Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä yksi uppoava laiva yrittää vielä tarttua häilyvään toivoon. :D
Tänään dpo 9 tai 10 ja häikäisevän puhdas nega testattu. Olen jo aika satavarma, etten ole raskaana. Ajatusleikkinä mietin kuitenkin...
pdo 5 tunsin kipua kohdussa ja vihlaisuja, joita luonnollisesti toivoin kiinnittymiskivuiksi. Näin ei ilmeisesti kuitenkaan ollut kun testit näyttää negaa... Äsken alkoi samanlainen kipu. Todennäköisesti enteilee menkkoja (ei tosin yleensä tule näin aikaisin noin selkeät pms oireet), mutta voisiko olla mahdollista, että siellä vasta kiinnitytään? Toisaalta mitäs se Dpo5 sit olis ollut... blaah... Nää on näitä epätoivoisia haaveita joita yrittää ylläpitää kun on niin kova vauvankaipuu...
Sulla on tosi aikaiset dpo:t vielä, älähän hoppuile :) Nimim. Haamuviivan aikoinaan vasta rv 4+4 saanut
Luruh, Mä en tiedä oheneeko se loppukiertoon, vaikkei vielä vuoda. Mutta optimaalisesti se kai olis jossain 7,5-8,5 mm seutuvilla oviksen aikaan. Mitenköhän ne mittaa - ainakin näyttää, että ne vetää ”reunasta reunaan”, jaetaanko se kahdella sitten kun on kaksi pintaa..? Tietääkö joku?
Totta... mutta samalla "pitäisi " kohta näkyä kun pe on jo kp1.... Lyhyt luteaalivaihe kun on...
Luruh, Mä en tiedä oheneeko se loppukiertoon, vaikkei vielä vuoda. Mutta optimaalisesti se kai olis jossain 7,5-8,5 mm seutuvilla oviksen aikaan. Mitenköhän ne mittaa - ainakin näyttää, että ne vetää ”reunasta reunaan”, jaetaanko se kahdella sitten kun on kaksi pintaa..? Tietääkö joku?