tuloksen. J

Kirppu^ Kuulostaapa kurjalle. :/ Kovasti paranemisia pienelle potilaalle!

En vielä testannut, käyn ostaa tänään aamupäivällä testin kun käyn kaupoilla. Mies haluaisi että testaan vasta huomenna aamulla kun hänkin olisi kotona, mutta en tiiä jaksanko sinne asti odottaa:grin mutta tuskin oon raskaana..:meh:

Kaitsu_ Ootan malttamattoma siun puolesta. ;)

Poikienäiti Eiköhän ne kunnallisessakin hoida kun kertoo taustat. :)

Joo eiköhän. :) Sain onneksi perhe artelta mukaan ultra kuvat ja tekstin käynnistä jonka voi just tarvittaessa näyttää kunnallisella. :)

Mitä ihmettä tämä on?! Mulla alkoi siis keskenmeno vuoto 11.12(13.12,todettiin kaksois raskaus ja tuulimuna). Vuoto loppui kokonaan tiputtelut mukaan luettuna suunnilleen 26-27 päivä. Mutta nyt siis alkoi viime lauantaina uudestaan, tai vuoto on aiks vähäistä, pikkuhousunsuojills pärjää ja on vaaleanpunaista ei siis selkeän veristä. Testit näyttää vaan postiivista haaleampana kyllä mutta ei vielä ihan haamuksi voisi luokitella. :/ Odottelenko vaan tän ihme vuodon loppumista vai pitääkö varata ensi viikolla lääkäriä. Alkaa suoraan sanottuna vituttamaaan. Haluaisin päästä nopeasti yrittämään uutta raskautta mutta tuntuu että tässä menee ikuisuuuuuus.

Voitkohan olla uudestaan raskaana?

Poikienäiti ei voi alkaa, ja pitäisi ehkäistä siihen asti, että km jälkeen saa negatiivisen tuloksen raskaustestiin.

Mulle kätilö sanoi tyhjennyksen jälkeen että vuoto voi kestää viikkoja. Ei runsaana mut lievänä. Sain kontrolliajan reilun kk päähän mut reissun takia kävin siellä jo aiemmin. Mulla vuoto loppui pariksi päiväksi ja jatkui sen jälkeen lievänä jonku aikaa. Tämäkin varmaan yksilöllistä. Mutta hyvähän se on tarkistuttaa jos mahdollista et kaikki on ok.

Joo mulla on vuoto aika lievää. Ei edes verenpunaista. Soittelen maanantaina lääkäriin js käyn tarkistamassa. Raskaustestit on kyllä reilusti haalentunut, eli jotain ainakin tapahtuu.

Testit haalenee tosi hitaasti.. (tosin sekin yksilöllisgä).. mulla oli km 7/17 vko 6.. eli tosi aikaisin.. testi näytti haamua vielä viikko sen jälkeen kun vuoto alkoi ja mamin testi näytti haamua vielä sillonkin kun hcg verestä oli vain 2.. kävin kontrollilabroissa kunnes putosi takaisin nollaan. Sillon hävis testeistäkin. Kannattaa soittaa neuvolaan, että jos ainakin saisi labrassa katsottua että hcg nollaantuu. Ettei jää kohtuun mitään raskausmateriaalia mikä voi saada aikaan tulehduksia ym.

Tsemppiä <3

Takaisin