Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuva unohtu.
ImageUploadedByVau Foorumi1522256171.923319.jpg

Onnea Ibis! :)

Kävin gyne tarkistuksessa eilen kun olisin halunnu papan otattaa mut gyne ei suostunu ottamaan kun on seula tulossa tänä vuonna :bored: Osaakohan kukaan sanoa tosta limakalvon paksuudesta kierron eri vaiheissa? Jäi mietityttää kun se gyne sano et on alle 4mm mut ei mitään et onko ihan normaalia vai ei... kp26/28 meneillään :wideyed:

Alle 4mm kuulostaa kyllä aika ohuelta.. varsinkin tuossa vaiheessa kiertoa. En oo kyllä ammattilainen mutta mulla oli dpo8 viimeksi 10mm.

Mäkin oon käsittäny että limakalvon paksuus menee just noin miten Unicorn kuvasi, ohuimillaan heti menkkojen jälkeen kun limakalvo vuotanut ulos ja siitä lähtee paksuuntumaan ovulaatiota kohden.
Itselläni mitattu limakalvo enkelin synnytyksen jälkitarkastuksessa (n.6 viikkoa synnytyksestä) jolloin limakalvo oli 10mm ja lääkäri arvioi sen perusteella että menkat voisi alkaa pian. Siitä on nyt tosiaan se 4 viikkoa aikaa. Vuodan varmaan kuiviin jos ja kun ne menkat joskus alkaa :wideyed:.

Alle 4mm kuulostaa kyllä aika ohuelta.. varsinkin tuossa vaiheessa kiertoa. En oo kyllä ammattilainen mutta mulla oli dpo8 viimeksi 10mm.

Noku muistelin just samoin miten tossa aikasemmin laitoit niin kuulostaa kyl todella ohuelta näihin päiviin :wideyed: Liekö sit vaan kroppa vielä sekasin siitä keskenmenosta vai mitä mut mee ja tiedä taas. Ois pitäny kysyy silt gyneltä mut se oli niin ärsyttävä et halusin vaan pois sieltä mahdollisimman nopeesti :shifty:

Luruh, jospa se siitä tasoittuu ajan kanssa. Mun lääkäri just sanoi, että hienot alkiot kyllä tarttuu kökkösempäänkin limikseen, jos niikseen tulee. Mulla oli km:n jälkeen tunne, että estrogeeniä on vaikka muille, mutta ovulaatiot kyllä jäi väliin ja kierron pituudet heitteli.

Mä ajattelin alkaa huomenna testailemaan ovista, tällä hetkellä ei oo kauheesti tietoa edes, että mihin aikoihin se on tuloillaan.
Ootteko mistä löytänyt noita macakapseleita? Jostain luin, että se jauhe maistuu ihan kamalalta ja sen takia suositeltiin syömään kapseleina. Geleen syömistä takana pian viikon verran, täytyisi saada se greippimehun juominen ihan jokapäiväiseksi, mutta maistuu vaan mun mielestä aivan kamalalta :hungover::hungover:

Mä oon sekoittanut sen macajauheen greippimehuun :D Greippi peittää aika hyvin sen jauheen maun. Täytyy laittaa niin vähän mehua että sen saa hörpättyä kerralla, ja sit pidättää henkeä kunnes saa huuhtaista pelkällä mehulla alas

Täällä menossa 39kp ja kierto yleensä max 38kp.Lähinnä kierto ollut 30- 35kp lähiaikoina.Kerran oli 44kp silloin oli inseminaatio oottelen nämä pyhät jos ei ala kuukautiset tulemaan niin soitan meidän hoitopaikkaan siis Naikkarille ja kerron että mitä tehdään.Tuntuu vain että kroppa tekee aina omia temppuja ja ei koskaan toimi oikein.Nyt on pitänyt synnytyksen jälkeen joka toinen kierto käynnistää primoluteilla tai teroluteilla.Nyt alkaa mietittymään vain oonkohan edes ovuloinut vaikka muka sain ovis + raskauskeijun liuskatestillä.

Täällä menossa 39kp ja kierto yleensä max 38kp.Lähinnä kierto ollut 30- 35kp lähiaikoina.Kerran oli 44kp silloin oli inseminaatio oottelen nämä pyhät jos ei ala kuukautiset tulemaan niin soitan meidän hoitopaikkaan siis Naikkarille ja kerron että mitä tehdään.Tuntuu vain että kroppa tekee aina omia temppuja ja ei koskaan toimi oikein.Nyt on pitänyt synnytyksen jälkeen joka toinen kierto käynnistää primoluteilla tai teroluteilla.Nyt alkaa mietittymään vain oonkohan edes ovuloinut vaikka muka sain ovis + raskauskeijun liuskatestillä.

Mitäs raskaustesti näyttää heitsu? ;)

Kiitos kaikille greippimehuun vastanneille! Kai se on sitä litkittävä sitten, ei oo kyllä yhtään mun makuun [emoji51] Yk 8 lähtee käyntiin, kp 4.

Mä luulin mun kierron olevan sekaisin kuin seinäkello, mutta kas tänä aamuna tasan 27 päivää edellisestä LH-piikistä testasin tällaisen plussan, kierrot olleet just sen 27 päivää. Edellisen oviksen jälkeen alkoi tuhrutella jo viikon sisään ja joku 8 dpo alkoi runsaahkot menkat. Sen jälkeen ollutkin tasan yks päivä tähän mennessä, ettei olis jonkunlaista tuhruvuotoa. Viikko sitten aloitin jo oviksen bongailun ja luulin sen missanneeni...

Kiva, että jotain säännöllisyyttä havaittavissa, mutta jos tää älytön vuotelu jatkuu, meen kyllä gynellä käymään. Mieskin tällä hetkellä tosi stressaantunut omista opiskelu/työjutuista, niin tuskin kauhean aktiivista puuhastelua odotettavissa. Eilen tuli onneks talleteltua, jee. Kkm jälkeen on olo alkanut viimein helpottaa ja on enemmän keskittynyt harrastuksiin ja muihin juttuihin kuin näitä miettimään koko ajan, ihan hyvä.

IMG_20180329_092855.jpg

Äsken tein clearbluen kaksoishormoonin ja sain vilkkuvan hymynaaman, lähes samalla ovenavauksella lähdin kotiovesta ulos kun kiire ultraan! Aika 10.50, pääsee sanomaan lääkärille että nyt tuli vilkkuva hymynaama.. Saa nähdä mitä näkyy ultrassa sitten!

Kp18

Täällä aina ajat myöhässä, pari minuuttia ennen mun aikaa kutsuttiin tonne huoneeseen joku ennen minua. Ei yllätä yhtään taas, tässä kun istun ja odotan niin tunnen ihan selkeitä jomotuksia vasemmalla munasarjassa..

Ootteko mistä löytänyt noita macakapseleita? Jostain luin, että se jauhe maistuu ihan kamalalta ja sen takia suositeltiin syömään kapseleina.
Googlesta kun etsii hakusanalla macakapselit niin pitäs löytyä. Itse taisin tilata Puhdistamon kapseleita Hyvinvoinnin verkkokaupasta.

Mäkin voisin ostaa niitä macakapseleita ja greippimehua :D
Täällä kp30 ja menkat alkaa varmaan tossa 10 päivän päästä about.. odottelua..dpo2 varmaankin?

Mä ajattelin alkaa huomenna testailemaan ovista, tällä hetkellä ei oo kauheesti tietoa edes, että mihin aikoihin se on tuloillaan.
Ootteko mistä löytänyt noita macakapseleita? Jostain luin, että se jauhe maistuu ihan kamalalta ja sen takia suositeltiin syömään kapseleina. Geleen syömistä takana pian viikon verran, täytyisi saada se greippimehun juominen ihan jokapäiväiseksi, mutta maistuu vaan mun mielestä aivan kamalalta :hungover::hungover:

Viimeksi ostin Life-kaupasta (Leader Maca -tabletit). Olisin halunnut kokeilla Puhdistamon kapseleita mutta siellä ei ollut. Aiemmin olen tilannut myös sinunapteekki.fi -verkkokaupasta.

Eipä ollut sitten juuri muutosta viime perjantain ultraan, mulla aloitetaan sitten Menopur (joku semmonen) tai GonalF pistoshoito ensikierrossa. Käyn vaan alkukierrosta ottaa taas LH ja FSH verikokeet, jotka on kertaalleen otettu. Niin pystytään kuulemma katsomaan millä pistoshoidolla aloitetaan.

Mä sit romahdin täysin tuolla ultrassa, itku pääsi. Toinen lääkäri siinä lohdutteli ja sanoi vaan että nää on tosi rankkoja asioita mutta eiköhän me joku lääke sulle löydetä.

Ovistestailut saa lopettaa tähän kiertoon...

Kp18

Mä ostin lifesta puhdistamon maca kapseleita! :) ei oo onneksi maha mennyt sekaisin niistä.

Muokattu viimeksi:
Takaisin