Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Holpakka!:)

Tervetuloa Emilia ja Henuli!

Mulla” pitkä” kierto (yli 40 päivää tulee olee taas) menossa, näköjään muuttunu kaikki kierrot pitkiksi nyt..
Viikon päästä pitäis olla menkat.

Uusille tervetuloa! :)

Hopeareunukselle osanotto. :(

Täällä iltasella alkoi vuoto eli Kp1 starttasi täälläkin. Yk4 täältä tullaan...

Voimia hopeareunukselle :(

Täällä menossa dpo 4 ja ei vielä yhtään tippaa veristä vuotoa ilmaantunut, jee. Huomenna gynelle tutkimaan onko kaikki ihan kunnossa vai tarvisko tässä jotain apuja kiertojen normalisoimiseen, innolla odotan mitä käy.

Voimia hopeareunus!

Täällä 29/29 eli huomenna taidan liittyä muiden kp1 seuraan. Tuikkeita alavatsalla, luulen että menkkakipuja mut tietty toivoa yritetään pitää yllä niin kauan kunnes täti kurvaa paikalle.

Täällä saatu tänään kp15 ensimmäinen todella haalea ovisplussa testiin, flo ennusti ovista tälle päivälle ja womanlog perjantaille, eiköhän se sieltä saavu. Pitäkäähän peukkuja!

Voimia hopeareunus ja tervetuloa kaikki uudet!

Tsemppiä kaikille!

Täällä kp11 ja aloitettu tikuttaminen. Ovis yleensä siinä kp19 tienoilla vasta kyllä.
En tiedä johtuuko macasta vai mistä, mutta nyt jo runsaasti kananmunalimaa havaittavissa :D jospa se lupailisi jotain hyvää.. toivotaan!

Tsemppiä kaikille!

Täällä kp11 ja aloitettu tikuttaminen. Ovis yleensä siinä kp19 tienoilla vasta kyllä.
En tiedä johtuuko macasta vai mistä, mutta nyt jo runsaasti kananmunalimaa havaittavissa :D jospa se lupailisi jotain hyvää.. toivotaan!
Melkein sama kp! Täällä 10 odotan mun ovistestei saapuvaksi eivät oo vielä tullu.

Hopeareunukselle halaus!

Pahuksen täti on taas näköjään löytänyt tiensä liian moneen tupaan, pahoittelut!

Kuka plussaa seuraavaksi?!?

On: ovis lienee juuri ohitettu tai parhaillaan tulossa, kp 16. Selkeitä oireita ei tässä kierrossa ollut. Joka toinen päivä -menetelmällä on menty tämä(kin) kierto.

Laitoin tänään mun aamupuuroon macajauhetta, se sopii kyllä paremmin rahkan joukkoon.. Jäi kiireessä puolet puurosta syömättä, mutta jatkossa pistän macan sinne rahkan joukkoon jossa marjoja ja mehukeittoa.

Muokattu viimeksi:
Mun on pakko nyt muistaa ostaa tota macaa!!
Kuinkas paljon sitä jauhetta pitää ottaa päivässä?

Edit!

Kuinka monta päivää ennen menkkoja se kehon lämpötila laskee yleensä?

Kaitsu, vähän riippuu, omalla kohdalla on voinut alkaa laskea 2-3 päivää aiemmin, joskus ihan vaan edelliseksi päiväksi on tippunut ja vuoto alkanut.

Takaisin