Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuinka moni käyttää tuota flo-sovellusta? Onko se ollut hyödyllinen? :cat:
Mulla on flo käytössä, muitakin sovelluksia on ollut käytössä mutta oon tykästynyt tohon :) Ite ainakin tykkään ku siihen pystyy kirjaamaan oireita aika laajasti ja aamulämpöjenkin kirjaus onnistuu sen kautta. Alkuun ei kyllä meinannut ennustaa menkkoja sinne päinkään kun itsellä on sen verran pitkä kierto, mutta nyt kun on jo pidempään käyttänyt niin ennusteet osuu aika lailla oikeeseen. :)

Kp8 ja sai pistää taas siteen pöksyihin kun tiputtelee.

Saatiin tulokset sperma-analyysistä. Tiheys lievästi madaltunut, kokonaismäärä normaali, liikkuvuus lievästi alentunut. Eli siittiöitä vissiin on mutta liikkuvuus huonoa.. mitähän tuo tiheys meinaa ?

Mulla aukiolotutkimus huhti-toukokuussa ja saan vissiin jonkun diabeteslääkkeen parantamaan ovista ja auttamaan painon pudotuksessa. Bmi on liian korkea varsinaisiin hoitoihin.

Päätettiin että käyn tuon aukiolotutkimuksem vielä ja lyödään sit hanskat tiskiin hoitojen osalta. Ei jaksa ryhtyä niihin ainakaan just nyt. Hormoonit laittaa mun pään niin sekaisin, että haluan nauttia kesästä ja häistä ihan ilman ylimääräsiä hormoneeja. :)

Mikä toi laihduttava diabeteslääke on ja miten se toimii? Onko sinulla diagnosoitu 2-diabetes?

Yrittääköhän universumi kertoa jotain... Viime kierrossa miehellä oli migreeni parhaat päivät ja nyt iski flunssa... :rolleyes: Voi vitutus maximus. :mad:

Täytyy pistää kaikki toivo sen varaan, että jotkut sinnikkäät siimahännät ovat kestäneet odotella tuolla mestoilla 2-3pv... huoh. ..

Mikä toi laihduttava diabeteslääke on ja miten se toimii? Onko sinulla diagnosoitu 2-diabetes?

Ei oo diabetestä. Enkä tiedä ko lääkkeestä vielä mitään. Tänään tuli vasta kirje jossa se mainittiin enkä oo vielä saanut gyneltä mitään ohjeistusta.

Ei oo diabetestä. Enkä tiedä ko lääkkeestä vielä mitään. Tänään tuli vasta kirje jossa se mainittiin enkä oo vielä saanut gyneltä mitään ohjeistusta.

Oliskohan metformiini. Sitä käytetään 2-tyypin diabeteksen hoidossa.
Sain kans sitä kun mulla pco. Menkat saatiin aikaiseks metformiinilla kun muuten ne tuli 1-2 kertaa vuodessa.
Mullakaan ei oo diabetesta mutta tota käytetään ainakin pco:n hoidossa. Sen avulla lähti n.6kg puolessa vuodessa ilman muuta muutosta ruokaan/liikuntaan.

Itse sain lugesteronit tuohon vaivaan. [emoji4]

Kävitkö yksityisellä gynellä, saitko vaan reseptin kouraan vai pitääkö olla pidempi yritys takana? Sori kyselykausi, sen verran vähän aikaa täällä ollut ettei muista kaikkia. :shy: Mietin tässä just että varaanko ajan yksityiselle, kunnallisella tuskin mitään tekevät.

Ja tuosta Flo-sovelluksesta, oon sitä myös käyttänyt ja ihan ok tykännyt, helppo ja selkeä käyttää. Sen verran vielä epäsäännöllisiä on nuo kierrot vaan vielä, ettei ihan aina osaa ennustaa uuden kierron alkua.

Onnea metsätähti
Unicorn,Tsemppiä painon pudotukseen kun sen aika koittaa ja tuohon tulokseen että jotain häikkää siellä siittiöissä on ne on hitaita liikkumaan ja toimimaan niin kuin pitää.Huom en oo gyne niin kannattaisi varmaan soitella gynelle ja kysyä tästä samalla kun varailet sitä aukiolotutkimusta.

Onnea metsätähti!

Täällä kp1 ja ikinä ennen ei oo kuukautiset alkanut aiemmin kun piti mut nyt alkoi jo 3pv ennen kuin normaalisti. Toivottavasti yk4 ois tuloksekkaampi.

Kävitkö yksityisellä gynellä, saitko vaan reseptin kouraan vai pitääkö olla pidempi yritys takana? Sori kyselykausi, sen verran vähän aikaa täällä ollut ettei muista kaikkia. :shy: Mietin tässä just että varaanko ajan yksityiselle, kunnallisella tuskin mitään tekevät.

Ja tuosta Flo-sovelluksesta, oon sitä myös käyttänyt ja ihan ok tykännyt, helppo ja selkeä käyttää. Sen verran vielä epäsäännöllisiä on nuo kierrot vaan vielä, ettei ihan aina osaa ennustaa uuden kierron alkua.

Kävin nyt tässä "toisessa kierroksessa" yksityisellä ja sain suoraan reseptin. Mulla siis aiemmin oli vaikeutta raskautua ja käytiin tutkimuksissa = kaikki ok. Itse sanoin et luteaalivaihe on lyhyt (10pv) ja silloin lääkäri sanoi et kokeillaan lugeja. Tärppäsi heti ja kolme lasta tuli vuoden ikäeroilla. :)

En siksi jäänyt venailemaan nyt vaan menin heti gynelle ja samalla tsekkautin paikat 7 vuoden kierrukan jäljiltä. No, nyt ei ainakaan ekasta tärpännyt eikä varmaan tokastakaan... Mutta ikäkin voi jo vaikuttaa. Osa lääkäreistä ei usko koko lugeihin. Eli ehkä auttavat ehkä eivät. Luteaalivaiheen kyllä pidentää mulla ainakin. Vuoto pysyi poissa kunnes lopetin luget.

Uskaltaisko huomen jo testaa? Miten sitä nyt jännittää niin paljon et kumpaa se näyttää? Ikinä ei ihan näin hirveet kuumotusta oo ollu.:facepalm: Ehkä mä eniten pelkään just mitä se näyttää.

Huomen kp26? Dpo12?

Mä varmaan tuun saamaan tota gonal f, kun olen täysin varma siitä että tarviin sitä tähän letrozolin kylkeen. Ei kypsy muuten follit.

Onnittelut plussanneille!:angelic:
Mulla ollut ihan ihme kiertoja. Eka kierto pillereiden lopetuksen jälkeen oli 29 päivää, seuraava 36, sitten 28 ja nyt oli 40 päivää!
Ei oo ihan hirveen hauskaa :shifty: nyt tosissaan menossa kp 2, sais jo loppua :arghh: Macat otettu tähän kiertoon käyttöön :)

Blääh nega oli...olipas pettymys toki voi muuttua mut näköjään mun arvio oviksesta tais nyt mennä ihan harakoille. Oon kyl hämmentyny niin paljon oireita et miks mun kroppa huijaa mua nyt näin? (Surullinen ja Pettynyt)

Maca on luontaistuote jonka pitäisi parantaa hedelmällisyyttä. En ole varma mitä se ihan tarkalleen tekee. Sitä jos aikoo kokeilla niin kannattaa ostaa tabletteja tai kapseleita, eikä jauhetta. On pahaa.

Mä oon nyt takas täällä, reissusta kotiuduttu :D

Mun pitää lukea ajatuksella teidän kirjoitukset :)

Mulla myös flo ja tykkään siitä paitsi nyt myös mulla nyt ekat kierrot on arvioinu väärin kun on oikeesti olleet pitkät kierrot.

Tänään kp21 ja tässä kierrossa viime viikolla tikutin ovistiukuilla ensimmäistä kertaa! Ennen oon käyttänyt cb digigaalisia. Monena päivänä näytti tummaa viivaa ja luulin et ovis lähestys ja loppu viikosta halutti myös. Limoja en yleensä bongaile enkä nyttenkään.
Eilen tultiin reissusta ja tänään aamulla kokeilin digitaalisella cb ovis testillä- negatiiivnen!
Sitten kokeilin tikulla ja näytti selkeää viivaa!!? Siis miten nää testiliuskat pitäisi lukea siis kuinka selkä sen viivan pitää olla? Hitto kun mulla olisi kuvat mut tää herjaa et liian iso tiedosto

Muoks*
Onnea Metsätähti!! :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin