Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä kuvat, jes sainpas nämä ladattua.

Eli ylin on tänään aamulla liuska, alempi tänään tikku ja toka alin viime viikolla ja ihan alin viime viikolla pari pvää ennen toka vikaa :D

Miten noi tän päivän testit voi olla noin eri???

Liitteet

• 19CD1204-97BE-4464-9449-76C02F1BF696.jpeg
    19CD1204-97BE-4464-9449-76C02F1BF696.jpeg
    302.4 KB · Katsottu: 196
Äh, testit ei oo tulleet vielä postiin. :shifty: täytyy siis yhä odottaa kumpi tulee ensin, posti vai menkat. Nyt on siis kp32/28-33, sanoisin että 30 päivää on se aika keskiverto mitä kierto yleensä kestää.

Yöllä ja tälläkin hetkellä paineentunne kohdussa. Välillä sukkapuikkomaisia pistoksia kenties kohdunkaulalla? Toisaalta välillä taas ikään kuin menkkajomotuksia.

Mompsu tsemppiä testaukseen!

Täällä dpo 9. Tuntemukset ja olot samat kuin aina ennen menkkoja :( ärsyttää kaikki, itkuherkkyys potenssiin sata, vaikea nukkua, rinnat kipeät, kylmä, alavatsassa "tuntemuksia"... Hyvin vaikea uskoa et ois tärpännyt :(

Tilasin nyt sitä maca-jauhetta, ajattelin jos laittaisi smoothien sekaan.

Flo on mun mielestä kaikista selkein noista appeista mitä oon kokeillut. [emoji4]

Täällä kp 37, flon mukaan menkat 3 päivää myöhässä, mutta ei oo kyllä yhtään sellainen olo, että ne tässä ihan heti olisi alkamassa. Nega testattu lauantaina, joten täti punainen voisi kyllä tulla visiitille, niin pääsisi uuteen kiertoon. :shifty:

Onnea Metsätähdelle plussasta!

Onpa monella nyt jännät ja piinavat päivät käsillä, toivottavasti tulis oikee plussatuulahdus :hello2

Kaitsu, en valitettavasti osaa auttaa, mutta ihan samaa olen tuskaillut noiden ovistestien kanssa! Eivät toimi mulla mitenkään loogisesti. Jännä sinänsä noi sun vihreät testit kun mun silmään ne kaikki näyttää selviltä positiivisilta. Ja jos osa oli vielä viime viikolta? Ootko varma ettet oo raskaana :wink

Onnea Metsätähdelle plussasta!

Onpa monella nyt jännät ja piinavat päivät käsillä, toivottavasti tulis oikee plussatuulahdus :hello2

Kaitsu, en valitettavasti osaa auttaa, mutta ihan samaa olen tuskaillut noiden ovistestien kanssa! Eivät toimi mulla mitenkään loogisesti. Jännä sinänsä noi sun vihreät testit kun mun silmään ne kaikki näyttää selviltä positiivisilta. Ja jos osa oli vielä viime viikolta? Ootko varma ettet oo raskaana :wink

Haha en voi olla :grin:eek: menkat loppu 2 vkoo ja 3 pvää sit vasta:grin pitää kattoo mitä huomen näyttää ovis testit ja ylihuomeno_O:grin

Mun mies otti laskulle mulle ton hypoxi yhdistelmähoitojakson. Hintaa on eikä oo halpaa lystiä, mutta jospa sais tota selluliittiä pois ja läskiä. :) Ainakin rasvanpolttohoitojaksolla sain hyviä tuloksia 2015 keväällä jolloin tarttui esikoinenkin matkaan mukaan.

Mä taas kysyn kun en hiffaa:grineli siis noista ovistikuista (mulla käytössä se pregcheck).

Näyttääkö ne aina jonkinlaista viivaa kierron aikana ja sit tummenee oviksen lähestyessä/kun on ovis?
Mistä sitä tietää että kuinka tumma se viiva sitten on tummimmillaan?:grin Pitää testata monta kiertoa jotta oppii tunnistamaan vai..?o_O:wideyed:

Haha en voi olla :grin:eek: menkat loppu 2 vkoo ja 3 pvää sit vasta:grin pitää kattoo mitä huomen näyttää ovis testit ja ylihuomeno_O:grin

Naisen kroppa on mysteeri, you never know :grin mutta joo, ehkä ei sitten niin todennäköistä kuiteskaan :angelic:
Varmaan se LH:n määrä ja kohoaminen on vaan tosi yksilöllistä, joillaki tulee selvä piikki ja joillakin sit ilmeisesti loivempi "piikki" jolloin ei testit näytä yhtä selkeästi tummaa plussaa. Mitä oon netistä lueskellu ja kuvia kattonut niin vaikuttaa siltä että osalla loogisesti tummenee kun ovista kohti mennään ja osalla ei näy edes kahta viivaa kun testaa (itselläni näkyy aina 2 vaikka toinen haaleampi). Varmaan parhaan kuvan saa omasta hormonitoininnasta jos tikuttais koko kierron. Toisaalta en tiedä voiko sekin vaihdella kierrosta toiseen:confused013

Tässä tosiaan omaa kiertoa viime elokuussa josta itse silloin plussasin. En saanut edes tasavahvoja viivoja (testasin 2-3x päivässä) ja silti ovis oli tapahtunut.

Liitteet

• IMG_20180320_212348.png
    IMG_20180320_212348.png
    910.9 KB · Katsottu: 204
Onnea metsätähti
Unicorn,Tsemppiä painon pudotukseen kun sen aika koittaa ja tuohon tulokseen että jotain häikkää siellä siittiöissä on ne on hitaita liikkumaan ja toimimaan niin kuin pitää.Huom en oo gyne niin kannattaisi varmaan soitella gynelle ja kysyä tästä samalla kun varailet sitä aukiolotutkimusta.

Kiitos. Kutsu tulee postissa ja selvinnee sitten. :) Mutta ajattelin kysellä alustavasti täälläkin. Niinhän se on.

Täällä 10dpo ja edelleen flunssan kuorissa ja sairaslomaa vielä huominen.Nipistelyä,kuvotusta ja turvotusta tullut kuvioon usko raskauteen nolla kun on joutunut flunssa lääkettä ottamaan niin tuskin mikään on edes yrittänyt edes kiinnittyä näiden kaikkien lääkkeiden seassa no seuraavassa kierrossa ehkä päästään jo IVF hoitoon.

Tässä tosiaan omaa kiertoa viime elokuussa josta itse silloin plussasin. En saanut edes tasavahvoja viivoja (testasin 2-3x päivässä) ja silti ovis oli tapahtunut.

Jännä miten noi voi vaihdella noin paljon:wideyed:. Pitää tikutella vissii ens kierto sitten kokonaan:meh:

Tänään kp33/28-33. Ei näy tätiä vieläkään. Ennen aamupalaa tuli huono olo, ihan kädet tärisi. Saas nähä :nailbiting: eilen vasta miehelle sanoin jotain aiheeseen liittyvää, me kun ei olla varsinaisesti edes alettu yrittää, mutta tässä kierrossa ei käytetty ollenkaan ehkäisyä ja muutamassa aiemmassa kierrossakin vain toisinaan. Oisko ne taivaanmerkit olleet taas kohdillaan... :eek:

Sieltähän se täti ja uusi kierto kurvasi paikalle, harmittaa ihan tosi paljon :smiley-angry017
Mitähän vippaskonsteja ottais tähän kiertoon mukaan, ideoita?

Oon tässä kierrossa 2 kertaa muistanut mitata aamulämmön, taidan jättää sen kokonaan kun aamulla saan silmäni auki. Saan juosta esikoisen perään katsomaan mitä tuhmuuksia se tekee. Oli taas uuden pleikka 4 kimpussa ja tunkenut sinne sisään jonkun Windows levyn. Ja edellinen pleikka 3 : sen se hajotti niin että tunki sinne sisään pahvisia lasinalusia niin syvälle ettei niitä sieltä pois saa..

Täällä tänään kp10 ja ovistestailut jatkuu...

Täällä ei oo ovista lähimainkaan, kaksoishormooni antoi tyhjän ympyrän ja liuskat näyttää myös surkeilta.

Onpas jännää Justiina! Nyt postilaatikolle odottamaan! :wink

Mites muut jännäilijät? Mitä oireita, ootteko testaillu jo (tai uudestaan :rolleyes:)?

Täällä menossa dpo10-12. Oon sparrannu nyt itteäni pari päivää, että testaan vasta ensi viikolla, mikäli menkat ei ala ma. Oon hokenu ittelleni, että "Eihän siihen oo ku viikko. Viikko menee nopeasti" :grin Ja se on itse asiassa ainakin toistaiseksi toiminut..

Esikoisen aikaan testasin, kun menkat oli n. 4 päivää myöhässä ja silloin tuli selvä viiva. Nyt jotenki jännittää paljon enemmän kuin silloin.

Edit. Nyt ei muita oireita alavatsanippailun ja satunnaisen lihassäryn lisäksi, mieli on hyvä kaikin puolin.

Muokattu viimeksi:
Takaisin