Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitäs sanotte, onkohan viivanpaikka vai plussa? :wideyed: ma piti kuukautisten alkaa...

Liitteet

• New Doc 2018-03-29_1.jpg
    New Doc 2018-03-29_1.jpg
    88.6 KB · Katsottu: 247
Valma89, minunkin mielestä plussa. Onnea! :Heartred

Edit. Tämä sovellus sekoilee jotain omiaan, välillä näkyy vastaus kahtena ja sitten ei näkynytkään :wacky:

Tsemppiä Alinah! Onneks ootte hoidoissa niin siellä on ammattilaiset pähkäilemässä seuraavaa siirtoa ja saatte apua.. ei tartte yksin murehtia ja miettiä mitä sit. Kaikki kyllä vielä järjestyy <3 Voimahali!

Mä oon heittänyt jo hanskat tiskiin. Meille ei toista tuu ennenkun bmi on alle 40 ja päästään hoitoihin. Puuh. Mies on vetänyt meidän lisääntymisongelmat jo ihan vitsiksi, eihän tässä tosiaan voi enää kun nauraa tälle omalle epäonniselle tilanteelle x) :D Onneks on muuta ajateltavaa ja edes yksi lottovoitto sylissä <3

Ja plussa näyttää olevan, valma. Onnea!

"Uusi" kuumeilija ilmoittautuu mukaan. Pyhästi vannoin kanssasisarille Raskaaksi 2017- ryhmässä, että uuteen ryhmään en enää liity (mukana jo vuodesta 2015!?!?!), mut ei tämä vauvakuume mihinkään katoa, päinvastoin! Ollaan molemmat jo senioreita tässä leikissä, kohta 36. Kaksi yhteistä lastakin on, ensimmäinen onnistui helposti, toisessa menikin 1,5 vuotta ja nyt tätä kolmatta on yritetty jo 3 vuotta!!! On tutkittu spermanäyte (huono), mun hormonitoiminta (normaali), letroja popsin vuoden ja tehty kaksi inseminaatiota, joista ei tulosta. Rankempiin hoitoihin ei lähdetä. Luomuplussaa hartaasti toivotaan. Jo vuosi sitten piti lopettaa koko yritys, mut tässä vaan ollaan edelleen. Negat ei jaksa enää itkettää joka kerta. Hihittelin ketjua lukiessani kun aiemmin oli puhetta missä kuussa olisi vauvan kiva syntyä. Mulle riittäisi vuoden tarkkuudella..

Liian monta tuttua tuntuu edelleen olevan yrityspuuhissa, tsemppiä!

Onnittelut plussanneille, heitäkin on tässä ketjussa jo kiitettävästi!

Jos joku voi lisätä mut listaan, niin kiitos siitä..

RouvaKettunen, 3. toiveissa, yritystä vuodesta 2015

Mä aloin tikuttamaan kiertopäivästä 11 tässä kierrossa.. mulla kyllä näköjään venähtäny kierrot 35-40 paikkeille..
Mul on kp32 mietin et jos just kp10 kohdalla alottelis. Vois muutenki kun on saman pvän se lääkärikin sit sinne näihin asioihin liittyen. Usein mun ovis mun päätelmieni mukaan on 16-18 välillä ja joskus 14. En oo ikinä tikutellu mut mul on usein migreeni aina keskel kiertoa ja sit ennen menkkoja. Jostain luin et migreeni ja etova olo on oviksen oireita ja sit tietty kosteus mut niiku muuten. Ollaan kyl aina joka toinen pvä pupuiltu oviksen tienoilla, mut ei se aina oo tuottanu tulosta. Toivoisin et ens kierrosta tärppäis syliin asti!

RouvaKettunen, plussapuhallus sinne päin! Joo, mä oon tottunut vuosikymmenen tarkkuuteen ;)
Hempuliini, mulla on vähän myöhäisempiä oviksia, eli kp 13 alkaen riittää, jos kuvittelis olevan 26-27 päivän kierto.
Mä aina raportoin, ettei meillä mitään tapahdu ja taas tänään pääsen ilmoittamaan viiveistä. Ollaan sen verran kipeenä koko sakki, että ei tähän uskalla mitään alkioita sotkea. Eli toukokuussa jos pääsis yrittämään lisääntymistä sitten.

Hui. Täytyy huomenna aamulla testata uudestaan, olin niin varma että kuukautiset alkaa ajallaan kun niihin tavallisesti viittaavat oireetkin alkoivat normaalisti.. Mutta varovaisesti kiitän kaikkia onnitteluista, toivottavasti olisi sitä miltä näyttää ja kaikki päättyisi hyvin :smiley-bounce013

Takaisin