Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea Ibis! :)
Kävin gyne tarkistuksessa eilen kun olisin halunnu papan otattaa mut gyne ei suostunu ottamaan kun on seula tulossa tänä vuonna Osaakohan kukaan sanoa tosta limakalvon paksuudesta kierron eri vaiheissa? Jäi mietityttää kun se gyne sano et on alle 4mm mut ei mitään et onko ihan normaalia vai ei... kp26/28 meneillään
Alle 4mm kuulostaa kyllä aika ohuelta.. varsinkin tuossa vaiheessa kiertoa. En oo kyllä ammattilainen mutta mulla oli dpo8 viimeksi 10mm.
Täällä menossa 39kp ja kierto yleensä max 38kp.Lähinnä kierto ollut 30- 35kp lähiaikoina.Kerran oli 44kp silloin oli inseminaatio oottelen nämä pyhät jos ei ala kuukautiset tulemaan niin soitan meidän hoitopaikkaan siis Naikkarille ja kerron että mitä tehdään.Tuntuu vain että kroppa tekee aina omia temppuja ja ei koskaan toimi oikein.Nyt on pitänyt synnytyksen jälkeen joka toinen kierto käynnistää primoluteilla tai teroluteilla.Nyt alkaa mietittymään vain oonkohan edes ovuloinut vaikka muka sain ovis + raskauskeijun liuskatestillä.
Raskausoireita ei ole ja aaloilevasti turvotusta ja vatsakramppeja.Tein raskaustestin 14dpo kohdalla siis 34kp kohdalla.Testi oli nega.Mitäs raskaustesti näyttää heitsu?
Kiitos kaikille greippimehuun vastanneille! Kai se on sitä litkittävä sitten, ei oo kyllä yhtään mun makuun [emoji51] Yk 8 lähtee käyntiin, kp 4.
Googlesta kun etsii hakusanalla macakapselit niin pitäs löytyä. Itse taisin tilata Puhdistamon kapseleita Hyvinvoinnin verkkokaupasta.Ootteko mistä löytänyt noita macakapseleita? Jostain luin, että se jauhe maistuu ihan kamalalta ja sen takia suositeltiin syömään kapseleina.
Mä ajattelin alkaa huomenna testailemaan ovista, tällä hetkellä ei oo kauheesti tietoa edes, että mihin aikoihin se on tuloillaan.
Ootteko mistä löytänyt noita macakapseleita? Jostain luin, että se jauhe maistuu ihan kamalalta ja sen takia suositeltiin syömään kapseleina. Geleen syömistä takana pian viikon verran, täytyisi saada se greippimehun juominen ihan jokapäiväiseksi, mutta maistuu vaan mun mielestä aivan kamalalta