Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin valitettavasti ollut tuota vilua, väsymystä ja huonoa oloa negakierroissa :/ mutta samoin ne voi olla myös plussakierrossa ;D
Mulla oli kyllä tossa kemiallisessa se väsymys todella raskasta.. vaan haukottelin töissä koko ajan. :D

Hei miten yleistä on että ekat menkat raskautumisen jälkeen tulee normaalisti? Tyyliin kivut ja kaikki? Mietin vaan että ku mul on niin kipeet menkat että täytyy ottaa aina kunnolla Buranaa, niin mitäs sit jos oiski raskaana vaikka tulis menkat.

Eihän sitä tosiaan tiedä, että onko tämä vain mielen tuotetta, mutta normaalisti oviksen aikaan näitä oireita ole ilmennyt, niin heräsi toive hyvistä uutisista.. no se selvinnee parin viikon kuluessa. :)

Mitä te luulette ja veikkaatte? Tollasen sain äsken ihan r-testiin, onko pelkkä viivanpaikka vai ihan viiva? Hieman tummempi on itse katsottuna, kuin tuossa kuvassa.

Liitteet

• IMG_20180405_160538.jpg
    IMG_20180405_160538.jpg
    362.6 KB · Katsottu: 214
Mitä te luulette ja veikkaatte? Tollasen sain äsken ihan r-testiin, onko pelkkä viivanpaikka vai ihan viiva? Hieman tummempi on itse katsottuna, kuin tuossa kuvassa.
Ihan punaisen värisen viivan mä nään ainakin kontrollin vieressä :grin onnea! :) Mikä dpo sulla on?

Selvä plussa, onnea!!!

Ihan punaisen värisen viivan mä nään ainakin kontrollin vieressä :grin onnea! :) Mikä dpo sulla on?
Mä en itseasiassa oo ihan täysin varma dpo:sta ollenkaan, ovikset vähän tulee ja menee miten sattuu :grin Teen huomenaamulla vielä testin, niin sit pystyn ehkä paremmin uskomaan asiaa.

Varovaiset kiitokset kuitenkin!

Kp1, tulihan ne menkat ja vain päivän myöhässä. Kierto näyttää tasaantuneen raskauden jäljiltä. Katse uuteen kierrokseen! :)

Onnea Mopsu! Tänään kp11 ovistesti näytti negaa. Eilen selkeesti alko jo viittailemaan tulevaan ovikseen eli pian varmasti. Mihin aikaa pväst usein testailette? Kun se kontrolli viiva oli niin haalee? Pohdin et oliko pissa sit liian laimeeta?

Kp1, tulihan ne menkat ja vain päivän myöhässä. Kierto näyttää tasaantuneen raskauden jäljiltä. Katse uuteen kierrokseen! :)

Kuinka kauan sulla meni että tasaantui?
Tarkoitatko siis kiertojen kestoa?

Maanantaina oli vielä semmonen toiveikas olo ja jollain tasolla uskoinkin raskauden mahdollisuuteen. Keskiviikkona olin jo ihan varma etten oo raskaana. Nyt vertasin vielä Flossa samaa kptä aikaisimmissa kierroissa, joten eiköhän tää ollu tältä kuulta tässä. [emoji58] Menkat vasta ensi viikolla.

Kuinka kauan sulla meni että tasaantui?
Tarkoitatko siis kiertojen kestoa?
Joo tarkoitin kiertojen kestoa. Mulla menkat alkoi noin puoli vuotta synnytyksen jälkeen. Ekat menkat oli just sen 29 päivää mikä mun normaali, sit välissä oli muutamat pidemmät (37,33,33). Toissakierto oli 29 ja nyt 30 päivää. Uskon että nyt ollaan aikalailla takas normaalissa ja poika täyttää ens viikolla vuoden. Ei oo mitään megakiertoja onneksi ollut, korkeintaan viikon pidempiä mutta silti tuntuu hyvältä taas palata normikiertoihin.

Kyllä vain molemmissa näkyy! Onnea Mompsu! Toivotaan viivojen vahvistumista ja tarrasukkia:happy:

Takaisin