Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on flo käytössä, muitakin sovelluksia on ollut käytössä mutta oon tykästynyt tohon :) Ite ainakin tykkään ku siihen pystyy kirjaamaan oireita aika laajasti ja aamulämpöjenkin kirjaus onnistuu sen kautta. Alkuun ei kyllä meinannut ennustaa menkkoja sinne päinkään kun itsellä on sen verran pitkä kierto, mutta nyt kun on jo pidempään käyttänyt niin ennusteet osuu aika lailla oikeeseen. :)Kuinka moni käyttää tuota flo-sovellusta? Onko se ollut hyödyllinen?
Saatiin tulokset sperma-analyysistä. Tiheys lievästi madaltunut, kokonaismäärä normaali, liikkuvuus lievästi alentunut. Eli siittiöitä vissiin on mutta liikkuvuus huonoa.. mitähän tuo tiheys meinaa ?
Mulla aukiolotutkimus huhti-toukokuussa ja saan vissiin jonkun diabeteslääkkeen parantamaan ovista ja auttamaan painon pudotuksessa. Bmi on liian korkea varsinaisiin hoitoihin.
Päätettiin että käyn tuon aukiolotutkimuksem vielä ja lyödään sit hanskat tiskiin hoitojen osalta. Ei jaksa ryhtyä niihin ainakaan just nyt. Hormoonit laittaa mun pään niin sekaisin, että haluan nauttia kesästä ja häistä ihan ilman ylimääräsiä hormoneeja. :)
Mikä toi laihduttava diabeteslääke on ja miten se toimii? Onko sinulla diagnosoitu 2-diabetes?
Ei oo diabetestä. Enkä tiedä ko lääkkeestä vielä mitään. Tänään tuli vasta kirje jossa se mainittiin enkä oo vielä saanut gyneltä mitään ohjeistusta.
Itse sain lugesteronit tuohon vaivaan. [emoji4]
Kävitkö yksityisellä gynellä, saitko vaan reseptin kouraan vai pitääkö olla pidempi yritys takana? Sori kyselykausi, sen verran vähän aikaa täällä ollut ettei muista kaikkia. Mietin tässä just että varaanko ajan yksityiselle, kunnallisella tuskin mitään tekevät.
Ja tuosta Flo-sovelluksesta, oon sitä myös käyttänyt ja ihan ok tykännyt, helppo ja selkeä käyttää. Sen verran vielä epäsäännöllisiä on nuo kierrot vaan vielä, ettei ihan aina osaa ennustaa uuden kierron alkua.