Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaitsu, onpa hieno ovisplussa :)
Suorastaan kateeksi käy :D
Tsemppiä kaikille ketjuun, toipumista, uutta mahdollisuutta jne. Plussapuhallus!
Täällä saan teidän muiden kiertovaiheita seurata, kun itse keskityn vain seuraamaan lääkekarttaa, omaa ovulaatiota ei toivota, ”romanttisesti” ollaan vaan klinikan pöydällä :) Eipä silti, miehelläni on keuhkokuume ja itselläni keuhkoputkentulehdus - ei tämä luo intiimiyden ilmapiiriä millään lailla
Liirumlaarum
Kaitsulle menestyksekästä iltaa, ei ole myöhäistä
Kp9/27-28 ja blaah! Kaksoishormoni näyttää tyhjää ympyrää, ei näy limoja, vasenta munasarjaa kyllä juilii. Tällä kertaa toivon kyllä joko aikaista tai myöhempää ovista, sillä tuo Flo:n ennustama lauantai on kyllä pahin kaikista, kun mies lähtee viikonlopuksi toiselle paikkakunnalle. Meillä tuo ajoitus on kaikki kaikessa, kun seksiä ei olosuhteista ja muusta johtuen ole joka toinen päivä, hyvä jos kerta viikkoon...
Kaitsu no nyt on kyllä selkee plussa!! Tosta ei voi erehtyä! Mä luovutin jo viikonloppuna mun oviksen suhteen, uskon että se meni jo. Mutta nyt ku näin tuon sun esimerkillsen viivan niin mietin pitäisikö silti jatkaa vielä testailuja
Meilläkään ei kyllä onnistu joka toinen päivä tallettelut.. (ainakaan monta viikkoa putkeen), aikataulut menee meillä muutenkin ristiin ja sitten tuntuu että menee niin suorittamiseksi koko homma että sekä minä että mies mennään ihan lukkoon.