Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No jopa oli harvinaisen paska käynti tk lääkärillä. Mieski oli vähän et jaa-a sieltä se tuli et koska olette nuoria emme tutki mitään paitsi jos tulee kolmas km mikä on täysin epätodennäköistä...hienoa tuliko parempi olo? No ei tullu hitto yhtään! Vieläkin paskempi olo! Kerroin esikoisen raskaudesta se oli vaa et ei osaa sanoa miks näin on ja kehitteli mulle uuden synnytys pelon vaikka sanoin et ei mua se synnytys enää pelota vaan se raskaus. Sano et hyvä jos on se poli aika toukokuun lopussa et kannattaa hyödyntää ja kysyä niistä supisteluista, mutta mussa ei oo mitään vikaa. Labrat nyt nihkeesti suostu laittaa kun kerroin et väsyttää ja nukuttaa ihan jatkuvasti. Sano vaan et ei oo mitää apua raskautumiseen muuten kun vaan yhdynnät. (Anteeksi negatiivinen postaus mut oon täälläkin puhunu meidän lääkäri käynnistä ja tänään se nyt oli niin jäi tosi paha mieli meille kummallekin.

Mun on pakko nyt muistaa ostaa tota macaa!!
Kuinkas paljon sitä jauhetta pitää ottaa päivässä?

Edit!

Kuinka monta päivää ennen menkkoja se kehon lämpötila laskee yleensä?
Suositus taitaa riippua vähän merkistä, mutta mä oon ottanu pari teelusikallista päivässä, paketin kyljessä lukee 1tl-1rkl. :)

Mulla on lähtenyt lämmöt loivaan nousuun muutama päivä ennen menkkoja ja edellisenä päivänä on laskenut enemmän.

Argh, ärsyttää Hempuliinin puolesta. Iällä ei pitäis olla mun mielestä osuutta ollenkaan. Vai pitäiskö odottaa myöhemmäksi jotta olisi vielä kiireempi? En kyllä Hempuliini tiedä teidän ikäänne, mutta ilmeisesti iän puolesta ei vielä ois kiire?

Tylsä vaihe. Odottelen testaamista ensi viikkoon, tosin varmaan osaan jo alkuviikosta arvata onko ney vai yay. Huoh.
Tallettelun iloa heille kellä sen aika on. :D Ja menetyksen kohdanneille jaksamista.

Argh, ärsyttää Hempuliinin puolesta. Iällä ei pitäis olla mun mielestä osuutta ollenkaan. Vai pitäiskö odottaa myöhemmäksi jotta olisi vielä kiireempi? En kyllä Hempuliini tiedä teidän ikäänne, mutta ilmeisesti iän puolesta ei vielä ois kiire?

Tylsä vaihe. Odottelen testaamista ensi viikkoon, tosin varmaan osaan jo alkuviikosta arvata onko ney vai yay. Huoh.
Tallettelun iloa heille kellä sen aika on. :D Ja menetyksen kohdanneille jaksamista.
23v ja 22v on mun mies.

Kiitos infosta:) aamulla oma lemppari kuumemittari oli hukassa tässä muuton keskellä niin mittasin toisella ja oli laskenut roimasti.. voi olla et johtuu kans mittarin vaihdosta. Mut 5pvän päästä pitäis menkat alkaa flon mukaan..

Kp 30/29, tänään pitäis alkaa menkat. Menkkamaista jomotusta ollut ja nippailuja alavatsalla. Mittasin huvikseen lämmön, 37,7! En oo mittaillut lämpöjä tässä kierrossa, mutta kuulostaa melko korkealta. Saapa nähdä! Ps. jospa tällä viestillä sais menkat alkamaan ajallaan. ;)

Noniin tänään käyty gynellä ja tosi pätevän oloinen tyyppi oli onneksi. Se oli ilmeisesti pitkään ollut sairaalalääkärinä ja sen mielestäkin oli tosi jännä, että lääkinnällisen tyhjennyksen jälkeen ei oo minkäänlaista kontrollia. Vuodon pitäis kuulemma loppua 2 viikon kuluessa, jos kaikki menee ongelmitta (mulla kesti sen 6 vkoa putkeen)...

Mutta ultrattiin ja mitään selvästi huolestuttavaa ei löytynyt. Toisessa muniksessa hemorraaginen keltarauhanen ja toisessa normaali, on voineet tulla eri kierrosta tai samasta, mutta ovulaatio joka tapauksessa käynyt :) Kohdun limakalvo ihan normaali 8 mm, mutta siinä vaan mahdollinen pieni polyyppi km jäljiltä, minkä varmistaminen vaatis tarkempia tutkimuksia, mutta sen ei mitenkään pitäis raskautta haitata ja se voi olla nyt näiden vuoteluiden takana. Jos vuotelu ei ota rauhoittuakseen, sitten lisää tutkimuksia ja polyypin nyppäisy poies. Eli jee kaikki hyvin! Sen kyllä sanon, että seuraava kkm hoito on kaavinta tai lääkinnälliseen suostun vaan, jos mulle luvataan kontrolli sen jälkeen.

Hyvä kun oli pätevä lääkäri ja meni hyvin Heinikko :)!

Siis alavatsan nippailut oviksen jälkeen liittyy keltarauhaseen ilmeisesti mutta entä ennen menkkoja? Liittyykö mihin vai samaan asiaan? :D
Aina kyselemässä xD

Hyvä kun oli pätevä lääkäri ja meni hyvin Heinikko :)!

Siis alavatsan nippailut oviksen jälkeen liittyy keltarauhaseen ilmeisesti mutta entä ennen menkkoja? Liittyykö mihin vai samaan asiaan? :D
Aina kyselemässä xD
Mullekin vähän kysymysmerkki mutta luulisin että keltarauhanen työskentelee edelleen? Välillä tuntuu että noita nippailuja tulee pitkin poikin kiertoa. Mulla muutenkin oik munasarja kipuilee ajoittain, ei oo löytynyt mitään syytä mutta on ilmeisesti tehokkaampi tapaus.

Mullekin vähän kysymysmerkki mutta luulisin että keltarauhanen työskentelee edelleen? Välillä tuntuu että noita nippailuja tulee pitkin poikin kiertoa. Mulla muutenkin oik munasarja kipuilee ajoittain, ei oo löytynyt mitään syytä mutta on ilmeisesti tehokkaampi tapaus.

Joo kun mustakin tuntuu että läpi kierron aina silloin tällöin nippailee :D
Tuntuu etten tajunnu tämmösiä ja en ees tuntenut ennen ekaa lasta mutta nykyisin tuntuu kaikki nippailut sun muut :D

Heinikko minulla on myös ollut polyyppeja ja niiden todettiin olevan yhden keskenmenon takana, siis ne aiheutti sen. Kun ne otettiin pois, niin esikoinen tarttui mukaan.

Tyylipuhdas nega testattu kp 30/29, jospa ne menkat nyt alkais tänään niin kun "kuuluukin". Harmi. Ei muuta kun katseet seuraavaan kiertoon.

Heinikko minulla on myös ollut polyyppeja ja niiden todettiin olevan yhden keskenmenon takana, siis ne aiheutti sen. Kun ne otettiin pois, niin esikoinen tarttui mukaan.

Hyvä tietää, tää mun mahdollinen oli onneks tosi pieni ilmeisesti, nyt se ei näkynyt ollenkaan limakalvossa muuten kuin dopplerilla pieni suoni. Olis voinut huuhtoa vähän keittosuolaliuoksella, että olisko se paremmin näkynyt, mutta ei viitsitty mahdollista munasolua huuhtaista pois nyt. Onks sulla tietoa miten isoja polyyppeja siellä oli?

Heinikko minä en kyllä muista enää kun siitä on useampi vuosi jo aikaa. Mutta jos oikein muistan, niin niitä taisi olla kolme ja jokainen sijoittunut vähän eri puolelle. Minulle ne tuli kaavinnasta.

Täällä kp21 ja nyt on pari päivää ollut tosi huono olo, joka sai mut toiveikkaaksi, että olisiko se heti onnistanut. Samaan aikaan kun oon potenu huonoa oloa, niin kuitenkin on ollut ihan hyvät ruokahalut, kun on vaan sinnikkäästi syönyt. Syöminen on myös auttanut huonoon oloon, kunnes taas parin tunnin päästä se on hiipinyt paikalle. Lisäksi oon huomannu olevani normaalia väsyneempi, vaikka oon nukkunu lähes 9h yössä, mikä on mulle paljon. Ja yks minkä oon huomannu, niin oon ärsyyntynyt asioista, mitä en yleensä tee. Toki kaikki saattaa olla toiveajattelua, mutta kyllä mä niin toivoisin, että meille se plussa olisi tulossa ja tällä kertaa pikkuinen pysyisi matkassa. 2kk sitten sain siis keskenmenon. Ens viikolla pitäisi alkaa menkat, joten taidan odotella suosiolla sinne ennen kun alan testailemaan...

Tsemppiä kaikille!

Täällä kp37, flon mukaan menkat alkaisi ensi maanantaina, p.c appin mukaan vasta ens to..
Lämmöt laskeneet joten kai ne kohta.. en usko että raskaana.

Henuli mä oon tylsä ja sanon ettei kai vielä voi olla oireita raskaudesta.

Mulla nyt kp20 ja eilen meinasin oksentaa hampaita pestessä ja pissattaa usein ja on normia vilumpi. Näin on välillä eikä oireet oo raskaudesta. Luulen et hormoneista johtuu nämä. Vilu johtuu kun lämpö nousee oviksen jälkeen. Samoin tietyssä vaiheessa kiertoa ennen menkkoja mulle tulee pää kipeäksi.

Mutta vaikka näitä oireita on niin voihan sitä olla raskaanakin. Peukkuja sulle ja kaikille! On tämä raastavaa tämä yritys. Nyt varsinkin kun ikä painaa päälle...

Meillä alkaa jännät ajat, nyt ajatukset kohdistuu vähän muuhun(kin) kuin vauvajuttuihin, nimittäin eilen laitettiin elämämme ensimmäiset asuntolainahakemukset menemään! :happy: Kun ei hyvin todennäköisesti saada vauvaa 2018, niin toivottavasti saataisiin oma asunto vielä tämän vuoden puolella. Toive ja tavoite olisi, että päästäisiin viettämään seuraavaa joulua omassa (= pankin :laughing002) kodissa! :) Maltamattomana jo odottelen että päästäisiin tositarkoituksella kiertämään asuntonäyttöjä, vaikka ensin pitäisi se lainalupaus saada ja sehän tässä jännittääkin :grin

Vähän taas "offtopic" :grin: Jotain positiivista tähän päivään, käytiin miehen kanssa pankissa asuntolainaneuvottelussa ja saatiin lainalupaus hyvillä ehdoilla! :happy:Vielä toisen pankin kanssa neuvottelut edessä, mutta olo on aika happy kun on kuitenkin yksi lainalupaus takataskussa. Päästään varmasti toukokuussa jo asuntonäyttöjä kiertelemään jos sopivia asuntoja tulee myyntiin.

Takaisin