Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ainiin ja tein tänään vielä ovis testin, siis tikulla ja tummaa näytti taas, en kestä enää tätä... xD
puikolla en enää testannu ku negaa olisi kuitenki näyttäny :D turha tuhlata niitä :D
mies naurahti että mulla näyttää olevan aina ovulaatio xD
On se jännä kun mulla noi
Pc ovistestit näyttää tummaa aina
Kai olet tehnyt myös raskaustestin jossain välissä?
Voinko kysyy teiltä noista valkovuodoista sen verran että tuleeks teil oviksen jälkeen pelkkä kuiva kausi vai miten?
Voinko kysyy teiltä noista valkovuodoista sen verran että tuleeks teil oviksen jälkeen pelkkä kuiva kausi vai miten?
Mun kommentti ei ollut tarkoitettu kenellekään, ja toivottavasti siitä ei kukaan loukkaantunut. Kyllä itsekin esikoista yrittäessä mietin, missä kuussa olisi kiva saada vauva.. mutta kun 4v oli yritystä takana niin kyllä siinä ei enää syntymäkuukausiööa ollut mitään väliä. Sama tämän kakkosen kanssa. 2v yritystä täynnä. Kiva jos jollain on raskautuminen niin helppoa että onnistaa saada vauva alulle niin että syntymäkuukaudenkin voi suunnitella, mutta valitettavasti kaikilla se ei ole mahdollista. Kaikilla ei ole mahdollista valita edes vuotta, jolloin haluaisi vauvan syntyvän. Peace and love
Kaitsu, mulla ei oo kuivaa kautta ollenkaan, en tiedäcmistä johtuu. Joskus alkoi oviksen jälkeen olemaan kuivaa ja sit pikkusta ennen menkkoja alkoi voidemainen vv. Nyt viimeaikoina pikkasta ennen ovista alkaa runsas vv ja sitä riittää menkkojen alkuun asti. Koostumus muuttuu mutta määrä ei. Oviksen aikaan selkeästi juoksevampaa ja alkkarit jatkuvasti märkänä, ennen menkkoja tosi paksua ja valkoista , niinkun käsivoide :D ehkä jopa paksumpaa.
Mulla tuntuu alkavan jo ennen ovista jostain syystä. On vähän turhan kuivat limakalvot.
No älä vaan! Ite olin kyl vähän et okei.Voi hyvänen aika... No ei kai siinä jos joku onnistuu noin hyvin suunnittelemaan.
Minäkin vähän alkuvaiheessa ajattelin, kun toista ruvettiin yrittämään että kevätvauva ois mukava ei nyt suoraan yrittämällä yritetty tähdätä siihen. Tässä vaiheessa kun puoltoista vuotta yrittäny ja keskenmeno ollut, niin ois kiva kun se vauva tulisi, ajalla ei väliä. Odottavan aika on pitkä. Aattelin myös sitä että haluisin jatkaa hoitovapaata samaan syssyyn toisen kanssa, mutta se ei nyt onnistu. On kyllä todellakin huomannu että ei voi itse päättää milloin lapsi suodaan.