Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Mompsu! :cat:

Hohhoijaa, kiertopäivä 45/33, menkkoja ei näy ja eilinen testi nega. Täytyy maanantaina soittaa terveysasemalle. Kyllä tässä alkaa toivo hiipua, että ois tärpänny, kierto varmasti vaan venynyt ennätyspitkäksi.

Tervetuloa uusille ja pahoittelut nappis ja tuuliajo keskenmenoista. Itsellä oli tammikuulla km ja nyt käynnistyy yk 4 km.n jälkeen. Plussaa odotellessa. :happy:

Onnea plussista, tervetuloa uudet ja suuret sympatiat niille, jotka syystä tai toisesta sitä tarvitsevat <3 Luen ajatuksella jokaisen viestin ja elän teidän iloissa ja suruissa mukana, tämä elämäntilanne vaan semmonen, että jotenkin ei ehdi ajatuksella kommentoimaan, vaikka haluaisi!

Minulla oli oletettavasti eilen limojen perusteella ovis, omaan normaalikiertoon verrattuna myöhäinen sellainen. Piti töissä olevalle miehellekin tänään asiasta ilmoittaa, vaikka yritys ei vielä ole alkanut ja hyödyntämättähän tuo olisi muutenkin jäänyt, kun siippa oli jo vakaasti matkalla 400 kilsan päähän siinä vaiheessa kun limat bongasin. No, ei harmita niin paljon tuo oviksen väärä ajankohta kun pääasiallisesti on se ehkäisy vielä ollut kuitenkin käytössä. Saapa nähdä koska olisi odotettavissa menkkoja sitten, edellisessä kierrossa ovis tuli mielestäni ihan ajallaan (jos ees tuli, limat jäi puuttumaan joten hieman epäilen) mutta täti antoi odotuttaa itseään.

Täällä meneillään kp10 ja ajattelin ruveta tikuttaa ovista. Saatiin vaan viime viikolla hirvee tappelu aikaseks miehen kanssa ja edelleen tilanne päällä ni saa nyt nähdä jääkö tääkin kierto hyödyntämättä vai mitä tässä tehdään :sorry:

Kp 55, en kyllä todellakaan osannut odottaa tätä tulosta :love017

Liitteet

• Snapchat-143216927.jpg
    Snapchat-143216927.jpg
    401.6 KB · Katsottu: 231
Onnea turotus! :cat:

Kiva kuulla noita myöhäisen plussan kokemuksia. Jos vaikka joku kerta vielä meilläkin :smiley-angelic001

Onko teistä moni käyttänyt keltarauhashormonia kiertoja tasaamaan?

Hieno plussa turotus!

Ja mompsulla viivat vaan vahvenee!

Jännä fiilis. Yleensä mun rinnat kiteytyy tosi paljon viikko oviksen jälkeen ja kipu häviää pari päivää ennen menkkoja. Nyt tissit ei oo yhtään arat. Kp 19, oletetusta oviksesta about viikko.

Miten muiden tissit käyttäytyy kierron eri vaiheissa? :p:cool:

Onnea turotus!!:)

Mulla rinnat muistaakseni oviksen aikaan vähän reagoi ja sitten ennen menkkoja:wideyed:

Täällä kp39, flon ja ff appin mukaan menkat alkaisi ylihuomenna.

Mun tissit roikkuu tossa mukana, imetyksen lopetettua niistä tuli tyhjät pussit. Mä voisin heittää melkein ne olalle.. :D :D :D
Mulla ei oo rinnoissa ollu _mitään_ tuntemuksia sitten kun esikoinen syntyi. Ennen esikoista silloin tällöin just ennen menkkoja tissit oli kipeet...
Joku korjausleikkaus olisi kova sana.

Onnea Turotus!:happy: Niin niitä plussia tipahtelee.

Minusta kyllä jännä ajatella edellisiin keskusteluihin viitaten, että kun täällä on oppinut tutustumaan ihmisiin, niin sitten lasketun ajan puolella voi jutella niitten kaa. No, pitää tietty toivoa että pääsis pian siihen ryhmään...

Noista rintojen arkuudesta... Mulla oli kuukausi sitten 2 viikkoa ennen menkkoja kipeät. Luulin tottakai että oon raskaana, kun silloin aina on. Normisti ennen menkkoja on vaan päivän tai par ikipeät. En tiedä mitä kroppani sekoili. :nailbiting:

Mun tissit roikkuu tossa mukana, imetyksen lopetettua niistä tuli tyhjät pussit. Mä voisin heittää melkein ne olalle.. :D :D :D
Mulla ei oo rinnoissa ollu _mitään_ tuntemuksia sitten kun esikoinen syntyi. Ennen esikoista silloin tällöin just ennen menkkoja tissit oli kipeet...
Joku korjausleikkaus olisi kova sana.
Tännekin vois tehdä jonkun kohotuksen ja täytön!

Mulla rinnat hieman arat oviksen ja menkkojen aikana. Ennen menkkoja alkaa usein vähän kipeytymään.

Mulla ei raskautuessakaan rinnat olleet koskaan kipeät, pelkästään nännit oli aika arat. Samoin ennen menkkoja voi muutaman päivän nännit olla herkemmät.

Takaisin