Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Holpakka, kyllä siellä haamulainen näkyy! :)

JJuliaA, on sen verran vahva viiva että vois olla plussa jo huomenna :)

No tästä ei paljoo tarvii arvailla:happy::happy::happy::happy:

Liitteet

• E8B2DDDC-B67A-46EB-BD52-BF39A8450067.jpeg
    E8B2DDDC-B67A-46EB-BD52-BF39A8450067.jpeg
    856.5 KB · Katsottu: 251
Onnea Holpakka ja napakat vyöt kyytiläiselle! :)

Muokattu viimeksi:
Onnea Holpakka! [emoji4]

Täällä kp28/?? ja tänään puhdas nega. Noh, tätiä odotellessa ja sitten uuteen yritykseen. :)

Onnea holpakka! :Heartred

Täällä kp 27/29. Kp 13&15 tallettelut, siinä tän kuukauden saldo. Kieltämättä aika hiljaista makkarin puolella, jospa kevät/kesä tois vähän vipinää sinnekin kun herätään tästä talvihorroksesta.

Pieni kevennys: 1v poika köllötteli aamulla meidän keskellä sängyssä, kurkkas iskän peiton alle ja kuiskas "pöö"! :grin

Onnea Holpakka! :)

Täällä mennään nyt kp9 ja maca on kyllä lisännyt haluja selvästi. Niin miehellä kuin minulla. Saas nähdä vaikuttaako kiertoon tai raskautumiseen :)

Onnea Holpakka! :)

Täällä mennään nyt kp9 ja maca on kyllä lisännyt haluja selvästi. Niin miehellä kuin minulla. Saas nähdä vaikuttaako kiertoon tai raskautumiseen :)
Täytyy varmaan itekin harkita tota macaa.

Onnea Holpakka!

Mä olen purkanut negakiukkua siihen , että olen pessyt leluja,vaatteita ym. Ja raivannut varastoa. Meillä löytyi kahdella lapsella mrsa virusta ja edessä on "ihana" häätöhoito. Ihan hirveä duuni... Päätin aloittaa valmistelut jo nyt. Itse urakka alkaa näillä näkymin 13.4. :rolleyes:

Onnea Holpakka!

Dpo 2 ja tiputteluvuoto loppui taas seinään oviksen tullessa, jännää montako päivää se malttais tällä kertaa pysyä poissa...

Onnea Holpakka!:happy:
Itsellä kp 25, saas nähdä mitä tapahtuu. Normikierto voi kestää 33 astikin. En kyllä testaa sitä ennen. Toivottavasti.:p

Aloin tässä miettimään, että oliskohan mulla ollutkin ovis jostain syystä vasta joskus kp 39 paikkeilla, silloin meinaan bongasin järkyn määrän kananmunalimoja, muistan että ihmettelin sitä silloin koska luulin että ovis oli jo kaukana takana päin. Jos ovis oliskin ollut vasta sillon niin se selittäis kyllä miksei menkkoja kuulu :confused:

Takaisin