Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä alkoi vuoto. Tästä kierrosta jos lopultakin raskautuisin niin LA olisi taulukon mukaan 30.12. Vielä on tämä yksi mahdollisuus saada vuoden 2018 vauva!

Ainiin ja tein tänään vielä ovis testin, siis tikulla ja tummaa näytti taas, en kestä enää tätä... xD
puikolla en enää testannu ku negaa olisi kuitenki näyttäny :D turha tuhlata niitä :D
mies naurahti että mulla näyttää olevan aina ovulaatio xD
On se jännä kun mulla noi
Pc ovistestit näyttää tummaa aina

Ainiin ja tein tänään vielä ovis testin, siis tikulla ja tummaa näytti taas, en kestä enää tätä... xD
puikolla en enää testannu ku negaa olisi kuitenki näyttäny :D turha tuhlata niitä :D
mies naurahti että mulla näyttää olevan aina ovulaatio xD
On se jännä kun mulla noi
Pc ovistestit näyttää tummaa aina

Kai olet tehnyt myös raskaustestin jossain välissä?

Kai olet tehnyt myös raskaustestin jossain välissä?

En oo:wacky: ku en oo kuitenkaan raskaana..!:meh:
Siis mulla on perus menkkaoireita vähän ollut ja oon ihan varma että ne menkat alkaa ens viikolla..(pessimisti ei pety:grin) Teen sitten kun oon kp40 yli :D mulla kierrot on heitelly ihan kamalasti, tosi epäsäännölliset.
En vaan haluu nähdä sitä negaa testissä:inpain:

Voinko kysyy teiltä noista valkovuodoista sen verran että tuleeks teil oviksen jälkeen pelkkä kuiva kausi vai miten?o_O

Mä laskin tän kierron la:an ihan vaan siksi että näkisin kuinka lähelle omaa synttäriä se olisi :)
Mun veli aloitti pk:n ehdotuksesta koulun vuoden myöhemmin. Hän on syntynyt marraskuun lopussa. Harmi jos noita arvioita ei enää tehdä.

Tulispa vauva, kunhan ois terve :/ Ovis toivottavasti pian tulossa.

Täällä dpo 6 tai 7. Yritän keskiviikkoon sinnitellä testaamisen kanssa. Silloin olisi kierron vika päivä. Saa nähdä miten käy et maltanko. Niitä negoja on niin mieltä ylentävää tehdä. :D

Tässä kierrossa ei tosiaan mennyt ihan ajoitus kohdalleen, viimeisen talletuksen ja oviksen välillä oli 2-3pv... :( Mut mahdollista se kait silti olisi.

Voinko kysyy teiltä noista valkovuodoista sen verran että tuleeks teil oviksen jälkeen pelkkä kuiva kausi vai miten?o_O

Ainakin selkeästi kuivempi. Mulla kun luget käytössä niin sitä lääkkeen tahnaa valuu kyllä. Et vaikea sanoa onko valkkaria siinä joukossa minkä verran. :confused:

Mun kommentti ei ollut tarkoitettu kenellekään, ja toivottavasti siitä ei kukaan loukkaantunut. Kyllä itsekin esikoista yrittäessä mietin, missä kuussa olisi kiva saada vauva.. mutta kun 4v oli yritystä takana niin kyllä siinä ei enää syntymäkuukausiööa ollut mitään väliä. Sama tämän kakkosen kanssa. 2v yritystä täynnä. Kiva jos jollain on raskautuminen niin helppoa että onnistaa saada vauva alulle niin että syntymäkuukaudenkin voi suunnitella, mutta valitettavasti kaikilla se ei ole mahdollista. Kaikilla ei ole mahdollista valita edes vuotta, jolloin haluaisi vauvan syntyvän. Peace and love <3

Kaitsu, mulla ei oo kuivaa kautta ollenkaan, en tiedäcmistä johtuu. Joskus alkoi oviksen jälkeen olemaan kuivaa ja sit pikkusta ennen menkkoja alkoi voidemainen vv. Nyt viimeaikoina pikkasta ennen ovista alkaa runsas vv ja sitä riittää menkkojen alkuun asti. Koostumus muuttuu mutta määrä ei. Oviksen aikaan selkeästi juoksevampaa ja alkkarit jatkuvasti märkänä, ennen menkkoja tosi paksua ja valkoista , niinkun käsivoide :D ehkä jopa paksumpaa.

Mun kommentti ei ollut tarkoitettu kenellekään, ja toivottavasti siitä ei kukaan loukkaantunut. Kyllä itsekin esikoista yrittäessä mietin, missä kuussa olisi kiva saada vauva.. mutta kun 4v oli yritystä takana niin kyllä siinä ei enää syntymäkuukausiööa ollut mitään väliä. Sama tämän kakkosen kanssa. 2v yritystä täynnä. Kiva jos jollain on raskautuminen niin helppoa että onnistaa saada vauva alulle niin että syntymäkuukaudenkin voi suunnitella, mutta valitettavasti kaikilla se ei ole mahdollista. Kaikilla ei ole mahdollista valita edes vuotta, jolloin haluaisi vauvan syntyvän. Peace and love <3

Kaitsu, mulla ei oo kuivaa kautta ollenkaan, en tiedäcmistä johtuu. Joskus alkoi oviksen jälkeen olemaan kuivaa ja sit pikkusta ennen menkkoja alkoi voidemainen vv. Nyt viimeaikoina pikkasta ennen ovista alkaa runsas vv ja sitä riittää menkkojen alkuun asti. Koostumus muuttuu mutta määrä ei. Oviksen aikaan selkeästi juoksevampaa ja alkkarit jatkuvasti märkänä, ennen menkkoja tosi paksua ja valkoista , niinkun käsivoide :D ehkä jopa paksumpaa.

Okei no sit en oo ainoa täällä kenellä ei kans oo selkesti kuivaa kautta :D

Mulla tuntuu alkavan jo ennen ovista jostain syystä. On vähän turhan kuivat limakalvot.

Mulla on aina enempi tai vähempi kosteaa. Jokunen päivä ennen ovista alkaa enempi kostea aika. Alkaa kunnon limapläjäyksellä. Oviksen jälkeen vähemmän kosteaa. Viime kierrossa joka oli eka letro kierto oli normaalia kuivempaa.

Säästää ainakin liukuvoiteessa jos on kosteutta omasta takaa. Me joudutaan melkein aina käyttämään ja se vähän harmittaa.

Minäkin vähän alkuvaiheessa ajattelin, kun toista ruvettiin yrittämään että kevätvauva ois mukava ei nyt suoraan yrittämällä yritetty tähdätä siihen. Tässä vaiheessa kun puoltoista vuotta yrittäny ja keskenmeno ollut, niin ois kiva kun se vauva tulisi, ajalla ei väliä. Odottavan aika on pitkä. Aattelin myös sitä että haluisin jatkaa hoitovapaata samaan syssyyn toisen kanssa, mutta se ei nyt onnistu. On kyllä todellakin huomannu että ei voi itse päättää milloin lapsi suodaan.

Mulla on joskus oviksen aikoihan ja ennen litimärkinä housut valkovuodosta vai mitä lie. Onkohan sekään normaalia.. :rolleyes:

Minäkin vähän alkuvaiheessa ajattelin, kun toista ruvettiin yrittämään että kevätvauva ois mukava ei nyt suoraan yrittämällä yritetty tähdätä siihen. Tässä vaiheessa kun puoltoista vuotta yrittäny ja keskenmeno ollut, niin ois kiva kun se vauva tulisi, ajalla ei väliä. Odottavan aika on pitkä. Aattelin myös sitä että haluisin jatkaa hoitovapaata samaan syssyyn toisen kanssa, mutta se ei nyt onnistu. On kyllä todellakin huomannu että ei voi itse päättää milloin lapsi suodaan.

Mäkin suunnittelin (tai toivoin) että olisin voinut jatkaa hoitovapaata äitiyslomalla, mutta en taida siihenkään junaan enää ehtiä. Seuraavat La menis vuodelle 2019 ja esikoinen jo 3 silloin. :|

Mulla on kuivia kausia enemmän kun märkiä. Johtuu varmaan siitä kun en oo ovuloinut 4kuukauteen. Ei siinä, oon aina ollu enemmänki yhtäkuiva kun Sahara...

Takaisin