Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämä siis kuva about 30 sekuntia testin otosta...

Liitteet

• 1521362653124.jpg
    1521362653124.jpg
    47.5 KB · Katsottu: 192
Kiitos neuvoista kaikille!:Heartred Jalka alkaa onneksi olla parempi, kävelykin onnistuu jotenkin. Jos tästä pahenee, niin menen varmasti käymään päivystyksessä. Nyt on jo paljon parempi olo, eikä jalka näytä onneksi yhtään turvonneelta tms. Kenties olikin pirullinen suonenveto tai polvikivuista aiheutunut lihaskramppi.

Hei tikuttelijat! Tein eilen ovistestin aamupäivällä ja tuli saman vahva viiva kontrollin kanssa just 10 min. Ajan päästä. Iltapäivällä tein uuden joka oli jo haaleampi. Ajattelin et se on jo kääntynyt laskuun kun toissailtana tehty viiva oli jo aika vahva = oletin että eilinen aamu oli THE plussa. :D

Mutta. Tänään tein "varuiksi" äsken ovistestin johon pärähti heti vähintään yhtä vahva viiva kun eilen aamulla, ellei tosiaan tummempi. :confused:

Oliko se eilinen siis sittenkään plussa vai vasta tänään? voiko tuo testi näyttää useampana päivänä plussaa?
Tää on vissiin eka kierto, kun tikutat? Ovisplussan vahvuus on aika yksilöllistä, mutta vaikuttaisi siltä, että tämän aamun viiva on ovisplussa:) Toi tummuminen ei välttämättä oo mitenkään tasaista. Monilla käy niin, että testi tummuu ensin melkein ovisplussaksi ja sitten vähän vaalenee, kunnes ovisplussa pamahtaa viivaan. Iltapäivällä pissa voi olla myös laimeampaa kuin aamulla, joten sekin on voinut vaikuttaa siihen viivan tummuuteen.

Tää on vissiin eka kierto, kun tikutat? Ovisplussan vahvuus on aika yksilöllistä, mutta vaikuttaisi siltä, että tämän aamun viiva on ovisplussa:) Toi tummuminen ei välttämättä oo mitenkään tasaista. Monilla käy niin, että testi tummuu ensin melkein ovisplussaksi ja sitten vähän vaalenee, kunnes ovisplussa pamahtaa viivaan. Iltapäivällä pissa voi olla myös laimeampaa kuin aamulla, joten sekin on voinut vaikuttaa siihen viivan tummuuteen.

Olen kyllä pari kiertoa tikutellut ja lopettanut siihen kun se plussa tulee. Tässä tapauksessa aiemmin siis siihen kohtaan kun tässä kierrossa sain sen "aiemman plussan" eilen. Nyt ekaa kertaa tikutin vielä sen jälkeen.

Jäin miettimään, että olenkohan aiemminkin sitten olettanut oviksen aiemmaksi testin perusteella. :confused: Koska aiemmin testiviiva on tummunut 10 minuutin kohdalla vasta tummemmaksi. Sehän on vielä rajoissa mutta...

Muutenhan tällä ei niin isoa merkitystä olisi, jos peitot heiluu säännöllisesti, mutta pitäis luget aloittaa 3pv ovulaatiosta. Niin siksi olisi hyvä tietää.

Tänään kp 31/28-34 dpo 10, ja vitsi että mua jännittää! Flo ennustaa huomiselle menkkoja 42% todennäköisyydellä. Tänään 16%. Mun tekis mieli testata, mutta en vaan uskalla jos näyttääkin negaa ja siitä heti perään alkaa vuoto :/ odottaisko vaan huomista ja kattois alkaako vuoto ja testaa sitten vai miten tässä nyt tekis:confused004 mites muut piinailijat, mikä tilanne?

Kp 29/33, tekisi hirveästi mieli testata mutta tiedän ettei oo tästä kierrosta tärpännyt. Vaikka tietysti se pieni toive aina on. Mitään oireita ei oo, rinnat edelleen arat niinku aina ennen menkkoja.

Metsätähti, testaa vaikka huomenna aamulla:happy:

Mulla melkein sama tilanne metsätähti, kp 30/28-33 ja pitää oottaa kumpi ehtii ensin, menkat vai postin tuomat testit :nailbiting:

Tsemppiä piinailijoille, testikuvia odotellaan!

ON: Olin siis viikon yksin lapsen kanssa ja mies palasi eilen reissusta, varmaan vaan purkautui koko viikon kuorma mieleltä. Juteltiin ja sovittiin (lähinnä mun) kiukuttelut. Tänään hyödynnettiin pojan aamupäikkärit ;) Limat jatkuu vielä tänäänkin, jospa ei oliskaan mennyt ihan plörinäks tää kierto. Kp 15 tänään, flo ennustaa vasta ylihuomiselle ovulaatioo mikä voi kyllä pitää ihan hyvin paikkansa. Eilisiä muniskipuja vaan ihmettelen, Hmm..

Toivottavasti muille pamahtais plussia kun itse testasin tänään (täysin odotetun) negan pitkäksi venyneen kierron vuoksi. Vaikka olin lähes sataprosenttisen varma, että nega tulee ja testin tein varmuuden vuoksi, niin kyllähän se vähän kutkuttava tilanne aina on.

Mä teen viikolla...vähän jännittää. Eggwhitea vaan tulee mitä mulle aina tulee jos on tärpänny muuten tässä vaiheessa kiertoa oon kuiva kun sahara. Panettaa ihan hirveesti koko ajan (tämäkin aina alku raskaudessa). Pelottaa jos on nega koska tulee tunne taas et kroppa valehdellu mulle, positiivinen olis aivan ihanaaa, mut samalla pelottaa kun nyt kaks km takana. Tarkkaa kiertoa mä en tiedä mut lasken nyt km vuodosta koska menkkoja ei oo nyt tietenkään ollut.

Oireet: arat rinnat, etova olo hajuille ja tietyille ruuille, loputon väsymys, panetus/kiimanen, lisääntyny valkkari, tunteellinen, alavatsa nippailut ja vaan tunne et odottaa. Toinen kissoista ja poika on melkein kokoajan mun masussa kiinni.
Normisti mun ovis on 16-18 paikkeilla, mutta nyt se oli 14. Dpo10? Kp 24/32?
Fiilikiset: jännittää, piinaa ja pelottaa.

Muokattu viimeksi:
Mä teen viikolla...vähän jännittää. Eggwhitea vaan tulee mitä mulle aina tulee jos on tärpänny muuten tässä vaiheessa kiertoa oon kuiva kun sahara. Panettaa ihan hirveesti koko ajan (tämäkin aina alku raskaudessa). Pelottaa jos on nega koska tulee tunne taas et kroppa valehdellu mulle, positiivinen olis aivan ihanaaa, mut samalla pelottaa kun nyt kaks km takana. Tarkkaa kiertoa mä en tiedä mut lasken nyt km vuodosta koska menkkoja ei oo nyt tietenkään ollut.

Oireet: arat rinnat, etova olo hajuille ja tietyille ruuille, loputon väsymys, panetus/kiimanen, lisääntyny valkkari, alavatsa nippailut ja vaan tunne et odottaa. Toinen kissoista ja poika on melkein kokoajan mun masussa kiinni.
Normisti mun ovis on 16-18 paikkeilla, mutta nyt se oli 14. Dpo10? Kp 24/32?
Fiilikiset: jännittää, piinaa ja pelottaa.
Toivotaan plussaa teille ja pientä syliin saakka!:Heartred

Viikon päästä ma pitäs alkaa menkat, mut varmaan ens viikolla jo testaan. Koko ajan nuo testit tuolla huutelee, mutta vielä ajattelin pystyä muutaman pv:n vastustelemaan :grin

Lihassärkyä on, nyt siirtynyt myös reisiin. Alavatsassa nippailee. Ei muita oireita, liekö hyvä vai huono. Pelkään taas uutta kystaa, kun silloinkin alavatsassa tuntui kipuilua. Nyt ei kuitenkaan turvota niinku kystan aikana. Toivottavasti pelko on turhaa :happy090 Kp 19/26, dpo 9?

Mulla on kokonaan jäänyt kirjoittelu tänne ..
Ei siitä edellisestä kierrosta tärpännyt, täti oli muutaman päivän myöhässä, nyt pitäis sit huomenna tädin näyttäytyä. Tosin kaikenlaisia oireita sitä taas kuvittelee omaavansa, kun haluaa niin paljon; närästystä useampana päivänä, tukkoinen ja flunssainen olo, pissalla täytyy ravata normaaliakin useammin ja päänsärky on vaivannut myös useammin.
Joko nyt olis tärpännyt, en vaan uskalla tehdä testiä, en haluais pettyä siitä negasta.

Tässä syy miksi ite oon ollut hieman hiljainen nykyään:
Täällä 8dpo ja koko viikonloppu menny kuumeessa ja kauheassa flunssassa.Miehellä samoin kauhea flunssa kuume.Viikonloppu nukuttu ja huomenna pitäisi jaksaa sitten kouluun minun opiskelen siis lähihoitajaksi.Miehen pitäisi jaksaa 7:00 töihin ja kauhea flunssa ollu kumpsellakin.Usko tämän kierron raskauteen aika olematon kun on pitänyt reilulla kädellä ottas flunssa lääkettä ja onhan noita terveitä luomu kiertoja tämän yli neljän vuoden yritys historian saatossa ollut.Viikon päästä viimeistään pitäisi kuukautisten alkaa ja IVF punktio menisi juuri sille viikolle mitä pelkäsi lääkäri ja me että pääsiäinen tulee tielle ja sen viikon punktiot täyttä mikä olisi max aika että voi venyttää punktiota.

Osaiskos joku sanoa, että mikä auttais lyhyeeseen luteaalivaiheeseen? Jos nyt ovis on tapahtunut silloin kun oletan, niin aika lyhyeksi jäänyt toi luteaali, joku 9-11 päivää.. Pari kiertoa nyt saanut tikutettua. Jos gynelle menee, niin antavatko jonkun reseptin vai pitääkö tehdä enemmänkin tutkimuksia? Mietin myös, että voiko tuo imetys ja sen lopettaminen vaikuttaa asiaan..

Osaiskos joku sanoa, että mikä auttais lyhyeeseen luteaalivaiheeseen? Jos nyt ovis on tapahtunut silloin kun oletan, niin aika lyhyeksi jäänyt toi luteaali, joku 9-11 päivää.. Pari kiertoa nyt saanut tikutettua. Jos gynelle menee, niin antavatko jonkun reseptin vai pitääkö tehdä enemmänkin tutkimuksia? Mietin myös, että voiko tuo imetys ja sen lopettaminen vaikuttaa asiaan..
Imetys kyllä voi vaikuttaa luteaalivaiheeseen. Yleensä sen pitäs kyllä korjaantua, kun imetyksen lopetuksesta on kulunut aikaa. Mut oon ymmärtäny et 10 päivää riittää kyllä. Lääkkeillä sitä saa pidennettyy en tiedä saako muuten.

Takaisin