Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea ibis!

Täällä dbo 9 tai 10 ja nega edelleen. Kaksi päivää vielä epätoivotestausta ja sit lopetan lugesteronit. Ei muuta kun yk4 kehiin...

Paljon onnea ibis toivotaan, että pieni pysyy matkassa tiukasti loppuun saakka :)

Maca kapseleita oon miettiny, että ottaisin käyttöön ne sitten seuraavaan kiertoon. Nyt vaa odotan et tää km on ohi ja pääsee uuteen kiertoon. Yk3:n lasken varmaa vasta sitte alkavaks ku keskenmenon jälkeen on yhet menkat tullu nii tietää mistä laskee kiertopäiviä jne.

Just käyty psykologilla juttelemassa km:sta ja seuraavaks lääkärille aika. En oikee tiiä et mitä siel lääkärissä tehdään tai mitää, mut kohtahan se selviää.

Täällä yksi uppoava laiva yrittää vielä tarttua häilyvään toivoon. :D

Tänään dpo 9 tai 10 ja häikäisevän puhdas nega testattu. Olen jo aika satavarma, etten ole raskaana. Ajatusleikkinä mietin kuitenkin...

pdo 5 tunsin kipua kohdussa ja vihlaisuja, joita luonnollisesti toivoin kiinnittymiskivuiksi. ;) Näin ei ilmeisesti kuitenkaan ollut kun testit näyttää negaa... Äsken alkoi samanlainen kipu. Todennäköisesti enteilee menkkoja (ei tosin yleensä tule näin aikaisin noin selkeät pms oireet), mutta voisiko olla mahdollista, että siellä vasta kiinnitytään? Toisaalta mitäs se Dpo5 sit olis ollut... blaah... Nää on näitä epätoivoisia haaveita joita yrittää ylläpitää kun on niin kova vauvankaipuu... :rolleyes:

Gynellä käyty, kysta poissa. Ovis jo mennyt, tosin niin epäilinkin, ja gynen mielestä oltiin ajoitettu peiton heilutukset optimaalisesti. Ei voi kuin odottaa. kp 15.
Onnea Ibis! Ja hienoa Liirumlaarum että on mahdollisuus käydä juttelemassa. Omassa kmssä ei kyllä ollut puhettakaan, tosin meni aika aikaisessa vaiheessa kesken. Elämä oli kyllä tuolloin aika mullinmallin, eli ihan hyvä olisi tehnyt. Kävin sitten esikoisen raskausaikana neuvolan perhepsykologilla, mutta se oli kyllä aika tyhjänpäivästä...

Onnea Ibis! :)

Kävin gyne tarkistuksessa eilen kun olisin halunnu papan otattaa mut gyne ei suostunu ottamaan kun on seula tulossa tänä vuonna :bored: Osaakohan kukaan sanoa tosta limakalvon paksuudesta kierron eri vaiheissa? Jäi mietityttää kun se gyne sano et on alle 4mm mut ei mitään et onko ihan normaalia vai ei... kp26/28 meneillään :wideyed:

Luruh, Mä en tiedä oheneeko se loppukiertoon, vaikkei vielä vuoda. Mutta optimaalisesti se kai olis jossain 7,5-8,5 mm seutuvilla oviksen aikaan. Mitenköhän ne mittaa - ainakin näyttää, että ne vetää ”reunasta reunaan”, jaetaanko se kahdella sitten kun on kaksi pintaa..? Tietääkö joku?

Mulla oli viime viikon perjantaina kp12 limakalvo 3mm.. Huomenna uusi ultra niin nähdään onko mitään muutosta...

Ovistestit puhtaita negoja.. kp17

Täällä yksi uppoava laiva yrittää vielä tarttua häilyvään toivoon. :D

Tänään dpo 9 tai 10 ja häikäisevän puhdas nega testattu. Olen jo aika satavarma, etten ole raskaana. Ajatusleikkinä mietin kuitenkin...

pdo 5 tunsin kipua kohdussa ja vihlaisuja, joita luonnollisesti toivoin kiinnittymiskivuiksi. ;) Näin ei ilmeisesti kuitenkaan ollut kun testit näyttää negaa... Äsken alkoi samanlainen kipu. Todennäköisesti enteilee menkkoja (ei tosin yleensä tule näin aikaisin noin selkeät pms oireet), mutta voisiko olla mahdollista, että siellä vasta kiinnitytään? Toisaalta mitäs se Dpo5 sit olis ollut... blaah... Nää on näitä epätoivoisia haaveita joita yrittää ylläpitää kun on niin kova vauvankaipuu... :rolleyes:

Sulla on tosi aikaiset dpo:t vielä, älähän hoppuile :) Nimim. Haamuviivan aikoinaan vasta rv 4+4 saanut

Luruh, Mä en tiedä oheneeko se loppukiertoon, vaikkei vielä vuoda. Mutta optimaalisesti se kai olis jossain 7,5-8,5 mm seutuvilla oviksen aikaan. Mitenköhän ne mittaa - ainakin näyttää, että ne vetää ”reunasta reunaan”, jaetaanko se kahdella sitten kun on kaksi pintaa..? Tietääkö joku?

Kai se loppukiertoon ohenee mut jäi vaan mietityttää.. Pitääki kotona kattoo ku sain uä kuvat mukaan ja niis oli jotain merkintöjä tehty et oisko niissä ne mittauspisteet merkattuna.

Onnea Ibis! :) mahtavaa!

Täällä kp5 meneillään ja oli todella niukat kuukautiset kyllä. Kivut oli kp1-2 kyllä järkyttävät ja etenkin sattui suolistoon.. Prkl onkohan se nyt se endo :(

Mutta takanapäin ja eilen aloitin macakapselit :) katsotaan vaikuttaako mihinkään! (Aloitin vasta eilen, kun unohdin kp1 koko kapselit :D )

Totta... mutta samalla "pitäisi " kohta näkyä kun pe on jo kp1.... Lyhyt luteaalivaihe kun on... :confused:

Sepä se, kun lyhyellä luteaalivaiheella se ”testaa kun oot myöhässä” on loppujen lopuksi melko pieni dpo. Itse saisin olla 4-5 päivää myöhässä, että on vasta 14 dpo, jolloin yleisesti ottaen näkyy tuloksia. Tsempit sinne!!

Jos oikein etsimällä etsii oireita niin yliherkkä hajuaisti! Mies osti tulppaaneja mulle mutten pysty pitämään niitä pöydällä kun haisee niin karmeelle, mies ei haista mitään vaikka hänelläkin aika herkkä nenä = tulppaanit koristaa nyt vessaa.

Tuli kyllä mieleen että saatan olla herkistynyt lisää kun taustalla hometalossa työskentely ja melko vahvat oireet sieltä. En vaan tiedä mikä nyt herkistäisi kun asutaan uudessa talossa eikä pitäis olla mitään ongelmaa sisäilmassa. Pirullinen vaiva!

Täällä jo kp 45/34-38, alkaa pikkuhiljaa tympimään tää menkkojen odottelu kun ei ole edes mitään tädin vierailuun viittaavaa havaittavissa. :meh:

Tarkistin noi kuvat niin ilmeisesti ne mittaa sen ihan erikseen, tai ainaki tossa kuvassa on kaks eri mittausta merkittynä :wideyed:

Eikös se limakalvo paksune loppukierta kohden.. siihen ainakin pyritään? On munasolulle hyvä alusta kiinnittyä.. ja jos limakalvo on liian ohut niin siihen ei pysty kunnolla kiinnittymään.. itsellä mitattu joskus dpo8 10mm limakalvo!

Ja sit kun on kk lähellä niin limakalvo valuu ulos kk verenä ja alkaa taas ”kasvaa” uudelleen? Näin mä oon käsittänyt biologian tunneilta :D

Sit jos ovulaatioo ei tapahdu ja kk ei tuu moneen kk niin sithän se limakalvo hajoaa omaan paksuuteen ja tyhjennysvuoto tulee sen seurauksena :)

Tässä havainnollistava kuva tosta limakalvosta :)

Takaisin