Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huhhuh, täällä pari kiireistä päivää. Mua kyl hiukan ällöttää jo mun valkovuoto. Kellään kokemusta onko normaalia sellainen tahmainen valkoinen..siis lumenvalkoinen. Ihan ku olis tomusokeriin laittanu vettä. Ja lorahti housuun joka kerta kun nostin painavaa yms.. tosi epämukavaa kyl. Lämmöt on pysyneet 36,8 koko pv 

Kp 20
Dpo 5

Täällä oli taas ovuloimaton kierto, kp30 menossa ja neljä päivää jo syöty teroluteja..
Kova on nyt sitten luotto letroihin, toivottavasti niillä saadaan raskaus alkamaan seuraavan 6kk sisään.

Huhhuh, täällä pari kiireistä päivää. Mua kyl hiukan ällöttää jo mun valkovuoto. Kellään kokemusta onko normaalia sellainen tahmainen valkoinen..siis lumenvalkoinen. Ihan ku olis tomusokeriin laittanu vettä. Ja lorahti housuun joka kerta kun nostin painavaa yms.. tosi epämukavaa kyl. Lämmöt on pysyneet 36,8 koko pv 

Kp 20
Dpo 5

Mulla ollut raskaana ollessa sellaista voidemaista paksua vuotoa hyvin runsaana koko raskauden ajan, kerran oli hiiva ja sen erotin siitä että vuoto oli klimppimäistä ja kutisi.

Täällä oli taas ovuloimaton kierto, kp30 menossa ja neljä päivää jo syöty teroluteja..
Kova on nyt sitten luotto letroihin, toivottavasti niillä saadaan raskaus alkamaan seuraavan 6kk sisään.
Täällähän sä niistä teroista kirjoititkin. Kommentoin jo tonne bbt-ketjuun, että mulla ainakin primolutit nosti lämpöjä samaan tapaan kuin ovis. Jos sun lämmöt on nyt nousseet niin, että sovellukset väittää oviksen tapahtuneen, mä veikkaisin, että se valitettavasti johtuu todennäköisemmin teroluteista kuin oviksesta.

Mulla ollut raskaana ollessa sellaista voidemaista paksua vuotoa hyvin runsaana koko raskauden ajan, kerran oli hiiva ja sen erotin siitä että vuoto oli klimppimäistä ja kutisi.

Mulla oli kans vv edellisessä raskaudessa. Muistelin aamulla. Tänään ei enää tullut, ja se tosiaan oli klimpitöntä eikä mtn oireita sen kans..ehkä jatkuukin.

Muuten olisi kuukautisiin 9pv mutta tuli aiemmin sellainen olo kun alkaisivat. Ja vihlasi päälle lyhyen ajan ja loppui. No..9pv odotusta vielä.
Dpo 6 tänään :)

Mulla oli kans vv edellisessä raskaudessa. Muistelin aamulla. Tänään ei enää tullut, ja se tosiaan oli klimpitöntä eikä mtn oireita sen kans..ehkä jatkuukin.

Muuten olisi kuukautisiin 9pv mutta tuli aiemmin sellainen olo kun alkaisivat. Ja vihlasi päälle lyhyen ajan ja loppui. No..9pv odotusta vielä.
Dpo 6 tänään :)

Jaaha ettei olis kiinnittymistä, munasolu vai mikä porautuu kohdussa niin voi vihloa tms ja sen takia myös tihuttaa vertakin :) Jänniä hetkiä siis!

Missähän vaiheessa kannattaa hakeutua gynekologille? Ja mitä ne siellä ekalla kerralla tekee?
Siis kun raskautta ei ala yrityksistä huolimatta.. Jos nyt menkat alkaa niin olis 10yk eli maaliskuussa tulee vuosi täyteen yritystä :arghh:.. Ensimmäistä ei tarvinnu yrittää kun 3kk :joyful: joten on outoa kun ei meinaa onnistua ja alkaa pikku hiljaa suututtamaan ja vituttamaan..:banghead:

Missähän vaiheessa kannattaa hakeutua gynekologille? Ja mitä ne siellä ekalla kerralla tekee?
Siis kun raskautta ei ala yrityksistä huolimatta.. Jos nyt menkat alkaa niin olis 10yk eli maaliskuussa tulee vuosi täyteen yritystä :arghh:.. Ensimmäistä ei tarvinnu yrittää kun 3kk :joyful: joten on outoa kun ei meinaa onnistua ja alkaa pikku hiljaa suututtamaan ja vituttamaan..:banghead:

Kartoittavat kuukautiskiertoa ja onko ovulaation aikaan yhdynnässä oltu yms. Itse varmaan soittaisin jo aika pian jos kerran esikoinen noin nopeaan onnistunut ja toka ei

Täällähän sä niistä teroista kirjoititkin. Kommentoin jo tonne bbt-ketjuun, että mulla ainakin primolutit nosti lämpöjä samaan tapaan kuin ovis. Jos sun lämmöt on nyt nousseet niin, että sovellukset väittää oviksen tapahtuneen, mä veikkaisin, että se valitettavasti johtuu todennäköisemmin teroluteista kuin oviksesta.

Juu vastasikin sulle tonne bbt-ketjuun. :)

Julkisella puolella on vuosi ja yksityisellä kai voitte jo hakeutua tutkimuksiin tai sinne gynelle.

Pitänee soittaa :nailbiting::meh: tosin oottelen jos ne menkat alakas tai jos sattus olemaan niin että ovis oli myöhässä ja saisin plussan testiin :wacky:.. nyt siis kp37/32 ja aamulla oli raskaustesti nega :confused:.. viikonlopun jäläkeen testaan uuestaan jos ei ala.. :meh:

Eilen meidän hoitopaikasta sanoivat kun soittelin että vuotoa ei näy vaikka primolutit on ollut käytössä.Nyt menossa 6päivä primolutin jälkeen jo.Neuvo oli se että nyt odotetaan että alkavatko itekseen jos alkaa niin käskivät tarkkaa kirjaa niistä kuukautisista pitää.Jos vuoto ei ole alkanut ennen meidän IVF suunnitteluaikaa niin sitten suunnittelu ajalla mietitään mitä tehdään.Toivotaan vaan että pian katkeaa kierto.

Jaaha ettei olis kiinnittymistä, munasolu vai mikä porautuu kohdussa niin voi vihloa tms ja sen takia myös tihuttaa vertakin :) Jänniä hetkiä siis!

Voiskohan se olla jo niin aikaisin? Hmm :D no pianhan sen näkee.
Mul tuli kriisi näppylästä :D poskelle ilmestyi kauhee näppylä-finni! Ja siis mul ei o koskaan..ei ees teininä. Muistan et joku kirjoitti et naama kukki..heti tuli mieleen :D ja olin päättänyt etten aio etsiä merkkejä raskaudesta vaan odotan :D sit toi ilmestyi ja pilasi suunnitelmani :D

Oho :D no jännitellään hetken vielä :) mä koitan olla edelleen coolisti odotuksen suhteen :D

Minä hakeudun yksityiselle gynelle tässä kuussa vielä :) Esikoinen tarrasi mukaan yk1 ja nyt alkoi yk5 toisen kanssa (ollaan kyllä jo yli vuosi yritetty, mutta menkat alkoivat vasta elokuussa).
Tosin mulla epäsäännöllistä kiertoa, tiputtelua yms, joten parempi käydä tsekkauttaa.

Minä hakeudun yksityiselle gynelle tässä kuussa vielä :) Esikoinen tarrasi mukaan yk1 ja nyt alkoi yk5 toisen kanssa (ollaan kyllä jo yli vuosi yritetty, mutta menkat alkoivat vasta elokuussa).
Tosin mulla epäsäännöllistä kiertoa, tiputtelua yms, joten parempi käydä tsekkauttaa.

Mulla on omasta mielestäni ihan normi menkat olla, mutta joskus kivualiaampia, kuitenkin harvakseltaan..
Näyttäs siltä että muuttu kp1 :arghh:... tämä on kyllä ihan sieltä syvältä:banghead:... varmaan kääpi silleen että tärppää just samaan aikaan kun esikoinen sai alkunsa ja syntyy samana kuuna :meh:.. vaikka toisaalta olis ihan sama kuhan nyt edes raskautus :meh:..

Mä tässä nyt vähän oon miettinyt että kun mun miehen kanssa yritettiin lasta viimeksi kun oltiin yhdessä niin 4v ja meille oli varattu hoidot mutta tuli ero... Niin voidaanko nyt yhdessä mennä uudestaan heti kunnallisella vaikka meillä on tässä välissä erossa olo aika 5v ... Eli mutkien kautta pitääkö meidän odottaa se vuos ennen kun päästään edes jonoon?

Täällä nyt sitten tuli flunssa kunnolla kylään, inhottavaa! Ja paino ei meinaa millään lähteä tippuu. En kuitenkaan tunne suuhuni ihan mitä vaan, vhh ruokavaliolla tässä mennään. Ehkä mä nyt syön vaan ton kaalikeittokuurin niin saa nesteet liikkeelle.. Ei vaan hirveesti näin flunssassa kiinnosta syödä mitään!

Takaisin