Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä testasin esikoisesta vasta kun menkat oli myöhässä. Yleensä kierto 29 päivää, muistaakseni testasin silloin kp 30 eli heti kun menkat päivän myöhässä. Nyt kierto ollut sekaisin synnytyksen jälkeen, palaamassa onneksi ennalleen (viime kierto oli taas 29, sitä ennen kierrot 33 päivää). Varmaan kp 30 testaan nytkin kunhan semmonen päivä koittaa, toivottavasti mahdollisimman pian.

Tänään kp 11. Odotellaan ovista ja miestä työreissusta. Piti testailla lämpöjä tässä kierrossa mutta en oo muistanut, jospa alkais kuitenkin huomisesta mittailemaan.

Wau alinah, näyttää ihanalta! Nauttikaa ja rentoutukaa! :)

Esikoisen aikaan testasin ekan kerran kun menkat oli noin viikon myöhässä, mutta silloin oli kyllä tosi epäsäännöllisiä kiertoja, eikä yritetty lasta joten ei tullut aikaisemmin testailtua. Nyt yritän jos testaisi aikaisintaan sit, kun on vaikka päivän myöhässä, mut tietäähän sen ettei varmaankaan tule onnistumaan tää suunnitelma. :hilarious:

Haha joo :grin jospa aika menis nopeaa :happy090 mies kysy jo seuravana päivänä mahollisesta ovulaatiosta että noh onko jotain tuntemuksia, joko on pulla uunissa laughing7:Heartred

Alinah, niiiiiin nautinnollinen näköistä, nyt kyllä inspiroit muaki että vois tälle keväälle varata hemmotteluviikonlopun mulle ja miehelle :hug003ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua teille :Heartred:Heartred

Kp 29/28-33. Eilen illalla turvotti ihan hulluna.Ei oo mitään muita tuntemuksia tällä hetkellä.

Mulla on tänään ollu ihan järkyttävän kipeä toinen pohje :arghh: ja ihan ilman syytä, eikä mikään särkylääke tai venyttely auta. Hyvä että pystyy kävelemään. Oon märissy ku kaikki niin tympäsee enkä haluais mennä päivystykseen. Täytynee soittaa kuitenkin terveysneuvontaan. Tämmönen avautuminen. :smiley-angry017

IMG_20180317_190422.png
Ihanalta näyttää Alinah, nauttikaa! Haikko on kyllä kaunis paikka! :)

Mä oon yrittänyt tikutella ovista. Tosiaan aiemmin ollut jotkut kiinan halpis onestepit käytössä ja niillä ei edes tasavahvaa viiva tullut vaikka sillon sillon tärppäsikin. Nyt on ollu pregcheckin ovistestit käytössä ja tää on ihan naurettavaa tää viivojen tulkitseminen. Ylempänä testejä kuun alusta jolloin ovis ei varmasti vielä ole tapahtunut ja alla nyt lähipäiviltä (ovis teoriassa mahdollinen tiistain ultran perusteella). Ihan mahdotonta tulkita näitä!:schocked028oon samaan aikaan nyt testaillu onestepeillä ja ne ei anna näin vahvoja viivoja o_O

Justiina89, mulla kans! :wideyed: Tänään on särkeny etenki oikeaa pohjetta lujaa, ihan niinku kasvukipuja. Lämpö helpotti onneksi ja nyt ei juuri tunnukaan enää. Pidin kauratyynyä siinä päällä ja laitoin säärystimet jalkaan. Vähä koko alakroppa on pikkusen herkkä, mutta toi pohje, auts!

Aijaa köhnö :O mitähän kummaa lie. Mulla ei mikään muu tunnu helpottavan kuin kohoasento. Päivystyksessä kehotettiin seuraamaan ja pitää tulla käymään jos huomiseen mennessä ei helpota. Onko sulla suonikohjuja, nehän voi vissiin aiheuttaa? Mulla on yks ihan pieni. Ei pysty edelleenkään kävelemään kuin pikkumatkoja känkkäämällä. Tarkkailehan sinäkin vointiasi, toispuoleinen pohjekipu voi olla merkki laskimotukoksesta.

Paranemisia! Mul oli yks ja eka suonikohju esikon raskaudesta ja muistan kun miehen kaa oltiin junas ja itkin vaan koko matkan ja hän hiero. Ei oo kivaa. Ehdottomasti kannattaa seurailla mihin kehittyy.

Justiina, ai kuulostaa kyllä sitten erilaiselta kuin mulla. Mulla se särky tuli selvästi lihaksesta, ja siihen tosiaan lämpö tehosi hyvin. Tietysti ajattelin, että jahas, ihan selvä raskausoire:grin Suonikohjuja mulla ei oo, eikä tullu edes ekas raskaudes.

En tiennykkään tuota, että toispuoleinen pohjekipu voi tarkoittaa tukosta.. Koita pärjätä kivun kanssa, ja toivottavasti menee sullakin ohi!

ON: kp 12/29. Illalla yhtäkkiä voimakas kipu oikean munasarjan kohdalla, oliskohan ovis jo nyt? Joskus kun tikutin ovulaatioo niin tuli huomattavasti myöhemmin vasta. Kierto edelleen sekasin niin tiedä nyt sitten. Menkkojen jälkeen oli kaks kuivaa päivää ja nyt ollut aika vähäistä valkovuotoa, ei oo limoja vielä näkynyt. Seurantalinjalla jatketaan, mielenkiintoista.

ON LIMOJA! Illan vessareissulla kunnon valkuaislimat paperiin. Mies tuli työreissulta tänään mutta ei vois vähempää kiinnostaa mitkään hommailut, jotenkin kiree tunnelma, esikoinenkin saatiin vasta 22.30 nukkumaan kun yleensä menee yöunille jo 20.00 aikoihin. Taitaa siis jäädä tääkin kierto käyttämättä. Harmi.

Muokattu viimeksi:
Kp 30/28-33. Pohjekipu jatkuu, enkä oikein tiiä mitä tekisin sen kanssa. Millään en jaksais lähteä päivystykseen :banghead: Mietin, että voi olla pitkäkestoinen suonenveto... miltähän sellainen tuntuu? Voiko helpottaa levossa?

Näin viime yönä unta, että tilaamani raskaustestit (sofi-merkkiset, niitä käytin muistaakseni myös esikoisen kohdalla) olivat tulleet jo, muka viikonloppuna vaikka eihän silloin postit kulje ja ne oli vielä sellaisessa ei todellakaan huomaamattomassa paketissa, oikein isolla luki että raskaustestejä :hilarious:

Suubi, onpa harmi jos teillä on kireä tunnelma, mistä se voi johtua? Eihän silloin kyllä varmasti tee mieli:sorry:

Kp 30/28-33. Pohjekipu jatkuu, enkä oikein tiiä mitä tekisin sen kanssa. Millään en jaksais lähteä päivystykseen :banghead: Mietin, että voi olla pitkäkestoinen suonenveto... miltähän sellainen tuntuu? Voiko helpottaa levossa?

Näin viime yönä unta, että tilaamani raskaustestit (sofi-merkkiset, niitä käytin muistaakseni myös esikoisen kohdalla) olivat tulleet jo, muka viikonloppuna vaikka eihän silloin postit kulje ja ne oli vielä sellaisessa ei todellakaan huomaamattomassa paketissa, oikein isolla luki että raskaustestejä :hilarious:

Suubi, onpa harmi jos teillä on kireä tunnelma, mistä se voi johtua? Eihän silloin kyllä varmasti tee mieli:sorry:

Jos kipu on ihan samanlainen ja vaan kohoasento auttaa niin menisin kyllä käymään. Jos et sillä edes kunnolla kävele, ettei vaan oo tukos :sorry: Toivottavasti ei! Kuumottaako se kohta tai punoittaako?

Kävisin kyllä näyttämässä päivystyksessä pohjetta jos ei vieläkään hellitä. Suonenvetoon auttaa magnesiumin syönti ja se tunne on sellainen kuin joku vetäisi nahan aivan liian kireälle:hungover:

Onko turvonnut, kuuma, punainen? Jos on niin silloin lääkäriin mars!:happy:

Mulla on ollut pohkeessa tukos ja kipu kuulostaa juurikin samanlaiselta. Sinuna menisin päivystykseen.
Minun tukos onneksi kerkesi liueta itsekseen, mut piru kun oli kipee ja toi on todella vakava asia. Tukos voipi kulkea eteenpäin sydämeen tai aivoihin.

Hei tikuttelijat! Tein eilen ovistestin aamupäivällä ja tuli saman vahva viiva kontrollin kanssa just 10 min. Ajan päästä. Iltapäivällä tein uuden joka oli jo haaleampi. Ajattelin et se on jo kääntynyt laskuun kun toissailtana tehty viiva oli jo aika vahva = oletin että eilinen aamu oli THE plussa. :D

Mutta. Tänään tein "varuiksi" äsken ovistestin johon pärähti heti vähintään yhtä vahva viiva kun eilen aamulla, ellei tosiaan tummempi. :confused:

Oliko se eilinen siis sittenkään plussa vai vasta tänään? voiko tuo testi näyttää useampana päivänä plussaa?

Takaisin