Poikienäiti.
Puuhakas puhuja
Onnea metsätähti!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuun huutelee vieraisiin pöytiin mulla on luteaali ollut aina 7-10 vrk ja viidesti olen tullut raskaaksi (neljä kertaa tärpännut 1-3 kierrosta) ja elävä lapsi on saatu syliin joka kerta. Mulla auttoi ehkä päivällä tai kahdella maca ja vehnänalkioöljy, tai ainakin niiden aloittamisen jälkeen luteaali piteni 9-10 vuorokauteen.Osaiskos joku sanoa, että mikä auttais lyhyeeseen luteaalivaiheeseen? Jos nyt ovis on tapahtunut silloin kun oletan, niin aika lyhyeksi jäänyt toi luteaali, joku 9-11 päivää.. Pari kiertoa nyt saanut tikutettua. Jos gynelle menee, niin antavatko jonkun reseptin vai pitääkö tehdä enemmänkin tutkimuksia? Mietin myös, että voiko tuo imetys ja sen lopettaminen vaikuttaa asiaan..
Vau onnea metsätähti!Mä vielä ihan tärisen jotenkin oon ollu tän kierron tosi seesteisen ja tavallaan ollu olo että on tärpännyt
Osaiskos joku sanoa, että mikä auttais lyhyeeseen luteaalivaiheeseen? Jos nyt ovis on tapahtunut silloin kun oletan, niin aika lyhyeksi jäänyt toi luteaali, joku 9-11 päivää.. Pari kiertoa nyt saanut tikutettua. Jos gynelle menee, niin antavatko jonkun reseptin vai pitääkö tehdä enemmänkin tutkimuksia? Mietin myös, että voiko tuo imetys ja sen lopettaminen vaikuttaa asiaan..