Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä aloitettiin keskiviikkona primolut kuuri ja aahh että mitä ihania sivuoireita lääkkeestä tuli ennen ei ole tullut nimittäin kauheaa synkkä oloa,suru ja masennus näiden lääkkeiden takia.

Onnea Mompsulle!

Heitsu, voi kurjuus<3 toivottavasti sivuoireita hälvenisivät kuitenkin pian

Täällä kp14 ja vilkkuva hymynaama ovistestissä. Yleensä sitten kp18 tienoilla tulee se pysyvä :)

Moi! Taustakuikuilija ilmoittautuu mukaan keskusteluihin :) jonkin aikaa olen ketjua jo lueskellut mutta josko nyt rohkaistuisi itsekkin mukaan kirjoittelemaan.

Vajaa vuosi tässä yritystä takana. Minulla on ennestään yksi lapsi, miehelle tämä olisi ensimmäinen. Aikaiseksi ollaan tässä yrityksen aikana saatu kaksi raskautta, jotka molemmat mennyt kesken :( Ensimmäinen meni heti alussa rv6 ja toisessa kehitys oli päättynyt 9+ viikolla, todettiin nt ultrassa joulun jälkeen viikoilla 12+2 jolloin sykettä ei enää ollutkaan. Lääkkeellisesti tyhjennettiin.
Henkinen toipuminen kesti melko pitkään ja odoteltiinkin rauhassa ensimmäiset menkat ennen uutta yriystä, nyt jo osaa taas paremmin mielin odotella tulevaa.

Keskenmenoista huolimatta kiitollinen siitä, että raskaudet kuitenkin kohtuullisilla ajoilla alkaneet (kohdussa rakenne poikkeama, joka saattaa vaikeuttaa raskautumista) mutta vielä kun kestäisi kyydissä loppuun asti.

Tämän viimeisimmän km jälkeen tuli ensimmäiset menkat 6 vkon kuluttua ja nyt tässä sen jälkeen menossa varsinainen yk1, kp 28/28-30.. Saattaa toki kierrot olla sekaisin tuon km jäljiltä vielä. Eilen testattu nega, plaah, Eli eiköhän se täti tärähdä paikalle lähipäivinä, sellainen olo ainakin on :rolleyes: ovista en ole ikinä tikutellut mutta melko säännölliset kierrot ollut aina.

Onnea plussanneille ja tsemppiä muille tähän hermoja raastavaan yritykseen :p

Onnea Mompsu :) selvät viivat kaikissa testeissä nään :)

On: täällä edellee odotellaan negaa raskaustestiin, eilen näytti digi "raskaana 2-3" eli hcg ei vissiin oo pahemmin laskenu sitte viive viikon maanantain verikokeiden jollon se oli 250... Vuotoa ei onneks enää tuu kun pyyhkiessä sellasta rusehtavanpunaista, mutta siteeseen asti ei oo pariin päivään tullu :) Hormonit vissii vähä sekasin (toivotravasti hcg laskussa) kun heti aamusta migreeni päällä. Mulla migreeni on aika vahvasti sidoksissa hormoneihin ja niiden vaihteluun.
Vaikka viikkoja oli vasta 5+3 kun km todettiin reilu 1,5viikkoa sitten, niin koville tää ottaa edelleen :( Välissä oli pari parempaa päivää, mutta eilinen meni taas aika apeissa ja itkuisissa tunnelmissa :(

Täällä on kans vähän kummallinen tilanne. Sunnuntaina tein haalean plussan, torstaina plussa oli edelleen melko haalea. Menkkojen ois pitäny alkaa tiistaina, eli nyt kolme päivää myöhässä. Maanantaina katotaan verikokeilla hcg. En usko hetkeäkään että tästä kunnon raskaus tulisi..

Täällä odotellaan ovista saapuvaksi, Flo ennustaa keskiviikolle ja FF tiistaille. Tunnen ovulaation yleensä selkeänä muutaman tunnin kestävänä kipuna. Sitä odotellessa siis. Tosin mulla on viimeisen vuoden ajan ollut joka kolmas kierto pidempi, eli nyt saattaa ovis joko tulla myöhässä tai sitten ei ollenkaan?

Mua harmittaa että osaan yleensä aika huonosti kommentoida mihinkään muiden viesteihin täällä. Tuntuu että on niin paljon porukkaa että vaikea "tutustua" :D tai että vaikea erottaa kuka nyt onkaan kuka. Varsinkin puhelimen appilla kun selaa niin kuvat on turkasen pieniä eivätkä auta tunnistamisessa.

Täällä odotellaan ovista saapuvaksi, Flo ennustaa keskiviikolle ja FF tiistaille. Tunnen ovulaation yleensä selkeänä muutaman tunnin kestävänä kipuna. Sitä odotellessa siis. Tosin mulla on viimeisen vuoden ajan ollut joka kolmas kierto pidempi, eli nyt saattaa ovis joko tulla myöhässä tai sitten ei ollenkaan?

Mua harmittaa että osaan yleensä aika huonosti kommentoida mihinkään muiden viesteihin täällä. Tuntuu että on niin paljon porukkaa että vaikea "tutustua" :D tai että vaikea erottaa kuka nyt onkaan kuka. Varsinkin puhelimen appilla kun selaa niin kuvat on turkasen pieniä eivätkä auta tunnistamisessa.

Minulla vähän samanlaista ongelmaa, että todella huonosti opin muistamaan nimimerkkejä, saati sitten että minkälainen yrityshistoria kullakin on. Muutenkin vaikea keksiä mitään sanottavaa, joskus joutuu oikein tosissaan miettimään että mitä sanoa.

Mä olen hetken keskustelua täällä seurannut ja viimein uskallan viestiä laittaa - tosin raskautuminen tälle vuodelle on vielä kovin alkutekijöissä.

Mulle ensimmäinen tavoite olisi "lupa" mieheltä lopettaa e-pillereiden syönti. Mies on pitkään jo vihjaillut asiasta, jouluna puhui kuinka ensjouluna vois olla meilläkin vauva jo tulossa. Hän ei vain tunnu ymmärtävän että raskautuminen ei välttämättä onnistu niin nopeasti kuin tahtoisi, varsinkin kun mulla on pillereitä takana 8 vuotta. Viimeaikoina niiden kanssa on myös ollut ongelmia, tiputtelua yms ja lääkärin mukaan pillerimerkkiä tulisi vaihtaa. Mutta enhän mä halua aloittaa mitään vaihtoprojektia tässä vaiheessa enää.

Varsinkin kun täällä on juttuja lueskellut, ei se vauva ole niin itsestäänselvyys. Mun puolesta yrityksen vois aloittaa vaikka heti, tai alkuun jättää vaikka ton ehkäisyn pois ja katsoa eteneekö homma.

En keksinyt sopivampaakaan keskustelua tälle "avautumiselle", elän hengessä täällä teidän kanssa. Katsotaan miten suostutteluprojekti etenee :D

Tervetuloa hippuja!
Tänne vain mukaan höpöttämään :) toivottavasti pian teilläkin yritys pääsee alkuun

Hirvi ja Turkooosi,
Niinhän sen on.. täällä vielä paljon porukkaa ja vaihtuvuuskin nopeaa. Vaikea pysyä perässä.
Mikäli joutuu monta kuukautta vielä mukana olemaan, niin kyllä sitä vaan alkaa muistamaan muidenkin kierrot yms.. toivotaan vaan ettei keneenkään meistä tarvitse olla täällä vielä joulukuussakin.

Tänään viimein otin yhteyttä naistenklinikan lapsettomuusosastolle. En muistanut että lähetehän sinne pitää olla. Terveysasemalle pitää odottaa pääsyä toukokuun puoleen väliin asti mistä sitten sen lähetteen saan.
Tekis mieli mennä suoraan ens viikolla yksityiselle ja pyytää sieltä suoraan sitten lähete naikkarille, sanoivat että voin tehdä myös niin ja niin viimeksikin tein lopulta..
En jaksaisi odottaa ylimääräistä..

Ilmottaudun minäkin mukaan hetken aikaa taustalla seuranneena. Esikoinen syntynyt 11/17 ja nyt toisesta haaveillaan. Menkat alkoivat 6 viikkoa synnytyksestä ja vielä tammikuussa tulivat kun aloitin minipillerit sen jälkeen ei ole näkynyt. Minipillerit lopetin n. pari viikkoa sitten. Nyt odotellaan, että kierto palautuisi ja yritys pääsisi kunnolla käyntiin.:)

Tervetuloa uusille kuumeilijoille!
Osa porukasta tulee tutuksi ja osa saattaa ajautua saman lasketun ajan ketjuun, mikä tietysti olisi positiivinen asia: ettemme jatkaisi Raskaaksi 2019 -ketjuun :) Ainakaan itse en sinne lähde, parasta ennen -päivä meni jo, joten tää on se viimeinen ketju :)
Tsemppiä Kaitsu, toivottavasti pääsette kans hyvään alkuun pian kuitenkin, jos tukihoitoja tarttette!
Meillä menossa vasta kp 5 tätä välikiertoa. Aika matelee, maanantaina siis soittoaika ja kait sitten taas hoitoa suunnitellaan. Jos siis tämä ”kuolemantauti” suostuu osoittamaan laantumisen merkkejä.
Ja joka ei vielä meikäläistä tunne, ja näe allekirjoitustani, kakkosta yritetään. Ykkösen synnytin 11/2016 kymmenen vuoden tahkoamisen palkinnoksi :)

Muokattu viimeksi:
Hei kaikki! Olen lukenut ketjun jokaisen viestin ja seurannut aktiivisesti keskustelua. Päätin nyt paljastaa itseni täältä taustalta kummittelemasta. Taustaa eli olemme kolmikymppinen pariskunta ja esikoinen haaveissa. Takana yksi kkm rv 11+3. Henkisesti on ollut todella iso askel lähteä ihan oikeasti yrittämään. Nyt on virallisesti yk 2.

Muokattu viimeksi:
Hullu testailija täällä taas :grin

Näyttäis taas vahvistuneen viivaset, eikö? Mä en vaan pysty uskomaan tätä :wideyed:

Liitteet

• IMG_20180407_074337.jpg
    IMG_20180407_074337.jpg
    338.6 KB · Katsottu: 191
Kyllä ne viivat on ihan selkeesti vahvistunu Mompsu! :)
Tarrasukkia pienelle paljon mukaan :)

Tervetuloa uusille :)

Ihana lukee täältä muitten plussa uutisia, kun itsellä tää on vaan tämmöistä epämääräistä odottelua, että hcg laskisi km:n jäljiltä ja pääsis tikuttaan ovista ja uuteen yritykseen.

Takaisin