Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä oli kans joskus yrityksen alkuaikoina (2016-2017) ongelmana että miestä ei oikein meinannut huvittaa / jaksanut silloin kun oli ovis lähettyvillä... en tiiä mistä johtu. Itsellä ois taas tehnyt kokoajan mieli. Niinkun nykyäänkin oviksen aikaan. Väkipakolla sit joskus aina talleteltiin.

Mut se meni sit ohi , oikeestaan tämän vuoden alussa, kun molemmat alko jo vähän tuskastua koko yritykseen.. aateltiin sit ostaa seksileluja ja kaikkee muuta virikettä.. suihkukahvoja yms seksielämää piristävää. Se autto, nykyään heilutellaan peittoa useammin ja molempien tekee mieli melkein yhtäpaljon. Joka kolmas päivä -väli on jo aika pitkä nykyään ;)

Suosittelen lelukaupoille menemistä, ja jotain kivaa pientä asua yms ;) varmasti mies syttyy!

Täällä edelleen sama tilanne 14dpo 34kp kohdalla nega testi.Aaltoilevasti turvotusta ja kramppeja mahassa ei tuhrun tuhrua.Nyt menossa 41kp.Kierto ollut aina 31-35kp luokkaa kerran oli 38kp ja 44kp oli silloin kun oli nega inseminaatio kierto.Kohtukuolema synnytyksen jälkeen on pitänyt joka toinen kierto aina käynnistää primoluteilla taikka teroluteilla usko omaan kehoon nyt täysin nolla.Ajattelin soittaa naistenklinikkalle meidän hoito paikkaan mitä tehdään jos ei tiistai aamuun menessä tilanne ole muuttunut.

Henkinen valmistautuminen uuteen kiertoon tehty, vuotoa odotellessa. Kova usko on tähän raskautumiseen: tilasin just puolen vuoden satsin ovistikkuja ja kasan raskaustestejä. :D Veikkaan et silti käy niin et lisää joutuu tilaamaan. :rolleyes:

Kp 48 ja kai tässä pitää pikkuhiljaa uskoa ettei tämä kroppa toimi ilman macaa, ennen sen aloittamista kierrot oli 55-70 ja silloin kun söin sitä 34-38. Nyt pidin tosiaan tämän kierron taukoa ja niinhän se sitten venyy miten sattuu, milloin lie seuraava kierto starttaa. :shifty: Aloitan kyllä taas macan kp 1 kun se selvästi tasaa kiertoa mulla.

Kp 48 ja kai tässä pitää pikkuhiljaa uskoa ettei tämä kroppa toimi ilman macaa, ennen sen aloittamista kierrot oli 55-70 ja silloin kun söin sitä 34-38. Nyt pidin tosiaan tämän kierron taukoa ja niinhän se sitten venyy miten sattuu, milloin lie seuraava kierto starttaa. :shifty: Aloitan kyllä taas macan kp 1 kun se selvästi tasaa kiertoa mulla.
Otan osaa tiedän tunteen.Täällä 41kp ja kuukautisten ois jo pitänyt alkaa.

On kyllä heitsu ja turotus raastavaa varmasti tuollainen. Mä olen hermoraunio jo kun en tiedä lugejen takia mistä aloitan kierron laskemisen ja milloin kannattaa odottaa ovista ym. Hämmentävää... Miksei vaan vois olla helppoa? :confused:

On kyllä heitsu ja turotus raastavaa varmasti tuollainen. Mä olen hermoraunio jo kun en tiedä lugejen takia mistä aloitan kierron laskemisen ja milloin kannattaa odottaa ovista ym. Hämmentävää... Miksei vaan vois olla helppoa? :confused:
On tämä kyllä tosi raastavaa toivoisi vain että jollain tapaa ratkeaa tilanne.Testiin plussa taikka kuukautiset aika pian toivon.Oispa kaikki niin helppoa ja aina menisi niin kuin toivoo.Tsemppiä ja kovasti sympatiaa sinulle <3

Otan osaa tiedän tunteen.Täällä 41kp ja kuukautisten ois jo pitänyt alkaa.
Katoinkin että sulla kans samanlainen tilanne, tsemppiä ja toivotaan että menkat alkais mahdollisimman pian tai tulis plussa. Ärsyttävää kun yrityskin junnaa paikallaan kun uus kierto ei vaan ala :banghead:

Kieltämättä ei tää kovin mieltä ylentävää ole, olis se kyllä niin kivaa kun kierto olis kellontarkka ja tulisi raskaaksi sormia napauttamalla, mutta ilmeisesti pitää tämäkin tehdä vaikeimman kautta :rolleyes:

Tää ei sillei liity tähän mut tässä on mietiskelly yhtä sun toista. Musta tuntuu et meidän avioliitto on kirottu! Viime keväänä mentiin naimisiin ja nyt nää kaks km ja tää raskautuminen on näin hiton hankalaa. Esikoinen synty avoliitossa kyl häntäki sai odotella mut kuitenki hänet saatiin syliin asti. Jotenki tuntuu niin vaikeelta et keho pettää näin! Äh mä haluan niin kovasti vauvaa mut totta puhuen mua pelottaa jo ajatus kolmannesta raskaudesta tän toisen vauvan kohdalla. En tiedä kuinka päin olis et olis hyvä olo. (Kyllä keskiviikon lääkäri pelottaa mua varmaan siksi nämä hullut tunteet)

Hei mitäs olette mieltä, auttaako jos nostaa jalat ylös yhdynnän jälkeen?!

Kp 6. Oon nyt litkinyt tota greippimehua ja huiskinu maca-jauhetta naamaan smoothien avustuksella. Saa nähdä kuinka käy. Mies on sitä mieltä että hänen tavarassaan ois vikaa, kun on tupakoinut niin kauan. Nyt kyllä yrittää sitkeästi lopettaa tupakoinnin, mutta eipä ole helppoa... Mä tässä mietin että tekis kyllä mieli käydä rutiinitarkastuksessa gynellä, et onko kaikki hyvin. Välistä tuntuu yhdynnässä kipua oikealla, mietin ettei siellä mikään kysta tms olisi?!

En tiedä auttaako, mutta mun molemmat lapset on saaneet alkunsa kierroissa, joissa nostin jalat. Kyllähän siinä tavara pääsee paremmin oikeaan suuntaan, eikä valu heti ulos.

Mulla ei oo mitkään kikkakoomoset auttanut, mut vika onkin muualla.. Esikoinenkin ollut täysi ihme, josta tietysti ollaan todella kiitollisia että hän on luomusti tullut. <3

Hei mitäs olette mieltä, auttaako jos nostaa jalat ylös yhdynnän jälkeen?!

Kp 6. Oon nyt litkinyt tota greippimehua ja huiskinu maca-jauhetta naamaan smoothien avustuksella. Saa nähdä kuinka käy. Mies on sitä mieltä että hänen tavarassaan ois vikaa, kun on tupakoinut niin kauan. Nyt kyllä yrittää sitkeästi lopettaa tupakoinnin, mutta eipä ole helppoa... Mä tässä mietin että tekis kyllä mieli käydä rutiinitarkastuksessa gynellä, et onko kaikki hyvin. Välistä tuntuu yhdynnässä kipua oikealla, mietin ettei siellä mikään kysta tms olisi?!
Tavallaan ei koska siittiöt lähtee eteenpäin. Siemennesteessä ei ole siittiöitä enää sillon kun se valuu ulos. Endrometrioosiin kuuluu myös kipu yhdynnän aikana. Kannattaa ehdottomasti käydä tarkastaa asia. Endo vaikeuttaa raskaaksi tuloa.

Oon myös käyttänyt tuota jalat ylös pupuilun jälkeen mutta ei ole edes auttanut raskaaksi tuloa.Ei mikään kikka kolmonen ole auttanut sama tilanne kuin Alinahalla.

Katoinkin että sulla kans samanlainen tilanne, tsemppiä ja toivotaan että menkat alkais mahdollisimman pian tai tulis plussa. Ärsyttävää kun yrityskin junnaa paikallaan kun uus kierto ei vaan ala :banghead:
Olen samaa mieltä sun kanssa siitä että parempi nyt ois suuntaan tai toiseen pian tilanne ratketa.

Eilen testattu nega, tänään tämmönen. Dpo13, tiistaina pitäs menkkojen alkaa. Oisko se sittenkin..:nailbiting::)

Liitteet

• 3ADEB89F-8888-45D6-9DCE-75FAA35A557A.jpeg
    3ADEB89F-8888-45D6-9DCE-75FAA35A557A.jpeg
    517.1 KB · Katsottu: 223
Takaisin