Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää on vissiin eka kierto, kun tikutat? Ovisplussan vahvuus on aika yksilöllistä, mutta vaikuttaisi siltä, että tämän aamun viiva on ovisplussa:) Toi tummuminen ei välttämättä oo mitenkään tasaista. Monilla käy niin, että testi tummuu ensin melkein ovisplussaksi ja sitten vähän vaalenee, kunnes ovisplussa pamahtaa viivaan. Iltapäivällä pissa voi olla myös laimeampaa kuin aamulla, joten sekin on voinut vaikuttaa siihen viivan tummuuteen.Hei tikuttelijat! Tein eilen ovistestin aamupäivällä ja tuli saman vahva viiva kontrollin kanssa just 10 min. Ajan päästä. Iltapäivällä tein uuden joka oli jo haaleampi. Ajattelin et se on jo kääntynyt laskuun kun toissailtana tehty viiva oli jo aika vahva = oletin että eilinen aamu oli THE plussa. :D
Mutta. Tänään tein "varuiksi" äsken ovistestin johon pärähti heti vähintään yhtä vahva viiva kun eilen aamulla, ellei tosiaan tummempi.
Oliko se eilinen siis sittenkään plussa vai vasta tänään? voiko tuo testi näyttää useampana päivänä plussaa?
Tää on vissiin eka kierto, kun tikutat? Ovisplussan vahvuus on aika yksilöllistä, mutta vaikuttaisi siltä, että tämän aamun viiva on ovisplussa:) Toi tummuminen ei välttämättä oo mitenkään tasaista. Monilla käy niin, että testi tummuu ensin melkein ovisplussaksi ja sitten vähän vaalenee, kunnes ovisplussa pamahtaa viivaan. Iltapäivällä pissa voi olla myös laimeampaa kuin aamulla, joten sekin on voinut vaikuttaa siihen viivan tummuuteen.
Toivotaan plussaa teille ja pientä syliin saakka!Mä teen viikolla...vähän jännittää. Eggwhitea vaan tulee mitä mulle aina tulee jos on tärpänny muuten tässä vaiheessa kiertoa oon kuiva kun sahara. Panettaa ihan hirveesti koko ajan (tämäkin aina alku raskaudessa). Pelottaa jos on nega koska tulee tunne taas et kroppa valehdellu mulle, positiivinen olis aivan ihanaaa, mut samalla pelottaa kun nyt kaks km takana. Tarkkaa kiertoa mä en tiedä mut lasken nyt km vuodosta koska menkkoja ei oo nyt tietenkään ollut.
Oireet: arat rinnat, etova olo hajuille ja tietyille ruuille, loputon väsymys, panetus/kiimanen, lisääntyny valkkari, alavatsa nippailut ja vaan tunne et odottaa. Toinen kissoista ja poika on melkein kokoajan mun masussa kiinni.
Normisti mun ovis on 16-18 paikkeilla, mutta nyt se oli 14. Dpo10? Kp 24/32?
Fiilikiset: jännittää, piinaa ja pelottaa.
Imetys kyllä voi vaikuttaa luteaalivaiheeseen. Yleensä sen pitäs kyllä korjaantua, kun imetyksen lopetuksesta on kulunut aikaa. Mut oon ymmärtäny et 10 päivää riittää kyllä. Lääkkeillä sitä saa pidennettyy en tiedä saako muuten.Osaiskos joku sanoa, että mikä auttais lyhyeeseen luteaalivaiheeseen? Jos nyt ovis on tapahtunut silloin kun oletan, niin aika lyhyeksi jäänyt toi luteaali, joku 9-11 päivää.. Pari kiertoa nyt saanut tikutettua. Jos gynelle menee, niin antavatko jonkun reseptin vai pitääkö tehdä enemmänkin tutkimuksia? Mietin myös, että voiko tuo imetys ja sen lopettaminen vaikuttaa asiaan..