Täällä 4v4kk yritystä ja ollaan hoidoissa pian pitäisi alkaa IVF hoito.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Peukut pystyssä luomuplussan puolesta! :)Täällä käytiin raskaustesti ostoksilla huomista varten.Tulos varmasti nega ei oireen oireetta ja ennenkin on ollut tälläistä mega kierron mega kiertoo mikä on pitänyt katkaista primoluteilla.Olisihan se lottovoitto jos luomu plussa tulisi näin yli neljän vuoden yritys historian jälkeen en usko kyllä että tulisi.Testin ostin ihan siksi kun Naikkarilta haluavat kuitenkin että teen testin ennen kun alan käyttämään primoluteja.Huomenna soittelen Naikkarille ja kysyn luvan primolutejen syöntiin ja kysyn samalla päästäänkö hoitoon vai siirtyykö tämän kuukautisten myöhästymisen takia hoito nyt huuhti-toukukuun vaihteseen.
Onko sulla ollut pitkiä kiertoja sitten aiemmin? :)Tervetuloa uudet! :)
Täällä pyörähti kp1, viime kierto oli 29 päivää ja positiivinen yllätys, odotin isompaa sekoilua kropalta. Tässä kierrossa tuskin on tärppiä tiedossa, kun mies on reissussa muutamaa hassua päivää lukuunottamatta.
Onko sulla ollut pitkiä kiertoja sitten aiemmin? :)
Toivotaan että ne muutamat hassut päivät ois just ne teiän päivät
Täällä uusi vanha, heippa kaikille!
Eli nyt kun joskus jopa on aikaa selatakin näitä foorumeja niin haluan tulla tänne kuikuilemaan teidän matkaa ja odottaa omaa mahdollista loppuvuodesta.
Onko täällä enää ketään tuttuja raskaaksi -16 ja -17 ryhmistä? (Toivottavasti ei... )
Plussatuulia puhkun kaikille!
Punis, Itse imetin esikoista tuonne 1v8kk ja kierto käynnistyi kun esikoinen oli tasan vuoden. Keho oli kesästä asti mun mielestä "käynnistellyt itseään", eli ovis ja menkkatuntemuksia alkoi pikku hiljaa tulla. Ensimmäiset menkat siis tulivat marraskuussa ja sitten tammikuussa sain jo plussan testiin, ihan siitä kierrosta tärppäsi.
Ovistesti näytti plussaa joulukuussa mutta olin kipulääke kuurilla ja kipeä, niin uskon että tuolloin ovulaatio siirtyi sinne tammikuun alkuun.