Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kyllä limoja oli selkeämmin, kun join 1-2 lasia greippimehua päivässä. Nyt syön letroja enkä käytä muita "lisäaineita" niin aika kuivakkaa on :(

Mulla tärppäs letroilla kolmannessa letrokierrossa kun annos oli 2 tablettia päivässä ja jätin tosiaan kaikki ylimääräiset vippaskonstit pois.

"Uusi" kuumeilija ilmoittautuu mukaan. Pyhästi vannoin kanssasisarille Raskaaksi 2017- ryhmässä, että uuteen ryhmään en enää liity (mukana jo vuodesta 2015!?!?!), mut ei tämä vauvakuume mihinkään katoa, päinvastoin! Ollaan molemmat jo senioreita tässä leikissä, kohta 36. Kaksi yhteistä lastakin on, ensimmäinen onnistui helposti, toisessa menikin 1,5 vuotta ja nyt tätä kolmatta on yritetty jo 3 vuotta!!! On tutkittu spermanäyte (huono), mun hormonitoiminta (normaali), letroja popsin vuoden ja tehty kaksi inseminaatiota, joista ei tulosta. Rankempiin hoitoihin ei lähdetä. Luomuplussaa hartaasti toivotaan. Jo vuosi sitten piti lopettaa koko yritys, mut tässä vaan ollaan edelleen. Negat ei jaksa enää itkettää joka kerta. Hihittelin ketjua lukiessani kun aiemmin oli puhetta missä kuussa olisi vauvan kiva syntyä. Mulle riittäisi vuoden tarkkuudella..

Liian monta tuttua tuntuu edelleen olevan yrityspuuhissa, tsemppiä!

Onnittelut plussanneille, heitäkin on tässä ketjussa jo kiitettävästi!

Jos joku voi lisätä mut listaan, niin kiitos siitä..

RouvaKettunen, 3. toiveissa, yritystä vuodesta 2015

Tsemppiä ja toivottavasti pikkuinen vielä ilmoittelee tulostaan! <3

Tsemppiä Rouva Kettunen<3 tulisipa pian teidän vuoro saada pikkuinen :) lähetän plussatuulia!

Mun pitää kans tilata niitä lisää, menee tosi paljon aina kun kierrot on tämmösiä 40 päivää kestäviä. Pakko kuitenkin varmuuden vuoks aloittaa testaaminen ajoissa kun on pari lyhyempääkin kiertoa ollut aiemmin:wideyed:
Kp31 tänään:meh:odotteluaaa

Ainiin piti kysyä sitä että miten noi dpo:t menee? Onko -1 dpo kun ovistikku näyttää plussaa? Ja sitten 0 ja sitten dpo1 vai miten? :D

Mun pitäis varmaan kans tilaa ovistestejä. Kp2 tänään ja päästään jatkamaan yrittämistä

Rouva Kettunen: täällä kanssa 36 pintaan ikä ja toista lasta on puoltoista vuotta yritetty. 1 km oli välissä. Tsemppiä yritykseen!

Itsellä pitäs n. viikon päästä alkaa kuukautiset. Jännitys tiivistyy! :) Tänään on kyllä todella vetämätön olo. Jotain siellä kropas tapahtuu, mutta mitä?:rolleyes:

Hitto kun onkin ovisolo, mutta miehellä vaan kiire ja stressi juttujensa kanssa, mööh. Toivotaan että sillä ois illemmasta antaa vähän aikaa mullekin :oops: Sainpa muuten varailtua gynen ens viikolle, pääsis tsekkaamaan viimein onko kaikki ihan kunnossa ennenkuin uusi vuotosirkus alkaa. Vähän pelottaa samalla, jos jotain outoa löytyykin...

Kp13 ja aamulla saatu hymynaama testiin... no, eipä tuota yhtä kiinnosta, vaikka olen suoraan ehdottanut :( Illalla vielä yritystä kympillä, sit taputtelen tän kierron ja toivon että ke-iltana tehdyt talletukset riittää.

Täällä dpo 11-12 ja edelleen nega testattu. Huomenna käytän vielä lugeja ja sit lopetan... Antaa vuodon ja seuraavan yk käynnistyä.

Mä olen yrittänyt itselleni psyykata tätä vauva -asiaa nyt niin, että jos ei tule niin hyvä on näinkin. Oikeastaan varmaan kukaan lähipiirissä ei tulisi edes ymmärtämään miksi halutaan vielä lapsi, kun nyt jo ollaan monessa suhteessa tiukoilla: lapsilla oppimisvaikeuksia, yliherkkyyttä jne, talous tiukalla... Mutta ei kai tällä järjen kanssa olekaan tekemistä. :rolleyes:

Kun miehelle alunperin tätä nelosta rupesin pohjustamaan, sanoin että on vaan vahvasti sellainen tunne, että jää harmittamaan jos ei anneta vielä mahdollisuutta yhteen. Että se sitten myöhemmin kaduttaa.

Mies suostui sellaiseen "diiliin", että tämä vuosi yritetään ja jos ei tule niin sitten ei tule. Mulle se oli ok. Sitten ei tarvitse jossitella... Itsellänikin 35 on oma yläikäraja ja se tulee syksyllä täyteen. Mies on syksyllä jo 39.

Mutta kyllä mä myönnän, että jos sitä plussaa ei tänä vuonna tule niin pettynyt olen... Sen verran iso kaipuu vielä olisi saada nyytti syliin.

Mä olen yrittänyt itselleni psyykata tätä vauva -asiaa nyt niin, että jos ei tule niin hyvä on näinkin. Oikeastaan varmaan kukaan lähipiirissä ei tulisi edes ymmärtämään miksi halutaan vielä lapsi, kun nyt jo ollaan monessa suhteessa tiukoilla: lapsilla oppimisvaikeuksia, yliherkkyyttä jne, talous tiukalla... Mutta ei kai tällä järjen kanssa olekaan tekemistä. :rolleyes:

Vähän samat aatteet. Tämä iltatähden kuumeilu tuli itellekkin vähän yllättäen. Oikeastaan mitään järkevää syytä sille ei ole. Ikää on jo 41, lapset toisella kymmenellä... Vanhemmilleni olen joskus asialla "vitsaillut" (ne ei tosiaan tiedä tästä yrityksestä) ja ne on jopa vihaisesti tuhahtanut, että semmoisessa mitään järkeä! No, ikäänkuin niille kuuluisi, ja varmasti oppisivat asiaan ilolla suhtautumaan alkujärkytyksen jälkeen. Nuo lapsenlapset on niille kuitenkin tosi läheisiä. Mutta on sitä itselläkin mielessä, että miksi!? Kun elämä on nyt just aika helppoa ja seesteistä, paitsi tuo lähestyvä murkkuikä... mutta nämä letrot (vielä 4 kiertoa) mä katson ja yrittämällä yritän, sitten luovun pikkuhiljaa haaveesta, ja alan odottelemaan lapsenlapsia lellittäväksi :))

Itsellä tulee myös 35 syksyllä täyteen ja onhan tässä aika ahdistunut olo, että toivottavasti edes sen yhden ja ensimmäisen kerran olis mahdollisuus onnistua... Pidemmälle ei oikein uskalla suunnitella.

Kp1 ja yk , en edes muista.
Tälläkään kertaa ei menkat masentanut kun tähän on jo niin tottunut, eikä enää ees yrittämällä yritetä vaan mennään fiiliksen mukaan. Tälläkertaa kuitenkin taas puuhastelut osui ovispäiville, vaikka en ovistestejä tehnytkään. Oli melko varma raskaus-olo kun menkat kerkesi olla 4pv myöhässä ennenkuin vuoto alkoi. Yleensä aina dpo13 alkaa. Esikoisesta plussasin kun menkat oli 4pv myöhässä.

Mietiskelin tässä ja laskeskelin, että enää ei ehdittäisi saada 2018 vuoden vauvaa vaan menee jo 2019 puolelle. Ajattelin jo silloin toukokuussa 2016 kun toisen kuumeilu aloitettiin, että varmasti ollaan tukevasti raskaana jo jouluun mennessä. Noh, onpahan tässä tullut odoteltua pikkukakkosta ja kolmen vuosiluvun puolella. Kuulostaa aika hurjalta.

Ensimmäistä yritettiin neljä vuotta, ajattelin että toinen tulisi vähän helpommin. Vaan ootattaa se toinenkin näköjään :) Josko se tästä sitten kun on tähdet taas oikeassa asennossa ja kaikki muukin kohdallaan :) ehkä.

Tämmösiä mietteitä tänään. :)

Tsemppiä ja plussatuulia! :)

Takaisin