Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut Liirumlaarum, kuulostaa kyllä perin kylmältä ja ikävältä lääkäriltä. :sad001

Taitaapi mennä kierto erittäin pitkäksi.
Ovisliman näköistä tulee paljon ja aamulla ovistesti tosi tumma. Tänään kp27!!!
Ei olla muutamaan päivään heiluteltu peittoja kun luulin että ovis oli jo!! Kerkeeköhän illalla enään:arghh::banghead:

Liitteet

• 62E15B64-4070-4DB4-8B22-1E960B0A57BA.jpeg
    62E15B64-4070-4DB4-8B22-1E960B0A57BA.jpeg
    528 KB · Katsottu: 180
Kaitsu, onpa hieno ovisplussa :)
Suorastaan kateeksi käy :D
Tsemppiä kaikille ketjuun, toipumista, uutta mahdollisuutta jne. Plussapuhallus!
Täällä saan teidän muiden kiertovaiheita seurata, kun itse keskityn vain seuraamaan lääkekarttaa, omaa ovulaatiota ei toivota, ”romanttisesti” ollaan vaan klinikan pöydällä :) Eipä silti, miehelläni on keuhkokuume ja itselläni keuhkoputkentulehdus - ei tämä luo intiimiyden ilmapiiriä millään lailla ;)

• Kaitsu, onpa hieno ovisplussa :)
    Suorastaan kateeksi käy :D
    Tsemppiä kaikille ketjuun, toipumista, uutta mahdollisuutta jne. Plussapuhallus!
    Täällä saan teidän muiden kiertovaiheita seurata, kun itse keskityn vain seuraamaan lääkekarttaa, omaa ovulaatiota ei toivota, ”romanttisesti” ollaan vaan klinikan pöydällä :) Eipä silti, miehelläni on keuhkokuume ja itselläni keuhkoputkentulehdus - ei tämä luo intiimiyden ilmapiiriä millään lailla ;)

Voi ei, pikaista paranemista :(
    Mutta hyvä kun teillä on asiat seurannassa ja toivottavasti pian tuottaisi tulosta.

Joo ihmeen selkeä ja meinasin vielä aamulla jättää testaamatta kun ajattelin että ovis on mennyt jo aikoja sitten!!
    Nyt kun saisi illalla vielä hyödynnettyä tän tilanteen:arghh:ääääh.
    No jatkossa osaan varautua sitten erittäin myöhäiseen ovikseen..:shifty:

Cb ovis testillä vielä varmistin ja sekin näyttää ovista!
Siis miten oon elänyt koko ajan siinä ajatuksessa että ovis meni jo. On tää kiertojen epäsäännöllisyys kyllä syvältä..kiva nyt kun ei olla talleteltu edellisinä päivinä.

Liitteet

• DB7C982A-84E2-4394-998B-048029B2C6F7.jpeg
    DB7C982A-84E2-4394-998B-048029B2C6F7.jpeg
    480.4 KB · Katsottu: 129
Liirumlaarum isot pahoittelut! :(

Täällä dpo 7 tai 8. Arvatkaa maltoinko olla testaamatta... :rolleyes: Ja arvatkaa tuliko nega... Oireita olen saanut mielikuvituksessa kehiteltyä enemmän kun nyt näissä parissa aiemmassa yk. Mutta niihin on helppo keksiä myös ihan muukin syy. Juupa juu... Eipä taida tulla enää vauvaa tälle vuodelle.

Kaitsu, joo-o, ei oo helppoo. Tai siis ehkä olisi, jos useamman kerran viikossa säännöllisesti sekstailis. Ei oo meillä sellasta :) Uskon, että peli ei oo vielä menetetty jos limoja viel on!

Liirumlaarum :(
Kaitsulle menestyksekästä iltaa, ei ole myöhäistä ;)

Kp9/27-28 ja blaah! Kaksoishormoni näyttää tyhjää ympyrää, ei näy limoja, vasenta munasarjaa kyllä juilii. Tällä kertaa toivon kyllä joko aikaista tai myöhempää ovista, sillä tuo Flo:n ennustama lauantai on kyllä pahin kaikista, kun mies lähtee viikonlopuksi toiselle paikkakunnalle. Meillä tuo ajoitus on kaikki kaikessa, kun seksiä ei olosuhteista ja muusta johtuen ole joka toinen päivä, hyvä jos kerta viikkoon...

Liirumlaarum :(
Kaitsulle menestyksekästä iltaa, ei ole myöhäistä ;)

Kp9/27-28 ja blaah! Kaksoishormoni näyttää tyhjää ympyrää, ei näy limoja, vasenta munasarjaa kyllä juilii. Tällä kertaa toivon kyllä joko aikaista tai myöhempää ovista, sillä tuo Flo:n ennustama lauantai on kyllä pahin kaikista, kun mies lähtee viikonlopuksi toiselle paikkakunnalle. Meillä tuo ajoitus on kaikki kaikessa, kun seksiä ei olosuhteista ja muusta johtuen ole joka toinen päivä, hyvä jos kerta viikkoon...

Meillä on sama homma..mutta miehen töiden takia, ei pysty joka toinen päivä aina peittoa heiluttelee.
Mutta toivotaan nyt parasta!!

Kaitsu no nyt on kyllä selkee plussa!! Tosta ei voi erehtyä! Mä luovutin jo viikonloppuna mun oviksen suhteen, uskon että se meni jo. Mutta nyt ku näin tuon sun esimerkillsen viivan niin mietin pitäisikö silti jatkaa vielä testailuja :grin

Meilläkään ei kyllä onnistu joka toinen päivä tallettelut.. (ainakaan monta viikkoa putkeen), aikataulut menee meillä muutenkin ristiin ja sitten tuntuu että menee niin suorittamiseksi koko homma että sekä minä että mies mennään ihan lukkoon.

Kaitsu no nyt on kyllä selkee plussa!! Tosta ei voi erehtyä! Mä luovutin jo viikonloppuna mun oviksen suhteen, uskon että se meni jo. Mutta nyt ku näin tuon sun esimerkillsen viivan niin mietin pitäisikö silti jatkaa vielä testailuja :grin

Meilläkään ei kyllä onnistu joka toinen päivä tallettelut.. (ainakaan monta viikkoa putkeen), aikataulut menee meillä muutenkin ristiin ja sitten tuntuu että menee niin suorittamiseksi koko homma että sekä minä että mies mennään ihan lukkoon.

Jatka testailuja!!:joyful:
Mäki olin luovuttamassa mutta ajatteltin aamulla että no teen nyt tänääm vielä vaikka eilen näytti suht vaaleaa ja luulin oviksen menneen jo!:wideyed:

Mies ollu perjantaista asti kuumeessa, onneksi siis oviksesta ole tietoakaan..

Kp15.

Meillä alkaa jännät ajat, nyt ajatukset kohdistuu vähän muuhun(kin) kuin vauvajuttuihin, nimittäin eilen laitettiin elämämme ensimmäiset asuntolainahakemukset menemään! :happy: Kun ei hyvin todennäköisesti saada vauvaa 2018, niin toivottavasti saataisiin oma asunto vielä tämän vuoden puolella. Toive ja tavoite olisi, että päästäisiin viettämään seuraavaa joulua omassa (= pankin :laughing002) kodissa! :) Maltamattomana jo odottelen että päästäisiin tositarkoituksella kiertämään asuntonäyttöjä, vaikka ensin pitäisi se lainalupaus saada ja sehän tässä jännittääkin :grin

Salainensydän, onnea lainaneuvotteluihin ja asuntokaupoille! :) Mekin ostettiin ensimmäinen oma asunto viime syksynä, oli ihana viettää joulu ihan omassa kodissa. Ja vaikka kaikkea pikkujuttuja pitäis vähän remppailla, niin onhan se kiva kun itselle kuitenkin ne tekee. :happy:

Onko kellään kierto venynyt flunssan takia?Jos on niin kuinka pitkään?Torstaihin menessä pitäisi alkaa täällä kuukautiset ja flunssa vieläkin.Tässä kierrossa myös oli pissatulehdus vieraana pläääää.

Mä en oo huomannu että olis venyny kun on muutenkin niin pitkät kierrot:meh:

On kyllä jännä nyt kun oon tässä kierrossa laittanut ylös tuntemuksia ja fiiliksiä niin silloin kun luulin et oli ovis noin päälle viikko sitten niin halutti tosi paljon, oli hyvä fiilis omasta kehosta yms.
Nyt kun ovistikku näyttää plussaa ja limaa tulee niin on ällö olo itestä, vi****aa kaikki, mies ärsyttää tosi paljon, tekis mieli valittaa kaikesta ja ei haluta ollenkaan, ei sitten yhtään kun vatsaankin sattuu ja turvottaa:grin
Mitä hittoo:grin
Kp28 tänään..

Täällä menossa dpo7. Kuviteltuja oireita löytyy vaikka muille jakaa:hilarious: Meillä onneksi sujuu hyvin tuo joka toinen päivä oviksen tienoilla. Tai siis miehellä sujuu:wink Ite en välttämättä aina oikein jaksa innostua mutta mies hoitaa homman mallikkaasti siitä huolimatta:smug: Onhan se vähän suorittamista mutta eipä se näytä ukkelia haittaavan.

Takaisin