Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaikille <3 varovaisin mielin tästä eteenpäin :happy: toivon todella että tuutte perässä! Tosta luteliaalivaiheesta, mulla oli 9-10 pv kun imetän vielä, mutta näköjään se on pidentynyt tai sitten pieni tarrasi siitä huolimatta kyytiin :) eilen saunassa testasin kohdunnapukkaa ja se oli aivan tosi alhaalla, mutta tänään jo noussut ylemmäs :)

Osaiskos joku sanoa, että mikä auttais lyhyeeseen luteaalivaiheeseen? Jos nyt ovis on tapahtunut silloin kun oletan, niin aika lyhyeksi jäänyt toi luteaali, joku 9-11 päivää.. Pari kiertoa nyt saanut tikutettua. Jos gynelle menee, niin antavatko jonkun reseptin vai pitääkö tehdä enemmänkin tutkimuksia? Mietin myös, että voiko tuo imetys ja sen lopettaminen vaikuttaa asiaan..
Tuun huutelee vieraisiin pöytiin :shy: mulla on luteaali ollut aina 7-10 vrk ja viidesti olen tullut raskaaksi (neljä kertaa tärpännut 1-3 kierrosta) ja elävä lapsi on saatu syliin joka kerta. Mulla auttoi ehkä päivällä tai kahdella maca ja vehnänalkioöljy, tai ainakin niiden aloittamisen jälkeen luteaali piteni 9-10 vuorokauteen.

Saatiin tulokset sperma-analyysistä. Tiheys lievästi madaltunut, kokonaismäärä normaali, liikkuvuus lievästi alentunut. Eli siittiöitä vissiin on mutta liikkuvuus huonoa.. mitähän tuo tiheys meinaa ?

Mulla aukiolotutkimus huhti-toukokuussa ja saan vissiin jonkun diabeteslääkkeen parantamaan ovista ja auttamaan painon pudotuksessa. Bmi on liian korkea varsinaisiin hoitoihin.

Päätettiin että käyn tuon aukiolotutkimuksem vielä ja lyödään sit hanskat tiskiin hoitojen osalta. Ei jaksa ryhtyä niihin ainakaan just nyt. Hormoonit laittaa mun pään niin sekaisin, että haluan nauttia kesästä ja häistä ihan ilman ylimääräsiä hormoneeja. :)

Paljon onnea metsätähti!!! :Heartbigred tuli ihan kylmät väreet tuosta kuvasta :wideyed:

Täällä ois kp 31/28-33. Tänään on ollut melko hurjiakin menkkamaisia tuntemuksia, jopa samantyyppisiä ku synnytyksen alussa, eli reisiä kiristää ja alaselkää vihloo. :confused: on sellainen olo, että menkat ois just alkamassa. Mitään vuotoa ei oo kyllä vielä tullut mutta vielähän tässä "ehtii" senkin tehdä. :shifty: siteen laitoin jo varalta. Toivottavasti turhaan. :bag:

Täällä ei ainakaan vielä ole tädistä mitään tietoa, vähän sellaista pientä alavatsan juilimista, mutta täytyy yrittää olla stressaamatta liikoja, jos ei nyt tänään ala, niin vois rohkaistua tekemään testiä.

Onnea metsähti :)

Ibis, mulla luteaalivaihe normaalisti juurikin 9-11 pvää, kaksi lasta on sillä lyhyelläkin saatu syliin, mutta greippimehua kun join piteni luteaalivaihe parilla päivällä, samalla koko kierto piteni melkein viikolla, tosin vain hetkellisesti muutaman kierron ajaksi ja sitten palautui taas normaaliin.

On: täällä odotellaan kierron käynnistymistä, oletin sen jo starttailevan tällä viikolla, kun ennen on palautunut nopeasti hormonaalisista ehkäisyistä, mutta nyt ei vieläkään edes ovulaatio tuntemuksia :(

Viikon päästä pitäis täti vasta tulla kylään :shifty: turvotusta on, alavatsaa jotenki nipistelee tai tuntuu sellaiselta "tulehtuneelta/aralta" en osaa selittää :grin vuoto on kirkasta, en oo pitäny aikasemmin kirjaa millasta yleensä on ollu tähän aikaan kiertoa.. Mutta tää turvotus alkaa aina just viikko ennen kuukautisia joten.. :sorry:

Osaiskos joku sanoa, että mikä auttais lyhyeeseen luteaalivaiheeseen? Jos nyt ovis on tapahtunut silloin kun oletan, niin aika lyhyeksi jäänyt toi luteaali, joku 9-11 päivää.. Pari kiertoa nyt saanut tikutettua. Jos gynelle menee, niin antavatko jonkun reseptin vai pitääkö tehdä enemmänkin tutkimuksia? Mietin myös, että voiko tuo imetys ja sen lopettaminen vaikuttaa asiaan..

Itse sain lugesteronit tuohon vaivaan. [emoji4]

Takaisin