Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jes, löysinpäs tuoreen keskustelun aiheesta. Liityn mukaan lukemaan ja ehkä kirjoittelemaankin. Itsellä nyt kp 39/33 ja toiveena raskaus, tähän asti testit negaa. Aina vaan aikaisemmin menkat lopulta alkaneet, vaikka myöhässä olleet..

Jeejee, tänään ovis +:):shy:

Muoks. Nyt sain laitettua kuvankin

Liitteet

• IMG_3569.JPG
    IMG_3569.JPG
    284.6 KB · Katsottu: 172
Muokattu viimeksi:
Onnea holpakka!! :)

Täällä ei vieläkään päästä uuteen yritykseen, koska raskaustesti edelleenkin positiivinen :( Eilen ja toissapäivänä oli mahassa oviskivun tapaisia kipuja, enemmän vasemmalla, välillä myös oikealla. Mutta ovis se ei ole voinut olla, koska edelleen hcg:tä on kropassa.

Emilla,Tervetuloa.Itellä on pitkiä kiertoja ollut ja kierto on saatu katkaistua lääkkeillä ja aina on vuoto tullut ja ei ole muuttunut plussaksi.

Kiitos Heitsu. :) Kyllä ne menkat varmasti taas kohta alkaa, vaikka plussasta kuinka haaveilee. Tuntuu että aina vaan kierrot pitenee, joka kerralla ehtii jo vähän toivo pilkahtaa. :sad001

Onnea Holpakka!

Täällä mennään kp 71, aamulla testattu nega eikä yhtään sellainen olo että menkat olisi edes alkamassa. Tuntuu jotenkin absurdilta että jos kierto olisi normaali olisi tässä jo ollut usea yriryskerta, mutta kroppa ilmeisesti täysin sekaisin enkelin syntymän jälkeen. Taidan jättäytyä taka-alalle ja palaan kuumeilemaan sitten kun tähän kiertoon joskus tulee jotain tolkkua.

Emilla, tervetuloa mukaan :) Mulla on aina lopulta alkanut menkat kun kierto on venynyt, kyllä sen soisi plussaksi muuttuvan, on meinaan niin turhauttavaa kun kierto venyy ilman mitään hyvää syytä.

JJuliaA, jes, hieno ovisplussa, nyt sitten vaan tallettelemaan ahkerasti :wink

Liirumlaarum, Eikä, toivotaan että hcg laskis mahdollisimman nopeasti niin että pääsisitte taas yrittämään :sad001

Hei Emilla! Mulla oli esikoista odottaessa pitkä kierto ja plussa tuli. :happy: Vikat kk.t oli 31.10 ja näytti vielä negaa joskus kp 40 kohdalla eli joulu kuun alussa. Jouluaattona toki jo plussaa oli.

Onnea Holpakka!

Täällä mennään kp 71, aamulla testattu nega eikä yhtään sellainen olo että menkat olisi edes alkamassa. Tuntuu jotenkin absurdilta että jos kierto olisi normaali olisi tässä jo ollut usea yriryskerta, mutta kroppa ilmeisesti täysin sekaisin enkelin syntymän jälkeen. Taidan jättäytyä taka-alalle ja palaan kuumeilemaan sitten kun tähän kiertoon joskus tulee jotain tolkkua.
Voi Rohmu, toivottavasti siellä kierto tasoittuisi ja pääsisitte uuteen yritykseen :shy:

Heippa kaikille! Liityin seurailemaan tämän ryhmän kirjoituksia, kun nyt on yritys päällä. Tai saa tulla jos on tullakseen. Tarinani on tämä:
Tapasin mieheni vasta noin 8kk sitten. Hän asui toisella puolella Suomea, mutta muutti luokseni joulukuussa. Heti tammikuussa kävi niin, että ei alkanut menkkoja kuulumaan, mikä oli iso yllätys, sillä minulle oli laitettu vuosi aikaisemmin kierukka. Kävin plussatestin jälkeen neuvolassa tarkistuksessa ja alkio sieltä löytyi, mutta kierukasta ei ollut tietoakaan. Ehdimme alkushokin jälkeen iloita vain muutaman viikon raskausuutisesta, ennen kuin sitten alkuraskauden ultrassa helmikuun alkupuolella ilo vaihtui suureen suruun, sillä pikkuisen sydän ei sykkinyt. Siitä on nyt toivuttu ja tämän seurauksena kuitenkin päätimme, että uutta kierukkaa tai muutakaan ehkäisyä ei laiteta, joten nyt sitten jännittää, että miten tässä käy.[emoji4]

Apua, ihan hirvittää noi kp 70+ kokemukset, itellä tää 40 jo ennätys ja hermoa kiristää. :banghead:

Toi myöhänen plussa antaa vähän toivoa, jos se joku kerta vielä ilmaantuiskin! :cat: Odottaminen on niin raastavaa. Kuinka kauan ootte yrittäny?
Ite lopetin vasta lokakuussa pillerit vuosien käytön jälkeen, joten siinä mielessä ei kauaa yritystä takana.. Mutta kun oon kaikkihetimullenyt-tyyppinen henkilö. :smiley-angelic006

Muokattu viimeksi:
Henuli, meillä oli esikoisen aikaan aika samanlainen tilanne kuin teillä. Oltiin seurusteltu 3kk kun tulin raskaaksi kierrukasta huolimatta (oltiin kyllä tunnettu yli vuosi). Meni kesken, mutta esikoinen nappasi heti seuraavasta kierrosta.

Ja Emilla, mulla ylipitkä kierto johtui kystasta. Vähän epäilinkin sellaista kun turvotti ja tuntui jotain alavatsassa, mutta menkat ei alkanu. Kävin gynellä, sain hormoneilla kierron normalisoitua.

Tänään kp20, oviksesta viikko. Vatsassa tuntuu jotain, ihan selvästi. Jännittää. Oon toiveikas, mutta en uskalla toivoa vielä mitään kunnolla.

Henuli tervetuloa mukaan kuumeilemaan :)

Emilla pitkät kierrot osaa kyllä kiristää hermoja, itsellä menossa jo kp 50, normi kierrotkin on 34-38 niin vähän meinaa sapettaa kun ilman kierron venymistäkin saa odotella ihan tarpeeksi :meh: On tähän odotteluun kyllä kerennyt jossain määrin tottua tässä reilun vuoden aikana.

Yli 2 vuotta täällä yritystä, ollaan hoidoissa. Seuraavasta kierrosta alkaa mulla pistoshoidot, meidän esikoinen on täysi luomuihme. <3
Hän ilmoitti tulostaan 2vuodem jälkeen, mutta nyt kun me ollaan oltu tutkimuksissa viime syksystä lähtien on todettu etten ovuloi juurikaan. Mä oon viimeksi ovuloinut marraskuussa ja kierrot on pitkiä ja epäsäännölliset. Mutta niin tuo esikoinenkin tarttui matkaan mukaan yli 60 päivän pituisesta kierrosta. Laiskat munasarjat kun ei mitään tapahdu siellä!

Mun äidille eilen mainitsin taas asiasta, että nyt alkaa seuraavaksi pistoshoidot ja hän sit vaan kertoi että hän joutui syödä ennen mua muutaman kuukauden keltarauhashormoonia jonka jälkeen tuli raskaaksi ja äiti alkoi mua odottaa. Sen jälkeen tuli helpommin mun veljet..

Sen vielä sanon että kyllä pitkästäkin kierrosta voi onnistaa, enkelin plussasin kp85 :wacky: mutta siis ihan arpapeliähän se on kuin kierron perusteella ei voi mitään laskea. Ja turhauttavaa. Nyt yritän keskittää ajatukset hetkeksi muuhun, jos kroppa vaikka rentoutuisi...(helpommin sanottu kuin tehty).
Plussatuulia kaikille ja tsemppiä kierron eri vaiheisiin!:smiley-bounce013

Onnea Holpakka!

Tsemppiä!

Täällä käytiin raskaustesti ostoksilla huomista varten.Tulos varmasti nega ei oireen oireetta ja ennenkin on ollut tälläistä mega kierron mega kiertoo mikä on pitänyt katkaista primoluteilla.Olisihan se lottovoitto jos luomu plussa tulisi näin yli neljän vuoden yritys historian jälkeen en usko kyllä että tulisi.Testin ostin ihan siksi kun Naikkarilta haluavat kuitenkin että teen testin ennen kun alan käyttämään primoluteja.Huomenna soittelen Naikkarille ja kysyn luvan primolutejen syöntiin ja kysyn samalla päästäänkö hoitoon vai siirtyykö tämän kuukautisten myöhästymisen takia hoito nyt huuhti-toukukuun vaihteseen.

Takaisin